kamēr nespolē - motorītis atdziest
koroč - vislaik jātur redlainā
kamēr nespolē - motorītis atdziest
koroč - vislaik jātur redlainā
seaman rakstīja: kamēr nespolē - motorītis atdziest
koroč - vislaik jātur redlainā
Tu pa Rīgu esi braucis, nu ap 8.30 un ap kādiem 17.00-19.00..?
Kāds redlains?
Korķi vienā laidā..
un ja vēl kāds svarīgs politiķis viesos atbrauc,,
tad vispār psec, rēķinies ka pāri tiltiem tikt, stunda vismaz jārēkina..5 metri brauc, 5 minūtes stāvi..
un tikmēr ko?
Gāzēt visu laiku..
Bet tiešām nopietni..
nav kādām kādas idejas?
Kartona loksne atrisina daudzas probleemas! Bet varbuut tik shkjiet par to auksto gaisu - tipa- kameer spolee, esi satraucies, iesviisti, kad atlaid, paliek veesi. Uzmaniigi, taa var kaadu viirusu nokjert! Termovelja, speciaalaas pliisha jacinjas - tas viss nepiecieshams, nodarbojoties ar sportiskaam aktivitaateem.
Es tak teicu... Mercedesu vajadzeje no manis pirkt. Kroch, pac vainigs... Taga perc termovelju!
taa konzervu buņdža nav paredzeeta ziemeļu klimatam, un tas 1.1 knapi sevi sasilda.
kartons ze best, veel pameklee termostatu kurš ir "karstaaks" . nezinu pečkas konstrukciju, moška kraaniņš ( vaarsts) kujova virinaas.
viņam vispār nav ūdenssūkņa... cirkulācija ir kā vecajām centrālapkurēm - ūdens sasilstot virs ~4 grādiem izplešas un ceļas uz augšu
Paprasi, lai kāda tautas amatu meistare uztamborē motoram kažociņu, nu, līdzīgi kā tiem mazajiem suņukiem tipa taksīšiem & co.
Jāēd speķis. Ar sviestu par maz.
zem sēdekļa paliec metāla plāksni un lodlampu
Visi tik gudri, ka nav, ko pasūtīt...
Paldies,Biedri!
Jūs man tiešām palīdzējāt!
Vēl var tā - worldduh.com/...
gan jau apgriezienus tukšgaitai arī var pieregulēt, vai uztaisīt manuālo čoku .
pasūti lētāko tam paredzēto ūdenssūkni apskatei.
Ja tas ir ar plastmasas lāpsiņām uz dzelzs asītes, iespējams, ka starp asīti un tām sukņa lāpsiņām ir neberze, jebšu lubrikācija... Pie lieliem apgriezieniem tosola viskosajūgs mazliet iegriež lāpstiņas, tukšgaitā - nekā. Karoč tur ieviesusies skūtera transmisija...
Remontierēt var ar jepoksīdsveķiem un kaut kādu māti...
Apzaveries
www.fiatpandaclub.ru
Vispār jau HVZ, bet tā 1.1 "šujmašīna" tiešām visai maz
siltuma ražo, tā ir visu mazmotorīšu nelaime, un jo ekonomiskāks, jo mazāk silda
Otrs iemesls, ja termostats ir OK, varētu būt vāja cirkulācija pečkas kontūrā. Iemesls mēdz būt, piemēram, pārāk liela atstarpe starp sūkņa lāpstiņratu un "pretējo detaļu". Principā var pačamdīt (pie iespējas) trubas / šlangus, uz / no pečkas, ir karsti, jeb vēsi. Ja vēsi, tad cirkulācija ir suxx, īpaši, ja radiatora šlangu temperatūra ir OK ... gan jau, ka var būt vēl kāds iemesls, kurš uz rāvienu neiekrīt prātā, bet iepriekš pieminētais kartoniņš ir ātrākais un ērtākais risinājums, pamēģini aizsegt kādu 1/3 radiatora un paskaties, kas notiek! Pēc tam atnes kādu "sviestu", resp. pastāsti, ko redzēji un sajuti
Tā diemžēl ir problēma daudziem "mazauto". Savējam 1.4 arī novēroju, ka pie lieliem mīnusiem uz vietas stāvot krīt temperatūra, bet siltumu, vismaz man, pūta pietiekami. Tā ir maksa par ekonomiju. Līdzīgi ir ar dīzeļiem, tiem pat liek papildus pečkas.
