nu jā - bieži vien senāki, ne tik šiki/jauni auto, kuri savā uzbūvē ir vienkāršāki izrādās ar daudz vērā ņēmamāku pārgājamību...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu jā - bieži vien senāki, ne tik šiki/jauni auto, kuri savā uzbūvē ir vienkāršāki izrādās ar daudz vērā ņēmamāku pārgājamību...
Ja krieviski lasi,tad šajā avotā autoreview.ru/... var atrast visu iespējamo parketnieku u.c. testu rezultātus -uzskatu,ka viens no objektīvākajiem izdevumiem.Viens veids ir meklēt salīdzinošos testus(parasti savāc kādus 3-5 auto un pēc objektīviem parametriem vērtē),otrs ir tāds,ka redakcijas darbinieki katrs individuāli uz pāris dienām ņem auto un pēc tam raksta īsu atsauksmi(rubrika \"primerjajem ne sebja\").
nafig tos parketus. un nafig jaunos autosus kur pats vairs nepiedalies braukshanas procesaa. aizved to ravu atpakalj pie dilera lai savaac, un pasaki ka esi viilies shajaa dzhipaa
interesanti gan - kā šāda ziema (vai ziemas, ja tādas sāks notikt eiropā biežāk) ietekmēs autoražotājus un to, ko tie ražos.
Jo izrādās - "wannabe bobiks" izrādās tikai augstāka un pircājam dārgāka konstrukcija, bet tik pat iesēsties spējīga/izbraukt nespējīga konstrukcija kā parasts vieglais auto...
Palaidniex rakstīja: interesanti gan - kā šāda ziema (vai ziemas, ja tādas sāks notikt eiropā biežāk) ietekmēs autoražotājus un to, ko tie ražos.
Jo izrādās - "wannabe bobiks" izrādās tikai augstāka un pircājam dārgāka konstrukcija, bet tik pat iesēsties spējīga/izbraukt nespējīga konstrukcija kā parasts vieglais auto...
es esmu tikai par tadaam ziemaam. kvatra iepirkta, tik jasagadaa sniega putejs nakamai ziemai ar ko seetu tiriit, un viss pofig.
fiat panda pāri visam
ar to tak var maukt pa dakārā
Braucu ar vecu 4x4. Visa 4x4 būšana tīri mehāniska, nekādas elektronikas. Grūtību izbraukt šos sniegus nav. Riepas gan nav nekādas dižas - 235x75R15, toties šipotas.
rudens68 rakstīja: T..... tad CRV 4x4 ir tikai uz priekšu , un varot atslēgt to pretslīdi tad labi velkot .
Labprāt uzklausītu zinošo komentus ...kā ar dažādiem parketniekiem uzveicat "stihiju"
pilnīga uxņja , cirvis ir 4x4 abos virzienos -tēma sena un antīkā TVmotorā apsūkāta uz izrādīta .
nezinu kur ir Tava sāpe man ar cirvjiem (ne benzautomātam ne dīzmanuālim) kreņķu nebij ne sniegā ne dubļos ,mālainā kalnā , 1/2purvā un vēl dauxja kādos sūtos tika izbraukc Tikkai svēta lieta - pirms sākt 'extrēmus' ir jāizrubī naxxx visādi tur VSA u,c. elektrontriperi un riepas wajag labas - tā ir daudzu 4x4nieku kļūda iedomāties ka ja ir ouxjennijs džīps , tad uz riepām var likt penāli
TDIOTS rakstīja:
rudens68 rakstīja: T..... tad CRV 4x4 ir tikai uz priekšu , un varot atslēgt to pretslīdi tad labi velkot .
Labprāt uzklausītu zinošo komentus ...kā ar dažādiem parketniekiem uzveicat "stihiju"
pilnīga uxņja , cirvis ir 4x4 abos virzienos -tēma sena un antīkā TVmotorā apsūkāta uz izrādīta .
nezinu kur ir Tava sāpe man ar cirvjiem (ne benzautomātam ne dīzmanuālim) kreņķu nebij ne sniegā ne dubļos ,mālainā kalnā , 1/2purvā un vēl dauxja kādos sūtos tika izbraukc Tikkai svēta lieta - pirms sākt 'extrēmus' ir jāizrubī naxxx visādi tur VSA u,c. elektrontriperi un riepas wajag labas - tā ir daudzu 4x4nieku kļūda iedomāties ka ja ir ouxjennijs džīps , tad uz riepām var likt penāli
Vai nu nevar manam izslēgt visas elektro lietas vai nu nezinu kā . Kā jau minēju autiņš kā jūt ,ka nekustas momentā slāpst . Paziņam CRV ,arī viņš teica ,tad kad atslēdz visaus elektronikas palīgus tad aiziet . Riepas man ....hm pat nezinu kas par brendu , protektors diezko robains nav.
Deksters man neļaus man melot, viņš ar parketnieku ielīda tur, kur viens otrs jeeperis būtu aptirsies... Tev ieteiktu vienkārši "Owner Manual" izlasīt...
da man te fufaikciema iekšpagalmā , biezā slānī iesūkā X5 ,RX utt megarulzjeepi , ravs un cirvis ar tur piedalās gāzē kā auni ar izgrieztiem riteņiem , ierokās līdz grīdai utt utml . šovs nekad nebeidzas , dalībnieki tie paši kas pagājšziem
TDIOTS rakstīja: da man te fufaikciema iekšpagalmā , biezā slānī iesūkā X5 ,RX utt megarulzjeepi , ravs un cirvis ar tur piedalās gāzē kā auni ar izgrieztiem riteņiem , ierokās līdz grīdai utt utml . šovs nekad nebeidzas , dalībnieki tie paši kas pagājšziem
tas ir visaa muusu fufaikvalstii. viscaur auni pie stures.
Slinkais rakstīja:
TDIOTS rakstīja: da man te fufaikciema iekšpagalmā , biezā slānī iesūkā X5 ,RX utt megarulzjeepi , ravs un cirvis ar tur piedalās gāzē kā auni ar izgrieztiem riteņiem , ierokās līdz grīdai utt utml . šovs nekad nebeidzas , dalībnieki tie paši kas pagājšziem
tas ir visaa muusu fufaikvalstii. viscaur auni pie stures.
šamiem gan tā nešķiet
TDIOTS rakstīja: da pouhj ko jams tur gvelza
piebrauc pie manis ciemos ar savu cirvi, es tev parādīšu kur norakties.....
Pirmais rakstīja:
TDIOTS rakstīja: da pouhj ko jams tur gvelza
piebrauc pie manis ciemos ar savu cirvi, es tev parādīšu kur norakties.....
un ar reni war izbraukt ?
Tas viss ir shtrunts - galvenais - riepas. Kaartiigam sniegam riepu jau nav, visas taas smalkaas lameliites un siikie shipinji daudz neko nedod tieshaam sniegaa. Pirms gadiem pieciem pa apm. 50ls komplektaa iepirku kaut kaadas krievu ziemenes, ko uzliku mazdai ar 2.5 benziinmotoru. Labaakas ziemenes neesmu redzeejis, taam nekaiteeja ne sniegs, ne ledus, lai izbrauktu. Protektors - pamatiigi cieti kluchi ar palielaam atstarpeem. Uz tiira asfalta protams, ka traktors, bet sniegaa - cepuri nost! Smalkaas elektronikas viena pinkjeriiga lieta, iipashi taas pretbukseeshanas sisteemas. Nupat nesen atkodu - e90 ar automaatu no sniega izbraukt vislabaak vispaar gaazi nenospiezhot, taa knapi velkoties Protams, liidz zinaamai sniega biezuma robezhai.
Palaidniex rakstīja: interesanti gan - kā šāda ziema (vai ziemas, ja tādas sāks notikt eiropā biežāk) ietekmēs autoražotājus un to, ko tie ražos.
Jo izrādās - "wannabe bobiks" izrādās tikai augstāka un pircājam dārgāka konstrukcija, bet tik pat iesēsties spējīga/izbraukt nespējīga konstrukcija kā parasts vieglais auto...
Kā jau minēju neko dižu negaidīju no parketa , bet tik vāju sniegumu ........
Ja par auto elektroniku ..
Šovasar pretī Dailes teātrim centra virzienā ( nedaudz pret "kalnu " tiko sācis līt un tajā vietā daļēji nofrēzēts asfalts . Pie krustojuma vairs nevarēju uzsākt braukšanu , pat ātrumā iešāvās haotiska doma vai tik nēsmu aizkabinājies aiz aizmugurē esoša troleibusa . Pāris reizes pamēģināju uzsākt , tad ieslēdzu patstāvīgo 4x4 un aizgāja . Tā ar nesapratu..... vispār domāju vai nu priekšējie vai aizmugurējie riteņi bi noskrāpētā asfalta bedrītē ( robeža starp neaiztiktu un noskrāpētu + lietus + slīpums ===>elektronika nojūdzas
Pagājušo ziemu kā reiz vakarā pirms apkopes nobruka 4x4 , toreiz bij sajūta ,ka auto iet labāk , vienīgi krustojumā uzsākt labāk ar patstāvīgo 4x4 , tas tad ja gribi atrauties no citiem lai jolas pamainītu , vai izbraucot uz galvenā , lai fiksāk sanāk .
Braucu ar primitivu US 4x4. Pilniigi nekaadas elektronikas. Nesen uzliku jaunas AT riepas (Grabber AT2), var izbraukt visur (veselaa saprataa robezhaas, protams Lieki teikt, ka visi krutie autosi paliek pie krustojuma spoleejoties Sikums, bet patiikami
gonzalless rakstīja: Braucu ar primitivu US 4x4. Pilniigi nekaadas elektronikas. Nesen uzliku jaunas AT riepas (Grabber AT2), var izbraukt visur (veselaa saprataa robezhaas, protams Lieki teikt, ka visi krutie autosi paliek pie krustojuma spoleejoties Sikums, bet patiikami
čoma Q7 ar kļuva par īstu 'apvidnieku' , kad uzlika tos AT2 grābeķļus pirms tam ar dumjālopa SJ6 ,tirstams pirstams ,kūlās ārā no Mārupes pļavu ciema
rudens68 rakstīja: ]
Vai nu nevar manam izslēgt visas elektro lietas vai nu nezinu kā . Kā jau minēju autiņš kā jūt ,ka nekustas momentā slāpst . Paziņam CRV ,arī viņš teica ,tad kad atslēdz visaus elektronikas palīgus tad aiziet . Riepas man ....hm pat nezinu kas par brendu , protektors diezko robains nav.
Kā jau te teica - paintresējies kā var visas tās pretbuksēšanas, pretslīdes iespējams arī stabilitātes kontroles, jo visi šitie pigori nodarbojas ar to ka glušī motoru nost.
P.S. Bet šodien es arī atradu kur "norakties" uz Lejas ielas starp Upes un Ieroču - viss Avensis tur vairs cauri neiet - vēders pa zemu un auto "uzpeld" - rati vairs īsti zemi neķer. Tiesa pāris vēzieni ar lāpstu un braucam tālāk ... tad atkal mazliet parokamies un ar 3 "stopiem" izbraucu to ielu. Bet vispār izskatījās ka arī Grand Cheroks atpakaļ gaitā ar nemaz tik "vēsi" tur negāja, kaut arī stāties jamam nenācās.
būtībā nau svarīgi 4x4 waj XXX , acslēgas vārds ir INERCE , ja nau inerces , nau kustības .
nu un protams pārgudrā elektronika -laba .piem., šosejai , bet pilnīgi lieka mazātruma kapāšanai pa peļķi ,dubli ,sniegu utt .
rudens -meklē (vai sarīko) kloķīti ESP acslēgšanai un nemoki prātu .
TDIOTS rakstīja: būtībā nau svarīgi 4x4 waj XXX , acslēgas vārds ir INERCE , ja nau inerces , nau kustības .
nu un protams pārgudrā elektronika -laba .piem., šosejai , bet pilnīgi lieka mazātruma kapāšanai pa peļķi ,dubli ,sniegu utt .
rudens -meklē (vai sarīko) kloķīti ESP acslēgšanai un nemoki prātu .
Varētu vēl piebilst ka arī klīrenss spēlē ne to mazāko lomu.
P.S. Intresnati ka dēļ tās ~ 1cm "ledus" kārtas, apmēram 10 cm virs zemes un 20 cm zem sniega virsmas, kas joprojām sastopamas pļavās tā īsti pat traktors bez 4x4 negrib iet, baigo prestestību tomēr tā "sērsna" rada. ar 4x4 tomēr jams veiksmīgi salauž to "ledus" kārtu.
mana pieredze - Grand Voyagers AWD (2000) - nekādu esp nav, vismaz neesmu manījis, iet zvērā pa sniegu, dubļiem utt. Riepas gan vajag normālas. Mīnuss - zema priekša vislaiku kaut kur aizķeras un darbojas kā šķūris.... bet citādi nekādu pretenziju, spēj tik apmierināt apetīti, kas sniegos kārpoties stabili pāri 20l/100 km iet.
Škoda Octavia 1.8 turbo 4x4 (2003) - iet arī zvērā pa sniegu un visur citur, bet kā jau minēts, lai to "zvērā" iešanas stadiju sasniegtu vajag esp pogu nospiest, pretējā gadienā mirst nost viss. Mīnus tāds pats kā vojadžierim - zems maita
ps
mans personiskais salīdzinājums - vismaz sniegā šķiet vojadžieris labāk kārpās. Es to norakstītu uz lielākiem riteņiem, dzinēju un masu. Moš kļūdos, nezinu, bet lāpstu tāpat mašīnās turu
Tik dažādie 4x4
Tēmu pamudināja atvērt mana vilšanās sava rav4 spējā uzvarēt dabas stihiju . Protams zināju ,ka ravs ir parketnieks , bet ,ka tā veiktspēja tik švaka .....nu viņš vēl iet kur jau gandrīz iet , bet tomēr neiet parasts auto .
Motors uzdodot gāzi momentā noslāpst , nu nebij nekāds dziļais sniegs , sabīdīts( apkārt traktors sašķurējs ) max 10 cm .
Cik pa ausu galam esmu sagrābstījis savas zināšanas par parketniekiem ...... tad CRV 4x4 ir tikai uz priekšu , un varot atslēgt to pretslīdi tad labi velkot . Tad seko ravs itkā labāks ( ha ha ),tad hundajs ar kiu..... tad xtreils jau krietni pārāks , un parketnieku tops frīlanders . Ups.... kur subāru likt ??? Cik atceros tas subārs arī ar dažādām piekarēm pa papildus nadām visur blokus saliek.
Labprāt uzklausītu zinošo komentus ...kā ar dažādiem parketniekiem uzveicat "stihiju"