Tepat iAUTO meklētāja piedāvātie linki uz diskusijām (topikiem) par Ford Transit:
Rekur lasītāju pieredzē ir kādi pāris Transit:
Un tas viss ierakstot meklētājā vārdu \"Transit\"
Tepat iAUTO meklētāja piedāvātie linki uz diskusijām (topikiem) par Ford Transit:
Rekur lasītāju pieredzē ir kādi pāris Transit:
Un tas viss ierakstot meklētājā vārdu \"Transit\"
Ir pāris gadus vecs tranzit ar dubulto kabīni un kravas kasti. Rūsē nenormāli. Mainījām kravas kastei bojāto grīdu, nācās nomainīt arī rāmi zem tās. Tas laikam arī ir vienīgais būtiskākais mīnuss. Ziemā ar tukšu kasti uz ceļa labāk nerādīties, ātrāk par 70 pabraukt nevar, nēsā.
btw, tur pie tiem tranziitiem veel figuree taadas iipashiibas, kaa "augstais", "garais"
attieciigi, laikam ir arii "zemie" un "iisie". pa vidu vinjiem arii kautkas ir? kaadas skaitljos ir atskiriibas? piem, augstais - auto augstums - 3m, griestu augstums salonaa 2.7m....
?
draco rakstīja: btw, tur pie tiem tranziitiem veel figuree taadas iipashiibas, kaa "augstais", "garais"
attieciigi, laikam ir arii "zemie" un "iisie". pa vidu vinjiem arii kautkas ir? kaadas skaitljos ir atskiriibas? piem, augstais - auto augstums - 3m, griestu augstums salonaa 2.7m....
?
Atšķirības ir arī kravnesībā, attiecīgi kategorijā un nodoklī.
kategorijas nekrata, kravnesiibu un nodokli - pie vietas var noskaidrot. aber wot, kas iisti, un cik ir "garie", "augstie" un so, buutu forshi uzzinaat, lai jau uzreiz zinaat, ko man iisti vajag, un ko nemaz skatiities nav veerts....
Bik vēlāk vakarā izmērīšu un došu atskaiti. Man īsais pusaugstais.
ok, paldies. gaidiishu.
maybe veel kaads zin, no kura gada tranziitiem saakaas priekspiedzinja, un no kura jamos nav iisti veerts skatiities deelj taa, ka viss no plastmasas un vienreizeejs, versus vecajime dzelzs tranziitiem ar samoreziem?
dzirdeeju kautko par 2000 gadu...?
Tātad. Manējam aizmugures durvis ir 155platumā x 143 augstumā. Pa diagonāli var dabūt iekšā ~190cm platu loksni. Ja par dažiem cm priekšējos sēdekļus pabīda uz priekšu no optimālās pozīcijas, tad garumā ievietojas 2600 riģipša loksnes. 3000 ar var dabūt iekšā bet tad jāņem ārā otrs priekš sēdeklis un jāliek stāvus gar malu un drusku tiek aizsegts skats pa labo sānstiklu, bet var pieciest. Pēc pases kravnesība pasažieru variantam ir smieklīga, = 675 kg. Tātad, ja tie 8+1 ir ar 100kg rumpjiem tad tas tiek pārsniegts. Ir vestas paletes 1600 kg. Bet ļoooooooti uzmanīgi. Kravas variantam ir cietākas pakaļējās lāgas un attiecīgi lielāka kravnesība, bet droši vien arī krietni cietāka gaita. Šofera sēdekli var uzkačāt ievērojami augstu. Man tas patīk un ir ērti sēdēt, bet atpakaļskata spogulis sanāk tieši acu augstumā. :/ un traucē redzamību uz priekšu. Šī iemesla dēļ gara auguma cilvēki zemajos tranzītos sūdzas par galvas rīvēšanos gar griestiem. Zemajiem pakaļējās durvis ir viena gabala un veras vertikāli uz augšu. Tas varētu būt ērti ja notiek kaut kāda darbošanās brīvā dabā jo atvērts ir kā jumtiņš pret lietu. Pusaugstajiem un augstajiem ir divviru horizonāli veramas durvis. Savukārt ērti, ja jāvadā kaut kādi gari dēļi, baļķi ne pārāk lielos daudzumos. Kreisās puses durvis , kur numrs, nofiksējas, pa labo pusi var izbāzt kokus, un otras durvis vienkārši piesiet lai neplivinās. 2,5td tērē ~9-11 l uz 100km. Apmēram vienādi gan uz šosejas gan pa Rīgu. Laikam tapēc, ka aerodinamika nekāda. Bet man automāts. Manuālis varētu pa pilsētu bik mazāk iekļauties. Nu tā apmēram īsumā.
Ā tatad griestu augstums salonā. 150cm. Es 188cm Krietni saliecoties varu nostāties un piem. pārvilkt darba bikses. Oriģinālie aizmugures sēdekļi izcili tizli. Atzveltne stāva - jāsēž kā baznīcā. Bet šogad vienu rindu dabūju nopirkt lai izietu skati. Līdz šim neprasīja. tagad jābūt vismaz 1 rindai.
No ekstrām, ja tā var izteikties vecajiem no 95-99g ir centrālā atslēga uz visām durvīm, abi elektriskie priekšas sānu logi, elektriskie spoguļi, Airbags šoferim. Kā jau fordiem apsildāms priekšējais stikls. Daudziem ir autonomkas pečkas.
paldies par izklaastu!
nja.sanaak, nekaads megaaugstais tas "pusaugstais" nav gan... no otras puses -pusaugsto, ja nu savajagaas, ir vismaz kaada ceriiba iedziit garaazaa, kaut gan ja garo njemt ( iisai taki trakoti iiiss, manaa skatiijumaa), taapat garaazas durvis ciet, laikam, nedabuut
kas tur a seedekljiem - vismaz 1 rindai? t b tiiri kravas variants ar 2/3 seedvietaam nevar buut? man mazliet domas i njemt 9 vai 15 vietiigo pasazieri, atstaat kaadas 7-8 vietas, un paareejos seedekljus izraveet, lai suni un kaadus kraamus var vadaat...
15 vietīgajam nepietiek ar B kategoriju. Ja būs registrēts kā kravinieks, tam nebūs logu. Priekšā sapārotais sēdeklis, lai 1. rindā varētu 3 sēdēt. ir garām. Diezgan šauri. Nevar regulēt atzveltni, atkal jāsēž kā baznīcā. Manējais nepiekrauts no zemes laikam 214 cm Olimpijas stāvvietā iekšā neriskēju braukt. tur 2,1m ierobežojums.
nu, d1 ir liidz 16+1 vietaam, taa ka buus jau ok.
kaapeec "ja buus registreets kaa kravinieks, ta nebuus logu"? tur tak peec buutiibas var garo pasazieri panjemt, izraveet liekos seedekljus, atstaajot kaadas 8 vietas, un paareejo telpu - kravai. jeb tur trakoti problemaatiski shaadaa celjaa paarregistreet? kaa tur vispaar ir ar taam kategorijaam, kaados gadiijumos tranziits skaitaas "vieglais" un kaados "kravas" ( ar atseviskjo borta kravaskasti variantus nenjemam, tur taapat viss skaidrs, taapat kaa triisvietiigajiem...)?
Ir dzirdēts ka TA metot ārā, ja pasažieru busam trūkst ražotāja paredzēto sēdvietu.
Nē, nu skaidrs, tādā veidā nekādu problēmu. Tagad uz TA pasažieru variantiem prasa vismaz vienu rindu bez priekšējās rindas. Līdz šim gadus 5 neprasīja neko. Kā būs nākamgad, atliek ar pirkstu kafijas biezumos zīlēt.
Runājot par benķu izravēšanu - ja tev pasē būs rakstīts ka tur ir 15 benķu, tad tagad (kopš pagājuša gada ~ vidus) apskatē tev arī paprasīs visus benķus lai viņi tur būtu. Tas ko var izdarīt var paņemt samaksāt mazliet piķi un pārreģistrēt to verķi kā tādu kurā ir mazāk sēdvietas, bet tas tajā gadījumā ja to parējos benķus nafig negrasies nekad lietot !!! Pretēja gadījumā skrūvē uz aspkati tos beņķus iekšā un ej apskati svilpodams ( ja parējais viss OK)!!!
WALA rakstīja: Runājot par benķu izravēšanu - ja tev pasē būs rakstīts ka tur ir 15 benķu, tad tagad (kopš pagājuša gada ~ vidus) apskatē tev arī paprasīs visus benķus lai viņi tur būtu. Tas ko var izdarīt var paņemt samaksāt mazliet piķi un pārreģistrēt to verķi kā tādu kurā ir mazāk sēdvietas, bet tas tajā gadījumā ja to parējos benķus nafig negrasies nekad lietot !!! Pretēja gadījumā skrūvē uz aspkati tos beņķus iekšā un ej apskati svilpodams ( ja parējais viss OK)!!!
Es šogad izgāju TA bez pakaļējās rindas, kolēģa transportieri gan izmeta ārā.
Nortel rakstīja:
Es šogad izgāju TA bez pakaļējās rindas, kolēģa transportieri gan izmeta ārā.
Da jā vot šo es ar nesaprotu kur atšķirība it īpaši ņemot vērā ka daudziem auto tie benķi ir paredzēti viegli izņemami - varbūt jautājums par drošības jostām - kur tās stiprinās un skaitu ?!?!? Varbūt vienkārši kāds nepamana ?!?!? VVZ
Ford Transit
Sveiki!
varbuut kaads vareetu populaari apskaidrot par subj - cik garsh ir parastais, cik garsh ir "garais", cik videeji rij degvielu dazaados apstaakljos un kuzovos ( diesel), kaa ir ar octa cenaam pasazieru (9+ vietas) un kravas tranziitu variantiem - vai sanaak kaads ietaupiijums uz taa reekina, ka celja nodoklis autobusiem / kraviniekiem mazaaks nekaa vieglajiem, jeb to starpiibu noeed augstaaka octa cena?
kaadas vaajaas vietas, ko jaaskataas?
paldies jau ieprieksh!