PArto kartona likšanu- esmu licis mašīnai, kurai viss strādā normāli.
Rezultāts - liec vai neliec, temperatūra tāpat ir vienāda...
Ka uzliku mašīnai, kam termostats bija jāmaina, lai nenosaltu līdz servisam, tad bija temperatūras atšķirība...
Ja mašīnai viss ir kārtībā, nekāds kartons nav vajadzīgs.
kolumbs rakstīja: PArto kartona likšanu- esmu licis mašīnai, kurai viss strādā normāli.
Rezultāts - liec vai neliec, temperatūra tāpat ir vienāda...
Ka uzliku mašīnai, kam termostats bija jāmaina, lai nenosaltu līdz servisam, tad bija temperatūras atšķirība...
Ja mašīnai viss ir kārtībā, nekāds kartons nav vajadzīgs.
Shim jaapiekriit! Bet kartons tik un taa ir aatraaks un krietni leetaaks risinaajums
kolumbs rakstīja: PArto kartona likšanu- esmu licis mašīnai, kurai viss strādā normāli.
Rezultāts - liec vai neliec, temperatūra tāpat ir vienāda...
Ka uzliku mašīnai, kam termostats bija jāmaina, lai nenosaltu līdz servisam, tad bija temperatūras atšķirība...
Ja mašīnai viss ir kārtībā, nekāds kartons nav vajadzīgs.
Pareizi, bet nepačotna. Normāli urļiki brauc ar dizaina kartonu, labāk no kāda SONŪ televizaura kastes, tā, pa cmuko...
ja ir jāairē -15 un pret vēju, tad arī mašīnai kur vissirlabi tas kartoniņš gluži labi noder.
bez tam kompis pastiprināti taisa treknu, ja antifrīzs nav darba temperatūrā- kāda pile degvielas ar ietaupās
940 tajam čumadānam ideāli der lulū picas kastes vāks
čili picai smukāks
Ozz rakstīja: ja ir jāairē -15 un pret vēju, tad arī mašīnai kur vissirlabi tas kartoniņš gluži labi noder.
bez tam kompis pastiprināti taisa treknu, ja antifrīzs nav darba temperatūrā- kāda pile degvielas ar ietaupās
Ja nav darba temperetūta, nav tā kā, termostats ierobežo plūsmu uz radiatoru un motors spēj sevi un tevi apsildīt?
sviestnesi, a udenssuknis kads vinam ir, ar kadu piedzinju? paskaties vai siksna nav uzlikta otraadi. man bija tads triks ar golf3 1.6 mono. vinam uzliekot nepareiza garuma siksnu, var laist pa otru pusi suuknim, un tad sanaak, ka suknis griezhas uz otru pusi. un tieshi taa arii bija, kamer tur apgriezienus virs 2000, tikmeer puush siltu pechka, tuksgaitaa ledus auksts. servisaa arii baigi visi grozija galvas, termostatu piedavaja mainiit, dzeseshanas shkjidrumus, suukni utt. es protams visus pasutiju, jo man tieshi paradijas shis peec siksnu mainjas. aizbraucu uz pareizo servisu, tur dzheks uzreiz paskatijas un pateica - siksna nepareizi uzlikta. uzlika origjinalo garumu un viss bumbaas, darbs reaali 15 minutes.
Ev, tur kaut kas nav labi!
Ev, tur kaut kas nav labi!