Uzbraukšana uz VEF tilta

juriz Reģ.: 09.06.2001

... no centra puses.

Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.

Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.

Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.

Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.

Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.

Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.

Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.

Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja: 1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa

apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Ja uz Čakenes var vieglie automobiļi sabraukt 4 rindās, troļļuki, moš trijās.

Tāpēc CHA tiek likts atbilstoši tur ietilpstošajam troļļuku skaitam, nevis vieglo auto skaitam. Bet tākā vieglie tur satilpst 4 joslās - tad CSN , kuros iesasitīti vieglie, tiks ņemts vērā noteikumu punkts Nr 1.7.

Joslu platums tiek noteikts atbilstoši LVS EN (vienotajam eiropas normatīvam) un tajās aprēķina formulās Solaris vai Škodas troļuku platumi nu nekādi nefigurē .

Izlasi vēlreiz CSN punktu 1.7.

Ja ceļš ir 2 metrus plats - tā tāpat ir viena braukšanas josla

CSN nav nekāda sakara ar VLS - tam ir sakars tikai tad, lai uzzīmētu CHA, nekas vairāk...

mana autsauce uz LVS EN arī ir attiecībā uz CHA...(ja paskatīsies ko es citēju)

Runājot par tēmu.....

pa čaka/valdemāra ieklām braucu joslai pa visu... tajās vietās kur satiksme ir raita To daru pirmkārt tāpēc ka cilēki pat pie CHA apzīmējumu esamības dala joslu skaitu pēc auto platumiem un tāpēc lai viņi mani attiecīgi nedomā apdzīt 10cm blakus spgogulim... un lai es varu apbraukt bedres un lūkas izjājatā asfaltā.

Tur kur satiksme sāk stāties, bremzēties blīvēties, uzreiz pārkārtojos divās joslās.....

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

mana autsauce uz LVS EN arī ir attiecībā uz CHA...(ja paskatīsies ko es citēju)

Tas skaidrs, ka saskaņā ar ceļa marķējumu tur ir divas joslas, bet tākā, lai iegūtu autovadītāja apliecību ir jāzina CSN nevis LVS, tad tas LVS var iet ...

Es saprotu, ka ja satiksmes nau - braucam kā ērtāk, bet ja satiksme blīva - diezgan debili ir braukt kā svarīgāk...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

ValdisM rakstīja:

mana autsauce uz LVS EN arī ir attiecībā uz CHA...(ja paskatīsies ko es citēju)

Tas skaidrs, ka saskaņā ar ceļa marķējumu tur ir divas joslas, bet tākā, lai iegūtu autovadītāja apliecību ir jāzina CSN nevis LVS, tad tas LVS var iet ...

Es saprotu, ka ja satiksmes nau - braucam kā ērtāk, bet ja satiksme blīva - diezgan debili ir braukt kā svarīgāk...

vēl svarīgāk ir braukt bez avārijām un es braucu pa vidu joslai tikai tāpēc, ka ir cilvēki, kas iedomājas ka Čaka ielā kur ir uzvilkti CHA un saskaņā ar CSN ir VIENA josla, te stāsta par labās rokas likumiem vienas joslas robežās kas it kā darbojas, un it kā ja kādam piem. jolsas labajā pusē braucošajam vajag apbraucot bedres un rensteles, tad viņam jādod ceļš tam kas brauc pa to pašu joslu viņam blakus kreisajā pusē

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu tad atvēzējamies eksperimentam... braucam sānā...

lai eksperiments būtu līdz galam korekts, tad vajadzētu iebraukt kādā mentu paziņu x5 gan no labās, gan kreisās puses

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: un it kā ja kādam piem. jolsas labajā pusē braucošajam vajag apbraucot bedres un rensteles, tad viņam jādod ceļš tam kas brauc pa to pašu joslu viņam blakus kreisajā pusē

Ko tu tur samurgoji, tam kas atrodas pa labi nav jādod nevienam ceļš. Pilsētā ir jābrauc joslas robežās un pareizi ir braukt gan pa vidu joslai, gan arī pie labās malas, tā kā taisot otru joslu, kur ir tikai viena tam kas pa kreisi vien būs jāuzņemas atbildība, ja nu kas. Vienīgā situācija, kad būs jādod ceļš tam, kas pa kreisi būs, ja griezīsies pa kreisi neieņemot pareizu stāvokli uz brauktuves(tpiemēram no joslas vidus), tad gan teorētiski var būt abi vainīgi, līdzīgi, kā nogriežoties pa labi jāskatās velosipēdisti, kas atrodas blakus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

vēl svarīgāk ir braukt bez avārijām un es braucu pa vidu joslai tikai tāpēc, ka ir cilvēki, kas iedomājas ka Čaka ielā kur ir uzvilkti CHA un saskaņā ar CSN ir VIENA josla, te stāsta par labās rokas likumiem vienas joslas robežās kas it kā darbojas, un it kā ja kādam piem. jolsas labajā pusē braucošajam vajag apbraucot bedres un rensteles, tad viņam jādod ceļš tam kas brauc pa to pašu joslu viņam blakus kreisajā pusē

Avotu iela - 2 joslas, Čaka iela - 2 joslas

Pilnīgi viss vienāds vai ne?

otrkārt - izbraukt 2 joslās pa čakei ir iespējams arībez avārijām - ja pagadās divi principiālie, tad avārija neizbēgama, kaut brauc vienā joslā vienā rindā...

treškārt, ja aizmugure braucošais uzsācis apdzīšanu (apsteigšanu, kas saistīta ar iebraukšanu pretējā joslā), tad automātiski pēkšņais bedres apbraucējs no tā, kam priekšroka un labās rokas likums kļūst par pacientu, kurš agresīvi izreisījis CSN, jo to bedri apbraucis neskatoties spoguļos, nerādot pagriezienu rādītājus utt...

76. Pirms nogriešanās pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā brīdinājuma signāls

jārāda tikai pēc tam, kad transportlīdzekļa vadītājs pārliecinājies, ka viņš netraucēs nevienu aiz viņa

braucošu transportlīdzekļa vadītāju, kas uzsācis apdzīšanu.

77. Signāla lietošana nedod transportlīdzekļa vadītājam priekšroku un neatbrīvo viņu no pienākuma

ievērot piesardzību.

No kā izriet, ka atliek tik būt pretējā kustības joslā kaut uz centimetru un bedres apbraucējs ir vainīgs, ja tam apdzinējs ir sānā vai viņš ir sānā apdzinējam...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Kāda starpība ej uz apdzīšanu iebraucot mazliet, pretējā joslā vai līdz pretējās puses trotuāra bortakmenim?

Ja esi uzsācis apdzīšanu, tad tam, kurš rauj pa kreisi šākātā ir jālūr spogulī pirms manevra...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Šeit gan nepiekritīšu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Šeit gan nepiekritīšu.

tieši tā - ja esi uzsācis apdzīšanu, tātad, iespējams, vēl neesi paguvis pilnībā izbraukt pretējā joslā, bet vēl vainīgs, jo kādam nelūrot spoguļos jāapbrauc bedre...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bucefals rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Šeit gan nepiekritīšu.

tieši tā - ja esi uzsācis apdzīšanu, tātad, iespējams, vēl neesi paguvis pilnībā izbraukt pretējā joslā, bet vēl vainīgs, jo kādam nelūrot spoguļos jāapbrauc bedre...

Nav jau jālien otram pakaļā, lai uzsāktu apdzīšanu! Atkal uzpeld LV nemode ar distances neievērošanu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Šeit gan nepiekritīšu.

Kāda tad tavuprāt ir joslas būtība? Kāpēc vispār ceļš ir jāsadala joslās, jāvelk līnijas?

Manuprāt, būtība ir tajā, lai braucot starp līnijām tu varētu būt drošs, ka ne tu citam, ne cits tev nepatraucēs, un var veltīt visu uzmanību notiekošajam priekšā uz ceļa.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bucefals rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Šeit gan nepiekritīšu.

tieši tā - ja esi uzsācis apdzīšanu, tātad, iespējams, vēl neesi paguvis pilnībā izbraukt pretējā joslā, bet vēl vainīgs, jo kādam nelūrot spoguļos jāapbrauc bedre...

Nav jau jālien otram pakaļā, lai uzsāktu apdzīšanu! Atkal uzpeld LV nemode ar distances neievērošanu.

Kāda vēl distances neievērošana?

Ieslēdzu pagriezienu, uzsāku apdzīšanu, esmu jau blakus un te pēkšņi pilsons veic manevru pa kreisi nelūrot spoguļos ne pirms, ne pēc un tad vicina pirkstus, ka viņam labās rokas likums?

Avotu ielā piekrītu - tur josla mašīnas platumā, bet čakene ir 2x platāka un tur lai apdzītu nav prātīgi apdzīt metot loku tādu, ka pa vidu troļļuks var izbraukt...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Es vairāk no likuma viedokļa. Likumā figurē "iebraukšana" pretējā joslā, nevis pārkārtošanās uz pretējo joslu pilnībā.

Līdz ar to var iebraukt kaut ar vienu protektora milimetru un apsteigšana jau kļūst par apdzīšanu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Kas jauns fleksiblo CHA lietā?

Vispār jau eksistē arī CSN punkts, kurš liedz braukt pa joslu sadalošajām līnijām. Tā kā uzmanīgi ar tiem dažiem cm pretējā joslā.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Man pašam sāk domas dalīties par to labās rokas likuma pielietojuma lietderību uz Čaka ielas. Kā nekā par joslu - cik sapratu no iepriekš kaut kur citētā, ja es esmu atstājis apsteidzamajam transportlīdzeklim tik vietas, lai viņš varētu pārvietoties taisni (man nav jāparedz ka viņa joslā varētu būt bedre, kuru iespējams nosedz viņam priekšā braucošais transportlīdzeklis), tad es savu pienākumu pret viņu esmu izpildījis.

Reālajā dzīvē gan cenšos nebraukt tieši blakus tr. līdzeklim kaut vai to pašu bedru dēļ un apsteigšanu vai apdzīšanu veicu tad, kad to var izdarīt nepārbiedējot pretimbraucošos.

P.S. Aiz Bruņinieku ielas Čakenei labā josla parasti kustās ievērojami ātrāk par pārējām, ja Artilērijas ielas pietura brīva.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Kas jauns fleksiblo CHA lietā?

Vispār jau eksistē arī CSN punkts, kurš liedz braukt pa joslu sadalošajām līnijām. Tā kā uzmanīgi ar tiem dažiem cm pretējā joslā.

Tu piedāvā pārlekt joslu līnijām? Vai rēķinār riteņu trajektroijas tāl ia neviens neskar pārtrauktās līnijas krāsotās daļas?

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Kas jauns fleksiblo CHA lietā?

Vispār jau eksistē arī CSN punkts, kurš liedz braukt pa joslu sadalošajām līnijām. Tā kā uzmanīgi ar tiem dažiem cm pretējā joslā.

Manuprāt, ja vispār ir tāds punkts, tad tas var attiekties uz nepartrauktajām līnijām.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

Nortel rakstīja: Kas jauns fleksiblo CHA lietā?

Vispār jau eksistē arī CSN punkts, kurš liedz braukt pa joslu sadalošajām līnijām. Tā kā uzmanīgi ar tiem dažiem cm pretējā joslā.

Manuprāt, ja vispār ir tāds punkts, tad tas var attiekties uz nepartrauktajām līnijām.

Sk.: 8. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves

108. Ja brauktuve sadalīta joslās ar ceļa apzīmējuma līnijām, transportlīdzekļa vadītājam jābrauc tikai pa joslām. Uzbraukt uz pārtrauktajām ceļa apzīmējuma līnijām atļauts tikai pārkārtojoties.

CSN principā neparedz braukšanu vienas joslas ietvaros vairākās rindās, CSN tikai pasaka, ka josla ir brauktuves daļa, kas pietiekami plata, lai tajā satilptu auto vienā rindā un vēl CSN ir minēts par intervālu:

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

anonimikis rakstīja: kaut kādā ziņā līdzīga neskaidra situācija ir uz Vienības gatves pie trolejbusa galapunkta

Imho, tur nu gan nav neskaidrību - 2. josla iet taisni un 1. izbeidzas(tur ir zīme 715.).

Slikti ir tad, ja kāds uzreiz aiz šī sašaurinājuma izdomā veikt nelegālu krieso pagriezienu...

uz Vienības gatves nav gan 715. zīmes Tur ir kaut kā ļoti dīvaini viss, jo formāli josla beidzas at autobusu pieturu

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Kāda starpība ej uz apdzīšanu iebraucot mazliet, pretējā joslā vai līdz pretējās puses trotuāra bortakmenim?

Ja esi uzsācis apdzīšanu, tad tam, kurš rauj pa kreisi šākātā ir jālūr spogulī pirms manevra...

CSN braukšanas josla definīcija nosaka, ka pa braukšanas joslu jābrauc vienā rindā

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Kāda starpība ej uz apdzīšanu iebraucot mazliet, pretējā joslā vai līdz pretējās puses trotuāra bortakmenim?

Ja esi uzsācis apdzīšanu, tad tam, kurš rauj pa kreisi šākātā ir jālūr spogulī pirms manevra...

CSN braukšanas josla definīcija nosaka, ka pa braukšanas joslu jābrauc vienā rindā

Jā, kamēr neesi uzsācis apsteigšanu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Kāda starpība ej uz apdzīšanu iebraucot mazliet, pretējā joslā vai līdz pretējās puses trotuāra bortakmenim?

Ja esi uzsācis apdzīšanu, tad tam, kurš rauj pa kreisi šākātā ir jālūr spogulī pirms manevra...

CSN braukšanas josla definīcija nosaka, ka pa braukšanas joslu jābrauc vienā rindā

Diemžēl tā nav:

1.7. braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Jo, ja josla ir pietiekami plata, lai pa to varētu braukt automobīļi vairākās rindās, tad nekas to neaizliedz, ja nu vienīgi "jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību".

Un tik nenormāli platas joslas mums ir tikai vēsturisku apstākļu dēļ - Valdemāra, Čaka - šīs ielas ir ~ gadsimtu vecas - kāda tad bija satiksme un kas bija zināms par LVS? Principā vajadzētu šo situāciju normalizēt ielas brauktuvi paplašinot, lai iznāktu 2 normālas joslas katrā virzienā, bet tad būtu jāziedo daļa ietves +koki.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Kāda starpība ej uz apdzīšanu iebraucot mazliet, pretējā joslā vai līdz pretējās puses trotuāra bortakmenim?

Ja esi uzsācis apdzīšanu, tad tam, kurš rauj pa kreisi šākātā ir jālūr spogulī pirms manevra...

CSN braukšanas josla definīcija nosaka, ka pa braukšanas joslu jābrauc vienā rindā

Jā, kamēr neesi uzsācis apsteigšanu.

Apsteigšana gan nenozīmē tikai braukšanu garām pa to pašu joslu - manuprāt, tas bija domāts braucot garām pa citu tā paša virziena joslu.

1.5. apsteigšana - braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transport-līdzekļiem, neiebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Ja, starp citu izbraucu es to vietu pie vef tilta nesen. Pavēroju. Tu arī tās ietves (vai savādāk saucamas tās bardjūras) ir tā smuki pārtaisītas, ka mierīgi var uztvert ka pirma josla turpinās uz tilta. Nav vairs tā atdures punkta tilta margā, ka bija agrāk.

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti