IFA multicar degvielas suuknis

draco Reģ.: 25.07.2002

vandoties pa garaazu uziets augstspiediena degvielas suuknis prieksh mazaa vaacu kravinieka IFA multicar 25, kaa arii rukovodstvo po ekspluataciji .

ja nu peeksnji kaadam nodereetu - piesakaas, zheel taadu precision mantu metaalaa nodot. dazi multikaari pilseetaa veel paretam ir redzami braukaajam...

 
smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: vandoties pa garaazu uziets augstspiediena degvielas suuknis prieksh mazaa vaacu kravinieka IFA multicar 25, kaa arii rukovodstvo po ekspluataciji .

ja nu peeksnji kaadam nodereetu - piesakaas, zheel taadu precision mantu metaalaa nodot. dazi multikaari pilseetaa veel paretam ir redzami braukaajam...

liec vācu ebajā

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Piekombinee attieciigu el. motoru un uztaisi briinishkjiigu hidraulisko presi!

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

nez, vinjiem vaacijaa buutu jaabuut pulka tiem suuknjiem, imho. pa cik neesmu 100% paarliecinaats, ka tas suuknis ir pilniigi ok, prasiit pa jamo 3ciparu summas kautkaa kauns, a suutiishana uz de a pastu viuen izmaksaas ne 10 un ne 30eur...koroch, man liekas, jeegas de ebajaa likt nav....?

par hidraulisko suukni - doma laba, tik man pilna garaaza jau piekraameeta ar grabazaam, no kuraam vareetu kko deriigu uztaisiit, da tikai laika vai gribeeshanas muuziigi nav taa ka ja nu kaads grib pressi naudas drukaashanai taisiit vai veel ko - welcome

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: nez, vinjiem vaacijaa buutu jaabuut pulka tiem suuknjiem, imho. pa cik neesmu 100% paarliecinaats, ka tas suuknis ir pilniigi ok, prasiit pa jamo 3ciparu summas kautkaa kauns, a suutiishana uz de a pastu viuen izmaksaas ne 10 un ne 30eur...koroch, man liekas, jeegas de ebajaa likt nav....?

par hidraulisko suukni - doma laba, tik man pilna garaaza jau piekraameeta ar grabazaam, no kuraam vareetu kko deriigu uztaisiit, da tikai laika vai gribeeshanas muuziigi nav taa ka ja nu kaads grib pressi naudas drukaashanai taisiit vai veel ko - welcome

man kā reizi pa druskai vaig presi ko no āboliem sulu spiest, bet kkā neiebraucu priekš kam tur degvielas sūknis?

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

nu, pa cik augstspiediena degvielas suuknis izejaa dod +/- 200 atmosfeeras...vieniigais jautaajums - razhiiba gan jamam pamaza, kaa reaali konstruktiivi preses otru dalju - hidrocilindru - veidot?

atdodu pa 25 Ls, ja nu kaadu interesee...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: nu, pa cik augstspiediena degvielas suuknis izejaa dod +/- 200 atmosfeeras...vieniigais jautaajums - razhiiba gan jamam pamaza, kaa reaali konstruktiivi preses otru dalju - hidrocilindru - veidot?

atdodu pa 25 Ls, ja nu kaadu interesee...

Vēl kādam ir jautājumi,kāpēc šis indivīds ir atpalicis?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ar augstspiediena sūkni pumpēs hidrocilindru un spiedīs ābolu sulu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

:lol:

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Ar augstspiediena sūkni pumpēs hidrocilindru un spiedīs ābolu sulu.

Prieksh sulas spieshanas nederees, razhiiba par mazu, bet kaa hidrauliskaa prese, vai kaa prese hermeetiskuma paarbaudei - ideaals!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Lai gan var uztaisiit arii aabolu presi - tikai hidrocilindrs spiediis uz sviras iisaa pleca, garais pievienots aabolu presei.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Lai gan var uztaisiit arii aabolu presi - tikai hidrocilindrs spiediis uz sviras iisaa pleca, garais pievienots aabolu presei.

Var jau arī bikses pār galvu pārvilkt un uz Maskavu kājām aiziet.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Lai gan var uztaisiit arii aabolu presi - tikai hidrocilindrs spiediis uz sviras iisaa pleca, garais pievienots aabolu presei.

Var jau arī bikses pār galvu pārvilkt un uz Maskavu kājām aiziet.

Shis galiigi nav tas variants. Pie tam sameeraa leets, un nekaada roku darba vai sarezhgjiitu detalju. Svira, mazs hidrocilindrs(hidr. domkrats), tvertne, cauruliites un maza darba shkjidruma baacinja, ventiilis un gala sleedzis motoram. Viss, razho sulu vai viinu kaut no kjirbjiem vai kaapostiem)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ja kas - viens pats hidrosuuknis izmaksaatu daargaak, nekaa visa spiede kopaa shajaa variantaa.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Jātaisa piedziņa šitam degvielas sūknim. Pie tam, tas sūknē degvielu nevis hidroeļļu.

Bet nu var jau arī ar kukuruzņiku mēģināt lidot pasaulei apkārt.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Vai vai vai

es sen nebiju šitā pārņirdzies

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Vai vai vai

es sen nebiju šitā pārņirdzies

===============

Ko nu tur pārņirgties Kad "dederoņi" izdomāja būvēt

dīzeļdzinējus, viņi vienkārši nopirka no Rietumvācijas licenci jau no ražošanas noņemtā visai arhaiskā DEUTZ

dīzeļa ražošanai, ieskaitot BOSCH rindas sūkni, kuru, starp citu, lika arī Mercedes produktiem. VDR šito dzināju visādas versijas lika gan Multikāriem, gan Robur autobusiem, gan VDR traktoriem un "zaļās masas" E tipa kombainiem. Tiesa, atminu, kā NAMI veči teica -

ar BOSCH sūkni tas E- kombains rija vismaz par trešdaļu mazāk. Ja kas, IKARUSS arī ar BOSCH sūkni gāja vismaz par 10 km/h ātrāk, un rija arī jūtami mazāk

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ābolu laiks klāt, kā sokas ar sulas spiešanu ?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

DDR diizeljdzineeju razhotaaju produkciju galiigi nevajadzeetu noniecinaat! Piem. degvielas smidzinaataaji SKL dzineejiem(aizmirsu fabrikja nosaukumui, ar T saakaas) demokraatu razhotie tik pat kaa nebija neviena braakja, no rietumniekiem naakoshie taada pat tipa gandriiz treshdalja reizeem, atkariibaa no partijas.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

TGL laikam bija tas demokraatu fabrikjis, kas razhoja diizeljdzineejiem smidzinaataajus(ne visu diizi, tik pashu smidzinaataaju - adatu korpusaa ar izsmidzinaashanas cauruminjiem).

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi

DDR diizeljdzineeju razhotaaju produkciju galiigi nevajadzeetu noniecinaat!

-------------------------------

Mjā, 1970. beigās un 1980. sākumā VDR palaida veselu

virkni projektu, jo valstij praktiski bez resursiem krimināli vajadzēja cieto valūtu Automobiļu frontē VW sakarā ar auto ražošanas pieaugumu, kopā ar firmu LÖBRO, uzcēla tiem laikiem vismodernāko CVJ šarnīru rūpnīcu, pirmās kārtas jauda bija 600 000 "granātu" gadā. Pietika VW un Wartburgiem, vēl eksportam pāri palika Plus vēl, lai būtu kvalitatīvs metāls, kopā ar Nippon Steel totāli modernizēja vienu no metalurģiskajiem kombinātiem. Tā ka jau tolaik komuņaku valdība VDR sāka apjēgt, ka "pesec podkralsja ņezametno", un kaut kas jādara ... Rezultātā bija apmierināti gan Rietumi, gan "dzelzs priekškara" otrā pusē

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

šodien pamanīju ka Rīgā , Vestienas ielā aiz Auto Kadas šrotā stāv viens smukais ar zaļās krāsas kabīni multikārs. Varbūt kāds ar to sūkni vēlas uzcel augšā šo mazo auto? Ja vajag varu iedot tā šrota telefonu

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

nu, nevienam subj veel nevaig?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Piedāvā SIA Komunāltehnika, tā kas uz Artilērijas ielas Rīgā, tie šķiet ka dīleri skaitījas, varbūt šamiem kādam kundem būs interese

Lasītākie raksti

Jaunie raksti