Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Aptauja par autoo

vv3 Reģ.: 08.12.2012
 
vv3 Reģ.: 08.12.2012
0 0 Atbildēt
Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Kad būs par Saab, tad arī pildīšu..

a pagaidām P.N.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Man gan nav žēl. Aizpildīju. Pieļauju, ka esi Mūsa Motors mārketinga cilvēks, vai ne?

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Pļē, cilvēk, kur ir kritēriji pret auto kā tādu?

Aizpildīju, nav žēl.

Vai pirksiet jaunu auto - jā, kad volvo atgriezīsies pie rwd

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

darīts. bet nu tik tiešām, priekšpiedziņa vairs nesaista, tā pat kā pseido awd ko lolvo lieto. un jauns auto man manā gaumē noteikti

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: darīts. bet nu tik tiešām, priekšpiedziņa vairs nesaista, tā pat kā pseido awd ko lolvo lieto. un jauns auto man manā gaumē noteikti

noteikti nav

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Es aizpildīju Bet man Volvo vairs nepatīk Kamēr nebijām famīlijā vienu eksemplāru nopirkuši, skatījos ar skaudību uz Volvo braucējiem

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tas taču nav vairs nekāds volvo, tas ir fords. Nesaku, ka fords ir slikta mašīna, bet nu volvo tas vairs nav.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Mūsējais S40 ir: piekare-Ford, dzinējs-franču, virsbūve-Volvo. Tikai pabraucot un no vadīšanas viedokļa nebūtu nekādu pretenziju ne pret piekari, ne dzinēju, kamēr un bieži notiek $$$$$

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

volvo vieglās mašīnas tak san jau ir mirušas....

pēc notirgošanās fordam lielākā daļa vieglo mašīnu pakāpeniski pārgāja uz vienu platformu ar fordu un mazdu - rezultātā - vairāk kā puse detaļu ir vienādas fordam, mazdai un volvo...

tagad volvo zīmols pieder ķīnai

vai tiešām viss beigsies ar to, ka viss piederēs ķīniešiem?

paskatījos to dižaptauju..... prasti jautājumi lai pamatotu naudas devējiem, kāpēc un kur jātērē nauda forda reklāmai

varbūt būtu izdevīgāk to reklāmā nodzerto kāpostu ieguldīt vienā no diviem virzieniem

a) palielināt fordmazdvolvo kvalitāti

b) samazināt cenu

varbūt jamiem vajadzēja rīkoties līdzīgi kā fofagenam - ražot vienu mašīnu ar dažādiem nosaukumiem noteiktai mērķauditorijai.....

piemēram fords varētu tikt reklamēts kā lēta mašina, volvo kā aujenna prestižs, labs un drošs.... un mazda kā bešena sportisks

galu galā tautiņai vēl taču ir saglabājies stereotips, ka volvo esot auhjenna droša mašīna

tad droši vien no tā laika, kad tika ieviestas drošības jostas... jā volvo bija pirmie, bet tagad drošības jostas ir visās mašīnās

un jātirgo jau kaut kā tās mizas ir... un tā ir visiem ražotājiem... labas mašīnas ražot sanāk bezbožna dārgi, sliktas grūti notirgot par labu cenu.... atliek meklēt vidusceļu.... biežāk plīstošās lietiņas pastiprināt (vai nodefinēt kā ekspluatācijas materiālus, kā sāba ķēdi).... bet lai nepalienātos cena neplīstošās lietas var padarīt lētakās

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti