Man ir lietošanā 2012 gada Škoda Yeti reģistrēts ar N1 kategoriju, bija kādu laiku mazāk izdevumu, līdz dēļ piecām sēdvietām vairs neiekļaujās beznodevu zonā.
Vēlies iegādāties?
Man ir lietošanā 2012 gada Škoda Yeti reģistrēts ar N1 kategoriju, bija kādu laiku mazāk izdevumu, līdz dēļ piecām sēdvietām vairs neiekļaujās beznodevu zonā.
Vēlies iegādāties?
Jo mazāki ienākumi būs par degvielas akcīzes nodokli, jo lielāks tas kļūs. Pat ja tu nepirksi degvielu vispār nekur, valdībai nāksies izdomāt citus nodokļus.
Tā kā uzroti rokas un rubī melnu muti, lai vairāk nopelnītu valstij nodokļos!
Tas ir atkarīgs no DSG kārbas modeļa. Tipa, eļļas maiņa oficiāli nav paredzēta, bet modeļiem virs mazākas DQ200 kam ir tikai sausais sajūgs, tiem ar slapjo sajūgu teorētiski būtu vēlams nomainīt,. Un noteikti izmantojot tikai VAG oriģinālo kārbas eļļu. Tā vismaz krievu forumos ir vairkārtīgi pieminēts.
Tā, pamēģināju pagājušas nedēļas nogalē Škoda Karoq 1.0 85 kW trīscilindru benzīna turbomotora ar DSG7 sauso divsajūgu kārbu un elektronisko stāvbremzi. DSG kombinācijā ar automātisko bremzi strādā lieliski un saprotami. Jā, 1.0 dzinējs nav tas ko gribētos, bet pilsētas režimā un uz Jūrmalas šosejas ir jāpaskatās spidometrā, viegli pārsniegt atļauto ātrumu. Stumdoties pilsētas sastrēgumā patika autostop funkcija, tas ir, tad kad apstājies auto stāv uz vietas nevis kā automātam raksturīgi velk uz priekšu neizņemot no roba. Ja gribās jestrāk pavilkt, tad var pārslēgt Sporta režīmu un tad tas mazais izdod interesantu pussportisku skaņu.
Gribētos jau to 1.8, bet nē. Dotais tiek piedāvāts tikai ar 1.5 150Zs ar DSG7 sauso sajūgu.
Šodien būs iespēja pamēģināt 3-cilindru 1.0 ar DSG7, jo nav demo auto ar 1.5L.
msh rakstīja: Nu tā varētu būt ka iespēja aizbraukt uz darbu vai pie ārsta varētu bū ekstra, jo bez tiem vēl kādu laiku paelpot ir iespējams...
Ja jau tevi interesē ne tikai betona bluķa drošība, bet arī aizbraukšanas drošība, tad ko tu vispār izskati DSG variantu? Es neesmu manījis ka kāds normāli braucot būtu palicis uz ceļa ar mešalku - jā, brutāli štepselējot izdilušu liela nobraukuma kārbu pastāv iespējamība ka tā pazaudē kādu robu vai iesprūst kādā robā, jā, ja motora jauda ir pacelta 2-3 reizes, kādā brutālā startā var diferis izbirt uz asfalta, jā, nikni un nemākulīgi izpildoties var nosvilināt sajūgu - bet savādāk nekā. Nu un pilnai laimei, kā izrādās, fofāgens jau pirms vismaz 20 gadiem apjēdza ka jaunas mašīnas pērk tikai dorņi, kurus jāsargā pašus no sevis, tā ka to mešalku arī var būt mazāk iespēju saplēst - es te pirms pāris dienām biju uz pakaļas - man viens iemeta viģiku, kur kaut kādā britu autoraidījumā viens salīdzināja Golf R ar mešalku pret S3 ar DSG - tā kā tas dornis, kas ir nopircis to S3 ar DSG spēj ietekmēt tikai mašīnas virzienu, spēj samazināt ātrumu un noteiktos apstākļos paātrināties, bet pārējo kontrolē elektronika, tad šāda mašina spēj paātrināties ātrāk nekā mašīna, kurā dornis spēj kontrolēt arī motora apgriezienus un to, kad motors tiek pieslēgts kārbai - un tā nu pirmajam dornim ir mašīna ar starta kontroli, kā nav otrajam, un otrajam dornim ir mašīna, kura spētu startēt ar četriem kūpošiem riteņiem, bet tā vietā startā šī mašīna sagurst... Pizģec kaut kāds...
Ir tā, ka konkrētais auto ir tikai ar DSG kārbu, bez variantiem. Mešalka ir tikai 1.0 motoram, ko es neizskatu kā varbūtību. Vai otrs dīzelim , ko patreiz arī neizskatu cenas dēļ.
Šo jau biju skatījies. Man gan vairāk interesētu DSG7 kārba ar modeli DQ200 ar sauso sajūgu, kas tiek uzstādīta dzinējiem līdz 1.8 litri un jaudu līdz 300 Nm.
Šeit ir labs apraksts akppwiki.ru/otzyvy-vladelcev-o-nadezhnosti-dsg-7-dq200-za-2017-god.html
Drusku esam novirzījušies no tēmas par to kā ir ar DSG kārbām, to ekspluatāciju Latvijā.
Mašīna nav cilvēka izdzīvošanas pamatlieta, tātad extra, par ko ir jāmaksā. Ja nevari atļauties uzturēt to darba kārtībā, tātad nevajag lekt augstāk par savām iespējām. Bet ir arī neapzinīgi lietotāji, kam auto ir dzelzs kaste no punkta A uz B . Un viņš nemaz neiedomājās par to ka kaut kas ir jādara. Zinu dažus tādus, ja no rīta iedarbināja labi , ja nē , tad... Tu cik saprotu neesi šajā sadaļā.
Neērti ir gulēt pie griestiem un mēģināt apsegties.
Ar vārdu drošība ir jāsaprot ne tikai auto pasīvās un aktīvās drošības iekārtas un risinājumus, bet arī tas, ka aizbrauksi un atbrauksi atpakaļ bez piedzīvojumiem. Labi, gadās arī problēmas arī jaunām mašīnām. Mašīnu jau nepērk lai to sasistu, bet kā jau kolēģis zemāk teica, viens airbag ir labāk nekā tāda nav vispār. Es pēdējos divdesmit gadus strādāju ar dažādas tehnikas servisa lietām un ikdienā saskaros ar to ka īpašnieks ietaupot mazu naudu novēršot sīku problēmu vakar, šodien izdod lielu lai varētu novērst sekas.
Kaut vai šāda veida drošība youtu.be/xidhx_f-ouU , kad satiekas vecs un jauns.
Zini, mašīna vispirms nav pirmās nepieciešamības lieta, bez tās cilvēks var izdzīvot. Tātad, mašīna ir extra. Par extrām ir jāmaksā.
No uzturēšanas izmaksu aprēķina es būt vēl braucis ar '86 gada Kadett, tam bija 1.3 karbiņa dvēsele un stikla lūka. Bet, viemēr gribās vairāk komforta un tad kad ir ģimene, arī drošību. Ņemot vērā to ka, tie kas pārvietojas ar vecām un bieži vien nekoptām mašīnām, jo tam nav naudas ir potenciāli slepkavas uz ceļa. Tādu mašīnu īpašnieki taupa uz visu, aiz nezināšanas vai apzināti.
Cik palasīju, tad ar DSG ir tā, ka praktiski jebkuras kārbas remonta izmaksas ir prognozējamas. Jo mehānika tur ir parasta mehānika, saplīst var tikai hidrovadības bloks vai izbeigties tas dubultais sajūga disks.
Tradicionālajam automātam nav iespējams noteikt defektu to neizjaucot un neveicot defektāciju, attiecīgi, cipari var būt diezgan kosmiski.
Pēc nedēļas būs man pirmais testa brauciens ar DSG kārbu aprīkotu jaunu nezvēru. Tad jau redzēs kā būs. Šādas tādas ekspektācijas ir, bet domas vairāk par to, kas būs ar kreiso kāju. Pēdējo reizi ar tomātu braucu, kad iekš iAuto boulinga pasākuma vinnēju Fiat Freemont uz nedēļas nogali. Tas bija sen, ļoti sen.
Kāpēc gan ne? Sen nav būts tādā izstādē. Piedalos!
Vai kāds ir mēģinājis tās MAXXIS riepas (http://maxxis.lv/) ko reklamē BMX braucējs Štrombergs? Cena izskatās saprātīga, bet kas ar kvalitāti?
Skaidrs. Paldies.
Toyota nepatīk, ne tas plastmasīgums, ne dizains. Par izturību un izmaksām varētu pastrīdēties. Pieredze ir bijusi ar 2004 gada avensi 2.0 Dcat.
100tkm ir labi, līdz tam vēl ir daaaudz laika
Es nezinu, neesmu pētījis šo jautājumu. Pieļauju, ka nekas tur nav mainījies. Vienīgi pēc 2014 gada šķiet, vāgens sāka mainīt eļļas kārbā no sintētiskās uz minerālo.
Bija pat speciālas kampaņas pasaulē www.briskoda.net/forums/topic/425424-2017-another-dq200-7-speed-dsg-service-campaign/
zin, tikko tūkstoti eināru ielikām 2013 gada 1.6tdi degvielas sūkņa nomaiņā. Auto noripojis 80tkm. Dīleris prasīja ap 2 tkm. Tā kā štuku nolocīt par kārbas remontu neškiet nekas pārdabisks mūsdienās.
šeit ir jautājums par jaunu 2018 gada auto ar 1.5 benzīna dvēseli savienojumā ar DSG 7 robu un sausā tipa sajūgu.
kas par dzinēju un kāds kārbas veids 6 vai 7 ātrumu?
Automašīna vispār ir ekstra. Atceries Nomika stāstu, cik izmaksāja viņa Honda CR-V ekspluatācija www.iauto.lv/zinas/testi/20981-iauto-vai-jauna-automasina-tikai-par-275-eur-menesi-ir-mits-kadas-ir-realas-izmaksas .
No šāda viedokļa raugoties, uz wc nevjag iet, varbūt ieraus iekšā.
Palasot krievu forumus par DSG un bezīna dzinēja savienojumiem patreiz ir radies iespaids, ka šamie ir jau samierinājušies un iemācījušies tās DSG kārbas remontēt.
Pa lielam, tur jau nekā nav, mehāniskā kārba ar hidraulikas manipulatoru. Protams, vēl ir sausais vai slapjais sajūgs. Ir fiksētas izmaksas un zināmi defekti, vai nu hidrobloks vai sajūga bloks. Jā, iespēja palikt nekurienē pastāv, bet kādas tad ir alternatīvas, ja mašīna patīk, bet ražotājs nepiedāvā citu variantu patreiz?
Sveiks!
Mešalku vairs negribu, aknās jau tā kloķa raustīšana.Man 80% Rīgas teritorija, pārējais lielceļi.
Patreiz nav starpības vai privāti vai jurpersona.
Kādi tev aizspriedumi, vai arī no sērijas viena tante teica, vai pašam pieredze. Jautājums ir par 2018 gada DSG, nevis 2014 vai kurā tur tās parādījās tirgū. Pie kam, ja ir 100tkm garantija vai četri gadi, kas var būt par problēmām. Tālāk pārdošana?
var jau izmest to aizmugures vidējo krēslu un pārreģistrēt uz četrām vietām. mani nodoklis neuztrauc, vairāk jāstrādā vienīgais.