Ev, tur kaut kas nav labi!

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004

Ev, tur kaut kas nav labi!

 
1 2 3 4 5 6
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Ja to visu varētu novirzīt apkurei - pilnīgi pietikt. Bet tas sadārdzinātu to pasākumu, tāpēc ražotājam izdevīgāk uzlikt lietotājam papildu slogu - karsēt to, kas tiek dzesēts

Nu ir Tava iņčeņera zvaigžņu stunda paspīdēt - kā tieši ātri, lēti, viegli un eleganti taisies visu "lieko" siltumu savākt un ievadīt salonā...

Až interesanti palika...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Žēl, ka iEdgars nav, viņam arī patika par augstām tēmām padiskutēt. Bet KUR IR pirmais?? Kur ir viņa 3x A4 formāta apraksts par šeit izvērsto tēmu?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

aansi, cik daudz karstākas ir dīzeļa izplūdes gāzes par benzīna atgāzēm?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: aansi, cik daudz karstākas ir dīzeļa izplūdes gāzes par benzīna atgāzēm?

Apmēam tik: www.ehow.com/...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja: aansi, cik daudz karstākas ir dīzeļa izplūdes gāzes par benzīna atgāzēm?

Apmēam tik: www.ehow.com/...

Nu,man tur izskatās gandrīz vienādi, nevis 'daudz karstākas'.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja: aansi, cik daudz karstākas ir dīzeļa izplūdes gāzes par benzīna atgāzēm?

Apmēam tik: www.ehow.com/...

Nu,man tur izskatās gandrīz vienādi, nevis 'daudz karstākas'.

Vispār jau vidēji 20% atšķirība. Pietiekoši lai ietekmētu salona apsildei atliekošā siltuma daudzumu. Vai arī tev liekas, ka, piemēram, 16 vai 20 grādi mašīnas salonā arī ir nejūtama atšķirība?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Nu pēc tevis dotajiem rādītājiem nav nekādi 20%.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Nu pēc tevis dotajiem rādītājiem nav nekādi 20%.

Vidējie rādītāji pēc celsija skalas sanāk ~500 un 600 grādi. Un gāzu siltumietilpība SI sistēmā, kurā rēķina mums ierastos jaudas rādītājus (W), ir jāveic celsija grādos attiecībā pret apkārtējās vides temparatūru (kas aptuveniem aprēķiniem vidēji ir 0)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja: aansi, cik daudz karstākas ir dīzeļa izplūdes gāzes par benzīna atgāzēm?

Apmēam tik: www.ehow.com/...

Nu,man tur izskatās gandrīz vienādi, nevis 'daudz karstākas'.

Vispār jau vidēji 20% atšķirība. Pietiekoši lai ietekmētu salona apsildei atliekošā siltuma daudzumu. Vai arī tev liekas, ka, piemēram, 16 vai 20 grādi mašīnas salonā arī ir nejūtama atšķirība?

Atljaushos pasmaidiit, aansi - te tu esi nonaacis pretrunaa ar sevi! Interesanti - kur tad rodaas taas karstaakaas izpluudes gaazes? Tachu ne jau izpuuteejaa! Seko noraadiijumiem tai sevis noraadiitajaa saitaa, uzinstalee pirometru un paeksperimentee - piem. daljeeji piesedzot iepluudi, dabuusi krietni karstaakas izpluudes gaazes. Un tagad pameeri pasha dzineeja temperatuuru - tu buusi paarsteigts - arii dzineejs buus krietni karstaaks, taatad iznaak, ka diizelis labaak silda salonu) Es piekriitu tam, ka diizelis tomeer ir sliktaaks sildiitaajs, jo diizelja lietderiibas koeficients ir apm. par 10-15% augstaaks nekaa benziinnieks, liidz ar to mazaaki siltuma zudumi. Bet, ka normaala lieluma motors nevar uzsildiit salonu - tur tikai apsildes sisteemas vaina, siltumu motors razho paarpaareem!!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Ja to visu varētu novirzīt apkurei - pilnīgi pietikt. Bet tas sadārdzinātu to pasākumu, tāpēc ražotājam izdevīgāk uzlikt lietotājam papildu slogu - karsēt to, kas tiek dzesēts

Nu ir Tava iņčeņera zvaigžņu stunda paspīdēt - kā tieši ātri, lēti, viegli un eleganti taisies visu "lieko" siltumu savākt un ievadīt salonā...

Až interesanti palika...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Ja to visu varētu novirzīt apkurei - pilnīgi pietikt. Bet tas sadārdzinātu to pasākumu, tāpēc ražotājam izdevīgāk uzlikt lietotājam papildu slogu - karsēt to, kas tiek dzesēts

Nu ir Tava iņčeņera zvaigžņu stunda paspīdēt - kā tieši ātri, lēti, viegli un eleganti taisies visu "lieko" siltumu savākt un ievadīt salonā...

Až interesanti palika...

Nu, ja pafantazee - tur nav nekaa sarezhgjiita! Ja bez turbiinas, tad dzeseejams izpluudes kolektors, ja ar turbiinu, tad kaut kas kaloriferveidiigs peec turbiinas ar atsevishkju ventilatoru uzsildiitaa gaisa padevei salonaa. Ja kas, siltumu var izmantot arii aukstuma razhoshanai - taatad tas kaloriferis-sildiitaajs-dzeseetaajs buutu iedeaala manta! Cik lasiits, par to tiek domaats, un gan jau driiz buus par pienjemamu cenu. Tiiraa ekologjija - gan degviela ietaupaas, gan gaisu nesilda par velti! Un nevajadzees spraust tenus radiaatoraa, vai nu kur, lai sildiitu un dzeseetu vienlaiciigi - nu ir tas stulbums!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Ja to visu varētu novirzīt apkurei - pilnīgi pietikt. Bet tas sadārdzinātu to pasākumu, tāpēc ražotājam izdevīgāk uzlikt lietotājam papildu slogu - karsēt to, kas tiek dzesēts

Nu ir Tava iņčeņera zvaigžņu stunda paspīdēt - kā tieši ātri, lēti, viegli un eleganti taisies visu "lieko" siltumu savākt un ievadīt salonā...

Až interesanti palika...

Nu, ja pafantazee - tur nav nekaa sarezhgjiita! Ja bez turbiinas, tad dzeseejams izpluudes kolektors, ja ar turbiinu, tad kaut kas kaloriferveidiigs peec turbiinas ar atsevishkju ventilatoru uzsildiitaa gaisa padevei salonaa. Ja kas, siltumu var izmantot arii aukstuma razhoshanai - taatad tas kaloriferis-sildiitaajs-dzeseetaajs buutu iedeaala manta! Cik lasiits, par to tiek domaats, un gan jau driiz buus par pienjemamu cenu. Tiiraa ekologjija - gan degviela ietaupaas, gan gaisu nesilda par velti! Un nevajadzees spraust tenus radiaatoraa, vai nu kur, lai sildiitu un dzeseetu vienlaiciigi - nu ir tas stulbums!

Un tagad finansist - parēķini šī pasākuma, tehnoloģiskos +/-, drošību, aizņemto rūmi utt, tad ražošanas izmaksas, tad cik "palētinās" montāžas process uz konveijera un cik reiz lētāk tas finālā nostājās autosalonā papildopciju sarakstā...

Vēlu veiksmi!

Ja šķiet, ka esi visu sasniedzis un rezultāts ir super - parēķini, cik izmaksā dzesēšanas trubā ar vītni ieskrūvēt visparastāko tenu un tam pievienot vienu vadu...

Vai arī cik izmaksā tukšā spārnā ielikt webasto un tam pievienot pāris antifrīza trubas...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja: aansi, cik daudz karstākas ir dīzeļa izplūdes gāzes par benzīna atgāzēm?

Apmēam tik: www.ehow.com/...

Nu,man tur izskatās gandrīz vienādi, nevis 'daudz karstākas'.

Vispār jau vidēji 20% atšķirība. Pietiekoši lai ietekmētu salona apsildei atliekošā siltuma daudzumu. Vai arī tev liekas, ka, piemēram, 16 vai 20 grādi mašīnas salonā arī ir nejūtama atšķirība?

Atljaushos pasmaidiit, aansi - te tu esi nonaacis pretrunaa ar sevi! Interesanti - kur tad rodaas taas karstaakaas izpluudes gaazes? Tachu ne jau izpuuteejaa! Seko noraadiijumiem tai sevis noraadiitajaa saitaa, uzinstalee pirometru un paeksperimentee - piem. daljeeji piesedzot iepluudi, dabuusi krietni karstaakas izpluudes gaazes. Un tagad pameeri pasha dzineeja temperatuuru - tu buusi paarsteigts - arii dzineejs buus krietni karstaaks, taatad iznaak, ka diizelis labaak silda salonu) Es piekriitu tam, ka diizelis tomeer ir sliktaaks sildiitaajs, jo diizelja lietderiibas koeficients ir apm. par 10-15% augstaaks nekaa benziinnieks, liidz ar to mazaaki siltuma zudumi. Bet, ka normaala lieluma motors nevar uzsildiit salonu - tur tikai apsildes sisteemas vaina, siltumu motors razho paarpaareem!!

Kur atradi pretrunu? Pats jau piekrīti tam, ka dīzelis saražo mazāk siltuma nekā benzīnnieks (lai arī procentuālā starpība ir ievērojami lielāka, nekā tev liekas) un tam, ka izplūdes gāzes ir karstākas. Pārējā salona apsildes sistēma principiāli neatšķiras. Kur tad tev sanāk labāka sildīšana?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Ja tas būtu izdevīgi,sen jau būtu ieviests.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Ja tas būtu izdevīgi,sen jau būtu ieviests.

Tas IR izdevīgi (tev, kā auto lietotājam) un vienlaikus NAV izdevīgi (naftas tirgotājam). Uzmini, kurš pasūta mūziku.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Ja tas būtu izdevīgi,sen jau būtu ieviests.

Tas IR izdevīgi (tev, kā auto lietotājam) un vienlaikus NAV izdevīgi (naftas tirgotājam). Uzmini, kurš pasūta mūziku.

Man nekas nav jāmin. Ja būtu kaut kas izdevīgi naftas tirgotajiem, visas mašīnas tērētu 100 l/100km.

Tak atmet savas sazvērestības teorijas..

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Ja to visu varētu novirzīt apkurei - pilnīgi pietikt. Bet tas sadārdzinātu to pasākumu, tāpēc ražotājam izdevīgāk uzlikt lietotājam papildu slogu - karsēt to, kas tiek dzesēts

Nu ir Tava iņčeņera zvaigžņu stunda paspīdēt - kā tieši ātri, lēti, viegli un eleganti taisies visu "lieko" siltumu savākt un ievadīt salonā...

Až interesanti palika...

Nu, ja pafantazee - tur nav nekaa sarezhgjiita! Ja bez turbiinas, tad dzeseejams izpluudes kolektors, ja ar turbiinu, tad kaut kas kaloriferveidiigs peec turbiinas ar atsevishkju ventilatoru uzsildiitaa gaisa padevei salonaa. Ja kas, siltumu var izmantot arii aukstuma razhoshanai - taatad tas kaloriferis-sildiitaajs-dzeseetaajs buutu iedeaala manta! Cik lasiits, par to tiek domaats, un gan jau driiz buus par pienjemamu cenu. Tiiraa ekologjija - gan degviela ietaupaas, gan gaisu nesilda par velti! Un nevajadzees spraust tenus radiaatoraa, vai nu kur, lai sildiitu un dzeseetu vienlaiciigi - nu ir tas stulbums!

Pašlaik jau dīzeļu EGR māk sataupīt siltumu izplūdē tiktāl, ka kvēpu filtram jāliek klāt elektriskais izdedzinātājs. Painteresējies cik maksā šāds kvēpu filtrs un padomā, cik tev izmaksās tevis iecerētā tehnoloģija. Vai tik nesāksi gribēt atpakaļ žigulīti, kam nebija lieku tehnoloģiju.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Bļaāviens - kāds sakars auto ražošanas un pārdošanas cenai ar ceļa nodokli, akcīzi un degvielas patēriņu???

Tu taču nepērc automašīnu no tās ražotāja kopā ar degvielu ilgākam periofdam - Tie ir pilnīgi dažādi kantori.

Vēlreiz saku, ka sataisīt trubas, kas novadīs lieko siltumu salonā ir normāla inženierproblēma ar izmaksām izstrādei un papaildus sarežģījumiem notāžā utt..

Un ko darīt vasarā ar to sistēmu?

Tenu un webasto vienkārši neieslēdz, bet gaisavadiem jāparedz vēl vārsi vai vēl kāda figņa vai vasarā jāiebāž šķirbā kartoniņš...

Karoč - Inčeņers II

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

EGR ir NOx samazinaashanai izdomaati. Kveepu filtrs maksaa daargi, kalpo ilgi un labi, ir taads manam vaagjiitim, nu jau paari 230tkst. novilcis. Bet leetaaks nekas nepaliks. Un mieriigi varu sadereet, ka buus kaut kas liidziigs tam, ko es te izfantazeeju, nemaz ilgi nebuus jaagaida. Bet varbuut brauksim ar 6-taktu dzineejiem, taadi vispaar nav jaadzesee gandriiz Lai gan diez vai, pasmagi. Tik ilgi, kameer buus iekshdedzes dzineeji, vienalga ar kaadu degvielu, lielaakaa probleema buus siltuma efektiiva izmantoshana. Likt tenu dzseseeshanas sisteemaa salona sildiishanai ir sliktaakais iespeejamais variants, varbuut patreiz leets. Bet jau 1972. gadaa zinaatnieki ir izpeetiijushi, ka pie toreizeejiem attiistiibas tempiem visi resursi, ne tikai degviela, izbeigsies 2100. gadaa. Tas peetiijums nav atcelts, viss notiek tieshi taa kaa paredzeets. Pateerinja tempi gan nedaudz samazinaas, bet zini nu, vai pietiekoshi. Naaksies domaat aizvien vairaak par katru resusrsu pili un gramu, un daargi par to maksaat!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Bļaāviens - kāds sakars auto ražošanas un pārdošanas cenai ar ceļa nodokli, akcīzi un degvielas patēriņu???

Tu taču nepērc automašīnu no tās ražotāja kopā ar degvielu ilgākam periofdam - Tie ir pilnīgi dažādi kantori.

Vēlreiz saku, ka sataisīt trubas, kas novadīs lieko siltumu salonā ir normāla inženierproblēma ar izmaksām izstrādei un papaildus sarežģījumiem notāžā utt..

Un ko darīt vasarā ar to sistēmu?

Tenu un webasto vienkārši neieslēdz, bet gaisavadiem jāparedz vēl vārsi vai vēl kāda figņa vai vasarā jāiebāž šķirbā kartoniņš...

Karoč - Inčeņers II

Nebljauj, palaidniek! Siltums - taa ir energjija, ar siltumu var ne tikai sildiit, ar siltumu var arii dzeseet. Vasaraa kaa reizee noder dzeseeshana! Maacies, shtudente!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: EGR ir NOx samazinaashanai izdomaati. Kveepu filtrs maksaa daargi, kalpo ilgi un labi, ir taads manam vaagjiitim, nu jau paari 230tkst. novilcis. Bet leetaaks nekas nepaliks. Un mieriigi varu sadereet, ka buus kaut kas liidziigs tam, ko es te izfantazeeju, nemaz ilgi nebuus jaagaida. Bet varbuut brauksim ar 6-taktu dzineejiem, taadi vispaar nav jaadzesee gandriiz Lai gan diez vai, pasmagi. Tik ilgi, kameer buus iekshdedzes dzineeji, vienalga ar kaadu degvielu, lielaakaa probleema buus siltuma efektiiva izmantoshana. Likt tenu dzseseeshanas sisteemaa salona sildiishanai ir sliktaakais iespeejamais variants, varbuut patreiz leets. Bet jau 1972. gadaa zinaatnieki ir izpeetiijushi, ka pie toreizeejiem attiistiibas tempiem visi resursi, ne tikai degviela, izbeigsies 2100. gadaa. Tas peetiijums nav atcelts, viss notiek tieshi taa kaa paredzeets. Pateerinja tempi gan nedaudz samazinaas, bet zini nu, vai pietiekoshi. Naaksies domaat aizvien vairaak par katru resusrsu pili un gramu, un daargi par to maksaat!

Klausies - kāda mārrutka pēc ir jācenšas ekonomēt dīzeli, apkurinot auto salonu vasaraks akarstumā, ja tas tāpat ir paredzēts, ka beigsies?

Vai nav prātīgāk gaisa trubu vietā izstrādāt, elektro, magneto, da kaut domu spēka vien darbināmus tr. līdzekļus vai vispār teleportus...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Nebljauj, palaidniek! Siltums - taa ir energjija, ar siltumu var ne tikai sildiit, ar siltumu var arii dzeseet. Vasaraa kaa reizee noder dzeseeshana! Maacies, shtudente!

Klausies lielinčeņer/lielprofesor, neesmu redzējis vēl nevienu Tevis izstrādātu un ražošanā palaistu dzinēju (nekādu, ne iekšdedzes, nedz ārdedzes, nedz ar siltumu salonu dzesējošu), nedz arī neesmu dzirdējis ne par vienu inženieri no Latvijas, kam atvilknē būtu Nobela prēmijas laureāta diploms...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Nu vo... visi resursi izbeigsies 2100 gadā un pļurkš, nekā vairs nebūs.

iEdgars reinkarnējies.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Bļaāviens - kāds sakars auto ražošanas un pārdošanas cenai ar ceļa nodokli, akcīzi un degvielas patēriņu???

Tu taču nepērc automašīnu no tās ražotāja kopā ar degvielu ilgākam periofdam - Tie ir pilnīgi dažādi kantori.

Vēlreiz saku, ka sataisīt trubas, kas novadīs lieko siltumu salonā ir normāla inženierproblēma ar izmaksām izstrādei un papaildus sarežģījumiem notāžā utt..

Un ko darīt vasarā ar to sistēmu?

Tenu un webasto vienkārši neieslēdz, bet gaisavadiem jāparedz vēl vārsi vai vēl kāda figņa vai vasarā jāiebāž šķirbā kartoniņš...

Karoč - Inčeņers II

Tu tieshaam neredzi sakaru? Pie visa cita paareejaa pilniigi vienaada - kaadu mashiinu tu pirktu - taa kura teeree 10l, vai taa, kura teeree 8l degvielas? Protams, ja ir nauda jaunai mashiinai. Tikai nesaki, ka 2l uz simtu - taa ir santiimsipshana!

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti