Apzaveries
www.fiatpandaclub.ru
Apzaveries
www.fiatpandaclub.ru
First, Tev ir izdevies "uzvārīt" vaboles motoru? Respect!
Slimības lapa un miers.....
anonimikis rakstīja: man vajag grāvī salikt, lai nevar redzēt urlaki pirms līšanas kas tur ir. cinkotā smuki spīd. un vēl jau jautrais pluss par asins saindēšanos no sarūsējošiem asumiem
Kautkur man mētājas viens lielais rullis, un vien mazāks....
Made in CCCP
Apskaties opelclub.ru. Tur reizēm ir diezgan interesanta infa.
Domenixss19 rakstīja: Pusi vai vispar zini , ko nozime tavs niks ?
Yeti ir sniega cilveks vai tad sniega cilvekus interise auto? vinji tak ASV mezhos dzivo
ASēVē?????
Pamēģini šeit:
papēti 0pel-club.ru Tur ir vērtīga infa....
Daudzko neatceros - gadi 5 pagājuši, bet 1,6 ēd eļļu (motora kodu gan neatceros).... Riktīgi "atveras" pie ~ 3 tk apgriezieniem. Izmaksas relatīvi lētas, tikai parastā vaina - rūsa. Vēl, pamazām, mēdz "nomirt" displeja diodes.
Pārbaudi gofru, kas ir no no kuzava uz grabažnieka vāku.
Reizēm vnk vads pārlūst...
Tur jau 2 x bmw
Seene rakstīja:
sarashkins rakstīja: pat vakances ir vienādas...
markus.lv/...
www.frank.lv/...
Nu nez... Ir jau diezgan manāmas atšķirības - Frank ir "Kompānija", bet Markus - "Kompanija"
Kompanija ir kad ir iedzerts....
HIPPY rakstīja: Baltā krāsā nav mašīnu (ja nu vienīgi par Ls 5 gab).
Rakstīt var visu ko grib – kaut supercar, bet baltā krāsā Latvijā nevar notirgot auto. pie tam OPEL
Var gan. Labi sen man bija balta Ascona, kurai reizi divās nedēļās ar švammīti piekrāsoju aizmugurējās arkas (lai izskatītos nerūsējis ). Pircējs noskaitīja prasīto piķi nekaulējoties, un pie tam autosu pārrakstījām tikai pēc nedēļas.
Pēc tam gan baltus opeļus vairs neesmu iegādājies
Laikam amatieri - nesanāca aizdzīt, tad vismaz "nagaģiļi"....
Varbūt kādam noder...
nazurbajev rakstīja: Es gaidu to brīdi, kad atbildīgie dienesti par sniega tīrīšanu, metīs plinti krūmos un pateiks, ka: "Mēs vairs neko nevaram izdarīt."
Mazliet pagaidi un šie teiks, ka visa, gadam paredzētā ,nauda ir jau iztērēta.....
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: …nevis jābrauc kā sanāk un reāli apzināti traucēt plūsmai ar vārdiem - kā sanāk kā braucu, man uz to ir tiesības.
No šīs vietas lūdzu smalkāk…
Ko nozīmē traucēt plūsmai?
Ko nozīmē kā sanāk?
Vai tikai ar šo jūs negribat pateikt ka visas ziemas riepas uzvedas vienādi uz ceļa un tāpēc visiem jābrauc ar vienādu ātrumu?
Ja +/- katri 21 no 21 braucēja ir gatavi braukt ar 75-80 km/h konkrētā ceļā posmā, tad cik būtiski ir jāatsķiras riepām un mašīnai (vai tomēr brauktprasmei) lai to pašu ceļa posmu veiktu ar satriecošiem 50 km/h???
Es arī neatbalstu tos 2, kuri pie kopējā plūsmas ātruma 75-80 grasās par katru cenu vilkt uz 100-120...
Abi šie, gan līdēj gan lidotāji bojā kopējo plūsmu.
Ja kāds brauc mazliet lēnāk un spriežot pēc uzvedības rīkojas cik necik prognozējami - tad pirmkārt nav pārāk jāvelkās veselam baram citu braucēju aiz viņa un nav jāgaida nezkādi pigori, kā piemēram uz labi notīrītas šosejas tūlīējs spēcīgs spediens uz bremzēm tiklīdz parādās preti braucoša mašīna utt.
Tīri teorētiski jau cilvēks neko nepārkāpj, bet šāda viena cilvēka dēļ veidojas rinda ar bailīgākajiem apdzīt, bet kuri būtu bez šī šķēršļa ar mieru braukt mazliet ātrāk, kā arī parādās tie, kuri nav tik bailīgi (reizēm pārām droši) un iet garām šādai rindai vai pa pa vienam apdzenot tādā veidā uz slidenā ceļa radot ļoti veselīgas, nebīstamas apdzīšanu rindas. Un pa burzmu pēriis pārdrošu liidotāju - esam kur esam - ar avārijām uz ceļa. Un pats smieklgākais - lelā daļā situāciju patesasi cēlonis retii kad iekļūst pašu rūpīgi noorganizēto avāriju iesasito skaitā...
Savulaik par šo tēmu arī runāja Zebra, pie kam runāja par vasaru, kad ceļa apstākļi ir n-reizes labāki un apdzīšana mazāk bīstama. Posmā Lilaste -Saulkrasti braucot at 80 un braucot ar 90. Apdzīšanas manevru skaits attiecība pret eksperimenta auto atķīrās DRAMATISKI. Priekš kam uz ceļa radīt liekus apdzīšanas manevrus???
Tā jau ir... N-tos gadus braukāju uz/no Rīgas 80 km, un tikai vienreiz, ziemā, piedzīvoju gadījumu, kad šāds "lēnulis" nobrauca malā, palaida kolonu garām, un tad turpināja ceļu. Skaidri to redzēju, jo biju beidzamais un viss bija "kā uz delnas". Protams, bija slikti laika apstākļi, bet ne jau uz 30 bija jābrauc, tālāk visi mierīgi braucām uz 65-70, bet pirms tam tā cenšanās apdzīt - 3,14.....
bobcat rakstīja: Klasika: Tikko no Vācijas...:www.ss.lv/... , bet numurs uz auto nav
Vai tad Vācijā nevar braukt ar franču numuriem?
Kanibaals rakstīja: Varbūt mainot kārbu nav pareizi salikuši pārslēgšanās sviras/troses un slēdzot piemēram atpakaļgaitā daļēji paliek robā. Efekts ir interesants, ja izdodas ielikt vienlaicīgi divos ātrumos. Ja tā skaņa vairāk ir nevis krakšķi, bet klunkstoša (jaunvārds) iespējams pie vainas kāds no kārbas gultņiem.
Parasti gan klunkšķ pudelēs...
rudens68 rakstīja:
modena rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
WALA rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Par tiem nejēgām Tu drusku šauj pār strīpu . Padomlaikos daudz ko sauca tautā savādāk kā oficiāli . To pašu 1-o žiguli , tauta iekš RUS vēljoprojām sauc par KAPEIKA
Cik Tev gadi ?
Cik gadus vajag ??? bišk pāri 30-tiem.
Es kādreiz ļoti daudz krievu izdevumus lasīju par un ap auto un tehniku, un godīgi sakot nekad neesmu nevienu sev apkārt dzirdējis VAZ 2102 saucam par pikapu ...
Nu nez - man bērnībā otro un ceturto žigsi nesauca, ne par vagonu, ne par karavanu, bet tikai par pikapu.
Krieviem bija savs viedoklis, kas ir pikaps. Un Man bija liels pārsteigums uzzināt, ka pikaps ir vāģis ar kravaskasti...
tauta savs viedoklis....
zavodam bija savs... russiancars.lefora.com/...
Nebūšu pareizā nosaukuma specs, bet varbūt tas ir eksporta variants .
Tā jau arī bija... eksportam bija Lada, CCCP - Žigulis, 2 un 4 žikus visi sauca par pikapiem
Conqueror rakstīja: par ziemu un idiņiem.
vēl ir redzami arī tādi pajoliņi, kas atstāj uz sava auto jumta 20 cm biezu sniega kārtu un tad sāk braukt.
notīra tikai stiklus no sniega.
un kad tāds braucot pirmo reizi tā kārtīgi bremzē, tad viss jumta sniegs kaudzē uz priekšējā stikla
Man arī gadījās, pagāšgad, Mūkusalas ielā viena bļ....ondīne ar savu Citronu 2 , kam uz jumta bija kārtīga kupena bija spiesta likt "pa mēmajiem". Tad tas blāķis hops - noslīdēja un motora pārsega, šī pati sačurājās, rāva pirmajā joslā..... Paveicās, ka tā bija brīva...... Domāju, ka tagad šī autiņam jumtu arī notīra
Yetti rakstīja: uh plja...
ko nozīmē "plazmas panelis"?
Mājā viņam esot
Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja: 1kārt kas tas ir par kabeli? tobiš kāds spiediens un cik jau tur sēž uz tās drāts?
rēķinies, ka vidējās pievilkšanas izmaksas laukā ~100ls metrā... bet tas ir stiepjams jēdziens... ja nebūs maģistrālās jaudas būs dārgāk... bet rēķinies, ka lētāk par 50ls metrā nebūs tāpat...
darbību secība
aizej uz gāzi un uzraksti iesniegumu, vajadzēs tavu pasi un zemesgrāmatu, varbūt robežplānu paprasīs.
viņi tev iedos tehniskos noteikumus un sertificētu gāzeskantorišu sarakstu....
tehniskajos noteikumos būs arī skurstenslauķa prasība. teorētiski jams jāsauc 2reiz, sākumā apseko objektu un uzraksta aktu, beigās skatās vai viss ir pareizi uztaisīts.
tālāk tu iesi uz kādu kantori, kas tev taisīs projektu... ar hidraulikas aprēķiniem, ja nepaveiksies
projektēt un veikt darbus (tajā skaitā katla pieslēgšanu) drīkst veikt tikai specifiski sertificēti kantori.... bet arī ne visu...
par pašu pieslēgšanās faktu gāzei ir jāmaksā... nesen bija bikiņ vairāk kā štuka, varbūt tagad ir kautkas mainījies.
pēc tam kas viss savilkts un samaksāts brauc paši gāzesveči un pieslēdz skaitītāju (viņi ir vienīgie, kas to drīkst), tad tu vari kurināt...
ja tur nav sadales tīkla, tad gāze izvērtēs savu investīciju lietderību.... varbūt daļu no ielas vadiem viņi tev uzsauks, mājas iekšienē visi vadi tev jāvelk pašam
Nu pisec kā tevi ir apjājuši... tā tik turpini, atdzīvināsi vēl valsti...
pastāv variants pašam pa kluso ieurbties gāzes vadā un ielikt degli krāsnī
Nē nu katrs var darīt kā grib, ja patīk naudu izmest vējā, tad izmet. Par to, ko tu būtu ietaupījis neklausoties un nedarot to, ko raksta uz sētām, varētu divām mājām jumtus nomainīt un maskačkas mājai fasādi sakopt.
Principā oficiālās lietas ir projekts, skaitītāja uzstādīšana, plombēšana un gāzes krāna atgriešana. Visu pārējo vari darīt pats (vilkt trubas, uzstādīt katlu u.t.t.). principā līdz skaitītājam ir oficiālā daļa, tālāk pēc paša vēlēšanās.
Bet tas attiecas tikai uz tiem īpašniekiem, kuriem ir kaut maza, bet sajēga no tehniskām lietām. Fizmatiem un citiem teorētiķiem labāk iet pēc LG "standarta" un barot lācīti ar abām rokām...
Tā nu tīri nav. Pats vari veikt visu, kas saistās ar katlu, radiatoriem, trubām u.c. Kas attiecas uz gāzi, tad tikai sertificēts speciālists to drīkst darīt. Es pats nesen mainīju katlu no padomju uz Junkers (gāzes vadus pārtaisīja "Rīgas gāzes serviss"), visas citas trubas pats pārvilku. Lielākie izdevumi bija par projektu, saskaņošanu, skursteņslauķa atzinumu - pat katls tikai mazliet dārgāk izmaksāja
Sapņot nav kaitīgi.....
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja: GB12, vai overdraftu nevari paņemt? Man savā Citadeles bankā tāda iespēja ir - varu paņemt pat štuku.
Nevar, man tur ir neatdoti 4 patēriņa kredīti ar baudāmiem 30% gadā.
Ātrajos minimāli tev būs vēl baudāmāki 10% mēnesī