Kā arī, kā notiek reģistrēšana par pasažieru-kravas tipu? jābūt 6 beņķiem un "suņu sietam" ?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā arī, kā notiek reģistrēšana par pasažieru-kravas tipu? jābūt 6 beņķiem un "suņu sietam" ?
Cenas starpība tāpēc, ka ir labi saglabājušies un labi aprīkoti eksemplāri un ir nojāti ar labākajā gadījumā stūres pastiprinātāju.
Tāds jēdziens kravas-pasažieru tehniskajā pasē nav jau, man šķiet, kādus gadus desmit. Ir vai nu vieglais pasažieru vai kravas furgons.
Pārbūvesjautājumos zvani CSDD un jautā, visu izstāstīs.
No dzinējiem 2,5 TDI vislabākais variants, pēc tam 2,4D, citus neiesaku.
Rekomendēju pirkt Vācijā no privātīpašnieka un nepirkt te nojātas mizas.
Viss ir tik vienkārši.
PS. Dodu 80%, ka topika īpašnieks nopirks Toyota Hiace vai ko citu.
neredzu īsti ar ko tā golpa parodija ir labāka par hiāci
Pirmais rakstīja: neredzu īsti ar ko tā golpa parodija ir labāka par hiāci
Problemas ar redzi jarisina pie dakteriem,laikam.
DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja: neredzu īsti ar ko tā golpa parodija ir labāka par hiāci
Problemas ar redzi jarisina pie dakteriem,laikam.
protams, ka ir latvijā tādi reģioni, kur bērnībā nācās peldēties vircā.... laikam tāpēc liekas, ka jebkas, kam purnā rimbulis ar vw = pasaules autobūves maksimālais sasniegums...
kas tam fofāgenam ir tāds, kas nav toijotā?
Pirmais rakstīja:
kas tam fofāgenam ir tāds, kas nav toijotā?
Es kaut kur apgalvoju tagad,ka ir ?
Par VW T4
Interesē iegādāties šādu auto.
Ko varat pateikt par motoriem - 1,9 2,4 vai 2,5 dīzeļi, vai varbūt benzīns gāze ir way to go?
Kas jāskatās pērkot?
Interesē kāpēc cenu starpība par salīdzinoši līdzīgiem ir tik liela, no 1500 , 1800 līdz pat 3500-4800 LVL