Rolands85 rakstīja: Tur pat zīmē uzzīmēts, ka nav iespējams saglabāt taisnvirziena kustību 1. joslā.
Kādu vēl taisnvirziena kustību? Tāda jēdziena nav, kā brauci pa pirmo joslu tā arī uz tilta tā ir pirmā. Brīvības iela turpinās pa tiltu un arī pirmā josla nekādi neiet zem. Man nekad prātā nav nācis braucot pa otro joslu tēmēt uz tilta pirmo joslu, ja braucu pa otru, tad tikai pēc 4iem, kad otrā josla ir vaļā. Jā pirmajā kūļājas sabiedriskais un tapēc visi mauc garām. Sašaurinājums tur ir nebūtisks, josla nekur nebeidzas un platums atbilstošs. Un ja gribam būt precīzi, tad no 108. zīmes līdz tiltam ir 190metri nevis 100m, tā kā zīme neattiecas uz to vietu. 100 metri ir tieši līdz krustojumam.
Trafaretiem nav juridiska spēka, CSN sašaurinājumā nekādu pienākumu neuzliek. Vari piekrist vai nepiekrist tam nav nekādas nozīmes.
Uzbraukšana uz VEF tilta
... no centra puses.
Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.
Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.
Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.
Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.
Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.
Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.
Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.
Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.