Ķipa- manam tētim lielāks ( manam priekšniekam ir tuaregs)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ķipa- manam tētim lielāks ( manam priekšniekam ir tuaregs)
Un šīris ir tāds pats, tikai mazliet vecāks, tas nepārsteidz, ka tikko bārdas dzīt sākuši puisīši blato
Staipītājs? Vienīgais staipītājs esi tu. Firmas īpašniekam protams ka vajag prestižu automašīnu, bet visam ir savs pielietojums ko tu vai nu nespēj, vai izliecies nespējam saprast Un mūsdienu SUVs jau nu nebūs darba zirgs, priekš tam ir domātas lētākas un izturīgākas mašīnas.
DekstersFF rakstīja:
Tur jau tālieta,ka tavam nevienam tekstam nav seguma, attiecīgi tu esi tikai un vienīgi spameriitis. Un man patīk tevi jandalēt un vērot, kā tu regulāri virtuāli te aptaisies
Davai, tukšpļūti ar segumu, pastāsti kur pazuda tavam bijušajam audī hromētie moldingi.
Shiirs rakstīja: Dekster, ja jau esi tik drosmigs, varbu paprove kadreiz aizskaitit pikji uz zimbabvi. un nevajag lielities, ta nav nekada drosme bet gan stulbums paaraakajaa pakaapee.
Ja tev , kā saka, 'kiška tonka' , tad attīsties pie mammītes
Shiirs rakstīja:
Tikai 125. A 5niekam ir veseli 136. dundurinj, vini iet apmeram vienadi, tikai atshkjiriba paterinja ir kadi 3-4litri. Esmu lietojis abus. Audi ari atteicas no 5cilindru motoriem tikai tapec ka tie ir neefektigi.
Būsi kaut ko sajaucis. Audī atteicās no pieciem katliem par labi V6 jo to dēļ nācās taisīt garus purnus un likt tālu mašīnas priekšā garu un smagu motoru. Bet nu tagad ekonomijas gara dēļ pieci katli ir sākuši savu atgriešanos arī VAG izstrādājumos - sākās tas piecus gadus atpakaļ ar piekto golfu, var gadīties ka pēc kādiem gadiem arī īstajos audī ieraudzīsim piecus katlus
3-4 litru starpība? Ko tu pīpē? Stāvot sastrēgumā varbūt Kaut gan arī šaubos, jo vismaz stāvot uz vietas esmu pārliecinājies ka mans motors stundā patērē 4-5 litrus. Patēriņš, kādu es sagaidu un kāds ir pilnīgi reāls, ja man būtu ikdienā jābraukā uz darbu liepājā, tb vienā virzienā 17 km pa šoseju un kādi 10 pa pilsētu ir 9-10 litri uz sotaku. Nemēģini apgalvot ka B5 A4q ar to 20v atmosfēru patērētu 6 Bezpiedziņas variantā labi ja 8 litros ierakstītos.
Saprastu ja tu vēl te borētu par labu 2.8 30v - tas tiešām varētu būt efektīvāks. Viens paziņa kādu laiku atpakaļ ieķēra pirmsfeislifta B5 2.8 30vq avantu ar šķiptroniku, diezgan normāli aprīkotu, par štuku. Viņam pirms tam bija B4 2.6q sedans, kuram borta kompis līdzīgā režīmā rādīja 10,5l, par to A4 šis teica ka patērē mazāk nekā tas B4.
msh rakstīja:
Būsi kaut ko sajaucis. Audī atteicās no pieciem katliem par labi V6 jo to dēļ nācās taisīt garus purnus un likt tālu mašīnas priekšā garu un smagu motoru.
Cik sver 5 cilindru dzinējs , kaut tas pats TDI R5 un cik sver V6 2,5 TDI ?
Vai arī R5 benzīnnieks un V6 benzīnnieks?
Cik garš ir R5 un cik garš ir V 6 ?? Par cik cm V5 ieviešana samazināja Audi garumu?
DekstersFF rakstīja:
msh rakstīja:
Būsi kaut ko sajaucis. Audī atteicās no pieciem katliem par labi V6 jo to dēļ nācās taisīt garus purnus un likt tālu mašīnas priekšā garu un smagu motoru.
Cik sver 5 cilindru dzinējs , kaut tas pats TDI R5 un cik sver V6 2,5 TDI ?
Vai arī R5 benzīnnieks un V6 benzīnnieks?
Cik garš ir R5 un cik garš ir V 6 ?? Par cik cm V5 ieviešana samazināja Audi garumu?
Vai, nevis R5 ieviešana bet gan V6 ieviešana. Tātad, par cik cm samazinājās Audi garums un par cik kg svars, ieviešot 'vieglos' un 'īsos' V6 ?
msh rakstīja: Un mūsdienu SUVs jau nu nebūs darba zirgs, priekš tam ir domātas lētākas un izturīgākas mašīnas.
Tāpēc,ka tu tā pateici?? Tavuprāt darba zirgs ir tikai tas,kurā ved kaut kādu kravu ?
msh rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Tur jau tālieta,ka tavam nevienam tekstam nav seguma, attiecīgi tu esi tikai un vienīgi spameriitis. Un man patīk tevi jandalēt un vērot, kā tu regulāri virtuāli te aptaisies
Davai, tukšpļūti ar segumu, pastāsti kur pazuda tavam bijušajam audī hromētie moldingi.
kāds moldingiem sakars ar segumu?? Man tak pajāt, kur tie moldingi palika, tai mašīnai tas nav būtiski, es nepirku moldingus, bet auto ar kuru rallijā braukt, tu,losi.
Un kāpēc tu vispār iedomājies, ka tur kādiem nebūt moldingiem jābūt?? Jo tu pateici ?
DekstersFF rakstīja:
Vai, nevis R5 ieviešana bet gan V6 ieviešana. Tātad, par cik cm samazinājās Audi garums un par cik kg svars, ieviešot 'vieglos' un 'īsos' V6 ?
Nezinu cik samazinājās V6 gadījumā, bet 4.2 V8 sver kaut kādus pārdesmit kilogramus vairāk nekā 2.5 TDI.
DekstersFF rakstīja:
kāds moldingiem sakars ar segumu?? Man tak pajāt, kur tie moldingi palika, tai mašīnai tas nav būtiski, es nepirku moldingus, bet auto ar kuru rallijā braukt, tu,losi.
Un kāpēc tu vispār iedomājies, ka tur kādiem nebūt moldingiem jābūt?? Jo tu pateici ?
Mums te viens stāstīja ka esot liels mašīnu pirkšanas vācijā speciālists. Tikai nez kāpēc vienai šī speciālista pirktajai mašīnai iztrūkst vizuālas detaļas, kuras funkciju nepilda bet kuru nomaiņa iesaista normālu čakaru - un šaubos ka mašīnas esošais īpašnieks to ir darījis, jo pēc vizuālā spriežot tāds pats pokujistisks deksters vien ir, kas izskata pēc nemocītos ar visu četru stiklu izgriešanu un līmēšanu atpakaļ.
Vai arī tu vienkārši to mašīnu novākoji un mainīji jumtu.
Ja gribi kaut ko pļūtīt par manējo A90q - es varu turpināt brīnīties cik tā mašīna ir oriģināla - +/- visas nedilstošās detaļas ko sanācis aiztikt un ko neesmu pats mainījis ir oriģinālās. Motors, visa transmisija utt. Principā mans A80 arī diži neatpalika.
msh rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
kāds moldingiem sakars ar segumu?? Man tak pajāt, kur tie moldingi palika, tai mašīnai tas nav būtiski, es nepirku moldingus, bet auto ar kuru rallijā braukt, tu,losi.
Un kāpēc tu vispār iedomājies, ka tur kādiem nebūt moldingiem jābūt?? Jo tu pateici ?
Mums te viens stāstīja ka esot liels mašīnu pirkšanas vācijā speciālists. Tikai nez kāpēc vienai šī speciālista pirktajai mašīnai iztrūkst vizuālas detaļas, kuras funkciju nepilda bet kuru nomaiņa iesaista normālu čakaru - un šaubos ka mašīnas esošais īpašnieks to ir darījis, jo pēc vizuālā spriežot tāds pats pokujistisks deksters vien ir, kas izskata pēc nemocītos ar visu četru stiklu izgriešanu un līmēšanu atpakaļ.
Vai arī tu vienkārši to mašīnu novākoji un mainīji jumtu.
Ja gribi kaut ko pļūtīt par manējo A90q - es varu turpināt brīnīties cik tā mašīna ir oriģināla - +/- visas nedilstošās detaļas ko sanācis aiztikt un ko neesmu pats mainījis ir oriģinālās. Motors, visa transmisija utt. Principā mans A80 arī diži neatpalika.
Nu, stāsti,kāds manām spējām nopirkt Vācijā mašīnu sakars ar to, tai vai nav oriģinālie moldingi??
Es vēl nesaprotu,kāpēc tur kaut kas jāgriež ārā un jālīmē atpakaļ??
Tas esošais mašīnas īpašnieks ir apmēram tava vecuma, bet salīdzinājums ir neiespējams, jo tas cilvēks stabili stāv uz kājām dzīvē un nestumj kaut kādus bezsakarus. Viņam bija gan nauda mašīnas iegādei, gan tās uzturēšanai, gan aplīmēšanai, gan apskates iziešanai un degvielas ieliešanai, lai nebūtu jāpisās ar gāzi
Ja es būtu vēlējies nopirkt autentisku Audi 90Q, tad iegādātos, piemēram, šādu suchen.mobile.de/...
Bet to man nevajag, vismaz patlaban. Un ja kaut kad pirkšu kaut ko, tad drīzāk ko šitādu suchen.mobile.de/...
msh rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Vai, nevis R5 ieviešana bet gan V6 ieviešana. Tātad, par cik cm samazinājās Audi garums un par cik kg svars, ieviešot 'vieglos' un 'īsos' V6 ?
Nezinu cik samazinājās V6 gadījumā, bet 4.2 V8 sver kaut kādus pārdesmit kilogramus vairāk nekā 2.5 TDI.
Tātad nezini, bet klārē,ja?
LAbi, pietiks tevi pagaidām jārēt.
msh rakstīja: stāvot uz vietas esmu pārliecinājies ka mans motors stundā patērē 4-5 litrus.
Un tu vēl te runā, ka neatmaksājas ņemt dīzeli? Kas tam tavam motoram kait, ka tik liels patēriņš? Mana 2.0 dīzeļvektra tukšgaitā tērē 0.6-0.7 litrus!
Drīzāk tavējajam kait - nav aizvēries ieplūdē esošais patēriņa palielināšanai domātais vārsts, kura benzīnnieka versiju par droseli sauc
P.N. Precīzāks cipars laikam tomēr būtu četri litri - kaut kad nesen stundu darbināju, krāmējoties gar šprici, pēc šīs stundas no borta kompja izspiestais viņa bākas aizpildījuma redzējums bija par četriem litriem sarucis. Pats kompis gan nav spējīgs parādīt momentāno brīvgaitas patēriņu - vismaz man tā izskatās, jo apstājoties momentānais patēriņš sastingst bet vidējais smuki skaitās uz augšu kosmiskos augstumos
DekstersFF rakstīja:
Ja es būtu vēlējies nopirkt autentisku Audi 90Q, tad iegādātos, piemēram, šādu suchen.mobile.de/...
fans teiktu - auto nav baudāms - iztrūkst kondicionieris!
DekstersFF rakstīja:
Nu, stāsti,kāds manām spējām nopirkt Vācijā mašīnu sakars ar to, tai vai nav oriģinālie moldingi??
Es vēl nesaprotu,kāpēc tur kaut kas jāgriež ārā un jālīmē atpakaļ??
Tas esošais mašīnas īpašnieks ir apmēram tava vecuma, bet salīdzinājums ir neiespējams, jo tas cilvēks stabili stāv uz kājām dzīvē un nestumj kaut kādus bezsakarus. Viņam bija gan nauda mašīnas iegādei, gan tās uzturēšanai, gan aplīmēšanai, gan apskates iziešanai un degvielas ieliešanai, lai nebūtu jāpisās ar gāzi
Pirmais iespaids par šo tekstu - šis cilvēks ir turīgāks par tevi. Tomēr audī ar benzīnnieku, nevis žopelis ar dīzeli. Kaut gan te kaut kas nešujas kopā - aplīmēt, nevis pārkrāsot [ja vien tu te netirs ], kā arī nesalikt santīma jāšanu mīlošā dekstera uzliktās A80 priekšas vietā normālu A90 priekšu - tas prieks varbūt uz sotaku paceltos, varbūt arī ne.
Kāpēc kaut kas jālīmē? Nu pastāsti kā tu nomainīsi šādus moldingus kā šitentajā sludeklī esošajam vizuāli ļoti labā stāvoklī esošajam A90 www.ss.lv/... pret šitentajiem gumijniekiem content6-foto.inbox.lv/...
DekstersFF rakstīja:
Ja es būtu vēlējies nopirkt autentisku Audi 90Q, tad iegādātos, piemēram, šādu suchen.mobile.de/...
Ahūni autentiski ķebļi un stūre
M77 rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Ja es būtu vēlējies nopirkt autentisku Audi 90Q, tad iegādātos, piemēram, šādu suchen.mobile.de/...
fans teiktu - auto nav baudāms - iztrūkst kondicionieris!
www.ss.lv/... reku te viens jokdaris ir uzrakstījis ka viņa mizai esot pilna komplektācija
DekstersFF rakstīja: Ja es būtu vēlējies nopirkt autentisku Audi 90Q, tad iegādātos, piemēram, šādu suchen.mobile.de/...
lai šito nopirktu tev vēl kādas ziemas trīs ir jāturpina staigāt bez pižika
msh rakstīja: P.N. Precīzāks cipars laikam tomēr būtu četri litri - kaut kad nesen stundu darbināju, krāmējoties gar šprici, pēc šīs stundas no borta kompja izspiestais viņa bākas aizpildījuma redzējums bija par četriem litriem sarucis. Pats kompis gan nav spējīgs parādīt momentāno brīvgaitas patēriņu - vismaz man tā izskatās, jo apstājoties momentānais patēriņš sastingst bet vidējais smuki skaitās uz augšu kosmiskos augstumos
man Scaniai kompis rāda uz vietas rūcot 0,9-1,2l/h
Tātad M77 2.0 16v DTI ir dīzeļdegvielas kapsēta
1.9cdti vs 1.7cdti
Ir plāns pavasarī iepirkt Opeli Zafiru tā ap 2007. vai 2008. vai pat 2009. gadu.
O.k., o.k. zinu šejieniešu tramīgumu saistībā ar opeļiem =) un stereotipiem par tiem, bet tomēr jautāšu, kurš dzinējs labāks 1.9 vai it kā jaunākais 1.7?
Mani interesē vairāk kurš labāk iederas Zafīrā?
1.9 ir nedaudz jaudīgāks, savukārt 1.7 ekonomiskāks.
Kā ar remontiem un vājajām vietām?
Stāstus par to, ka katrs auto reiz kļūs par Opeli, varat izklāstīt, bet tie netiks ņemti vērā
Nu ko, eksperti, VWFans u.c. sarosās,