Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pirmais/-ie auto

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu tā, pļāpāšanas pēc varam katrs padalīties ar saviem piedzīvojumiem, kā iesākās auto braucēja karjera, kādi bijuši kuriozākie auto utt.

Pirmo auto nopirku pats, pirms kādiem 8.5 gadiem, apmēram msh vecumā, meklēju mašīnu līdz 500 latiem. Biju noskatījis vienu skorpi no pazīstama par 400. Tad vienā sludinājumā nejauši ieraudzīju 626. mazdu (1989. gada - laikam ValdisM ar tādu brauc) iebuktēts slieksnis, bez stūres pastiprinātāja sūkņa, bez apskaties, ar plikām riepām... Sarunāju tikšanos ar īpašnieci kaut kur Pļavniekos, izbraucu, iepatikās (likās ļoti ērts salons un elektriskie logi , pats tagad draugiem stāstu kā anekdoti). Mazliet uzrunāja arī tas, ka šis auto jau patika no autoskolas laikiem, ar tādu mācījos braukt, instruktors arī toreiz slavēja, cik labs auto. Karoče, nokaulēju vēl 50 latus un nopirku. Pa ceļam uz mājām vēl izpūtējs, kas mazliet pūta, izpūta vēl lielāku caurumu un auto gāja tā, ka viss rajons dārdēja. Patēvs toreizējais ieraudzīja, aiz cieņas acīs jau neko neteica, bet, nu pēc feisa varēja saprast, ko viņš par mani domā. Lai nu kā, paldies viņam, palīdzēja to mašīnu savest kārtībā, nu, ne jau apmaksāja remontus, bet palīdzēja atrast detaļas caur saviem kanāliem, sarunāja zināmus meistarus u.tml. Karoče, mašīna kopumā nokalpoja gadu, bet kopumā neslikti. Pa to gadu bija vēl viens sīks remonts 8 latu vērtībā, bija izpuvusi viena truba dzesēšanas sistēmā un zuda šķidrums. To nomainīja un braucu tikai... līdz vienā jaukā dienā paziņa uzvārīja motoru. Tādu beigtu arī pārdevu citam jaunajam censonim, kurš cēla pēc tam to auto gaisā un, cik zinu, arī kādu gadu nobrauca, pēc tam laikam nošķīla.

Otro auto (SAAB 9000) jau skatījos nopietnāk, kaut arī tas vairāk vai mazāk bija emocionāls pirkums. Čoms nupat tādu bija iepircis, ļoti patika - ērts, dinamisks (2.3 ar lielo turbīnu). Skatījos jau daudz uzmanīgāk, atlasījos visādos autobildos un forumos, kam jāpievērš uzmanība, pērkot mašīnu. Karoče, nopirku. Braucot mājās, kaut kādos brīžos, kad iedevu vairāk pa pedāli, auto sāka raustīties un palika baigi ciets gāzes pedālis, kad palaida brīvgaitā, auto noslāpa. Aizvedu uz SAAB centru, pie viena, lai intereses pēc uztaisa pilnu diagnostiku. Nu, tā, informācijai. Šie man uztaisīja tāmi par pusotru tūkstoti (700 latu vērtam auto)... Aizvedu parādīt to mašīnu citam servisam, kas ar saabiem ņemas. Tur man pateica, lai mašīnu savestu tiešām labā kārtībā, vajagot kādus latus 400, steidzamās lietas apmēram 150, bet lielāko daļu no tā, ko dīleris tur sarakstīja, varot pagaidīt vai vispār nevajag mainīt vēl (ķēde, piemēram). Tā nu atkal gadu nobraucu bez lielām šaizēm, līdz iekļuvu ar to avārijā. Tad nu tādu sasistu arī pārdevu.

Nākamos divus auto (Toyota Carina un Honda Accord) pirku Kauņā, bet šoreiz ņēmu līdzi kādu zinošāku cilvēku. Vienu reizi paziņu, kurš agrāk dzenāja autiņus no Vācijas, otro reizi - bijušo mehāniķi. Abi auto bija OK, ar Toyotu pēc manis draugs, kurš no manis to nopirka, vēl piecarpus gadus nobrauca un pagājušajā nedēļā tikai pārdeva.

Pēdējos divus auto pirku no zināmām rokām ar zināmām vēsturēm no dzimšanas brīža un apmēram 100 tūkstošu nobraukumiem...

 
1 2 3
ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Kādi sakarīgi topiki parādās Pirmais auto tēva VAZ21011. Bija tīri kopts, es arī nobraucu nelielu laiciņu, apmēram 2 gadus. Gāja gana uzticami, tikai skaļš diezgan bija, dinamika pašvaka. Un garus ceļus braukt grūti, jo garajām kājām vietas maz. Neko daudz neremontēju, ieliku beņķus no Opel Kadett un magnetolu. Biju tīri apmierināts kādu brīdi, bet kolēģiem saradās ārzemju auto. Un, kā jaunam gurķim man arī vajadzēja. Un tad vaz tika pārdots kā labā stāvoklī esošs, un nopirkts Pasāts, bet tas jau ir cits stāsts

Uzuala Reģ.: 03.11.2006
0 0 Atbildēt

Te rakstam par pirmo un viņa auto ?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Uzuala rakstīja: Te rakstam par pirmo un viņa auto ?

Man jau likās, ka vajadzēja sākumā pateikt, ka te nav runa par Pirmo un viņa auto...

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Sasniedzot pilngadību pārņemts no tēva tika fofāgen jetta, 1984.g. ar 1.3 dvēseli. Mocīts tika visādi. Ar to arī pirmā pieredze striķī sēžot un sīkie remonti. Pēc vasaras sezonas tika iegādāta 89.g. mazda 323 ar 1.6 šujmašīnu. Likās kā diena pret nakti, nokalpoja piecus gadus, bet paralēli bija arī citi auto. Ar mazdu sapratu, ka pat dīleri mīl nevajadzīgas pozīcijas tāmēs rakstīt un darbu kvalitatīvi tāpat neizpildīt.

Īpašumā pabijuši dažādi auto, citi daži mēneši, citi n-tos gadus. Saraksts īsumā vw golf mk2, mazda mx3 un 323 (2x), toyota corolla un celica, gaz 2401, renault 19 cabrio, e36, volvo 945. Lietoti ne savi ir vēl vesels saraksts, bet tas jau neskaitās. Pašlaik krīze, volvo v40, V70, P1800 un vadoņa saaps

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmajam ir varen ekomomisks otrais dīzeļgolfs.....

pirkt gribētājiem ir jākrāj 286 lati un jāzvana Miķelim - 29365064.... vai labāk jāsūta īsziņas

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kur micubiši?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

stāv pagalmā... tu gribi micubišī?

Pirmais savukārt grib lai kāds jaunais censonis par nieka 183 latiem pasipās ar fofāgenu un tad saprot kādas visas pārējās mašīnas ir medusmaizes

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

283

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

iemācījos braukt ar UAZ un GAZ un citiem kolhoza brīnumiem. Uz klases vakaru 14 gadu vecumā aizbraucu ar 400. moskviču. Pirmais paša auto bija 3. žigulis, ko 18 gadu vecumā no Norvēģijas atdzinu kaut kādā 93. gadā. Tad Sierra, un tad 1998. gadā Jauns Auto No Salona, Ford Fiesta. Tad Citroen Xsara un Chrysler Voyager. Tie paša ikdienas autiņi. Darba: Citroen Berlingo, Pežo 206, Seats kaut kāds mazs, piektais VW Golf ar pilnpiedziņu (diemžēl aptinās ap koku), Suzuki SX4, Skoda Yeti. Vēl man pašam bija pa vidam: GAZ 2402, Gaz 2410 (2 gab), VAZ 2101, 2106, 2011, Land Rover Discovery, Range Rover classic (2 gab), Mitsu Shogun, IŽ Kombi. Vēl ir braukts (vismaz 1 dienu vai 100 km) ar: Skoda Felicia, MB Sprinter (vismaz 4 dažādi), Dacia Logan, Mazda Premacy, Suzuki Swift, Suzuki Vitara, Toyota 4 runner, Landrover Defender vismaz 3 dažādi), Austin Montego, Reliant Robin, Ford E450, Nissan Rouge, Chevrolet Cavalier, Opel Zafira, MB 500 (126), Renault Trafic, Citroen BX, DS, Ford Transit (2 gab), dazadi GAZi, daži smagie, vopšem visus nevar atcerēties. Plus vel visādi īres auto, kas tos visus lai atceras!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Un vēl man ir Mini

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Un vēl man ir Mini

Un vēl seksīgas zeķbikses un augstpapēdenes?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Smaidīgais, par Yeti paris vārdus

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Labrītt!

Mans pirmais auto bija šāds

www.motorstown.com/...

Jā, tieši leģendārais ZAZ 965!

Vasara bija nobraukta ar Chezet moci un tā kā pienāca rudens un sāka līt, sagribejās braukt zem jumta.

Pārdevu gandrīz jauno Cezeti un par to pašu naudu (drusku pat palika pāri) slavenajā rumbulas placī noskatīju sev šo "jauko" auto...

atceros pirmo izbraucienu ....no stāvvietas teritorijas..

ZAZ stāvēja talākā stūrī, un kai tiktu no plača ārā, nācās manevrēt starp n-tajiem moskvičiem, žiguļiem un pat volgām...

Tajā laikā auto vadītāja apliecības man vel nebija,biju tiko sācis iet kursos, bet braukt gan vēl nebija sanācis..

Nu tad es svīsdams un baiļu pārņemts grozīju to zaz palielienātas brīvkustības stūri tā, lai nedod dievs nepaķertu līdz kādu citu tur tirzniecībā izliktu auto, bet čoms man blakus tikmēr sauca to automašīnu logos izliktās cenas, lai ja nu galīgi nespēšu ko neaizķert, tad vismaz lai buktēju lētāko no tām...

Kaut kā no tā plača izbraucām... sargs tā dīvaini uz mums noskatījās, bet cik saprotu milicijai tomēr nepazvanīja..

Lai nelīstu pilsētā un netraumētu sevi un citus, nolēmām uz mežciemu braukt pa apvedceļu...

pirmie iespaidi par auto bija super.. rūc, iet uz priekšu.. un pat verās stikli un durvis... visas...

stikli gan , pēc pāris reižu cilāšana, iekrita durvīs un nebija vairs kustināmi ar rokturi..

bet vai tad tas spēja sabojāt braukšanas prieku ar Auto?

Pacēlu tos uz augšu un nofiksēju ar skrūvgriezi...

.. un velāk izrādījās ka tos logus nemaz cilāt nevajadzēja, jo salonā bija pietiekoši daudz caurumi, lai nodrošinātu tam perfektu ventilāciju...

Eksplutācijas procesā atklājās vēd daži auto trūkumi..

autonoma krasniņa nestrādāja, bet arī tas nekad, ja uz ielas bija lielāks sals, tad vadājām līdz lodlampu..

reizēm mēdza skrūvēties vaļā riteņu disku uzgriežņi..

bet ta nekad nebija, ka rats nokrīt pilnībā, ja atskrūvējas trīs skrūves, tad uz ceturto rats turās, un pēc auto kratīšanās var just, ka jākāpj ārā un japiegriež viss atpakaļ.. ( salona vienmēr man bija rezerves uzgriežņi, pat astoņi gab, lai pietiek tālākam ceļam, nu piemēram pat līdz Siguldai..)

Vēl bija gadījums kad atskrūvejās abas pusasis (uz vanšu tilta pie tam ), tad gan visas skrūves bija pazudušas pa ceļam, un nācās izlīdzēties ar kurpju šnorēm (labi ka tajā brīdī zazā bijām vairāki un sagrabinājām 4 šņores ar kurām pietika, lai tiktu līdz tuvākai vietai kur dabūt skrūves...

Vēl pēc kāda laika sanāca Zazā rīkot banketu,,

ziemassvētkus laikam svinējam..

nu bija sakāpuši kādi 8 laikam cilvēki iekšā..

nu tad viens Zaķis, ar savām aukspapēšu kurpēm, kaut kā ne tā bija sagriezusies, un izblieza priekšējo stiklu..

Kādu laiku nācās braukt bez tā..

bet nu ja silti sagērbjas, uzvelk dūrainīšus..

arī viospār nebija ne vainas.. tauta arī ielas malā ievērtēja

"kamikadzes" un māja ar rokām...

vispār kopumā ja ne jautri, tad garlaicīgi gan nekad ar to Zaz 965 nebija...

tā arī ziemu un pavasari nobraukāju....

kamēr nesanāca uzvārīt dzinēju.. un tad jau puisjauktu, par lētam naudām atdevu labās rokās...

nezinu kas notika ar to auto talāk, bet iespējams pat ka tika saremontēts un turpināja priecēt automīļus...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Re kā šāda traumatiska pieredze noved pie Sāba iegādes...

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

First, Tev ir izdevies "uzvārīt" vaboles motoru? Respect!

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

drags rakstīja: First, Tev ir izdevies "uzvārīt" vaboles motoru? Respect!

Vai tad tas bija tik grūti?

Manā gadījumā es skrējos ar kaut kādu gaziku, gāzes pedālis bija grīdā posmā no sēnītes uz pleskavas šosejas līdz pat berģiem...

kaut kur neilgi pirms berģiem uzvārījās eļļa, nu cik varēja saprast pēc milzīgā dūmu mutuļa..

un pēc šīm sacensībām jau sākās visādas dzinēja problēmas...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Mani auto hronoloģiskā secībā:

1. 02.1996.-04.2002., 1988.gada Volkswagen-Golf 1,6 benzīns, nobraukti 98 tūkst.km.

2. 02.2002.-10.2003., 1992.gada Volkswagen-Vento 1,8 benzīns, nobraukti 30 tūkst.km.

3. 08.2003.-01.2006., 1993.gada Volkswagen-Vento VR-6, nobraukti 42 tūkst.km.

4. Kopš 03.2006. - jauns pirkts Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraukti 170 tūkst.km.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

fan, jebal kads tu esi garlaiciigs dzheks.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja:

VWfans rakstīja:

esmu citēšanas ģēnijs!

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

3. 08.2003.-01.2006., 1993.gada Volkswagen-Vento VR-6, nobraukti 42 tūkst.km.

kad lēji šim bendzīnu, neraudāji...

skaļi......

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Smaidīgais, par Yeti paris vārdus

Kas tieši tevi interesē?

Esmu tāda zvēra jūzeris jau pāris mēnešus. Mana versija 2.0CDTI/110Zs priekšpiedziņa onlī. Norullēti no salona 2500 km, tā kā viedoklis principā vēl veidojās. Bet ir šādas tādas domās par to čehu inžeņieru lolojumu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

un par tēmu.

Ja skaita paša pirktos auto, tad nekas daudz nav. Esmu gana konservatīvs. Mans pirmais paša pirktais bija hečbeks 1986 gada Opel Kadett ar baudāmo 1.3 karburatormotoru baltā krāsā. Ja ne korozija, droši vēl ka brauktu arī tagad.

Tas tika nomainīts reizē ar mana paša statusa maiņu uz ģimenes universāli Opel Vectra B Caravan ar 2.0 DTI 2000 gada. Par to jau šeit (iekš iAuto) var palasīties.

Ja skatās vispār lietošanā bijušu auto, tad:

tēva autoparks: Moskvičs 412, šķiet ka 1974 gada (kas tik netika ar to darīts, pat 16 cilvēki braucām uz kaimiņu pagastu meitās).Peugeot 405 2.0, Ford Scorpio 2.8V6, Ford Scorpio 2.0.

darba nezvēri: Peugeot Partner, VW Polo Classic(1999), Daewoo Kalos (?), Volvo S60(2000), VW Polo(2010), VW Jetta(2006) un pēdējais Škoda Yeti(2012 gada)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es vismaz 50 kilometrus esmu braucis ar šādiem auto:

1. 2005.gada Opel-Vectra Caravan 1,9 CDTI automāts

2. 2012.gada Lexus-CT200h

3. 2008.gada Skoda-Fabia Combi 1,6 benzīns automāts

4. 2010.gada Ford-Focus benzīns (laikam 1,6)

5. 1998.gada Opel-Astra Caravan 1,7 DTL

6. Apmēram 1989.gada VAZ-2105

7. 1997.gada Volkswagen-Golf III 1,6 benzīns

8. 1996.gada Volkswagen-Passat Variant 2,0 benzīns

9. 2007.gada Mercedes-C200K automāts (baudāmākais no visiem)

10. 2006.gada Chevrolet-Aveo sedans 1,4 benzīns

11. Apmēram 2007.gada Chevrolet-Lacetti 2,0 CDTI

12. 2001.gada Ford-focus universāls 1,6 benzīns

13. 2003.gada Peugeot-307

14. Apmēram 2000.gada Mercedes-200 SLK

15. Apmēram 2005.gada Peugeot-607 2,2 HDi

16. 2005.gada Citroen-C5 2,0 benzīns automāts

17. 1983.gada Moskvič-2140D

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Bobcat, vai Tavam darba Skoda-Yeti kvēpu filtrs tīrās?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti