CSDD kļūdas

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012

Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.

Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.

Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.

Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)

Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.

Kāpēc Pareizi? Piemēri.

Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot

CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.

Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.

Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.

Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.

Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.

Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.

Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.

Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.

Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??

Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Bet,savukārt, aizbildināties, ka neesam kaut kam gatavi, ir padumi. n Kas noteiks, ka esam? GB12 ??

Tāda pat atbilde bija par zaļo labo pagriezienu pie sarkanā, ka LV vadītāji neesot gatavi. Kurš ir tas viedais,kas to var noteikt?

Tev viss ir padumi, kas neatbilst tavai izpratnei, tas mani nepārsteidz.

Bet manuprāt, šie salīdzinājumi īsti nav vietā. Jo pagrieziens pie sarkanā tomēr nerada tik lielus korupcijas riskus. Protams, būs kādas sarkanās līnijas, kuras pārkāptas netiks, bet tas, ka čomi var tikt laisti, ir reāls risks. Kaut vai, piemēram, čalis izraisa avāriju ar plikām riepām. It kā cēloņsakarība ir. Paskatīsies - tā nedēļu atpakaļ bija uz SIA MIA uz skati. Davai, ņemam priekšā SIA MIA. Bet SIA MIA pasaka, ka šams bija ar citām riepām uz skati. Ko tālāk? Katru mašīnu fotografēs vai kā?

Starp citu, te jau iet runa ne tikai par klientiem. Arī, kā zināms, ne vienam vien dīlerim LV nav tā labākā slava. Nu, tad situācija - atbauc tante uz skati, a serviss piedomā dažas detaļas klāt, bet saprāta robežās, a tantei vairs negribas tērēt laiku, šamā pasaka - davai, mainiet.

Ar to "nav gatavi" es biju domājis - mums ir pilnīgi cita domāšana kā pieminētajās valstīs, kur vairums cilvēku tomēr cenšas likumus ievērot, nevis štukot, kā tos apiet.

Nepārproti mani, es neesmu pret šo sistēmu, personīgi man pat tā ļoti atvieglotu dzīvi, jo manas mašīnas dīlerserviss atrodas pāri ielai.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Jo runa iet par dīlerservisiem un neatkarīgajiem...

Runa "iet" par iestādi, kas ir ieguvusi sertifikātu un ir atļāvusi manai tarataikai piedalīties satiksmē.... Un pilnīgi vienalga vai onka aiz žoga vai super aprīkots autoserviss...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

BET, ja servisos lielākā daļa ir jauni keksi, kas ir ar mieru strādāt par kapeikām, kuri bez priekšā rādīšanas nav spējīgi gaisa filtru noņemt.....

Tu,laikam, vienīgais visu proti, māki ražot un vispār strādāt.

Jo visi pārējie ir tizleņi, neko nemāk, neko neražo, tikai pērk un pārdod un saņem naudu ne par ko.

Tā ja?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Mans auto ir tehniskā kāºtībā neatkarīgi no TA apmeklējuma laika.

Jo man pašam vajag to auto tehniskā kaºtībā, nevis TA inspektora atrādīšanai.

Tā kā manis pēc lai ir apskate servisā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Mans auto ir tehniskā kāºtībā neatkarīgi no TA apmeklējuma laika.

Jo man pašam vajag to auto tehniskā kaºtībā, nevis TA inspektora atrādīšanai.

Tā kā manis pēc lai ir apskate servisā.

Redzi, es arī tā rīkojos, bet ir cilvēki, kuri brauc kamēr kust, pofig ir bremzes nav. ir veseli amotri nav utt.

Jautājums jau par tiem un kā uz viņu rēķina un viņu liekā "kukuļdvacāra" ķepā vs ieguldījumi "hadensdārgajāremontā" mainīsies situācija...

Ir simtiem cilvēku, kas būtu ar mieru arī bencīnu neliet (kāds vēl remonts???), ja varētu bez tā iztikt. Bet bez tā nevar - citādi nekust nemaz...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Tu,laikam, vienīgais visu proti, māki ražot un vispār strādāt.

Jo visi pārējie ir tizleņi, neko nemāk, neko neražo, tikai pērk un pārdod un saņem naudu ne par ko.

Tā ja?

Izlasi šo pat topiku no sākuma vēl reizi!! It sevišķi to vietu kur rakstīju, ka ar 2 transporta vienībām kopš tāds CSDD pastāv tikai 2 reizes neesmu izgājis tehnisko ar pirmo piegājienu. Pie kam vienu reizi moci jauns kekss TA laikā sačakarēja un cēli paziņo, ka TA nevaru iziet!

Tirs Tu gan esi labi iemācījies.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

CSDD var veikt reidus kopā ar CP vispārējai auto kontrolei uz ceļiem, kuri izskatās dīvaini, nomet malā. Jo tagad arī uz ceļiem ir kūpoši šroti, ar līkiem lukturiem utt. Nevar izmainīt vienu lietu, nesakārtojot pārējās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

GB12 rakstīja: Jo runa iet par dīlerservisiem un neatkarīgajiem...

Runa "iet" par iestādi, kas ir ieguvusi sertifikātu un ir atļāvusi manai tarataikai piedalīties satiksmē.... Un pilnīgi vienalga vai onka aiz žoga vai super aprīkots autoserviss...

Onkām aiz 'zoga tādus sretifikātus neredzēt kā savas ausis, jo, lai tādu sertifikātu dabūtu, būs kaudze ar prasībām.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Tu,laikam, vienīgais visu proti, māki ražot un vispār strādāt.

Jo visi pārējie ir tizleņi, neko nemāk, neko neražo, tikai pērk un pārdod un saņem naudu ne par ko.

Tā ja?

Izlasi šo pat topiku no sākuma vēl reizi!! It sevišķi to vietu kur rakstīju, ka ar 2 transporta vienībām kopš tāds CSDD pastāv tikai 2 reizes neesmu izgājis tehnisko ar pirmo piegājienu. Pie kam vienu reizi moci jauns kekss TA laikā sačakarēja un cēli paziņo, ka TA nevaru iziet!

Tirs Tu gan esi labi iemācījies.

Nesūdzos, vismaz vēders labi iziet. Bet tu vienu un to pašu sūdu izdirs visu laiku. Apēd un atkal laid ārā, tas gan nav labi.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Nesūdzos, vismaz vēders labi iziet.

Neizskatās gan!! Tā vien šķiet, ka par to otrreizējo izlaišanu tieši pats par sevi sarakstīji!

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Droši ka neatbilst definīcijai "kļūdas", bet vai kāds nezin, kāpēc tagad, kad dienas kārtībā auto numuri ar JAxxxx JBxxxx utt, ielās ir parādījušies ļoti daudz auto ar parastajiem A+A izmēra numuriem un sēriju VRxxxx?

H79 Reģ.: 16.08.2011
0 0 Atbildēt

Nezinu kāpēc, bet VR nāca starp HV un HZ

būtu patiešām interesanti uzzināt kāpēc tā

tāpat uz ielām ir manīti PO, pārsvarā smagajiem esmu ievērojis

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

PO ir A+C komplektiem - www.numur1.lv/... Tāpat tiem bija CV, AB un vēl dažas izdalītas sērijas.

Par to, kāpēc iznāca VR gan nav informācijas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka VR bija paredzēts valsts robežsardzei. Numuri jau bijuši izgatavoti, bet šamie atteikušies pēdējā brīdī. Tad nu, lai neiet zudumā, palaida sēriju.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tāpēc, ka VR bija paredzēts valsts robežsardzei. Numuri jau bijuši izgatavoti, bet šamie atteikušies pēdējā brīdī. Tad nu, lai neiet zudumā, palaida sēriju.

Saprata, ka labāk lieki nezīmēties

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Tikko svaigi TA laikā tika izčakarēts pilnīgi jauns MAN vilcējs!! Autobūves lielvalsts vīruki saka ka neatbilst miglenieki standartam un varat pienākt nākamreiz, kad būs standarta miglenieki!!

Vot tā!!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Tikko svaigi TA laikā tika izčakarēts pilnīgi jauns MAN vilcējs!! Autobūves lielvalsts vīruki saka ka neatbilst miglenieki standartam un varat pienākt nākamreiz, kad būs standarta miglenieki!!

Vot tā!!

Nu ja kāds čangals tos migliniekus pats piekļepījis, loģiski, ka var neatbilst. Ķīnas ksenonus iebūvējāt?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kopš kura laika pilnīgi jauniem auto jāiet tehniskā apskate?

H79 Reģ.: 16.08.2011
0 0 Atbildēt

Nezinu kā bija ar konkrēto MAN, bet savulaik bija pieredze ar IVECO Eurostar, kuru neizlaida ar orģinālajām gaismām. tur lielajās lampās ir pa divām spuldzēm un bamperī nāk vēl četras gaismas, tad nu skatē pateica ka kopā esot pa daudz lukturu. Skate tika izieta izņemot gaismas no bampera ārā (neatceros vai tie bija miglinieki vai papildus tālie) un pēc tam ieliekot atpakaļ.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Pirms gadiem diviem CSDD pārbaudītājs man visā nopietnībā paziņoja, ka manam auto (FFiesta) esot nolūzis atsperes apakšējais vijums, drošības pēc pieaicināja vēl divus ekspertus, kas visi izbolījās, iztaustījās un kopīgi paziņoja, ka atsperei kirdik.

Braucu uz servisu, kur veči pacēla auto, nu tik mainīs ... un atrada pilnīgi veselu atsperi. Nebija iekāriena kasīties, aizbraucu un atkārtotajā pārbaudē izgāja pa nullēm

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Taisnība vien jau šiem bija FFiesta ir salūzusi jau no rūpnīcas. Bīstama jebkurā ātrumā.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Un vēl nesen CSDD ērgļi nezināmu iemeslu dēļ nepamanīja, ka sievas vecajam lūznim no radiatora strūkliņā tosols tek un izlaida bez piezīmēm

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: Un vēl nesen CSDD ērgļi nezināmu iemeslu dēļ nepamanīja, ka sievas vecajam lūznim no radiatora strūkliņā tosols tek un izlaida bez piezīmēm

Viņiem jāizjauc auto, lai redzētu, kur kas pil? Tu zini, ka tad, kad auto nerūc, nekas tur netek strūklā? Un, ja tek strūklā,kāpēc tu ar tādu mizu sievai braukt dod??? Kāpēc tas auto jau sen ka neuzvārījās? Varbūt sāka tecēt PĒC apskates?

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Jā, daudz jautājumu Tev radušies, tomēr bija tieši tā: auto pacēla augšā, pārbaudes laikā sāka tecēt mazā & acīmredzamā strūkliņā tosols, mēs ar cienīto saskatījāmies un cerējām, ka pārbaudītājs akurāt neuzskries strūkliņai virsū un neapplaucēsies.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

kā jūs varējāt saskatītie, apskatē piedalās tikai vadītājs.?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti