Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.
Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.
Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.
Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)
Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.
Kāpēc Pareizi? Piemēri.
Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot
CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.
Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.
Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.
Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.
Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.
Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.
Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.
Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.
Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??
Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.
Manis trīs iemestās nav mašīnas, par spīti piecu katlu un pareizās piedziņas iztrūkumam?
Tās nu jau ir mizas.
Par to piedziņu- es jau tev jautāju -vai tu to jēdz izmantot un kur to Latvijā vajag?
kapec tu sevi regulari par pajoliiti uztaisi, uzdodot jautajumus, uz kuriem jebkuram 5klasniekam ir jau gatava atbilde? laikam tad sanak ka tu neesi gudraaks par 5klasnieku
Par to piedziņu- es jau tev jautāju -vai tu to jēdz izmantot un kur to Latvijā vajag?
Pāris galvenos, ikdienišķos pielietojumus - jā, es jēdzu. Ekstrēmos būs nākamziem jāpamācās. Un kur vajag - nu vieglāk būtu pateikt kur nevajag - uz sausa asfalta
Pirmo reizi ar q gadījās izbraukt pirms kādiem trīs gadiem, vienu bubilejas A80q vasaras vidū. Mans A90q tolaik jau bija manā īpašumā, gan vēl neejošs, tā nu tas bija tas A80q kas parādīja cik q ir jauka un patīkama lieta
Par to piedziņu- es jau tev jautāju -vai tu to jēdz izmantot un kur to Latvijā vajag?
Pāris galvenos, ikdienišķos pielietojumus - jā, es jēdzu. Ekstrēmos būs nākamziem jāpamācās. Un kur vajag - nu vieglāk būtu pateikt kur nevajag - uz sausa asfalta
Pirmo reizi ar q gadījās izbraukt pirms kādiem trīs gadiem, vienu bubilejas A80q vasaras vidū. Mans A90q tolaik jau bija manā īpašumā, gan vēl neejošs, tā nu tas bija tas A80q kas parādīja cik q ir jauka un patīkama lieta
Nu nezinu gan.... Uz koplietošanas ceļiem Q nepieciešamība apšaubāma. Man Q neesamība nav traucējusi ne uz zemes ceļiem, ne uz slapja asfalta, ne ziemā. Visur kur vajag esmu aizbraucis un izbraucis.
Vienīgā vajadzība pēc Q ir iespēja likt draugos bildes ar nošķiltiem audi un parakstiem " re kā man nesanāca braucot uz 110 pa zemes ceļu"
Par to piedziņu- es jau tev jautāju -vai tu to jēdz izmantot un kur to Latvijā vajag?
Pāris galvenos, ikdienišķos pielietojumus - jā, es jēdzu. Ekstrēmos būs nākamziem jāpamācās. Un kur vajag - nu vieglāk būtu pateikt kur nevajag - uz sausa asfalta
Pirmo reizi ar q gadījās izbraukt pirms kādiem trīs gadiem, vienu bubilejas A80q vasaras vidū. Mans A90q tolaik jau bija manā īpašumā, gan vēl neejošs, tā nu tas bija tas A80q kas parādīja cik q ir jauka un patīkama lieta
Nu nezinu gan.... Uz koplietošanas ceļiem Q nepieciešamība apšaubāma. Man Q neesamība nav traucējusi ne uz zemes ceļiem, ne uz slapja asfalta, ne ziemā. Visur kur vajag esmu aizbraucis un izbraucis.
Vienīgā vajadzība pēc Q ir iespēja likt draugos bildes ar nošķiltiem audi un parakstiem " re kā man nesanāca braucot uz 110 pa zemes ceļu"
Hmmm... Tās izjūtas pa neasfaltētiem ceļiem ir to vērts. Ja to visu dara tā, lai netraucētu apkārtējiem cilvēkiem, autiņiem, suņiem - nepostītu vietējo floru un faunu, tad es arī labprāt..
P.S. Auzas "Re kā man nesanāca" man sanāca ar priekšpiedziņu. Bildēt gan nebildēju, kaut kā neienāca prātā ar to lielīties.
bet pabraukāju pusgadu ar abiem un nosvēru atkal.... rezultātā audī ir smagāks
es to varu izskaidrot tikai ar to audī rūsē kā rezultātā piesaista skābekli no atmosfēras....
vēl izskaidrojums varētu būt, ka renaultam braucot no tā nemitīgi kautkas krīt nost... bet līdzīga uzvedība līdz šim ir novērota tikai sābiem.... tātad laikam jau rūsa būs pie vainas
Nu nezinu gan.... Uz koplietošanas ceļiem Q nepieciešamība apšaubāma. Man Q neesamība nav traucējusi ne uz zemes ceļiem, ne uz slapja asfalta, ne ziemā. Visur kur vajag esmu aizbraucis un izbraucis.
Vienīgā vajadzība pēc Q ir iespēja likt draugos bildes ar nošķiltiem audi un parakstiem " re kā man nesanāca braucot uz 110 pa zemes ceļu"
Nē nu pagaidi - aizbraukt un braukt ir divas dažādas lietas. Ja no aizbraukšanas viedokļa - ar velosipēdu arī var aizbraukt. Ar žiķeli arī var aizbraukt.
Tavs piemērs principā ir ačgārns - galerijas ar tādiem virsrakstiem bezpiedziņu braucējiem likt ir pamatotāk - audī gadījumā līdz pat šim gadsimtam, tb C5 laikam līdz feisliftan un B5 līdz pat beigām bezpiedziņa bija ar remontos ekonomisko viengabala pakaļas tiltu, kura tehniskās spējas ir labas tikai uz līdzena asfalta. Rezultāts ir spēcīgi jūtams, kā jau aprakstīju - ar A80q nācās braukt uz 120 lai gūtu to pašu sajūtu ko ar A80 uz 80, respektīvi A80q jūtami labāk turējās uz ceļa
Un tāpat kā bucefals būtu varējis palepoties ar kaut ko, kas sanācis ar bezpiedziņu - manā gadījumā gan tikai līks izpūtējs, ar 20 kmph ar pakaļu pa priekšu noslīdot no 1m augsta uzbēruma Šaubos ka q nebūtu tajā sānslīdītē izvilcies.
A par ziemu - vai tad nav patīkami ka mašīna paātrinās tāpat kā uz sausa asfalta? No aizbraukšanas viedokļa, protams, man arī nav bijušas problēmas, ar A80 braucot ar atļauto ātrumu ziemā visādiem būmeriem un opeļiem ir lepni iets garām tā tik vien Un galu galā - audī ir audī. Roceni raustīt nav interesanti, to iemācījos 20 gadu vecumā.
Pirmais rakstīja: salīdzināju vēl nesen relaultu un audī pēc svara
renaulc bija smagāks.....
bet pabraukāju pusgadu ar abiem un nosvēru atkal.... rezultātā audī ir smagāks
es to varu izskaidrot tikai ar to audī rūsē kā rezultātā piesaista skābekli no atmosfēras....
vēl izskaidrojums varētu būt, ka renaultam braucot no tā nemitīgi kautkas krīt nost... bet līdzīga uzvedība līdz šim ir novērota tikai sābiem.... tātad laikam jau rūsa būs pie vainas
A par ziemu - vai tad nav patīkami ka mašīna paātrinās tāpat kā uz sausa asfalta? No aizbraukšanas viedokļa, protams, man arī nav bijušas problēmas, ar A80 braucot ar atļauto ātrumu ziemā visādiem būmeriem un opeļiem ir lepni iets garām tā tik vien Un galu galā - audī ir audī. Roceni raustīt nav interesanti, to iemācījos 20 gadu vecumā.
nja...spēcīgi 'audī ir audī' .
Roķenes raustītājs Tu maz zini, ka nemaz nevajag roķeni, lai priekšpiedziņas auto pirms līkuma saliktu sānslīdē?
Tu zini, ka lielākais ātrums mašīnai ir tad, kad tā saglabā maksimālu taisnvirziena kustību , lai līkuma izbraukšanas līkne maksimāli sakristu ar mašīnas garenvirziena ass vektoru ?
CSDD kļūdas
Kuriem ir bijusi biežāka saskare ar CSDD zin, ka CSDD VISU dara ļoti pareizi un ir Eiropā pats pats krutākais kantoris šajā jomā ( Lukstiņa paša atzinums). Attiecīgi, tur VISS ir vispareizāk.
Atvedu no ārzemēm kravas auto, paņēmu sarkanos numurus, aizbraucu uz salīdzināšanu. 'Inspektors' visu aplūkoja,izsniedz man salīdzināšanas izziņu. Tā nu nav tā interesantākā lasāmviela, tāpēc neiedziļinājos tās saturā.
Aizgāju reģistrēt auto...saņemu A+A numurus ( abus garos). Taču reāli ir A+B, A numuru aizmugurē uzlikt nav iespējams. UZ manu iebildi reģistrētājs noplātīja rokas, ka neko nevarot palīdzēt.
Tātad, inspektors salīdzināšanas telpā ir bijis nekompetents. Vai kļūdījies vienkārši ( kas gan būtu normāli, taču nu ne jau tādā Viseiropas līmeņa kantorītī)
Pirmdien lūkosim, ko man atbildēs svarīgie CSDD vīri uzvalkos, kuri ir visgudri visos jautājumos un vienmēr visu dara PAREIZI.
Kāpēc Pareizi? Piemēri.
Tika iegādāta piekabe UK, ražota Beļģijā, jauna. Bija Beļģijas sertifikāts, ražotāja dokumenti. Latvijā nācās iziet savu sertifikāciju, jo Beļģijas nederot
CSDD man paskaidroja, ka tā esot jābūt un viss, tātad viņi ZIN ,kā JĀBŪT.
Tika iegādāts pikaps Vācijā ,kurš izrādījās no Ungārijas Vācijā ievests pārdošanai. Auto nācās sertificēt, jo tas esot ievests no 'jaunās Eiropas savienības valsts' Kas tas tāds par jēdzienu, nav skaidrs. Tizleņu ierēdneļu samurgojums ,protams. Man tika ieteikts aizvest auto atpakaļ uz Vāciju, tur piereģistrēt un tad jau arī Latvijā varēšot reģistrēt.
Atkal,protams, CSDD zin,kā JĀBŪT PAREIZI.
Tika iegādāts motocikls, 2 gadus vecs. Reģistrēts CSDD un 3 gadus lietots, katru gadu gāju apskati Rīgā. 4. apskates reizē inspektors paziņoja, ka motocikla krāsojums neatbilst reģ apliecībā uzrādītajam, apmeloja mani falsifikācijā ( esot nelegāli pārkrāsots) un atteica izsniegt TA uzlīmi. Saņēmu diezgan ņirdzīgas piezīmes, ka 'viņiem jau šitādi te pārkrāsotāji regulāri te ierodoties' , 'tas jau esot skaidri redzams, ka pārkrāsots' utt.
Nācās braukt uz numuru salīdzināšanu, kur ar diezgan lielu piespiešanu tika panākta iepriekšējās teh apskates video aplūkošana.
Un....izrādījās,ka tieši tādā pat krāsā motocikls ir bijis arī pirms gada,agrāku video nav. Kopš pirkšanas motocikls tā arī nav bijis pārkrāsots un reāli ir tāds,kāds tas bija pirmreizējā uzrādīšanas reizē CSDD, kas ir redzams arī manis uzņemtajās daudzajās bildēs ar motociklu. Lielie varenie inspektoriņi cieta klusu un nu jau palūdza aiziet un nomainīt reģ apliecību par CSDD ( valsts ) līdzekļiem. Tur gan man to negribēja darīt bez maksas, jo pa to laiku ir nomainījusies deklarētā adrese un tāpēc nu man esot jāmaksā pašam, jo vienmēr ,kad nomainās adrese ,man esot pienākums iet uz csdd un mainīt apliecību.
Protams, ka atteicos maksāt un beigās apliecību dabūju bez maksas ar jauno adresi.
Apskates inspektoriņš uzvaroši paziņoja, ka viņam esot taisnība, pret ko iebildu, jo viņš ir iestāde un taisnība ir man, jo iestāde veica numuru salīdzināšanu un krāsas ierakstīšanu reģ apliecībā.
Vēl par to adresi-kāda velna pēc tā adrese tur nepieciešama un vienmēr ,mainot deklarēto adresi, man ir jāiet un tā jānomaina apliecībā,maksājot cik tur tos latus?? Vai nepietiek,ka jebkurš dienests to redz datoros??
Attiecīgi, CSDD NAV IDEĀLS KANTORIS, KĀ PAŠI TO APGALVO.