Braukšana aplī

Dzēsts lietotājs Reģ.: 25.08.2019

kā reizi, ja aplis ir tukšs un apkārt neviena nav - kāpēc nebraukt pa pirmo joslu?

Un ja esi laikus ieslēdzis pagriezienu 2. joslā esot, lai pārkārtotos uz 1. joslu, tad neviens nepīpinās aiz muguras, jo ir taču arī 3. josla pa kuru mani apbraukt....

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: kā reizi, ja aplis ir tukšs un apkārt neviena nav - kāpēc nebraukt pa pirmo joslu?

Un ja esi laikus ieslēdzis pagriezienu 2. joslā esot, lai pārkārtotos uz 1. joslu, tad neviens nepīpinās aiz muguras, jo ir taču arī 3. josla pa kuru mani apbraukt....

Slāvu aplī?

Atgādināšu - savulaik arī slāvu aplī bija 3 joslas...

Un vēl - ja brauc pa 2. joslu ar "pedal tu ze metal", apstājies kā miets tieši pie nobrauktuves un neizmanto ne pagrieziena rādītājus, ne centies saprasties ar 1. joslas braucējiem - tad ir tikai logiski, ka kāds aiz Tevis pīpina.

Es aºī pīpinu, ja cilvēks bez redzama iemesla sāk uz ceļa kūkot vai sēņot. Ja cilvēkam ir padomā kāds manevrs, tad priekš tam ir izgudroti pagriezienu rādītāji, ar kuru palīdzību var painformēt pārējos par savu manevru un ieceri.

Cilvēki lielākoties nav muļķi un var laicīgi izdarīt secinājumus un pieņēmt lēmumu, kā rīkoties tālāk.

Bet laikam TU brauc pēc principa - esmu kings, visiem jārēķinās ar mani, un nekādīgi man ar citiem, un pagriezienus rāda tikai tie, kuri nezina paši kurp brauc...

Ja ta - tad man Tevis žēl...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

IMO bezjēdzīgs laika patēriņš !!!

Zinot to ka ir tādi kuri pirmo joslu "izbraukāšanu" uzskata par "cilvēktiesībām", īpaši neiespringstu pat ja mani nelaiži 1. joslā, bet nu tad diemžēl nākas kādu nepatīkami pārsteigt nogriežoties no 2 joslas. Tikai ņemot vērā to ka nemēdzu braukt lēni, šances ka kāds var ieskriet sānā ir mazas, reālistiskāk būs ka kāds ieliks pa pakaļu un tad trīsreiz drīkst minēt kurš būs vainīgs

P.S. tikai nevajag domāt ka agresīva braukšana man ir princips, bet nu reizēm tāāāāāā apnīk līdzcilvēku īpatnējais sapratnes līmenis ...

Kā mežā sauc tā "atbalsojas" !!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Iemācies lasīt beidzot!

Un kas man jāizlasa?

Kaksim pirmā josla - princips?

Man 99% gadījumu pārkārtošanās pa joslām nav sagādājusi problēmas ne man, ne citiem. Kaut pa joslām nemētājos, kā agresiffņiki.

Padomāt dažus gājienus uz priekšu, un savlaicīgi izplānojot un uzsākot menevru viss sanāk...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: kā reizi, ja aplis ir tukšs un apkārt neviena nav - kāpēc nebraukt pa pirmo joslu?

Un ja esi laikus ieslēdzis pagriezienu 2. joslā esot, lai pārkārtotos uz 1. joslu, tad neviens nepīpinās aiz muguras, jo ir taču arī 3. josla pa kuru mani apbraukt....

Ja aplis ir tukšs – tad kurš tur var pipināt???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu tak saku ka pāris nedēļas atpakaļ vienu skolnieku pie stūres (es pats ķipa instruktors) aiztriecu uz Slāvu apli. Nu tā kā cilēks bik raustās tad saku lai uz apļa uzgriežas 1. joslā un tad mēģina pārkārtoties otrajā (diezgan intensīva satiksme). Nu šamais ar ieslēdz virzienrādītāju un skatās kurā brīdī tad varēs iespraukties 2. joslā. Auto kas ir 2. joslā spītīgi nelaiž – un tad kad nonākam pie uzbrauktuves uz Slāvu pārvada tad tam spītīgajam nelaidējam acīs bingo – kā, kāpēc mēs braucam taisni, kā tas var būt ka visi negriežas augšā uz Slāvu pārvada. Dabūja ko gribēja.

Problēma ir apstāklī ka liela daļa vadītāju domā ka visi brauc tajā pat virzienā kur pats un kad situācija izmainās tad ir miljons jautājumu un visi mudaki tik viņš viens ir tas tīrais baltais un gudrais…

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

kakša secinājums pārtulkojot: viss ir slikti un labāk nebūs, nav ko iespringt kaut ko maiņit, neies jau galvu lauzīt, labāk pavaidēt virtuvē (lasi: internetā) cik viss ir slikti

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: kakša secinājums pārtulkojot: viss ir slikti un labāk nebūs, nav ko iespringt kaut ko maiņit, neies jau galvu lauzīt, labāk pavaidēt virtuvē (lasi: internetā) cik viss ir slikti

Vai tad es saku, ka ir slikti?

Man nav problēmu dzerot kafiju un ēdot belašu nobraukt pa pirmo joslu. Ja par kautko vaidēt, tad tikai par to, ka belašus aizvien mazāk vietās var nopirkt...

Auto skolā nemācīja, ka pie stūºes nevajadzētu ēst, pļerkstēt pa telefonu, skūt bārdu, lasīt avīzi?

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Slāvu aplis tipisks piemērs, kur aizliegums braukt pa apli pa 1. joslu atrisinātu to marasmu pie uzbraukšanas uz dienvidnieka. 90% plūsmas velk augšā uz apli un 10% pa pirmo joslu bailīgi bāžas pa apli, saprot, ka taisnība ir, tā drīkst, bet veselais saprāts liek uzmanīties.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kas nezina noteikumus – lūdzu apmeklēt

www.visidati.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Kas nezina noteikumus – lūdzu apmeklēt

www.visidati.lv/...

ko nozīmē ievērot ierobežojumus braukšanai naktī?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Kas nezina noteikumus – lūdzu apmeklēt

www.visidati.lv/...

ko nozīmē ievērot ierobežojumus braukšanai naktī?

DVZ

Vispābā jau smieklīga aptauja – iegūstot rezultātus – izmainīt vai ietekmēt autovadītāju uzvedību nav iespējams no šāda aspekta…

Vienīgais ja agresīvajiem šoferiem piedāvās bezmaksas kurtizānes…

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Taadu cilveeku deelj kaa kaksis visa taa aplju buuveeshana ir lieka naudas teereeshana. No otras puses - vienmeer ir iespeejas aatraak izbraukt apli, jo aareejaa rinda vieneer pilna ar viens otram pakaljaa stumdiitaajiem. Ja kas, no Slaavu aplja var normaali nogriezties uz Dienvidu tiltu arii no otraas joslas, tik jaanokjer moments, zheel, ka daudz muljkjiishu, kas neraada pagriezienus, bet taa, nekaadu probleemu, un ir tur arii mieriigi iespeejama 3 josla Lai gan peec tilta pabeigshanas tur varees braukt kaa sirds kaaro, galiigi neiespringstot.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Taadu cilveeku deelj kaa kaksis visa taa aplju buuveeshana ir lieka naudas teereeshana. No otras puses - vienmeer ir iespeejas aatraak izbraukt apli, jo aareejaa rinda vieneer pilna ar viens otram pakaljaa stumdiitaajiem. Ja kas, no Slaavu aplja var normaali nogriezties uz Dienvidu tiltu arii no otraas joslas, tik jaanokjer moments, zheel, ka daudz muljkjiishu, kas neraada pagriezienus, bet taa, nekaadu probleemu, un ir tur arii mieriigi iespeejama 3 josla Lai gan peec tilta pabeigshanas tur varees braukt kaa sirds kaaro, galiigi neiespringstot.

griez griez no otrās, noņems tevi no trases un izrakstīs rēķinu.

cik vara, malt vienuun to pašu?

problēma jau ir ne jau tajā, ka Kaksis ripina pa pirmo joslu kaut 3 apļus, bet gan tajā, ka nav nekas, kas viņam to aizliegtu.

aiztriekt mūsu satiksmes organizētājus kaut uz Tartu, lai paskatās, kā tur zīmes pie apļiem saliktas!

un vēl viens ekstrēmais variants - noņemt dodiet ceļu zīmes (tiesa gan, tad būtu trajektorijas nepārprotamas iebraukšanai aplī jāsazīmē - tip, lai var tikai uz pirmās (vai pirmās&otrās, ja 2 joslu pievads un 3 joslu aplis)uzgriest un pēc tam pārkārtoties, ja vajag, tie, kas pa apli brauc, būtu motivēti iekšējo joslu ieņemt, lai nebūtu jāstājas)

kaut kā tā

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Toties algas saņem labas

Nez kad Latvijas tautai tas viss piegriezīsies.

kamēr kādu nepieskaitāmo grupa nepieteiks medību sezonu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Toties algas saņem labas

Nez kad Latvijas tautai tas viss piegriezīsies.

Gribi teikt, ka satiksmes organizētāji nav tauta? Man ir aizdomas, ka viņu pusē būs visā satiksmes/ceļu nozare, kas ir diezgan liela tautas daļa, ar kuru pietiktu, lai beigās neko nepanāktu...

Problēma jau tajā, ka visādos amatos ir tādi paši tirliņi da umņiki kā jebkur citur... TIkai vieni ir pie siles un savelk pie tās švāģerus, māsīcas, citi ir tālāk

Un kad citi tiek klāt, tad aimirst visus labos nodomus ar vārdiem - tu taču tāpat darītu...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kaksīts aizmirst pašu galveno, ja jau viņam tā rūp CSN skrupoloza ievērošana un kā arī pats komentāros minēja nav nekur jāsteidzas, tad kas liedz braukt pa to apli kaut trīs reizes kamēr tevi palaiž.

CSN nav aizliegts braukt pa apli vairākas reizes, daudzi to aizmirst un tad, ka sanāk ka jāgriežas 2. joslas vai vispār apstulbst un apstājas apļa vidū. Nu nepalaida no otrās apbrauc vēl vienu apli un iekārtojies laicīgāk 1.joslā, nekad tas nav sagādājis problēmas.

Tapēc, ka visi brauc kā Kakši arī veidojas sastrēgumi nobraucot no salu tilta.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Pisec, kurš kam rada neērtības????

Gribi teikt, ka man speciāli jārada neērtības sev, lai kādam būtu ērtības!!!!

tur jau tā lieta, ka nav.

nav vairs padomjlaiki, ka tad, kad regulējamā krustojumā vēlējies nogriezties pa labi, bet to izdarīt uzreiz traucēja gājēju plūsma, savukārt aizmugurē stāvošais plānoja braukt taisni, lai nesagādātu neertības tam aizmugurē stāvošajam, biji spiests braukt taisni

aplī - neprati sarēķināt un nogriezties no strās(trešās) uz pirmo, lai tiktu laukā, brauc tālāk un mēģini vēlreiz.

vai arī beidzam cepties te un pieprasam, lai šito lietu sakārtot daudz maz loģiski.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: mana vienīgā kļūda ir tā, ka es ielaižos diskusijās ar deksteriem...

atzīstu, bet labošos...

šodiena atkal ir salauzusi tavu apņemšanos

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Daudz kur pēdējā laikā salikti mazie apļi. Un tad nu braucēji izrādās kā kurš prot un aizmirst dažas noteikumu lietas.

Divi ļoti tipiski piemēri ir Strēlnieku ielas aplītis un Ziepniekkalna aplis uz Valdeķu ielas.

1) Aplis nav neregulējams krustojums, kurā darbojas labās rokas likums. Tam, kurš iebrauc aplī, ir jādod ceļš pa apli braucošajam. Un nekādā ziņā nav jādod ceļš tam, kurš no apļa vēl ir labi tālu, bet ir ļoti sacerējies lielā ātrumā izlidot tam cauri.

2) izbraucot no apļa jādod ceļš gājējiem. Strēlnieku ielā tipiski, ka nesas pa Dzirnavu ielu un domā ka braucot taisni ir priekšroka pret visiem.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Daudz kur pēdējā laikā salikti mazie apļi. Un tad nu braucēji izrādās kā kurš prot un aizmirst dažas noteikumu lietas.

Divi ļoti tipiski piemēri ir Strēlnieku ielas aplītis un Ziepniekkalna aplis uz Valdeķu ielas.

1) Aplis nav neregulējams krustojums, kurā darbojas labās rokas likums. Tam, kurš iebrauc aplī, ir jādod ceļš pa apli braucošajam. Un nekādā ziņā nav jādod ceļš tam, kurš no apļa vēl ir labi tālu, bet ir ļoti sacerējies lielā ātrumā izlidot tam cauri.

2) izbraucot no apļa jādod ceļš gājējiem. Strēlnieku ielā tipiski, ka nesas pa Dzirnavu ielu un domā ka braucot taisni ir priekšroka pret visiem.

atmiņa nedaudz klibo, bet kā bija ar zīmēm Strēlnieku ielā pirms apļa izveides? vai Strēlnieku iela nebija galvenā?

sen tur nav braukts, bet Ziepītī vēl senāk.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Aplis nav neregulējams krustojums, kurā darbojas labās rokas likums. Tam, kurš iebrauc aplī, ir jādod ceļš pa apli braucošajam.

Nu gan izgāzies. Vari uzrādīt tādus "īpašos Apļa CSN", kur tas noteikts?

Ja nav uzstādītas zīmes "Dodiet ceļu", tad priekšroka ir aplī iebraucošajiem! Piemēram te- goo.gl/...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

anonimikis rakstīja: Aplis nav neregulējams krustojums, kurā darbojas labās rokas likums. Tam, kurš iebrauc aplī, ir jādod ceļš pa apli braucošajam.

Nu gan izgāzies. Vari uzrādīt tādus "īpašos Apļa CSN", kur tas noteikts?

Ja nav uzstādītas zīmes "Dodiet ceļu", tad priekšroka ir aplī iebraucošajiem! Piemēram te- goo.gl/...

Tieši tā - priekšroka ir iebraucošajiem. Tādēļ arī visur liek daudzās zīmes "Dodiet ceļu", jo pretējā gadījumā apļi aizpildītos un apstātos.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Viela pārdomām. Anglijā stūre ir Labajā pusē, kustība notiek pa ceļa kreiso malu un tur tāpat ir "labās rokas likums"

Ja nesaprotiet par ko stāsts, tad braucot aplī pirms ieslīpa pieslēguma padomājiet, cik daudz jūs varat redzēt pa labi braucot kravas busā...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Viela pārdomām. Anglijā stūre ir Labajā pusē, kustība notiek pa ceļa kreiso malu un tur tāpat ir "labās rokas likums"

Ja nesaprotiet par ko stāsts, tad braucot aplī pirms ieslīpa pieslēguma padomājiet, cik daudz jūs varat redzēt pa labi braucot kravas busā...

Anglijā ir KREISĀS rokas likums, ja kas. Līdz ar to parastos apļos viņiem ir analoga situācija, tikai spoguļattēlā. Bet ja reiz piminēji Angliju - tur ir sasnieguši atrakcijas "nākamo līmeni" - nez vai kāds, kuram grūtības sagādā mūsu apļi spētu izbtraukt apli ar dubultu rotāciju pretējos virzienos?

www.cbrd.co.uk/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tu esi drošs, ka tur ir kreisās rokas likums?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti