Palaidniex rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Palaidniex rakstīja: 1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa
apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;
Ja uz Čakenes var vieglie automobiļi sabraukt 4 rindās, troļļuki, moš trijās.
Tāpēc CHA tiek likts atbilstoši tur ietilpstošajam troļļuku skaitam, nevis vieglo auto skaitam. Bet tākā vieglie tur satilpst 4 joslās - tad CSN , kuros iesasitīti vieglie, tiks ņemts vērā noteikumu punkts Nr 1.7.
Joslu platums tiek noteikts atbilstoši LVS EN (vienotajam eiropas normatīvam) un tajās aprēķina formulās Solaris vai Škodas troļuku platumi nu nekādi nefigurē .
Izlasi vēlreiz CSN punktu 1.7.
Ja ceļš ir 2 metrus plats - tā tāpat ir viena braukšanas josla
CSN nav nekāda sakara ar VLS - tam ir sakars tikai tad, lai uzzīmētu CHA, nekas vairāk...
mana autsauce uz LVS EN arī ir attiecībā uz CHA...(ja paskatīsies ko es citēju)
Runājot par tēmu.....
pa čaka/valdemāra ieklām braucu joslai pa visu... tajās vietās kur satiksme ir raita To daru pirmkārt tāpēc ka cilēki pat pie CHA apzīmējumu esamības dala joslu skaitu pēc auto platumiem un tāpēc lai viņi mani attiecīgi nedomā apdzīt 10cm blakus spgogulim... un lai es varu apbraukt bedres un lūkas izjājatā asfaltā.
Tur kur satiksme sāk stāties, bremzēties blīvēties, uzreiz pārkārtojos divās joslās.....
Uzbraukšana uz VEF tilta
... no centra puses.
Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.
Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.
Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.
Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.
Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.
Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.
Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.
Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.