Tik dažādie 4x4

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Tēmu pamudināja atvērt mana vilšanās sava rav4 spējā uzvarēt dabas stihiju . Protams zināju ,ka ravs ir parketnieks , bet ,ka tā veiktspēja tik švaka .....nu viņš vēl iet kur jau gandrīz iet , bet tomēr neiet parasts auto .

Motors uzdodot gāzi momentā noslāpst , nu nebij nekāds dziļais sniegs , sabīdīts( apkārt traktors sašķurējs ) max 10 cm .

Cik pa ausu galam esmu sagrābstījis savas zināšanas par parketniekiem ...... tad CRV 4x4 ir tikai uz priekšu , un varot atslēgt to pretslīdi tad labi velkot . Tad seko ravs itkā labāks ( ha ha ),tad hundajs ar kiu..... tad xtreils jau krietni pārāks , un parketnieku tops frīlanders . Ups.... kur subāru likt ??? Cik atceros tas subārs arī ar dažādām piekarēm pa papildus nadām visur blokus saliek.

Labprāt uzklausītu zinošo komentus ...kā ar dažādiem parketniekiem uzveicat "stihiju"

 
ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Ņivas reduktors gaudo uzreiz, no rūpnīcas Agrāk sovhozā deva ik pa 3 gadiem jaunu, un arī tad tos 3 gadus novilkt bija knapi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Biju amservā ....manam rav4 nevar ar podziņu atslēgt , itkā varot ietaisīt slēdzīti , bet garantijas laikā to nedarīs ( man vēl 5000 km vai 2 mēneši ) ieteica izraut drošinātāju ( paskatīšos rokasgrāmatā ja atradīšu un vis izskatīsies saprotami droši var'but i pats izraušu ). Salonā paskatījos esošam ravam tam bij atslēgšanas poga , avensim bija ....vo ko manam modelim sagudrojuši ...un tā podziņa ap 30 Ls maksāšot

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Biju amservā ....manam rav4 nevar ar podziņu atslēgt , itkā varot ietaisīt slēdzīti , bet garantijas laikā to nedarīs ( man vēl 5000 km vai 2 mēneši ) ieteica izraut drošinātāju ( paskatīšos rokasgrāmatā ja atradīšu un vis izskatīsies saprotami droši var'but i pats izraušu ). Salonā paskatījos esošam ravam tam bij atslēgšanas poga , avensim bija ....vo ko manam modelim sagudrojuši ...un tā podziņa ap 30 Ls maksāšot

Tad jau vel lēti par podziņu. Fordam gribēju ielikt pasažiera airbagam slēdzi. BM paziņoja ka tas ir rūpnīcas aprīkojums un ja grib lai viņi to slēdzi ieliek tad lūdzu 106 lati par vadu ar slēdzi plus stundas darbs un programmēšana.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Biju amservā ....manam rav4 nevar ar podziņu atslēgt , itkā varot ietaisīt slēdzīti , bet garantijas laikā to nedarīs ( man vēl 5000 km vai 2 mēneši ) ieteica izraut drošinātāju ( paskatīšos rokasgrāmatā ja atradīšu un vis izskatīsies saprotami droši var'but i pats izraušu ). Salonā paskatījos esošam ravam tam bij atslēgšanas poga , avensim bija ....vo ko manam modelim sagudrojuši ...un tā podziņa ap 30 Ls maksāšot

normāla cena par origin pogu Bensons , par atsevišķu pogu lukturmazgātājam , ar kaut ko tādu ņēma un bij dikti o.k.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Slinkais rakstīja:

rudens68 rakstīja:

jugasvilli rakstīja: No apvidniekiem, ar kuriem ir sanācis pa bezceļiem pabraukt, manuprāt diezgan jēdzīgs variants ir Ssang Yong. Katrā ziņā, iet tur, kur Santa-Fe, cirvis, Antara/Captiva u.tml. paliek. Tiesa gan, to brīnumu par parketnieku laikam nenosauksi, jo tiem ir rāmja konstrukcija. Izskatās pēc kropļa, par izturību ilgtermiņā arī grūti spriest, nav čomu vai paziņu, kas šobrīd tādus lieto, bet, nu, ja pa laukiem jābrauc, varētu būt normāls risinājums.

Mana miesta servisa īpašnieks paņēma ssang young laikam kyron . Prasījis nēsmu kā .Bet Cilvēks ar auto moto lietām kā minimums gadus 30 darbojas ,un servis šim arī vismaz 15 gadi ja ne vairāk .

visticamaak ta jamaa ir divu izplatiitu paradumu savienojums. tieksme peec jaunaaka gada, un skopums-nabadziiba. normals cilveeks nebrauks ar to brinumu, un nevedes ar to savu gjimeni

nu ja, normāls cilvēks brauks ar bļembu, kas uz restes uzkarināta...

ar ko tad tas ir sliktāks par pieminētajiem Sorento, tuksoniem utt.? Konkrēti, ar ko? Caurgājamībā viennomīzīgi labāks. Nu jā, dizains tiešām anāls. Kas vēl tur tāds slikts, ka nebūtu normāli savu ģimeni vest tādā?

Pirms kādiem 3 gadiem es vienu vīkendu ar kyronu kādus 600 km novālēju. Teikšu, nebija ne vainas. Tikai, nu jā, dizains...

bljamba, tapeec arii ir bljamba, vinja to ir nopelnujusi. brendu auto buus 34galvas tiesu paraaks gan komfortaa, gan resursa zinjaa, gan izgatavoshanas kvalitatee. kaa arii vertibas kritumaa. sanjangu var tikai norirkt, pardot to vairs nevar. nemaniet sevi luudzu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Slinkais rakstīja:

rudens68 rakstīja:

jugasvilli rakstīja: No apvidniekiem, ar kuriem ir sanācis pa bezceļiem pabraukt, manuprāt diezgan jēdzīgs variants ir Ssang Yong. Katrā ziņā, iet tur, kur Santa-Fe, cirvis, Antara/Captiva u.tml. paliek. Tiesa gan, to brīnumu par parketnieku laikam nenosauksi, jo tiem ir rāmja konstrukcija. Izskatās pēc kropļa, par izturību ilgtermiņā arī grūti spriest, nav čomu vai paziņu, kas šobrīd tādus lieto, bet, nu, ja pa laukiem jābrauc, varētu būt normāls risinājums.

Mana miesta servisa īpašnieks paņēma ssang young laikam kyron . Prasījis nēsmu kā .Bet Cilvēks ar auto moto lietām kā minimums gadus 30 darbojas ,un servis šim arī vismaz 15 gadi ja ne vairāk .

visticamaak ta jamaa ir divu izplatiitu paradumu savienojums. tieksme peec jaunaaka gada, un skopums-nabadziiba. normals cilveeks nebrauks ar to brinumu, un nevedes ar to savu gjimeni

nu ja, normāls cilvēks brauks ar bļembu, kas uz restes uzkarināta...

ar ko tad tas ir sliktāks par pieminētajiem Sorento, tuksoniem utt.? Konkrēti, ar ko? Caurgājamībā viennomīzīgi labāks. Nu jā, dizains tiešām anāls. Kas vēl tur tāds slikts, ka nebūtu normāli savu ģimeni vest tādā?

Pirms kādiem 3 gadiem es vienu vīkendu ar kyronu kādus 600 km novālēju. Teikšu, nebija ne vainas. Tikai, nu jā, dizains...

bljamba, tapeec arii ir bljamba, vinja to ir nopelnujusi. brendu auto buus 34galvas tiesu paraaks gan komfortaa, gan resursa zinjaa, gan izgatavoshanas kvalitatee. kaa arii vertibas kritumaa. sanjangu var tikai norirkt, pardot to vairs nevar. nemaniet sevi luudzu

un cik 'bļembaiņiem' cic nekas , kā tikai 'bļamba' nau palicis??

lai arī cik baismīgs tas sraņjoņs neizskatītos , lietotāji nesūdzas

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Slinkais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Slinkais rakstīja:

rudens68 rakstīja:

jugasvilli rakstīja: No apvidniekiem, ar kuriem ir sanācis pa bezceļiem pabraukt, manuprāt diezgan jēdzīgs variants ir Ssang Yong. Katrā ziņā, iet tur, kur Santa-Fe, cirvis, Antara/Captiva u.tml. paliek. Tiesa gan, to brīnumu par parketnieku laikam nenosauksi, jo tiem ir rāmja konstrukcija. Izskatās pēc kropļa, par izturību ilgtermiņā arī grūti spriest, nav čomu vai paziņu, kas šobrīd tādus lieto, bet, nu, ja pa laukiem jābrauc, varētu būt normāls risinājums.

Mana miesta servisa īpašnieks paņēma ssang young laikam kyron . Prasījis nēsmu kā .Bet Cilvēks ar auto moto lietām kā minimums gadus 30 darbojas ,un servis šim arī vismaz 15 gadi ja ne vairāk .

visticamaak ta jamaa ir divu izplatiitu paradumu savienojums. tieksme peec jaunaaka gada, un skopums-nabadziiba. normals cilveeks nebrauks ar to brinumu, un nevedes ar to savu gjimeni

nu ja, normāls cilvēks brauks ar bļembu, kas uz restes uzkarināta...

ar ko tad tas ir sliktāks par pieminētajiem Sorento, tuksoniem utt.? Konkrēti, ar ko? Caurgājamībā viennomīzīgi labāks. Nu jā, dizains tiešām anāls. Kas vēl tur tāds slikts, ka nebūtu normāli savu ģimeni vest tādā?

Pirms kādiem 3 gadiem es vienu vīkendu ar kyronu kādus 600 km novālēju. Teikšu, nebija ne vainas. Tikai, nu jā, dizains...

bljamba, tapeec arii ir bljamba, vinja to ir nopelnujusi. brendu auto buus 34galvas tiesu paraaks gan komfortaa, gan resursa zinjaa, gan izgatavoshanas kvalitatee. kaa arii vertibas kritumaa. sanjangu var tikai norirkt, pardot to vairs nevar. nemaniet sevi luudzu

un cik 'bļembaiņiem' cic nekas , kā tikai 'bļamba' nau palicis??

lai arī cik baismīgs tas sraņjoņs neizskatītos , lietotāji nesūdzas

da nu nafig. pa velti tadu nebribu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

a wot tikkai netirz , pa welti bribetu gan

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nea. ir man divi auto, kas pilniibaa apmierina manas velmes un vajadziibas. un krameeties ar kkaadu korejas suudu toch nav velmes

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

rudens68 rakstīja: Biju amservā ....manam rav4 nevar ar podziņu atslēgt , itkā varot ietaisīt slēdzīti , bet garantijas laikā to nedarīs ( man vēl 5000 km vai 2 mēneši ) ieteica izraut drošinātāju ( paskatīšos rokasgrāmatā ja atradīšu un vis izskatīsies saprotami droši var'but i pats izraušu ). Salonā paskatījos esošam ravam tam bij atslēgšanas poga , avensim bija ....vo ko manam modelim sagudrojuši ...un tā podziņa ap 30 Ls maksāšot

normāla cena par origin pogu Bensons , par atsevišķu pogu lukturmazgātājam , ar kaut ko tādu ņēma un bij dikti o.k.

Tā jau nav gatava cena , vienkārši kad anservā prasīju cik lati tas varētu maksāt , tad tā aptuveni nosauca .

Nevaru atrast to rokas grāmatu .

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nav tik slikti ar SS, pat logs nesaplaisāja:www.youtube.com/...

Kamēr jauns un ar garantiju tikmēr jau var braukt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nav tik slikti ar SS, pat logs nesaplaisāja:www.youtube.com/...

Kamēr jauns un ar garantiju tikmēr jau var braukt

Tas gan nav testēts pēc ES standartiem, tobiš šeit jams tik iebliezts sienā ar nezināmu ātrumu ar 100% pārklājumu, kamēr ES šķiet bija ar 60% vai pat mazāku pārklājumu pret saspiežamu barjeru, un tas mazliet maina "skatu" uz dzīvi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Nekad nēsmu bijis labs ,droš, ātrais braucējs ( "agresivi", droši tik pa pilsētu un mazos ātrumos ) .

Tātad ...kā jau lielākā daļa šajos laika apstākļos ,ja tukš čeļš plats , gluds ....pamētāju autiņu . Vismaz es kā virāžu NEmeistars sapratu , ja ar manu rav4 sametīs pie 90 es pats neko neizdarīšu , tik jāpaļaujās uz elektroniku .....spied brembzi un stūrē vai kā savādāk .. Ja smet auto un ber gāzi viņš met apgriezinus nost un vispār neizprotami uzvedās

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kad samet, bremzeet ir pedejais ko dariit.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: kad samet, bremzeet ir pedejais ko dariit.

Priekšpiedziņas autiņam jādod gāzi , bet ko darīt parketniekam , kā jau minēju kad sametelektronika nomet apgriezienus un uz gāzes pedāli nereaģē.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Priekšpiedziņas autiņam jādod gāzi , bet ko darīt parketniekam , kā jau minēju kad samet ,tad elektronika nomet apgriezienus un uz gāzes pedāli nereaģē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nav bijis Rav4 rokās, nemācēšu precīzi pateikt, bet pilnīgi iespējams ka lai stabilitātes kontrole sāktu jēdzīgi darboties patiešām var būt jāpiespiež bremžu pedālis, pat ja tā nopietni nemaz netiek bremzēts. Bet tas patiešībā ir jautājums atkal Toyota pārstāvjiem, kā pie velna tā sistēma jamiem strādā.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Nav tik slikti ar SS, pat logs nesaplaisāja:www.youtube.com/...

Kamēr jauns un ar garantiju tikmēr jau var braukt

Tas gan nav testēts pēc ES standartiem, tobiš šeit jams tik iebliezts sienā ar nezināmu ātrumu ar 100% pārklājumu, kamēr ES šķiet bija ar 60% vai pat mazāku pārklājumu pret saspiežamu barjeru, un tas mazliet maina "skatu" uz dzīvi.

Tur kadrā ir rakstīts,ka 56km/h,bet EuroNCAP ir 64km/h ar 40% nesimetrisku parklājumu(barjera sedz kreiso-šofera pusi(britos gan sanāk pasažiera)).

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

nu bet ir starpība vai pret betona sienu vai pret barjeru, salīdzināt tomēr tieši ar ENCAP nevar.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Protams,ka ir starpība-EuroNCAP ir ar krietni smagākiem noteikumiem-t.i.,auto cietīs vairāk nekā pret sienu visā platumā.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Priekšpiedziņas autiņam jādod gāzi , bet ko darīt parketniekam , kā jau minēju kad samet ,tad elektronika nomet apgriezienus un uz gāzes pedāli nereaģē.

neko nedari , vienkārši stūrē ......

aizbrauc un kādu braukšanas skolu , nau tik dārgi ka Tu nevarētu atļauties ( vismaz tāds ir iespaids ) , tas dos Tev pārliecību un 'znaju'

P.S. iespējams, kāds no šamā wortāla dižfāreriem varētu Tev parādīt kā izkapāties no baltajiem s ūdiem un vēl šo to , bet .pieņemu, instruktoriem tomēr ir lielāka pieredze kā dajebkuru pataisīt par 'goņčiku'

Sch Reģ.: 19.01.2003
0 0 Atbildēt

rav4 var atslēgt to pretislīdēšanas hu1ņu bez drošinātāju izraušanām un papildus pogu likšanas. Bija kaut kāda kombinācija jāveic kuru vairs neatceros, bet gan jau tojotistu forumos atradīsies. Sasniedzot 50 km/h viņa gan atkal ieslēdzās. Tā ka tas ir tikai lai izbrauktu no kupenas. Bet vispār rav4 nav cienīgs saukties par pilnpiedziņas auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

SsangYong Kyron tumšā krāsā nemaz neizskatās slikti. Treknajos gados reizs braucu ar tādu auto kā taksometru - dīzeli ar automātu. Likās baudāms...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sch rakstīja: rav4 var atslēgt to pretislīdēšanas hu1ņu bez drošinātāju izraušanām un papildus pogu likšanas. Bija kaut kāda kombinācija jāveic kuru vairs neatceros, bet gan jau tojotistu forumos atradīsies. Sasniedzot 50 km/h viņa gan atkal ieslēdzās. Tā ka tas ir tikai lai izbrauktu no kupenas. Bet vispār rav4 nav cienīgs saukties par pilnpiedziņas auto.

Vispār jau Rav4 utml. parketnieki būtu pietiekoši labi arī bezceļos, ja būtu 2 lietas - atbilstošas riepas un ja to grjobano elektroniku vadītājs varētu uzsetupot pēc saviem ieskatiem. Jo nu spriežot pēc GT4 Celicas, Subaru Impreza STI, kas ir samērā "tanki" ziemas apstākļos - nekas netraucētu tādam Rav4 darīt tieši to pašu un pat vairāk ja vien elektronika nesiptu smadzeni.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Sch rakstīja: r............Bet vispār rav4 nav cienīgs saukties par pilnpiedziņas auto.

ūja

Lasītākie raksti

Jaunie raksti