GB12 rakstīja: Kas jādara, lai dabūtu tādu reitingu kā maijai eskuellai? es arī tādu gribu.
kārtīgi padomāji, vai tev to vajag?
Un kam ir jāieliec pīīīīīī tik ļoti, lai dabūtu tādu reitingu kā tev?
Nekam. Ir tikai cītīgi jāraksta - pa komentāram ik 30 sekundēs (biežāk nav jēgas, jo reitingu nemaina) un pēc pāris nedēļām ikviens to varētu sasniegt. Vienīgais jāalgo 3 darbinieki, kas 3 maiņās pa 8h ar to nodarbosies.
Šodien notiek džipam eļļas maiņa visur- dzinējs, ātrumkārba, 'razdatka' , abi tiltu reduktori.
Pārnesumkārbas aizmugurē ir vēl kaut kāda atsevišķa kārba, kurai ir cita eļļa iekšā. Attiecīgi, tā ir pie ātrumkārbas korpusa aizmugurē, netā neatradu,kas tas ir tāds.
Šodien notiek džipam eļļas maiņa visur- dzinējs, ātrumkārba, 'razdatka' , abi tiltu reduktori.
Pārnesumkārbas aizmugurē ir vēl kaut kāda atsevišķa kārba, kurai ir cita eļļa iekšā. Attiecīgi, tā ir pie ātrumkārbas korpusa aizmugurē, netā neatradu,kas tas ir tāds.
Kurš zin ?
Laikam jau prātīgi atbildēt tādā pat stilā, kā atbildi citiem?
Kurpju kārba ar tavām vecajām zandalēm. Un tā nav eļļa tie ir tavi izdalijumi. Smieklīgi vai ne?
DekstersFF rakstīja: Izskatās,ka tas ir kaut kāds griezes palielināšanas zobratu pāris.
Mazda centrā pateica tā- kas tas ir es nezinu, bet tur jālej reduktora eļļa
Woow!!! un ko tad šis pāris tur griež? Moš metālu baigi skaļi griež? Un vai pareizās orientācijas pāris? Varbūt pāris ar nestandarta orientāciju, tad laikam jāizturas pret to ar toleranci?
Varbūt runa ir par Latvijā mītošo griezi- kas ir putns? Kam tad tev tāda palielināta grieze? Nav tak tītars!
varbūt tas ko mēģini nosaukt par reduktoru normāliem cilvēkiem saucas diferenciālis un un kaste, kurā mīt pāri, kas griež un palielina griezes normālā valodā ir reduktors?
DekstersFF rakstīja: Izskatās,ka tas ir kaut kāds griezes palielināšanas zobratu pāris.
Mazda centrā pateica tā- kas tas ir es nezinu, bet tur jālej reduktora eļļa
....................................
varbūt tas ko mēģini nosaukt par reduktoru normāliem cilvēkiem saucas diferenciālis un un kaste, kurā mīt pāri, kas griež un palielina griezes normālā valodā ir reduktors?
==================
Mja, kaislības sit augstu vilni, bet tas vispār varētu būt
reduktors. Diferenciāļi mēdz būt starptiltu reduktoru sastāvdaļa, bet šis laikam nebūs tas gadījums, ja atrodas
pirms "razdatkas". Kas tas vispār ir par auto (marka, modelis)?
Hmm, izskatās, ka tas ir t.s. "overdrive", patiešām, maza
divpakāpju ātrumkārbiņa aiz pamatātrumkārbas. ManamVolvo 240 tāda bija, normāli atrodas "garajā" sazobē, piespiežot podziņu, pārslēdzas uz "īsāku". Automātkārbai overdraivs darbojās ar to pašu eļļu, ar ko kārba, kopējasistēma. Ford Ranger'am ar 4-cyl dzinēju , starp citu, arī manuālajā kārbā parakstīts "vecais" ATF Ford Mercon, kas ir tas pats GM DexronII. Ja Mazdai tas pats, tad arī vajadzētu būt kopējai eļļošanai. Fiška tā, ka tos pārnesumus overdraivā pārslēdz maziņš hidrocilindrītis, kuram aplam bieza eļļa, kā SAE 80W-90 var nepatikt, īpaši aukstā laikā... Ja overdraivam ir atsevišķi korķi ieliešanai / izliešanai, pieļauju, ka tur var būt arī transmisijas eļļa SAE 80W-90, tā ir Rangeriem un B3000 ar 6-cyl dzinējiem ... A mok pavaicāt mazdinieku servisā? Kaut gan tur ir diezgan lieli dunduki, ir pieredze vēl no agrākās darba vietas Mazdas
Kas? Kamēr nebrauc, nečivina. Kā sāk braukt, tā čivina.
Kaut kas tik tiešām čivina zem džipa. Kamēr nebrauc, nečivina. Kā sāk braukt,tā čivina.
Nekustas nekādi krusti un arī karājošais ne.
Kas tas ir ?
PS. Šitā tas notiek- čiv čiv čiv.