maksimā nopirktu 2 paciņas TUC original cepumus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
maksimā nopirktu 2 paciņas TUC original cepumus.
Savulaik mobile.de viņi bija, tik neatceros kādā kategorijā...
Pieļauju, ja dzinējs būs virs 50, tad sertifikācija (+visi pārtaisīšanas izdevumi ) maksās kā nodrāzts kabrio ar TA uz gadu....
mini moke dārgi jo dārgi ira
var uztaisīt jaunu, izmaksās ap 8000 ls, bet kā piereģistrēt nezinu...
smaidiigais rakstīja: mini moke dārgi jo dārgi ira
var uztaisīt jaunu, izmaksās ap 8000 ls, bet kā piereģistrēt nezinu...
Taisi projektu, apstiprini uttt
Ja ko tādu sāksi no 0, pieļauju, ka pēc gadiem 5 izkustēsies no sākumpunkta...
Yetti rakstīja:
smaidiigais rakstīja: mini moke dārgi jo dārgi ira
var uztaisīt jaunu, izmaksās ap 8000 ls, bet kā piereģistrēt nezinu...
Taisi projektu, apstiprini uttt
Ja ko tādu sāksi no 0, pieļauju, ka pēc gadiem 5 izkustēsies no sākumpunkta...
es protams to nedarīšu...
ja arī darīšu, tad pirktu Anglijā 60. gadu Moke papīrus, un būvētu uz tiem
va ta psrs laikos nebija kautkāds Muravejs, līdzīgs šim ērmam?
«Мураве́й» — советский трёхколёсный грузовой мотороллер. Существовало несколько моделей, выпускавшихся на «Туламашзаводе» в 1969—1995 гг. Модели:
ТГ200
ТГА200 (Муравей
ТГА200-01 (Муравей
Муравей 2 01
Муравей 2 02
Муравей 2 03 последняя модель на 1991
ГТС-1 [1]
Данные для моделей серии 5.402:
Двигатель одноцилиндровый бензиновый двухтактный с принудительным воздушным охлаждением, объём 199 см3, мощность 11 л. с. при 5000 об/мин, крутящий момент 16,8 Н·м при 4900 об/мин, степень сжатия 9,5. Карбюратор типа К-68; на впуске установлен лепестковый клапан. Запуск двигателя электростартером или кик-стартером.
Коробка 4-х скоростная, с передачей заднего хода. Привод на задние колёса цепью, с дифференциалом.
Шины 4,00—10. Передняя подвеска рычажная, задняя независимая на поперечных рычагах.
Общая длина 2880 мм, база 1840 мм, дорожный просвет 115 мм.
Сухая масса 258 кг (для моделей 5.402-03 и 5.402-03К, открытая грузовая платформа или 285 кг (для модели 5.403-03Ф, фургон. Грузоподъемность 410 кг (для моделей 5.402-03 и 5.402-03К или 375 кг (для модели 5.403-03Ф.
Максимальная скорость не менее 50 км/ч, расход топлива 5,5—7,5 л/100 км, объём бензобака 12 л. Мотороллер заправляется бензомасляной смесью в пропорции 1:25.
TUC-TUC/TUK-TUKs
interesanti, vai Latvijā ir kāds, kas pārdod šos? Gribējās vasarai paņemt. Vēk patīk min- moke.