Sch rakstīja: rav4 var atslēgt to pretislīdēšanas hu1ņu bez drošinātāju izraušanām un papildus pogu likšanas. Bija kaut kāda kombinācija jāveic kuru vairs neatceros, bet gan jau tojotistu forumos atradīsies. Sasniedzot 50 km/h viņa gan atkal ieslēdzās. Tā ka tas ir tikai lai izbrauktu no kupenas. Bet vispār rav4 nav cienīgs saukties par pilnpiedziņas auto.
Jaunajam feisliftotajam ravam nav nekāds kombinācijas jāveic .ir viena poga . Manam nav tās pogas . Kā jau minēju par to drošinātāju amservā teica.
Tik dažādie 4x4
Tēmu pamudināja atvērt mana vilšanās sava rav4 spējā uzvarēt dabas stihiju . Protams zināju ,ka ravs ir parketnieks , bet ,ka tā veiktspēja tik švaka .....nu viņš vēl iet kur jau gandrīz iet , bet tomēr neiet parasts auto .
Motors uzdodot gāzi momentā noslāpst , nu nebij nekāds dziļais sniegs , sabīdīts( apkārt traktors sašķurējs ) max 10 cm .
Cik pa ausu galam esmu sagrābstījis savas zināšanas par parketniekiem ...... tad CRV 4x4 ir tikai uz priekšu , un varot atslēgt to pretslīdi tad labi velkot . Tad seko ravs itkā labāks ( ha ha ),tad hundajs ar kiu..... tad xtreils jau krietni pārāks , un parketnieku tops frīlanders . Ups.... kur subāru likt ??? Cik atceros tas subārs arī ar dažādām piekarēm pa papildus nadām visur blokus saliek.
Labprāt uzklausītu zinošo komentus ...kā ar dažādiem parketniekiem uzveicat "stihiju"