DekstersFF rakstīja:
Finišā kurš ir priekšā?
Tas, kura lielākā jauda un garākais motora darbības diapazons lielākos ātrumos sāk kaut ko nozīmēt. Tas piemērs bija izņemts no viena ķīseļspeciālista apgalvojuma par tēmu, nu ķipa apgalvojuma ka ķīselis nemērā rullē, proti ka 2.5 TDI var uztaisīt tā, ka dragreisā turas čipsotam UrS4/UrS6 priekšā līdz kādiem 170 km. Pieņemu ka tas jau ir ātrums pie kura tam dīzelim sāk kristies griezes moments un kārbā arī izbeigties robi ko pārslēgt
Elektroauto
Nu, tā, kungi, auto nozarē par šo tēmu sāk runāt arvien vairāk. Īpaši šajā laikā, kad degviela kļūst arvien nepanesami dārgāka.
Dažiem droši vien ir zināms, ka ir atvēlēti līdzekļi no valsts puses elektromobiļu iegādei - subsīdijām 50% apmērā no auto cenas (ne vairāk kā 13000 LVL), kā arī infrastruktūras veidošanai.
Tad nu speram vaļā visu, ko par šo tēmu domājam... Droši vien, spams saturēs vairāk kā par tēmu, bet, nu, neko darīt...