CSDD kļūdas

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012

Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.

Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.

Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.

Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)

Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.

Kāpēc Pareizi? Piemēri.

Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot

CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.

Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.

Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.

Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.

Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.

Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.

Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.

Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.

Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??

Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ņikujā tu nejēdz.... nevis "mauc", bet "izpendrījās"

tajā pašā ziemā - īsts kvatrists nemaz nepērk ziemas riepas, jo ar nodilušām vasarenēm labāk iet šķērsām..... un ko tad vairāk vajag īstam kvatristam?

toč bikuc jāierēc par emeshā, kā šim kvatra labāk uz ceļa turējās.....

varbūt tomēr pamēģināt uzlikt mašīnai normālas riepas un sakarīgus amortizatorus.... un tad paprovēt kā uz ceļa turās.....

ar torsenkvatru braucot vispār gāzi nedrīkst atlaist... citādi uzreiz ir visas iespējas pārmērīt grāvi....

vispār īstam kvatristam jau laikam neko vairāk nevajag - pietiek ar to neaprakstāmo sajūtu, kas rodas atlaižot gāzes pedāli - zināmos ātrumos uzreiz var just no kurienes tad īsti izdalās adrenalīns

un es neticu, ka emeshā ir aizdomājies bremzēt neatlaižot gāzi....

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ...

un es neticu, ka emeshā ir aizdomājies bremzēt neatlaižot gāzi....

Kas tur ko neaizdomāties, strādā, pārbaudīts, arī pa asfaltu, tik tad šujmašīna neder.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kas strādā? bremzes?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Re kur ir Dekstera bijušais Quattro jaunā veidolā foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

Ārprāc, ku' gaumīga krāsa...

pietrūkst strīpa pāri kapotam un jumtam

un karbona nakļeika uz haubes

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kas strādā? bremzes?

Gan jau pats zini, kā tāda darbība (bremze un gāze vienlaicīgi) tīkami ietekmē vadāmību.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja: Par ko jūs te vispār gvelžat?

FWD ir dāmām

AWD ir tizleņiem, kas norokās uz līdzenas vietas

Īsti pacani mauc ar RWD

Nu manā pieredzē ir gadījies, ka RWD braucējiem nācās pastaigāties ~2,5km, FWD ~400m un AWD uz to visu noskatījās pa auto logu - ietaupot spēkus un laiku

Nu labi... Pāris AWD vēl tērēja laiku, lai atbrīvotu ceļu no RWD, kas savlaicīgi nesaprata, ka auto ir jāatstāj un tālāk jāiet ar kājām.

Pašam pagaidām FWD.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu manā pieredzē ir gadījies, ka RWD braucējiem nācās pastaigāties ~2,5km, FWD ~400m un AWD uz to visu noskatījās pa auto logu - ietaupot spēkus un laiku

Nu labi... Pāris AWD vēl tērēja laiku, lai atbrīvotu ceļu no RWD, kas savlaicīgi nesaprata, ka auto ir jāatstāj un tālāk jāiet ar kājām.

Pašam pagaidām FWD.

Manā pieredzē ir bijis, ka ar rwd (gaz 24, ar piemērotām riepām, bez bloķa) ziemā velku ārā fwd un aizbraucot līdz pasākuma norises vietai visi izbrīnīti paprasīja, kā līdz turienei bez awd var tikt. Ja brauc apzinoties savas spējas, īpašas problēmas nerodas.

Nosacītā jaunībā ir sanācis 4x4 ar visiem bloķiem un pazeminātajiem norakt. Tagad vairs tajā vietā nenogrimtu, bet kucēni ir jāslīcina, no nekā nekas nerodas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

Manā pieredzē ir bijis, ka ar rwd (gaz 24, ar piemērotām riepām, bez bloķa) ziemā velku ārā fwd un aizbraucot līdz pasākuma norises vietai visi izbrīnīti paprasīja, kā līdz turienei bez awd var tikt. Ja brauc apzinoties savas spējas, īpašas problēmas nerodas.

Nosacītā jaunībā ir sanācis 4x4 ar visiem bloķiem un pazeminātajiem norakt. Tagad vairs tajā vietā nenogrimtu, bet kucēni ir jāslīcina, no nekā nekas nerodas.

Īsumā tas saucas "Jo krutāks džips, jo tālāk pēc traktora jāiet".

Bet ja apzinies savas spējas, tad lielākoties kaut kur iebraukšanu noteiks klīrenss. Un pēc tam, protams, piedziņas iespējas. Standarta RWD visvairāk zaudē ar to, ka velkošajiem riteņiem trūkst saķeres, jo motora svars ir uz otras ass un tie nav stūrējami. Manis minētajā gadījumā bija ~40m slīps mālains posms lietus laikā. FWD to varēja pārvarēt "sānslīdē" - t.i. visu laiku kompensējot slīdēšanu grāvī ar sagrieztiem velkošajiem riteņiem. RWD bez variantiem griezās škērsām jau pirmajos metros. AWD nekādu problēmu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Re kur ir Dekstera bijušais Quattro jaunā veidolā foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

Ārprāc, ku' gaumīga krāsa...

pietrūkst strīpa pāri kapotam un jumtam

un karbona nakļeika uz haubes

Tā ir tava mašīna? Nepatīk-skaties uz saviem sieriem.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Tā ir tava mašīna? Nepatīk-skaties uz saviem sieriem.

Kā tad...

Kas var būt labāks, kā viedoklis par kāda cita gaumi. Izteiktāk gan tas parādās sievietēm, aplūkojot kā ir ģērbušās citas. Bet nu vīrieši attiecībā uz auto nekur tālu neatpaliek

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nezinu Deksteram vairak piestavetu gaisi zilaa kraasa.

tulit radis pa TV sizhetu par pideru gajienu. jaskatas, varbut bus Deksteru ari nofilmejusi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Re kur ir Dekstera bijušais Quattro jaunā veidolā foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

Pirmā doma kas nāk prātā, ieraugot kas izdarīts ar moldingiem un buferiem ir "lauku šķūnings". Kaut gan krāsojums bildēs vismaz izskatās daudzmaz normālā kvalitātē.

Vai tad tev nebija A90q?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tātad, TAS ( AUDI)

1. Tas nu ir aplīmēts.

2. Tas vairs nav mans.

3. Es šad tad ar to tomēr braucu.

4. Tur nav izveikts nekāds šķūnings.

5. Tas ir Audi 90Q

6. Ja msh Audi kādreiz spēs izturēt to,ko izturējis šitais eksemplārs, tad parunāsim.

Uz šitā Audi stāv alumīnija pannas viena msh auto vērtībā, Koni amortiņi otrā vērtībā.

Šķūnings viņam...

7. msh ir lohs

8. šīris arī

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nu mega aparats Dekster, cepuri tev nost, esi uzbuvejis baigo sporta auto. tagad vari celt degunu augsa un sist sev pa plecu. klauns.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tie nebij' slavenie ar svarku pagarinātie koni?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: nu mega aparats Dekster, cepuri tev nost, esi uzbuvejis baigo sporta auto. tagad vari celt degunu augsa un sist sev pa plecu. klauns.

Knāb sūdā, sarūsējušās paļurkas īpašnieciņ

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tie nebij' slavenie ar svarku pagarinātie koni?

Nezinu, kas tev tur bija metināts. Katrā ziņā salons ir izvēdināts, kopš tu tur pieliki bikses uz grantenes Gulbenes rallijā

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja: nu mega aparats Dekster, cepuri tev nost, esi uzbuvejis baigo sporta auto. tagad vari celt degunu augsa un sist sev pa plecu. klauns.

Knāb sūdā, sarūsējušās paļurkas īpašnieciņ

audi neruusee, taka nezinu par ko tu tur runaa.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja: nu mega aparats Dekster, cepuri tev nost, esi uzbuvejis baigo sporta auto. tagad vari celt degunu augsa un sist sev pa plecu. klauns.

Knāb sūdā, sarūsējušās paļurkas īpašnieciņ

audi neruusee, taka nezinu par ko tu tur runaa.

Tas neizbrīna, ka tu neko nezini

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Tātad, TAS ( AUDI)

1. Tas nu ir aplīmēts.

2. Tas vairs nav mans.

3. Es šad tad ar to tomēr braucu.

4. Tur nav izveikts nekāds šķūnings.

5. Tas ir Audi 90Q

6. Ja msh Audi kādreiz spēs izturēt to,ko izturējis šitais eksemplārs, tad parunāsim.

Uz šitā Audi stāv alumīnija pannas viena msh auto vērtībā, Koni amortiņi otrā vērtībā.

Šķūnings viņam...

7. msh ir lohs

8. šīris arī

1) šķūnings

2) apsveicu

3) -//-

4) kā tad

5) kurš čaklais cilvēks urba nost kniedes, kas notur hromētos durvju malu moldingus un plēsa ārā abus lielos stiklus lai samainītu A90 hromētos moldingus pret A80 gumijniekiem?

6) Labprāt apskatītu tā A90q bundžas kritiskos punktus - man drīzāk liekas ka ar to izturēšanu ir pretējajā virzienā, tb ja tas tur izturēs to, ko ir izturējis manējais, tad parunāsim. Nu labi, tik traki kā viena stiliņa biedra šrotmobīlim - B4 CQ, kam no piedalīšanās sporta pasākumos bija plaisa šķērsām pāri visam ugunsmūrim un plaisa šķērsām starp pakaļas tiltiem - manam nav - tikai pāris vietās sīkas plaisiņas un no lēkāšanas pa tramplīniem uz augšu pasisti priekšējie pacelšanas punkti.

Ja divas pannas ir mana audī vērtībā, tātad viss ir noticis pēc vecā labā principa "ir aitas, ir cirpēji"

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Protams, protams, mister Lauķi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tieši tā, mister jefiņ.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tieši tā, mister jefiņ.

Ej tik un pelni kruīzkontrolei un klimai Ā, un gāzītei

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ja divas pannas ir mana audī vērtībā, tātad viss ir noticis pēc vecā labā principa "ir aitas, ir cirpēji"

Cik jāmaksā pannai, kura nosedz sākot no radiatora ( bampera) , beidzas aiz kārbas un otra daļa nosedz pakaļējo reduktoru, ir no alumīnija sakausējuma, ir tik bieza, lai max ātrumā braucot, izturētu uzbraukšanu,piemēram, akmenim, un paceltu auto gaisā, atsitoties pret to, taču nesabojājot pati sevi un nesalokot neko citu.

Cik ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Stiliņā kaut kad pasen lasīju diskusiju par šitento tēmu. Bija tur teksts ka priekš normālas pannas [priekšējās, protams] alumīnija gabals var uz sotaku pavilkt. Varbūt kļūdos [sen tas bija] un bija bik vairāk.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti