Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.
Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.
Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.
Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)
Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.
Kāpēc Pareizi? Piemēri.
Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot
CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.
Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.
Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.
Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.
Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.
Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.
Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.
Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.
Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??
Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.
msh rakstīja: Stiliņā kaut kad pasen lasīju diskusiju par šitento tēmu. Bija tur teksts ka priekš normālas pannas [priekšējās, protams] alumīnija gabals var uz sotaku pavilkt. Varbūt kļūdos [sen tas bija] un bija bik vairāk.
Nu tadcikkopā abas pannas, stiprinājumi,locīšana , servisa darbs? Man to taisīja servisā, kur sagatavo auto rallijiem.
Nu, dod slēdzienu par konkrētiem cipariem, cik esmu paºmaksājis, būdams 'auns, ko cērpj'.
Davai, miskastniek, rīt atbrauc uz pamēri to pannu. Ar to ir neskaitāmas reizes uzbliezts pa akmeņiem tā, ka auto pamet gaisā un nekas tur nav locījies. Protams, ja miskastnieks šīris aizbrauc ar pudeļu naudu, tad viņam uzliek 1mm bleķi. Man toreiz tieši prasīja,kādiem mērķiem,pa pilsētu vizināties lai dubļi nesaiet vai normālai braukšanai.
DekstersFF rakstīja: Davai, miskastniek, rīt atbrauc uz pamēri to pannu. Ar to ir neskaitāmas reizes uzbliezts pa akmeņiem tā, ka auto pamet gaisā un nekas tur nav locījies. Protams, ja miskastnieks šīris aizbrauc ar pudeļu naudu, tad viņam uzliek 1mm bleķi. Man toreiz tieši prasīja,kādiem mērķiem,pa pilsētu vizināties lai dubļi nesaiet vai normālai braukšanai.
Tā lūk, miskastes rūķi.
jaa protams dekster paklajinjus salonam ari uztaisija?
bet nevaig tirzti, ka panna ir panaceja un spēj izturēt mašīnas svaru... es uzlecu pampakā un piezemējoties trāpīju ar pannu uz paneļa (tur tiltiņš pāri upītei uzbūvēts no betona paneļiem) stūra un 5mm pannā brīvi tika izsists caurums... un arī alumīnija karterī....
panna ar ar visu caurumu joprojām stāv uz mašīnas... katrs var aptaustīt
un b3/4 ir pateicīgs pannas likšanai - priekšā ir smuka rore pret ko patstutēt.... mūsdienu mašīnām tā vairs nav - gajēju drošības dēļ tur viss no plānas plastmasas
Hamburgaa - lidostaa. Seezhu, dzeru patiikamo frichu weissbier, gaidu savu nakamo lidojumu, veroju apkartni. Uz rampas piebrauc hljupiks ar porsche, atstaaj to, un aizslaaj savaas dariishanaas. Pec nepilnaam 2 minuuteem klaat ejakulaators, porsche praatiigaa garaa tiek kraameets virsuu.Peeksnji uzrodas hljupiks, saak kautko staastiit, vicinaas ar rokaam, uz ko ejakulaatora vaditaajs izsniedz papira gabalu hljupikam, pabeidz savu daraamo un ar hljupika porsche pazuud tikai vinjam zinaamaa virzienaa. Moraale - lidostaa esi ticis pa leeto cauri, ja dabuji tikai 30Ls.
Pirmais rakstīja: apaļi akmeņi, saknes utt ir pokui...
bet nevaig tirzti, ka panna ir panaceja un spēj izturēt mašīnas svaru... es uzlecu pampakā un piezemējoties trāpīju ar pannu uz paneļa (tur tiltiņš pāri upītei uzbūvēts no betona paneļiem) stūra un 5mm pannā brīvi tika izsists caurums... un arī alumīnija karterī....
panna ar ar visu caurumu joprojām stāv uz mašīnas... katrs var aptaustīt
un b3/4 ir pateicīgs pannas likšanai - priekšā ir smuka rore pret ko patstutēt.... mūsdienu mašīnām tā vairs nav - gajēju drošības dēļ tur viss no plānas plastmasas
šito es ļoti labi atceros. Tu man prasīji, kur es pannu uzliku. Es pateicu un pateicu, cik tas maksāja. Tu pateici,ka baigi dārgi un teici, ka var pa 90 latiem uzlikt (mana bija ap 400 ls) . Nu un uzliki arī...no kaut kāda,kā šīris teica, paklājiņu materiāla. Un pirmajā rallijā uzbrauci uz maza pampaka ( visi to apskatījām, nekā tāda tur nebija) un pārsiti karteri.
Jo nožmiedzies uz materiālu un uz darbu.
Kārtējo sūdu nostūmi, salīdzinot pirkstu ar fimpi.
CSDD kļūdas
Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.
Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.
Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.
Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)
Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.
Kāpēc Pareizi? Piemēri.
Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot
CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.
Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.
Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.
Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.
Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.
Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.
Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.
Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.
Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??
Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.