Tik dažādie 4x4

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Tēmu pamudināja atvērt mana vilšanās sava rav4 spējā uzvarēt dabas stihiju . Protams zināju ,ka ravs ir parketnieks , bet ,ka tā veiktspēja tik švaka .....nu viņš vēl iet kur jau gandrīz iet , bet tomēr neiet parasts auto .

Motors uzdodot gāzi momentā noslāpst , nu nebij nekāds dziļais sniegs , sabīdīts( apkārt traktors sašķurējs ) max 10 cm .

Cik pa ausu galam esmu sagrābstījis savas zināšanas par parketniekiem ...... tad CRV 4x4 ir tikai uz priekšu , un varot atslēgt to pretslīdi tad labi velkot . Tad seko ravs itkā labāks ( ha ha ),tad hundajs ar kiu..... tad xtreils jau krietni pārāks , un parketnieku tops frīlanders . Ups.... kur subāru likt ??? Cik atceros tas subārs arī ar dažādām piekarēm pa papildus nadām visur blokus saliek.

Labprāt uzklausītu zinošo komentus ...kā ar dažādiem parketniekiem uzveicat "stihiju"

 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Sch rakstīja: rav4 var atslēgt to pretislīdēšanas hu1ņu bez drošinātāju izraušanām un papildus pogu likšanas. Bija kaut kāda kombinācija jāveic kuru vairs neatceros, bet gan jau tojotistu forumos atradīsies. Sasniedzot 50 km/h viņa gan atkal ieslēdzās. Tā ka tas ir tikai lai izbrauktu no kupenas. Bet vispār rav4 nav cienīgs saukties par pilnpiedziņas auto.

Jaunajam feisliftotajam ravam nav nekāds kombinācijas jāveic .ir viena poga . Manam nav tās pogas . Kā jau minēju par to drošinātāju amservā teica.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kaimiņš "meža vecis" arī teica ka viņa outlandera elektronika slāpē motoru tikai viņš teica ,ka tā pretbukses poga ir tikai "nedarbojas" ???????? laikam jāsaprot nekas diži labākas nav . Bet mežā viņš brauc tagad ar audi avant , ejošu veco kvatru vairs nevarot dabūt . Un ar mežiem viņš nodarbojas jau sen , un outlanders jau otrais ,ta kā par caurgājamību viņš zin ...... bet tāpat pērk outlanderu .

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Pērk atkal outlanderu-varbūt atkal kāpj uz grābekļa ?)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Bet varbuut tur vispaar nav ij jaaiespringst - atlaid gaazes pedaali un tas autinjsh pats izraapsies no sniega? Kaut ko viens taa staastiija par freelanderi, kad pa smiltiim braukaajaas. Kaut kas liidziigs bija arii ar bembiku e90, meegjinaaju kaarpiities, apnika, nonjeemu kaaju no gaazes pedaalja, un shis taa leeniitinjaam izvilkaas no sniega) Ar automaatisko aatrumkaarbu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

CR-V 2007.-... 4x4 pieslēdzas tikai uz virzienā uz priekšu. Atpakaļgaitā tas nepielēdzas.

Kad pirku savu CR-V, tad to biju dzirējis un pārjautāju arī pārdevējam, ks apliecināja iepriekš dzirdēto.

Iepriekšējiem CR-V modeļiem 4x4 darbojās arī atpakaļgaitā.

2,5 gadu laikā (3 ziemas) ne reizi neesmu iesēdies kupenās. Jāsaka gan, ka medneiks vai makšķernieks neesmu, tāpēc dziļi laukos un mežos ar CR-V nelienu. Bet sniiegotajā Rīgas centrā ar parkošanos ielu malās sastumtajā kupenās ne reizi neradās problēmas. Galvenais atcerēties nospiest podziņu VSA.

Nemaz nezināju, ka RAV-4 šo sistēmu nevar tā viēnkārši atslēgt. Tātad vēl viens labs arguments par labu CR-V

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

...

Nemaz nezināju, ka RAV-4 šo sistēmu nevar tā viēnkārši atslēgt. Tātad vēl viens labs arguments par labu CR-V

Nāksies tevi apbēdināt, šī "problēma" jau ir atrisināta, bet par sliktu CR-V runā tas ka tev 4x4 atpakaļgaitā nestrādā - nu vot iebrauci kupenā kāds iestājās priekšā - un tu paliki tajā kupenā ar visu to ka ASC vai atslēgt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Patiesībā ja tiešām ir tā kā nomiks saka par to 4x4 neesamību atpakaļgaitā Cirvim, tad faktiski iebrauci "jūrā līdz ceļiem" secināji ka tālāk netiksi, a kā atpakaļ ?!?!?!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Patiesībā ja tiešām ir tā kā nomiks saka par to 4x4 neesamību atpakaļgaitā Cirvim, tad faktiski iebrauci "jūrā līdz ceļiem" secināji ka tālāk netiksi, a kā atpakaļ ?!?!?!

Tāds dziļi teorētisks jautājums

Saprātīgs CR-V lietotājs apzinās, cik dziļi jūrā ar šo auto var braukt. Nevajag pārvērtēt sava auto spējas un tad problēmu nebūs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Tāds dziļi teorētisks jautājums

Saprātīgs CR-V lietotājs apzinās, cik dziļi jūrā ar šo auto var braukt. Nevajag pārvērtēt sava auto spējas un tad problēmu nebūs.

NU kā lai pasaka esmu redzējis situāciju kur CR-V sēž itkā nekaitīgā peļķē uz sausas meža stigas/ceļa. Tik ārā jamo beigās tikai ar traktoru dabūja.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Laikam jau te rakstīju, ka ap jauno gadu novēroju vienu CRV darbībā vietā, kur līdz tam vēl sniegt nebija tīrīts - tur tā arī bija - brīžiem griezās visi 4 riteņi, brīžiem tikai priekšējie spolēja. Tad nesapratu, kāpēc tā. Tagad sapratu. Rezultāds ČRV nebija diži labāks kā man ar priekšpiedziņu.

Tā vieta pie tam bija Rīgas centrā.

Secinājums tomēr man ir tāds, ka ja CRV, RAV -4 u.taml. priekšrocība ir augstāks klīrens, neuzsēšas tikt ātri, bet vai ir vēl kādas būtiskas priekšrocības, dikti šaubos....

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Varbūt kādam ir reāla pieredze ar Nissan X-Trail?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

izrādās baigais sūc tas 'jaunais' cirvis

līdz tam appakaļgaitā ar bij 4ikss4 un izbraukts tika dajebkur ,kur likās gana prātīgi līst ar 20cm klīrensu un 'parketpiedziņu' ,tsk parkojos allažbrīvajās kupenvietās utt. parastajiem nepieejamās vietās , arī pāri piesnigušām paugurpļavām līdz ezeram tika braukc utt.utt.utml., protams VSA bij jāizrubī

a jaunajam cirvim klīrens ~17,5cm , pelnutrauka nau ,lūkas nau utt. ,karoč pilnīgs pēēēē

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Varbūt kādam ir reāla pieredze ar Nissan X-Trail?

kolēģis gadus 6 diendienā ar tādu braukāja.

Es šad tad (tiesa bezceļos nebiju).

Nu kolēģis norullēja apkurāt 200 tk km.

Vilkts netika ne reizi, vienmēr visur iebrauca/izbrauca pats. Tiesa kolēģis nav ne makšķernieks ne mednieks, taču strādā būvniecības jomā pa LV reģioniem un laukiem.

Xtrail caurgājamībai varu minēt šādu piemēru:

bij mums objekts 0.5km dziļi mežā -uz objektu veda meža zemesceļš. Nu lūk vēlā rudenī pēc lietavām kravas auto un busu iekšā ārā vilkām ar traktoru, es ar mazdu 626 ar pedāli grīdā to dubļu vannu ņēmu bez izteiktām problēmām (tiesa motortelpa pēc tam bija pilna ar dubļiem -smilts bija pat uz eļlas pieliešanas vāciņa ), kolēgis ar xtrailu normāli mierīgi iebrauca un izbrauca.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Varbūt kādam ir reāla pieredze ar Nissan X-Trail?

ko tu gribi zināt?

konkrētāk....

136 zirkainajam dizelim ir čakars ar turbīnas eļļošanu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: CR-V 2007.-... 4x4 pieslēdzas tikai uz virzienā uz priekšu. Atpakaļgaitā tas nepielēdzas.

Kad pirku savu CR-V, tad to biju dzirējis un pārjautāju arī pārdevējam, ks apliecināja iepriekš dzirdēto.

Iepriekšējiem CR-V modeļiem 4x4 darbojās arī atpakaļgaitā.

2,5 gadu laikā (3 ziemas) ne reizi neesmu iesēdies kupenās. Jāsaka gan, ka medneiks vai makšķernieks neesmu, tāpēc dziļi laukos un mežos ar CR-V nelienu. Bet sniiegotajā Rīgas centrā ar parkošanos ielu malās sastumtajā kupenās ne reizi neradās problēmas. Galvenais atcerēties nospiest podziņu VSA.

Nemaz nezināju, ka RAV-4 šo sistēmu nevar tā viēnkārši atslēgt. Tātad vēl viens labs arguments par labu CR-V

Jaunajam ravam ir atslºgšanas poga

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šodien viens jaunais Outlanders mēģināja ieparkoties uz Vesetas ielas tajā vietā kur es ar savu Avensi tikko biju ieparkojies (bet pēcāk pabraucu vienu stāvvietu uz priekšu kad tā atbrīvojās lai sievai vieglāk izbraukt). Pamocījās un beigās aizbrauca tālāk citas stāvvietas meklējumos

Tā arī nespratu kas viņam traucēja, mēģināja 2 x bet pāri "kupenai" netika.

Manam auto protams tur lienot pāri sasalušajam sniegam auto vēders pieklājīgi paskrāpējās, bet nu tiku pāri bez iespringuma ...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Šodien viens jaunais Outlanders mēģināja ieparkoties uz Vesetas ielas tajā vietā kur es ar savu Avensi tikko biju ieparkojies (bet pēcāk pabraucu vienu stāvvietu uz priekšu kad tā atbrīvojās lai sievai vieglāk izbraukt). Pamocījās un beigās aizbrauca tālāk citas stāvvietas meklējumos

Tā arī nespratu kas viņam traucēja, mēģināja 2 x bet pāri "kupenai" netika.

Manam auto protams tur lienot pāri sasalušajam sniegam auto vēders pieklājīgi paskrāpējās, bet nu tiku pāri bez iespringuma ...

traucēja palielinātais krāns + ja 'blīve' ir lašara ,tad nekādi 4ikss4 nelīdz

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Tā arī nespratu kas viņam traucēja

Riepas?

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Šeit ir dažu 4x4 automašīnu salīdzinājums.

www.youtube.com/...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

WALA rakstīja: Tā arī nespratu kas viņam traucēja

Riepas?

NU zin ja tik jaunam dampim nevar normālas riepas uzlikt ....

Pie kam man ir 3 ziema Hankookam vai kaut kādām tādām "vidējām" ziemenēm - un nu toč nebija jāiespringst par iebraukšanu ar FWD.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Tā arī nēsmu paskatījies savam kur tie drošinātāji lai atslēgtuVSA.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

NU zin ja tik jaunam dampim nevar normālas riepas uzlikt ....

Pie kam man ir 3 ziema Hankookam vai kaut kādām tādām "vidējām" ziemenēm - un nu toč nebija jāiespringst par iebraukšanu ar FWD.

Nu no savas pieredzes varu teikt ka vienalga kāds auto bet riepas dod ļoti daudz. Un arī protams jāzin ko katrs auto ar katrām riepām vispār spēj. Katrā ziņā es arī šogad savam auto nopirku it kā stipri vidējas riepas ar radzēm NANKANG. Un jāsaka vismaz kamēr jaunas tikmēr godīgi sakot kalpo ļoti labi. Katrā ziņā šobrīd liekas labākās riepas kas man vispār ir bijušas. Un bijušas ir visādas Vredstein, Continental, Barum, Dunlop, Hakkapelita uc. Nu vismaz objektīvi varu salīdzināt ar pēdējo auto kuram iepriekš bija Continental Vinter Contact laikam 3. Šīs ir galvas tiesu pārākas vismas stabilitātē un caurgājamībā, tiesa Conti bija bez radzēm.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Par to dzinēja slāpēšanu.

Čoms iebrauca savā pagalmā ar Mazda 6 divlitru četrpārnesumu automātu. Virsū sniega putra, apakšā ledus, laikam arī drusku sēdēja uz vēdera... Protams, priekšējie rati griežas un nekas nenotiek. Ledus tik slidens, ka var atstāt uz D, izkāpt ārā un riteņi turpina griezties. Bet šādā situācijā (riteņi bez gāzes došanas griežas), ieliekot R, autiņš noslāpē dzinēju. Kaut kāda aizsardzība?

Kad uzkāpj uz bremzes un liek R, tad viss OK.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Riepas - nu nezinu, ziemas sākumā braucu astē čomam kuram Impreza AWD, jams brauca ar vasarenēm kad uzsniga pirmais sniegs. Tipa tāds kalniņš kur es ar savu auto ar visām ziemenēm arī tā uz robežas uzlīdu, jams ar vasarenēm mazliet škērsām ( ~vidū kalnam nācās apstāties lai palaistu pretīmbraucošos) bet arī uzbrauca es teiktu ka bez liela iespringuma. Tā kā "bezpiedziņas" veids tomēr ir svarīgs ja tiešām slīd.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: Par to dzinēja slāpēšanu.

Čoms iebrauca savā pagalmā ar Mazda 6 divlitru četrpārnesumu automātu. Virsū sniega putra, apakšā ledus, laikam arī drusku sēdēja uz vēdera... Protams, priekšējie rati griežas un nekas nenotiek. Ledus tik slidens, ka var atstāt uz D, izkāpt ārā un riteņi turpina griezties. Bet šādā situācijā (riteņi bez gāzes došanas griežas), ieliekot R, autiņš noslāpē dzinēju. Kaut kāda aizsardzība?

Kad uzkāpj uz bremzes un liek R, tad viss OK.

Domāju ka jā tā ir aizsardzība ka nevar bez bremzēšanas ielikt atpakaļgaitā. Man kaut kas līdzīgs uz Forda Ranger, tikai neslāpē, bet atpakaļgaitā neieliekas, kaut kloķi pārslēdz.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti