Aizbrauc uz kādu metāllūžņu pieņemšanas punktu. Elektromotorus pieņem par aptuveni 50 sant./kg. Izvēlies kādu gribi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aizbrauc uz kādu metāllūžņu pieņemšanas punktu. Elektromotorus pieņem par aptuveni 50 sant./kg. Izvēlies kādu gribi.
500W tā jau ir urbmašīna, nopērc rimiķī par nepilniem 10 Ls, būs ar visu gāzi.
šitādām lietām baigi kruta ir izmantot invalīdu ratiņus... jamiem ir praktiski nenokaujami, spēcīgi motori.... uzkabinot akumulatoru var uzlikt par ģeneratoru krietni spēcīgāku motoru.... tāpat motors ar maksimālo jaudu strādā reti... ģenerators lādē aķi laikā, kad ir mazāka slodze, lielas slodzes laikā akumulators tiek izlādēts....
draco rakstīja: Varbuut kaadam par simbolisku samaksu maajaas meetaajas nevajadziigs vienfaazes asinhronais elektrodzineejs vattiem uz 500 - 800? taa jauda tak jamiem bija mehaaniskaa jauda uz ass, nevis pateereejamaa - resp pateereejamaa no avota reekinaas caur Cos?
ir doma piesobachiit velosipeedam caur kautkaadu siksnu paarvadu. elektriibu savukaart razos uz bagaaznieka piestiprinaats kjiinieshu 2taktu 800w gengeris. vienam krievam forumos redzeeju liidziigu konstrukciju, rijot ap 2 litriem uz 100km, aatrums ap 30 kmh.
PS. ja kaadam ir informaacija par to, cik uz 100km eed riiga-13 un delta - tas ar buutu aktuaali un interesanti. ar mashiinu katrreiz braukt kautkaa padaargi sanaak, sabrtans ( vilciens) - ilgi un arii daargi...
A kur fiška? Nopērc piem. tādu
i viss.
Kā Tu piem. taisies mainīt ātrumu asinhronam dzinējam kuºš tiek barots no ģeneratora? Asinhronam dzinējam ir tāda nepatīkama lieta kā palaišanas strāva. Lai pieslēgtu dzinēju bez lielas palaišanas strāvas Tev nāksies ieskrieties lidz el.dzinēja apgirzieniem. Tas viss komplekts kuru Tu taisies vadāt līdzi sver ar kādus kg. Utt., utjp. Man bērnībā bija Rīga22 liekas ap 4-5l uz 100 ēda ar bāku stundas 3 varēja zāģēt .
draco rakstīja: Varbuut kaadam par simbolisku samaksu maajaas meetaajas nevajadziigs vienfaazes asinhronais elektrodzineejs vattiem uz 500 - 800?
šeit skatījies? www.ss.lv/...
Šis tāds interesants brauceklis:
neredzu vajadziibas peec apgriezienu kontroles - dzineejs pietiekoshi mazjaudiigs, kad nostaasies balansaa ar pretestiibas speekiem ( ap 30 km h rajonaa, peec maniem prieksstatiem), aatrums buus +/- nemainiigs. a mainiit jamo uz trases iisti vajadziibas nav. ieskrieshanaas liidz kaadam nebuut aatrumam - ar velosipeeda statnajiem pedaaljiem.
par deltu - pastiishos. cik jamaas apmeeram eed?
5-6 litri ir nenormaals pateerinsh. kautkur liidziigi rij iz-jupiters a 350 kubiem, vai neliela mashiina tipa fordeskorts fiesta. un tas anyway ir daargaak nekaa braukt ar vilcienu. meerkis zhe ir - dabuut leetaaku variantu. pie riishanas ap 2 litri uz simtu shaads meerkis buutu panaakts - laiks celjaa pie 30 kmh apmeeram liidziigs kaa braucot a vilcienu, a cena turp - atpakalj ap 3 ls vs ~4.50
Šaubos vai tur kautkas atmaksāsies. Projekta izmaksas, pridurika prikids, iespēja slapjā laikā remontēt to visu ceļa malā. Nakuj????
Par pāris simtiem latu var nopirkt ķīniešu/korejiešu rolli. Pie 30km/h viņam patēriņš būs stabili zem 3 litri, jo pie 50-70 ir 4-5 litri.
lētāk būs sadraudzēties ar kaimiņiem, kas brauc tajā pašā virzienā.
šitādus komplektus dažādos izpildījumos piedāvā arī dažas latvijas firmas
luugtum tuvak topikam. konversijas komplektus paskatiijos - interesanti, bet neaktuaali. beernu samokati ar 25 km range un so on - beerniskiigi. kaa es izskatiishos, lai nu paliek manaa zinjaa.
patlaban skatos uz gatava mopeeda pusi ( liidz 35 ls ) vai asinhrono elektrodzineeju. ja kaadam ir info par shiem, kaa arii par ussr mopeedu pateerinju - welcome
Tikai tajā laikā neviens kārtīgs čalis nebrauca ar Rīgu 30km/h . Gāzes ručkai izmantoti tika divi stāvokļi, tukšgaita, pilna gāze. A76 benzīns maksāja kādas padsmit kap. litrā, iespringt par ekonomiju nebija jēga.
draco rakstīja:
kaa arii par ussr mopeedu pateerinju - welcome
Pajautāju, bija tāds Rīgas Mini mokiks, tas ēda ap 2l/100km. Bet ātrāk par 40km/h neesot gājis.
Asinhronais nav laba ideja. Es stingri ieteiktu padomāt par veļasmašīnas kolektora motoru. Pavisam cits apgriezienu diapazons, kurā tiek nodrošināta tuvu max griezes moments. Turklāt var izmantot jaudas regulatoru. Mazāks svars. Kaut arī vini man škiet par smagu priekš tādām padarīšanām. Drīzāk tad runa varētu būt par hibrīdmopēdu. Jo velo riteņi, rāmis uc pribambasi varētu neturēt visas tās uzkabes. It sevišķi, kad ar 30 iebrauksi kādā bedrē vai uz saknes.
Raacens rakstīja: ru.wikipedia.org/...
Tikai tajā laikā neviens kārtīgs čalis nebrauca ar Rīgu 30km/h . Gāzes ručkai izmantoti tika divi stāvokļi, tukšgaita, pilna gāze. A76 benzīns maksāja kādas padsmit kap. litrā, iespringt par ekonomiju nebija jēga.
aha, tnx. tiiri interesanti.
visi tie kraami uz 76 benziinu, taa ka teoreetiski, ja klokenei ir izturiibas rezerve, vareetu pieseedinaat mazliet galvu, un dabuut mazaaku pateerinju.
savulaik iz-jupiteram 2 galvas nomainiiju uz no 5. jupitera - jamaas bija ar citu sadegsanas kameras formu, un deva kompresiju 7 atm, originaalo 5 atm vietaa
Ā aizmirsu pateikt, ka man ir 2 vešenes motori. vienu varētu iemainīt pret 4 paku, bet otram pats esmu uzcerējis pielietojumu, bet pa kādu 7ls varētu pārdot. Pret 4paku mainu ar nosacījumu, ka atbrauksi atrādīt, ja kaut kas sanāks.
Kruta būtu, ja tu to verķi darbinātu ar šķeldu.
Bet tā - iecerētajā izpildījumā tam projektam nav ne praktiskas, ne znātniskas vērtības.
Ieliec kaut no motorzāģa motoru, būs lielāka ekonomija.
Vai tas nebiji tu, kurš nolohojās ar to elektroauto projektu...
Gauss rakstīja:
Par pāris simtiem latu var nopirkt ķīniešu/korejiešu rolli. Pie 30km/h viņam patēriņš būs stabili zem 3 litri, jo pie 50-70 ir 4-5 litri.
Nu gan tie ķitajoskes ir rijmas!! Savulaik ar Javu ja akurāti brauc 70 - 75 km/st, tad varēja iekļauties 3,0 litri uz sotaku. Vīlējot 80 - 85 4 litri. Turot zem 105 km/st 5 litros varēja gan iekļauties.
mazie kiiniizeri - 45 vai ciktur - kubu 4t nav slikti. radiniekam ir, ar variatoru, ap 2.5 litriem uz simtu rij. aatraak pa kkaadi 55 gan,liekas, neiet, un cena relatiivi nevaaja.
Paredzētais aparāts pēc velo OsCar eO izskatās...
Varbūt ar nakamgad uz Dakāru?
kolumbs rakstīja: Paredzētais aparāts pēc velo OsCar eO izskatās...
Varbūt ar nakamgad uz Dakāru?
Drīzāk jau lunohods.
Drīzāk Getlini Racing Party.
Atbilde:VeloSolex.
jaunie: www.solexworld.com/...
klasika: solexin.free.fr/...
Patēriņš 1.4 l/100km, lētāk tikai vāveres saķert un ielikt rumbā lai skrien.
Kāda vispār jēga no šāda pasāciena, kur elektromotoru darbina ar kaut kādu ģeneratoru? Lētāk būs mīt velosipēda pedāļus pašam...
vēl var uztaisit, ka minot pedāļus tiek griezts ģenerators un ar tā saražoto strāvu piedzen elektromotoru .
asinhronais elektrodzineejs hibriidvelo?
Varbuut kaadam par simbolisku samaksu maajaas meetaajas nevajadziigs vienfaazes asinhronais elektrodzineejs vattiem uz 500 - 800? taa jauda tak jamiem bija mehaaniskaa jauda uz ass, nevis pateereejamaa - resp pateereejamaa no avota reekinaas caur Cos?
ir doma piesobachiit velosipeedam caur kautkaadu siksnu paarvadu. elektriibu savukaart razos uz bagaaznieka piestiprinaats kjiinieshu 2taktu 800w gengeris. vienam krievam forumos redzeeju liidziigu konstrukciju, rijot ap 2 litriem uz 100km, aatrums ap 30 kmh.
PS. ja kaadam ir informaacija par to, cik uz 100km eed riiga-13 un delta - tas ar buutu aktuaali un interesanti. ar mashiinu katrreiz braukt kautkaa padaargi sanaak, sabrtans ( vilciens) - ilgi un arii daargi...