Ja atceļ likumu par divkāršo un trīskāršo tarifu, tad ok. Ja elektrība jāpērk par patreizējo tarifu, tad nakuj...
Vēl ir variants tos aķus lādēt darbā, par dekstera naudu.
Ja atceļ likumu par divkāršo un trīskāršo tarifu, tad ok. Ja elektrība jāpērk par patreizējo tarifu, tad nakuj...
Vēl ir variants tos aķus lādēt darbā, par dekstera naudu.
kad iemācīsies saražot akumulatorus ar kuriem varēs pēc 10 gadiem nobraukt 100km bez lādēšanas, tad es paņemšu renaultu z0e
GB12 rakstīja: Nu, tā, kungi, auto nozarē par šo tēmu sāk runāt arvien vairāk. Īpaši šajā laikā, kad degviela kļūst arvien nepanesami dārgāka.
Dažiem droši vien ir zināms, ka ir atvēlēti līdzekļi no valsts puses elektromobiļu iegādei - subsīdijām 50% apmērā no auto cenas (ne vairāk kā 13000 LVL), kā arī infrastruktūras veidošanai.
Tad nu speram vaļā visu, ko par šo tēmu domājam... Droši vien, spams saturēs vairāk kā par tēmu, bet, nu, neko darīt...
Elektrību dod par brīvu? Elektroauto ekonomiskums ir apsverams tikai tad, ja esi gatavs to elektroenerģiju izmantot tikai braukšanai. Pieņemu, ka vasarā bez kondicioniera vēl esi gatavs iztikt. Bet kā būs ar apkuri ziemā? Jau modernie ekodīzeļi nespēj piesildīt ar to, kas paliek pāri... Viens auto vasarai, otrs ziemai? Baidos, ka tās subsīdijas šādu izvirtību nenosegs un ziemas autiņam pa vasaru ierūsēs viss, ka var ierūsēt. Un otrādi
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
tikai viss izdevīgums atmetās pret līzinga maksājumiem par akumulatoru...
ja normāla izmēra mašīna maksā kāsus 20000eiro, tad jāņem vērā, ka par akumulatoriem būs jāmaksā ~100 eiro mēnesī.... tas ķipa garantēs (kautkur eiropā), ka tev vienmēr būs baterijas ar kurām varēs aizbraukt vismaz līdz nākamajai uzpildei....
tie, kas leito portatīvos datorus, zina cik ilgā laikā bača nonāk līdz stāvoklim, kad ir grūti pārskriet no viena kontakta līdz otram
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja: Nu, tā, kungi, auto nozarē par šo tēmu sāk runāt arvien vairāk. Īpaši šajā laikā, kad degviela kļūst arvien nepanesami dārgāka.
Dažiem droši vien ir zināms, ka ir atvēlēti līdzekļi no valsts puses elektromobiļu iegādei - subsīdijām 50% apmērā no auto cenas (ne vairāk kā 13000 LVL), kā arī infrastruktūras veidošanai.
Tad nu speram vaļā visu, ko par šo tēmu domājam... Droši vien, spams saturēs vairāk kā par tēmu, bet, nu, neko darīt...
Elektrību dod par brīvu? Elektroauto ekonomiskums ir apsverams tikai tad, ja esi gatavs to elektroenerģiju izmantot tikai braukšanai. Pieņemu, ka vasarā bez kondicioniera vēl esi gatavs iztikt. Bet kā būs ar apkuri ziemā? Jau modernie ekodīzeļi nespēj piesildīt ar to, kas paliek pāri... Viens auto vasarai, otrs ziemai? Baidos, ka tās subsīdijas šādu izvirtību nenosegs un ziemas autiņam pa vasaru ierūsēs viss, ka var ierūsēt. Un otrādi
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
Ieliks autonomku uz dīzeli...
Pilna Ķīna ir ar elektrovelosipēdiem..
Kāpēc elektroauto, ja var sākt ar elektrovelo? Tiem, ja nepietiek strāvas no viena kontakta uz otru, tad ar velo vismaz var aizmīties līdz tam kontaktam
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
Pirmkārt, es netaisos pirkt, tikai izvirzīt diskusiju par šo tēmu. Iemesls tam ir bišku cits. Neizslēdzu gan, ka iespējams varētu šādu auto paņemt, tā kā 90% auto lietoju pilsētā.
Otrkārt, ja izlasīsi vēlreiz, ko rakstīju, runa neiet tikai par subsīdijām attiecībā uz auto iegādi, bet arī infrastruktūru, tātad, līdz ar elektroauto parādīšanos parādītos arī vietas, kur lādēt. Starp citu, šobrīd dažas Rīgā ir, piemēram, Origo stāvvieta, pasažieru osta un vēl dažas. Esmu runājis arī ar cilvēkiem, kuri nodarbojas ar mobilo uzlādes aparātu ražošanu. Un, kā zināms, daudzās valstīs IR šādas uzlādes iespējas. Kāpēc lai šeit pēc kāda laika nebūtu? Starp citu, piemēram, Nissan Leaf var štepselēt pie parastā 220, domāju, pirmā pieminēto Zoe un pārējos elektroauto arī.
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
tikai viss izdevīgums atmetās pret līzinga maksājumiem par akumulatoru...
ja normāla izmēra mašīna maksā kāsus 20000eiro, tad jāņem vērā, ka par akumulatoriem būs jāmaksā ~100 eiro mēnesī.... tas ķipa garantēs (kautkur eiropā), ka tev vienmēr būs baterijas ar kurām varēs aizbraukt vismaz līdz nākamajai uzpildei....
tie, kas leito portatīvos datorus, zina cik ilgā laikā bača nonāk līdz stāvoklim, kad ir grūti pārskriet no viena kontakta līdz otram
Jo retāk baču lieto, jo ātrāk pienāk tāds stāvoklis. Vidēji no 4 (mazlietotai) līdz 10 gadi (patstāvīgi lietotai).
Seene rakstīja:
Elektrību dod par brīvu? Elektroauto ekonomiskums ir apsverams tikai tad, ja esi gatavs to elektroenerģiju izmantot tikai braukšanai. t
Un jā, par šo runājot. Palabojiet mani, ja kļūdos, bet pēc tehniskajiem datiem, Leaf pilna uzlāde, lai pēc datiem nobrauktu 160 km (protams, reāli tas nobraukums būs mazāks kaut vai jau pieminētās apsildes dēļ) prasa 24 kwh. Tātad, ja man, kuram no darba līdz mājām jābrauc 20 km, tātad, ar vienu uzlādi, nobrauktu, teiksim, 2 dienas, tb., 80 km, izmaksā (pēc lielākā tarifa 0.11053) 2.65 LVL (24 kWh x 0.11053) pret šī brīža lietošanā esošo dīzeli, kurš uz šādu pat attālumu patērētu kā minimums 5-6 litrus dīzeļdegvielas, tātad, aptuceni 5-6 LVL, ekonomija sanāk diezgan ievērojama.
GB12 rakstīja:
Seene rakstīja:
Elektrību dod par brīvu? Elektroauto ekonomiskums ir apsverams tikai tad, ja esi gatavs to elektroenerģiju izmantot tikai braukšanai. t
Un jā, par šo runājot. Palabojiet mani, ja kļūdos, bet pēc tehniskajiem datiem, Leaf pilna uzlāde, lai pēc datiem nobrauktu 160 km (protams, reāli tas nobraukums būs mazāks kaut vai jau pieminētās apsildes dēļ) prasa 24 kwh. Tātad, ja man, kuram no darba līdz mājām jābrauc 20 km, tātad, ar vienu uzlādi, nobrauktu, teiksim, 2 dienas, tb., 80 km, izmaksā (pēc lielākā tarifa 0.11053) 2.65 LVL (24 kWh x 0.11053) pret šī brīža lietošanā esošo dīzeli, kurš uz šādu pat attālumu patērētu kā minimums 5-6 litrus dīzeļdegvielas, tātad, aptuceni 5-6 LVL, ekonomija sanāk diezgan ievērojama.
Ierēķini vēl, kā jau te minēja, cenu starpību, akumulatoru izmaksas u.t.t. Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.
GB12 rakstīja: Starp citu, piemēram, Nissan Leaf var štepselēt pie parastā 220, domāju, pirmā pieminēto Zoe un pārējos elektroauto arī.
leaf ==== z0e
pa lielam tas ir viens un tas pats ražotājs
tāpat kā volt un ampera
Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
tikai viss izdevīgums atmetās pret līzinga maksājumiem par akumulatoru...
ja normāla izmēra mašīna maksā kāsus 20000eiro, tad jāņem vērā, ka par akumulatoriem būs jāmaksā ~100 eiro mēnesī.... tas ķipa garantēs (kautkur eiropā), ka tev vienmēr būs baterijas ar kurām varēs aizbraukt vismaz līdz nākamajai uzpildei....
tie, kas leito portatīvos datorus, zina cik ilgā laikā bača nonāk līdz stāvoklim, kad ir grūti pārskriet no viena kontakta līdz otram
Jo retāk baču lieto, jo ātrāk pienāk tāds stāvoklis. Vidēji no 4 (mazlietotai) līdz 10 gadi (patstāvīgi lietotai).
uzreiz var manīt, ka tev nav nekāda saskare ar GRĀMATU bijusi, bet viedoklis ir
Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.
Kādu zaudēto dinamiku? Ar cik elektroautomobiļiem esi vispār braucis? Tavuprāt, 280 Nm (Leaf) ir maza dinamika?
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
1f 10a = 2,2kW
Izmantojot VISU pieslēguma jaudu, GB12 minētā 24kWh Leaf pilnā uzlāde tev aizņems ~12h, pat nerēķinot zudumus.
Tikmēr TV neskatīsies un grāmatu lasīsi pie skalu gaismas
Tālāk ticamības moments tiem 160km ar šādu uzpildi - pieņemsim, ka brauc 2h pa taisnu šoseju ar 80km/h, lai to nobrauktu. Vidējā auto jauda šajā laikā sanāk... 12kW jeb ~16Zs. Vai ar to pietiks, lai pārvarētu vēja pretestību pie 80km/h?
GB12 rakstīja:
Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.
Kādu zaudēto dinamiku? Ar cik elektroautomobiļiem esi vispār braucis? Tavuprāt, 280 Nm (Leaf) ir maza dinamika?
Kāds sakars griezes momentam ar dinamiku?
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
1f 10a = 2,2kW
Izmantojot VISU pieslēguma jaudu, GB12 minētā 24kWh Leaf pilnā uzlāde tev aizņems ~12h, pat nerēķinot zudumus.
Tikmēr TV neskatīsies un grāmatu lasīsi pie skalu gaismas
Tālāk ticamības moments tiem 160km ar šādu uzpildi - pieņemsim, ka brauc 2h pa taisnu šoseju ar 80km/h, lai to nobrauktu. Vidējā auto jauda šajā laikā sanāk... 12kW jeb ~16Zs. Vai ar to pietiks, lai pārvarētu vēja pretestību pie 80km/h?
Sēne, nepārspīlē, pilna uzlāde aizņem 8 stundas, pats pārbaudīju. Un var darīt arī visu pārējo - lūrēt teļļuku utt.
GB12 rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
1f 10a = 2,2kW
Izmantojot VISU pieslēguma jaudu, GB12 minētā 24kWh Leaf pilnā uzlāde tev aizņems ~12h, pat nerēķinot zudumus.
Tikmēr TV neskatīsies un grāmatu lasīsi pie skalu gaismas
Tālāk ticamības moments tiem 160km ar šādu uzpildi - pieņemsim, ka brauc 2h pa taisnu šoseju ar 80km/h, lai to nobrauktu. Vidējā auto jauda šajā laikā sanāk... 12kW jeb ~16Zs. Vai ar to pietiks, lai pārvarētu vēja pretestību pie 80km/h?
Sēne, nepārspīlē, pilna uzlāde aizņem 8 stundas, pats pārbaudīju. Un var darīt arī visu pārējo - lūrēt teļļuku utt.
Ar 1f 10A? Esi drošs? varbūt, ka tomēr bija mazliet lielākas jaudas pieslēgums?
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
tikai viss izdevīgums atmetās pret līzinga maksājumiem par akumulatoru...
ja normāla izmēra mašīna maksā kāsus 20000eiro, tad jāņem vērā, ka par akumulatoriem būs jāmaksā ~100 eiro mēnesī.... tas ķipa garantēs (kautkur eiropā), ka tev vienmēr būs baterijas ar kurām varēs aizbraukt vismaz līdz nākamajai uzpildei....
tie, kas leito portatīvos datorus, zina cik ilgā laikā bača nonāk līdz stāvoklim, kad ir grūti pārskriet no viena kontakta līdz otram
Jo retāk baču lieto, jo ātrāk pienāk tāds stāvoklis. Vidēji no 4 (mazlietotai) līdz 10 gadi (patstāvīgi lietotai).
uzreiz var manīt, ka tev nav nekāda saskare ar GRĀMATU bijusi, bet viedoklis ir
Man ir divi ļaptopi. Viens kopš tiek lietots labi ja dažas reizes mēnesī (x60s). Tam baterija izbeidzās rovna 4-ros gados (no nelietošanas). Deksters nopirka jaunu. Savukārt siemens tiek lietots ikdienā, pārsvarā gan pie 220v, bed samērā bieži arī uz baterijas. Vot tam tā bača tur kādu desmito gadu. Cik ilgi, neesmu mērījis, bet xp izmeta klūdu un atteicās vispār strādāt ar vecu bateriju.
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
1f 10a = 2,2kW
Izmantojot VISU pieslēguma jaudu, GB12 minētā 24kWh Leaf pilnā uzlāde tev aizņems ~12h, pat nerēķinot zudumus.
Tikmēr TV neskatīsies un grāmatu lasīsi pie skalu gaismas
Tālāk ticamības moments tiem 160km ar šādu uzpildi - pieņemsim, ka brauc 2h pa taisnu šoseju ar 80km/h, lai to nobrauktu. Vidējā auto jauda šajā laikā sanāk... 12kW jeb ~16Zs. Vai ar to pietiks, lai pārvarētu vēja pretestību pie 80km/h?
Sēne, nepārspīlē, pilna uzlāde aizņem 8 stundas, pats pārbaudīju. Un var darīt arī visu pārējo - lūrēt teļļuku utt.
Ar 1f 10A? Esi drošs? varbūt, ka tomēr bija mazliet lielākas jaudas pieslēgums?
Pardon, neizlasīju par 1A 10A...
Bet, nu, pie Staļinmājas 220 lādēt var, aizņem 8 stundas un arī ar ieslēgtu teļļuku u.c. ierīcēm korķus ārā nesit.
Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.
vēl viena pērle
atbilstošas jaudas elektromotoram pie maziem apgriezieniem viennozīmīgi būs lielāks griezes moments
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja:
Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.
Kādu zaudēto dinamiku? Ar cik elektroautomobiļiem esi vispār braucis? Tavuprāt, 280 Nm (Leaf) ir maza dinamika?
Kāds sakars griezes momentam ar dinamiku?
a kas pēc tavām domā ir dinamika???
tas cik skaļi skan muzons salonā???
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt
renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a
1f 10a = 2,2kW
Izmantojot VISU pieslēguma jaudu, GB12 minētā 24kWh Leaf pilnā uzlāde tev aizņems ~12h, pat nerēķinot zudumus.
Tikmēr TV neskatīsies un grāmatu lasīsi pie skalu gaismas
Tālāk ticamības moments tiem 160km ar šādu uzpildi - pieņemsim, ka brauc 2h pa taisnu šoseju ar 80km/h, lai to nobrauktu. Vidējā auto jauda šajā laikā sanāk... 12kW jeb ~16Zs. Vai ar to pietiks, lai pārvarētu vēja pretestību pie 80km/h?
Sēne, nepārspīlē, pilna uzlāde aizņem 8 stundas, pats pārbaudīju. Un var darīt arī visu pārējo - lūrēt teļļuku utt.
Ar 1f 10A? Esi drošs? varbūt, ka tomēr bija mazliet lielākas jaudas pieslēgums?
renaulc sola uzlādi 9 stundās
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.
vēl viena pērle
atbilstošas jaudas elektromotoram pie maziem apgriezieniem viennozīmīgi būs lielāks griezes moments
Nu bet tu ieliec ATBILSOŠAS jaudas elektromotoru tajā miskastē, ar atbilsošas masas akumulatoriem un noliec uz strīpas abus.
Elektroauto
Nu, tā, kungi, auto nozarē par šo tēmu sāk runāt arvien vairāk. Īpaši šajā laikā, kad degviela kļūst arvien nepanesami dārgāka.
Dažiem droši vien ir zināms, ka ir atvēlēti līdzekļi no valsts puses elektromobiļu iegādei - subsīdijām 50% apmērā no auto cenas (ne vairāk kā 13000 LVL), kā arī infrastruktūras veidošanai.
Tad nu speram vaļā visu, ko par šo tēmu domājam... Droši vien, spams saturēs vairāk kā par tēmu, bet, nu, neko darīt...