Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Uzbraukšana uz VEF tilta

juriz Reģ.: 09.06.2001

... no centra puses.

Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.

Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.

Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.

Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.

Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.

Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.

Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.

Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Te jau drusku topiks sagājis dēlī bet gribētu zināt, kā tur īsti ir, pie tā VEF tilta Kādas joslas, zīmes, kur aiziet 1.josla, kapēc 2. josla it kā pret ķieģeli u.t.t.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Es tagad sāku uztraukties, kā ir otrā pusē, nobraucot no tilta pie VEFa. Vai tur arī ir līkums un pirmājosla no tilta aiziet pirmajā uz Brīvības ielas, vai tomēr otrajā. Un kā ir vēl gabaliņu tālāk, kur divas joslas aiziet trijās? Vai tur sliedes aiziet trešajā jsolā vai tupikā? Vai arī tur ir līkums? Varbūt otrā josla aiziet trešajā vai abās?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Es tagad sāku uztraukties, kā ir otrā pusē, nobraucot no tilta pie VEFa. Vai tur arī ir līkums un pirmājosla no tilta aiziet pirmajā uz Brīvības ielas, vai tomēr otrajā. Un kā ir vēl gabaliņu tālāk, kur divas joslas aiziet trijās? Vai tur sliedes aiziet trešajā jsolā vai tupikā? Vai arī tur ir līkums? Varbūt otrā josla aiziet trešajā vai abās?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

ak rakstīja: Tu tāds jocīgs ,brmbrmm,, visādus punktus citēt zini, bet nesaproti, kādas viekārši, nemainot virzienu, braucot ir attiecības. Varbūt teorētiķis

+1

izklausās pēc teorētiķa.

ja kāds pa priekšu brauc pa čakeni, tad viņu drīkst tikai apdzīt, nekādā gadījumā ne apsteigt, ja tas izrādās kāds mērglis kas brauc 36 km/h tad nu gaidi kamēr pretējā josla gana tukša apdzīšanai, jo apsteigt nevari, kaut joslas platums to pieļauj, citādi, ja apsteidzamais paraus stūri pa kreisi nebūsi vainīgs tikai tad, ja būši iebraucis pretējā joslā...

Umņiks ibio!

Nē nu skaidrs, ka vienmēr jāskatās pēc situācijas, nev nekāds prieks izraisīt sadursmi un tad pakāst laiku, kaut vai neesi vainīgs, es tikai gribēju vērst uzmanību, ka tomēr ir tā, ka faktiski labajā pusē braucošajam ir priekšroka (ko apliecina arī vairāki negadījumu protokoli), bet ikdienā jau ir tā, ka brauc kā pierasts, nemaz par CSN neiedziļinoties - brauc cieši blakām divās rindās pa vienu joslu, brauc neievērojot distanci utt - šajās situācijās sanāk tikai paļauties uz to, ka priekšā, blakus braucošais piedomā arī par tevi, jo ja nu jamam kāds šķērslis uzrodas (bedres, bedres, bedres) , tad nevar to vainot, ka savas joslas ietvaros tas bedri apbrauc.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

pie kam - joslu skaitu nosaka pēc konkrētajā situāceijā platākā transporetlīdzekļa uz ceļa

tas attiecas, gasn uz Biķernieku mežu, gan uz Čaka/Valdemāra ielām

Ja brauc troļļux un tas joslā var sastāties tikai vienu reizi un diviem vietas nau - tad priekš troļļuka ir ! josla

bet ja turpat brauc tikai vieglie un blakus var sastādies divi vieglie - tad ir divas joslas, līdz ar to vienam jābrauc max tuvu apmalei.

Tiko čals te uz C kategoriju lika un šie jautajumi tika cilāti.

Un piemērā uz Valdeķu ielas sekojošs manevrs - Apsteidzam/apdzenam kādu, paliekam max tuvu pie sadalošās līnijas, bet saglabājot joslu un piebremzējam, ja apsteigtais nones labo spoguli - jams vainīgs, jo pēc noteikumiem blakus var sastāties 2 vāģi, līdz ar to divas joslas priekš vieglajiem (tas ir šaurākais tr. līdzeklis kas iespējams joslu noteikšanas ziņā) un vainīgais nav braucis gana tuvu apmalei - lasi pa kanalizācijas sistēmas bedrēm...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Es tagad sāku uztraukties, kā ir otrā pusē, nobraucot no tilta pie VEFa. Vai tur arī ir līkums un pirmājosla no tilta aiziet pirmajā uz Brīvības ielas, vai tomēr otrajā. Un kā ir vēl gabaliņu tālāk, kur divas joslas aiziet trijās? Vai tur sliedes aiziet trešajā jsolā vai tupikā? Vai arī tur ir līkums? Varbūt otrā josla aiziet trešajā vai abās?

Nav par ko uztraukties - tur no pirmās joslas tu vari turpināt arī pa otro - darbojas pirmās joslas priekšrocība, ka no labās puses tev neviens garām nebrauc, bet savukār tiem, kas brauc pa tramvaja sliedēm tur gan ir līdzīgi kā pierms tilta pa otro joslu braucošajiem - jāskatās, vai pārkārtojoties nepatraucēs kādam no pirmās joslas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

ak rakstīja: Tu tāds jocīgs ,brmbrmm,, visādus punktus citēt zini, bet nesaproti, kādas viekārši, nemainot virzienu, braucot ir attiecības. Varbūt teorētiķis

+1

izklausās pēc teorētiķa.

ja kāds pa priekšu brauc pa čakeni, tad viņu drīkst tikai apdzīt, nekādā gadījumā ne apsteigt, ja tas izrādās kāds mērglis kas brauc 36 km/h tad nu gaidi kamēr pretējā josla gana tukša apdzīšanai, jo apsteigt nevari, kaut joslas platums to pieļauj, citādi, ja apsteidzamais paraus stūri pa kreisi nebūsi vainīgs tikai tad, ja būši iebraucis pretējā joslā...

Umņiks ibio!

Nē nu skaidrs, ka vienmēr jāskatās pēc situācijas, nev nekāds prieks izraisīt sadursmi un tad pakāst laiku, kaut vai neesi vainīgs, es tikai gribēju vērst uzmanību, ka tomēr ir tā, ka faktiski labajā pusē braucošajam ir priekšroka (ko apliecina arī vairāki negadījumu protokoli), bet ikdienā jau ir tā, ka brauc kā pierasts, nemaz par CSN neiedziļinoties - brauc cieši blakām divās rindās pa vienu joslu, brauc neievērojot distanci utt - šajās situācijās sanāk tikai paļauties uz to, ka priekšā, blakus braucošais piedomā arī par tevi, jo ja nu jamam kāds šķērslis uzrodas (bedres, bedres, bedres) , tad nevar to vainot, ka savas joslas ietvaros tas bedri apbrauc.

pēc tgiko saņemtās izsmeļošās infas priekš vieglajiem uz čakenes ir 4 joslas troļļukiem divas tāpēc tur ir raustītā līnija.

Ja kašķis starp vieglajiem - CP var traktēt, ka kāds nav braucis pietiekami tuvu labajai malai...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tā nu gluži nav. Vainīgs ir tas kurš iraisa sadursmi.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Tad svītru garums ir trīs reizes mazāks vai pārsniedz par trīs reizēm atstarpju garumu starp tām? Tu katru reizi citē vienu un to pašu punktu savādāk. Savi noteikumi? Plosts...?

Tu speciāli tā vai tikai izliecies?

Tur svītru garums vispirms (kvartāla vidū) ir trīsreiz īsāks, bet, tuvojoties krustojumam, tās paliek pa trīsreiz garākām, lai brīdinātu, ka tuvojas nepārtrauktā.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

pēc tgiko saņemtās izsmeļošās infas priekš vieglajiem uz čakenes ir 4 joslas troļļukiem divas tāpēc tur ir raustītā līnija.

Ja kašķis starp vieglajiem - CP var traktēt, ka kāds nav braucis pietiekami tuvu labajai malai...

NAV tur 4 joslas! Jo, ja būtu, tad tur būtu jābūt arī 2 nepārtrauktām līnijām pa vidu. Palasiet vairāk par horizontālajiem apzīmējumiem -

921.ceļa apzīmējums - dubulta nepārtraukta līnija - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar četrām vai vairāk braukšanas joslām;

922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa

apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Ja uz Čakenes var vieglie automobiļi sabraukt 4 rindās, troļļuki, moš trijās.

Tāpēc CHA tiek likts atbilstoši tur ietilpstošajam troļļuku skaitam, nevis vieglo auto skaitam. Bet tākā vieglie tur satilpst 4 joslās - tad CSN , kuros iesasitīti vieglie, tiks ņemts vērā noteikumu punkts Nr 1.7.

robotbarbers Reģ.: 04.06.2009
0 0 Atbildēt

Es gan esmu par to, ka uz Čakenes ir 1 josla...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

robotbarbers rakstīja: Es gan esmu par to, ka uz Čakenes ir 1 josla...

Papildinašu - Vienā virzienā.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

It sevišķi aiz Tallinas ielas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: It sevišķi aiz Tallinas ielas.

aiz tallinas ir šaurāk - tur bezjēdzīgs, dikti smilškastei līdzīgs "gazoniņš" metra platumā ir...

bet civilizētās valstīs tur visur būtu 4 joslas ar visām līnijām.

Es pats savulaik brīnījos kā vācu mazpilsētās, da Vīnē, Da itālijā visi izbrauc un spoguļus pat neapskrāpē... Pie kam velkot labi virs 50...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Vēl jau svētīgi būtu palasīt LVS, kur noteikti ir definēts, cik liels ir minimālais joslas platums.

Ja Čaka ielā nesatilpst 4 min. platuma joslas, tad...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Vēl jau svētīgi būtu palasīt LVS, kur noteikti ir definēts, cik liels ir minimālais joslas platums.

Ja Čaka ielā nesatilpst 4 min. platuma joslas, tad...

Uz auto vadīšanu attiecas tikai CSN.

robotbarbers Reģ.: 04.06.2009
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Vēl jau svētīgi būtu palasīt LVS, kur noteikti ir definēts, cik liels ir minimālais joslas platums.

Ja Čaka ielā nesatilpst 4 min. platuma joslas, tad...

Nav tie paši mistiskie 3m ?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: pie kam - joslu skaitu nosaka pēc konkrētajā situāceijā platākā transporetlīdzekļa uz ceļa

tas attiecas, gasn uz Biķernieku mežu, gan uz Čaka/Valdemāra ielām

hallo: Valdemārā ielā ir 2 joslas, katra savā virzienā. Un to skaidri un gaiši pasaka tur esošie CHA un CSN.

Un tas tavs instruktors ar savu traktējumu par to ka joslu skaitu nosaka izejot no platākā auto platumu.... bez komentāriem..,. idiostisms....

Tad kad tiesa lems kurš bija vainīgs pie CSN, tiesa skatīsies tikai CSN noteikumus un neko citu.

Un tur skaidri teikts ka joslas nosaka CHA un zīmes. Tā kā Bikernieku un Valdemāra ielās ir CHA, tad joslas tur nosaka CHA un nekādi ne platākie auto

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: 1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa

apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Ja uz Čakenes var vieglie automobiļi sabraukt 4 rindās, troļļuki, moš trijās.

Tāpēc CHA tiek likts atbilstoši tur ietilpstošajam troļļuku skaitam, nevis vieglo auto skaitam. Bet tākā vieglie tur satilpst 4 joslās - tad CSN , kuros iesasitīti vieglie, tiks ņemts vērā noteikumu punkts Nr 1.7.

Joslu platums tiek noteikts atbilstoši LVS EN (vienotajam eiropas normatīvam) un tajās aprēķina formulās Solaris vai Škodas troļuku platumi nu nekādi nefigurē .

robotbarbers Reģ.: 04.06.2009
0 0 Atbildēt

Kas ir CHA ?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

robotbarbers rakstīja: Kas ir CHA ?

Ceļu Horizontālais Apzīmējums, domājams.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

robotbarbers rakstīja: Kas ir CHA ?

Ceļu Horizontālais Apzīmējums, domājams.

Bet var arī tā: www.lmgtfy.com/...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Te jau drusku topiks sagājis dēlī bet gribētu zināt, kā tur īsti ir, pie tā VEF tilta Kādas joslas, zīmes, kur aiziet 1.josla, kapēc 2. josla it kā pret ķieģeli u.t.t.

Atkārtošos jau kurā topikā, šādas situācijas nosaka punkts:

91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet [b]braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta[/b], ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no [b]labās puses[/b].

Rolands85 Reģ.: 01.10.2006
0 0 Atbildēt

Pilnīgi un galīgi nepiekrītu. Tur pat zīmē uzzīmēts, ka nav iespējams saglabāt taisnvirziena kustību 1. joslā. Tas kura pusē sašaurinās brauktuve, tam arī jādomā par pārkārtošanos uz citu joslu. Un es jau iepriekš esmu iemetis no CSDD trafaretu grāmatiņas izvilkumu, kur tas tiek apstiprināts. Ja nebūtu zīmes, tad varētu bļaustīties par savu labo pusi.

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti