Vēstule LCB par ceļu būvi

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
 
scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

xx89 rakstīja: Par tām plaisām. Pamatā tās ir problēmas asfalta massā.

Nemuldi.

Komentārs no cilvēka, kurš strādāja ceļu nozarē :

"Arī Jūs variet kļūt par augsta līmeņa ceļu izpētes speciālistu - braucot pa jebkuru ceļu, ja ievērosiet garas un taisnas plaisas (it īpaši šķērsām pāri ceļam), tad ziniet - ceļa pamats ir par plānu un caursalst. Zem ceļa esošā dabīgā grunts ir piesūkusies ar ūdeni un ziemā sasalst, tādejādi radot plaisas asfaltā. Asfalts ir melns, pa dienu tas uzsilst. Plaisās satek jauns ūdens. Naktī tas sasalst un izplešas. Plaisas paliek dziļākas un lielākas. Dienā ledus izkūst un jau lielākās plaisās atkal ietek papildus ūdens. Tas atkal sasalst.

Droši uzdodiet jautājumus vadošajiem LVC darbiniekiem par ceļu pamatiem - vai tas ir atbilstošs?"

Varētu vēl veselu palagu iekopēt kāpēc ir tāda atšķirība starp Latviju un Lietuvu, bet nezinu, vai kādam šeit tas būs interesanti.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Saprotama neapmierinātība ar slikto ceļu stāvokli un iebildumi pret transporta nodokļa novirzīšanu budžeta vajadzībām. Taču nevajag vienmēr stāstīt kā būtu pareizi jāveic darbs ja skaidri nezināt. Tas ir novērojams daudzās diskusijās. padomājiet ja kāds nezinošs diskutētājs mācīs jūs, jūsu pārrvaldāmajā sfērā. Pareizi Scope saka, lielākais visu ceļu ienaidnieks ir ūdens. Tāpēc jau tā ikdienas ekspluatācija(uzturēšana), kurai tagad pievērsīšot lielāku vērību ir tik svarīga.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Teiksim tā no malas labāk redzams. Parasti speciālisti ar vārdiem, bet "savādāk taču nevar" slēpj savu stagnātismu, lai tikai nebūtu jāmeklē kādi citi risinājumi. Ja pacenšas, tad var.

Tāpēc jau tā ikdienas ekspluatācija(uzturēšana), kurai tagad pievērsīšot lielāku vērību ir tik svarīga.

Oho, izrādās bedrīšu aizlāpīšana maģiskā veidā padarīs ceļu ideālu Kāda vēl gan tur ikdienas uzturēšana. Latvijā ceļiem ir divi ienaidnieki - korumpētie konkursi un pazemes komunikāciju turētāji. Mazais finansējums nav attaisnojums, tas shēmotājiem nekad nepietiks.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

xx89 rakstīja: Saprotama neapmierinātība ar slikto ceļu stāvokli un iebildumi pret transporta nodokļa novirzīšanu budžeta vajadzībām. Taču nevajag vienmēr stāstīt kā būtu pareizi jāveic darbs ja skaidri nezināt. Tas ir novērojams daudzās diskusijās. padomājiet ja kāds nezinošs diskutētājs mācīs jūs, jūsu pārrvaldāmajā sfērā.

Zini ko, es redzu, ka ceļš izjūk.Un tas ir par manu naudu taisīts. Tātad, ja jūk ārā, tad nav pareizi uztaisīts. Kas tev neskaidrs šajā apstāklī ??

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals

Muļķības, pamatā tas ir dēļ nesagatavotas ceļa pamatnes. Nu nav Latvijā nekādi īpaši savādāki apstākļi, kā piemēram Lietuvā. Ja ļautu konkursos piedalītie Lietuvas ceļu būves uzņēmumiem ātri vien arī vietējie sasparotos.

====================

Par ceļa pamatni varētu piekrist, bet ... līdzšinējās konkursu

prakses dēļ nekas labāks arī nav gaidāms - ceļu būvnieki ekonomē, uz ko tikai var, lai nodrošinātu lētāko piedāvājumu... Lietuvieši ir piedalījušies LV konkursos, bet vienmēr bija stipri dārgāki. Un pēc iebraukšanas milzu auzās ar saviem ceļiem, vispār interesi zaudējuši - pašiem jādomā, kā no s...iem ārā tikt Pagājušajā gadā

STRABAG vecis skaidri un gaiši pateica, ka par tādu naudu, ko viena km ceļa būvei atvēl šeit, neko jēdzīgu pat cerēt nevar uzbūvēt!

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Par ceļa pamatni varētu piekrist, bet ... līdzšinējās konkursu

prakses dēļ nekas labāks arī nav gaidāms - ceļu būvnieki ekonomē, uz ko tikai var, lai nodrošinātu lētāko piedāvājumu... Lietuvieši ir piedalījušies LV konkursos, bet vienmēr bija stipri dārgāki. Un pēc iebraukšanas milzu auzās ar saviem ceļiem, vispār interesi zaudējuši - pašiem jādomā, kā no s...iem ārā tikt Pagājušajā gadā

STRABAG vecis skaidri un gaiši pateica, ka par tādu naudu, ko viena km ceļa būvei atvēl šeit, neko jēdzīgu pat cerēt nevar uzbūvēt!

Ekonomēt jau ekonomē, bet arī pasūtītājs neprasa izrakt visu pamatni un sataisīt, kā vajag, jo tad 10 km vietā naudas pietiks tikai 1 km. Un tad atkal visi bļaus - kas par neizdarību, saremontē tikai 1 km.

Runājot par lietuviešiem - Jelgavas šosejas posmu 2011.-2012. gadā, ja atmiņa neviļ, taisīja a/s «Panevezio keliai», tā kā arī leiši pamanās uzvarēt konkursos.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu

kāds progress????

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Progress tīri latvisks. Visiem pofig. Bērziņš,protams, neatbildēja. Tik uzpampis,ka viņam kaut kādi tie, kas dod naudu ceļu būvei un viņa treknajam pīrāgam, ir vienaldzīgi.

Uzrakstīju otru vēstuli viņam un Brunavam.

Par to karti. Esto izdarīt nevaru, cerēju, ka te kāds palīdzēs. Bet, kā jau tas ierasts, visi grib, lai citi izdara visu viņu vietā, atnes labklājību.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Par to karti. Esto izdarīt nevaru, cerēju, ka te kāds palīdzēs.

inglišu saproti???

www.bedre.lv/...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Par to karti. Esto izdarīt nevaru, cerēju, ka te kāds palīdzēs.

inglišu saproti???

www.bedre.lv/...

Es inglišu saprotu, bet tu latviski nesaproti.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tikko saņēmu no A. Bērziņa vēstuli. Viņš melo par to, ka pirmo vēstuli nav saņēmis, jo divreiz to nesūtīju, tikai vakar vēlreiz to nosūtīju Brunavam, laikam sakaunējās un atbildēja tagad.

'Labdien Jušēna kgs,

Tikko saņēmu Jūsu vestules, kuru man līdz šim nebija . Vispirms atvainojos par aizkavēšanos , nākošo reizi sūtiet jautājumus uz manu E-pastu.

Par lietas būtību. Nevēlos apgalvot, ka ceļu būvnieku darbā nav kļūdu un neizdarību, bet gribu teikt, ka katrs būvnieks darbus veic tādā apjomā, kādā pasūtītājs- LVC- to konkursam pievienotā projektā ir paredzējis. Tāpēc , pirms noteikt atbildīgo, ir lietderīgi iepazīties ar šo dokumentu prasībām. Otrs. Latvijā pēdējo 10 gadu laikā nav pabeigts - pienemts ekspluotācijā, neviens projekts, kura būvniecību nebūtu uzraudzījis LVC nozīmēts sertificēts būvuzraugs un ar savu parakstu apliecinājis, ka visi darbi ir veikti atbilstoši projektam. Un trešais. Būvnieki saviem darbiem dod 5 gadu garantiju, ja kaut kas ir nepareizi vai slikti izdarīts, tas par savu naudu ir jālabo.

Jūsu vēstulē paustais sašutums ir saprotams un pilnībā tam piekrītu, vienīgi piedāvaju ceļus šķirot pēc to piederības tam vai citam īpašniekam. Piemēram, Dienvidu tilts un Salu tilts ir Rīgas pilsētas īpašums un par to kvalitāti ir atbildīga Rīgas pilsēta.

Konkrētākas atbildes uz saviem jautājumiem Jūs varat saņemt LVC, kuri kā pasūtītāji un uzraugi konkrētos jautājumus izstāstīs sīkāk un precīzāk.

Paldies par Jūsu pilsonisko briedumu un pamatoto sašutumu par politiku ceļu apsaimniekošanas jomā.Kopā mēs panāksim uzlabojumus!

Cieņā,

A.Bērziņš

'

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Jebkurā gadījumā es uzskatu, ka nozares profesionāļiem ir nevis jāuzveļ vaina vienam uz otru, bet kopā jāatrod risinājums, lai ceļi neizjūk. Lai spaida viens otru. Mani neinteresē, kāpēc izjūk. Mani interesē tas, ka par manu naudu taisa sūdu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Jebkurā gadījumā es uzskatu, ka nozares profesionāļiem ir nevis jāuzveļ vaina vienam uz otru, bet kopā jāatrod risinājums, lai ceļi neizjūk. Lai spaida viens otru. Mani neinteresē, kāpēc izjūk. Mani interesē tas, ka par manu naudu taisa sūdu.

viņs taču skaidri uz bez aplinkiem pasaka, ka vainīgi sēž LVC....

tagad tu vcarētu paprasīt jamajiem un ja šie kaķīs bočkas uz ceļu būvniekiem, tad savest jamos kopā par katru konkrētu objektu.....

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

offtopiks drusk, bet nu...pat yūtūbe sajuka prātā, mēģinot nostabilizēt to viģiku

youtu.be/...

no madonas līdz vecpiebalgai viss ir aizlāpīts. trakais posms līdz bērzkrogam atstāts kā pēdējais

arī latgales pusē (vakar sanāca uz krāslavu braukt un atpakaļ pa 2 dažādiem maršrutiem) viss ir ok daudz maz.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

aizlāpīts... kas tur ir aizlāpīts? ko tur vispār var aizlāpīt? ja nav bedre, tad ir pumpa...

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: aizlāpīts... kas tur ir aizlāpīts? ko tur vispār var aizlāpīt? ja nav bedre, tad ir pumpa...

labāk tā pumpa, nevis 50x70 un 10cm dziļi akači

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Vispaar shis te topiks aizies tuukstoshos komentu bez kaada iespaida uz celju buuveetaajiem. Mees tomeer visi esam veeleetaaji, shis ir pirmsveeleeshanu laiks,, kad visvieglaak ir panaakt kaut kaadu vismaz darbiibas oficiaalu soliijumu. Ir tachu veeleetaaju iniciatiiva - tipa mes, veeleetaaji, pieprasaam izveidot parlamenta izmekleeshanas komisiju par peedeejos gados izteereeto celju buuves un remontu naudu. Ar aarzemju speciaalistu -ekspertu piesaisti. Kuri neatkariigi vareetu izveerteet reaali ieguldiitos liidzekljus un uz projekta papiira esoshos. Un saliidzinaat, un atrast, kur palikusi nauda, ja taa nav izmantota celju buuvees un remontos. Ar attieciigajiem secinaajumiem par valsts atbildiigajaam amatpersonaam un kompaaniju vadiitaajiem. Klaigaashanai bez darbiibas vai vienkaarshai datu vaakshanai tachu nav jeegas. Gan tachu te ir kaads jurists, kas to vareetu noorganizeet. Es, cik nu speeshu, reaalu darbiibu atbalstiishu!

iAutolv Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka virzība notiek Uzlabos valsts autoceļu tīkla pārvaldīšanu un būvniecības kvalitātes nodrošināšanu

iauto.lv/...

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Vispaar shis te topiks aizies tuukstoshos komentu bez kaada iespaida uz celju buuveetaajiem. Mees tomeer visi esam veeleetaaji, shis ir pirmsveeleeshanu laiks,, kad visvieglaak ir panaakt kaut kaadu vismaz darbiibas oficiaalu soliijumu. Ir tachu veeleetaaju iniciatiiva - tipa mes, veeleetaaji, pieprasaam izveidot parlamenta izmekleeshanas komisiju par peedeejos gados izteereeto celju buuves un remontu naudu. Ar aarzemju speciaalistu -ekspertu piesaisti. Kuri neatkariigi vareetu izveerteet reaali ieguldiitos liidzekljus un uz projekta papiira esoshos. Un saliidzinaat, un atrast, kur palikusi nauda, ja taa nav izmantota celju buuvees un remontos. Ar attieciigajiem secinaajumiem par valsts atbildiigajaam amatpersonaam un kompaaniju vadiitaajiem. Klaigaashanai bez darbiibas vai vienkaarshai datu vaakshanai tachu nav jeegas. Gan tachu te ir kaads jurists, kas to vareetu noorganizeet. Es, cik nu speeshu, reaalu darbiibu atbalstiishu!

Kāpēc Tu domā, ka importa eksperti atradīs, kur palikusi nauda?

Zinu, ka mums pašiem ir pietiekami daudz labi izglītotu un zinošu ceļu būves speciālistu, kuri netiek pie darba, jo nav sakaru vai ir vēlējušies prakses laikā strādāt kā pienākas.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tieši tā, vai mēs paši savu pagalmu sakopt neesam spējīgi pat ?? Tad jau nav jēgas veidojumam Latvijas Republika. Nedomāju, ka tik traki tas viss ir.

Tas, ka tur sēž visādi Andri Bērziņi, kuri to vien pieprot, kā siltus krēslus aizņemt, nav noslēpums. Bet tie, kuri var, mafijas ceļā nostumti malā.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Tieši tā, vai mēs paši savu pagalmu sakopt neesam spējīgi pat ?? Tad jau nav jēgas veidojumam Latvijas Republika. Nedomāju, ka tik traki tas viss ir.

Tas, ka tur sēž visādi Andri Bērziņi, kuri to vien pieprot, kā siltus krēslus aizņemt, nav noslēpums. Bet tie, kuri var, mafijas ceļā nostumti malā.

Kaut kaa te neviens spechuks ar kaut ko konkreetu nav pieteicies. Nupat bija zinja, ka saeimaa taisiis kaarteejo tusu, lai paarbaudiitu celjus un naudas izlietojumu - kuri tur buus tie galvenie eksperti? Gan jau no tiem pashiem galvenajiem celjiniekiem, kas naudinjas dala. Darbiiba tiks saakta, secinaajumi izdariiti, varbuut atklaas siiku bleediibu konkreetaa celja posmaa, kur vainiigos vairs neatrast - neceru, ka kaads tieshaam kaut ko konkreeti atrisinaas! Arii jauna zinja - Juglas ielas un Bikjernieku ielas apli riivees nost un liks jaunu segumu - nepilnus 2 gadus peec nodoshanas. Nu labi, par buuveetaaja liidzekljiem. Bet kaads sods par kraapshanu? Par karti - to pashu vaze nevar izmantot? Tur pietiekoshi sekotaaju.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi

Kaut kaa te neviens spechuks ar kaut ko konkreetu nav pieteicies. Nupat bija zinja, ka saeimaa taisiis kaarteejo tusu, lai paarbaudiitu celjus un naudas izlietojumu - kuri tur buus tie galvenie eksperti? Gan jau no tiem pashiem galvenajiem celjiniekiem, kas naudinjas dala.

------------------------------

Lai tu zinātu, vēl staigā gana daudz "veco ceļinieku", kuriem arī sāp, ka daudz ko šodien dara nepareizi, vai vispār nedara, līdzīgi, kā padomjlaikos! Un , ja runā par tiem laikiem un jūsmo par "vecajiem ceļiem" - atminiet, ka tolaik galvenos ceļus projektēja pilnīgi bezsakarā ar GOSTiem, OSTiem un SNABiem - tie bija paredzēti KARA TEHNIKAS ātrai pārsviešanai, tā ka jūsu spriedelējumi ir pilnīgi nevietā. Par vienu otru citu ceļu ... palasiet veco ceļinieku memuārus, kā krāpās, blēdījās, šmaucās, lai tikai uzbūvētu tolaiku vīruprāt iespējami labāku ceļu! Tagad diez vai tas iespējams ...

Arii jauna zinja - Juglas ielas un Bikjernieku ielas apli riivees nost un liks jaunu segumu - nepilnus 2 gadus peec nodoshanas. Nu labi, par buuveetaaja liidzekljiem. Bet kaads sods par kraapshanu?

------------------------------

Tur iemesls ir pilnīgi cits un apļu pārbūve tiks / tiek veikta atbilstoši NE LĒTĀKAJAM pirmajam konkursa pedāvājumam!!! Būtu tā darīts jau sākumā, rezultāts būtu krietni lētāks, Rīgas pilsētai, ja kas!!!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

scope

Ekonomēt jau ekonomē, bet arī pasūtītājs neprasa izrakt visu pamatni un sataisīt, kā vajag, jo tad 10 km vietā naudas pietiks tikai 1 km. Un tad atkal visi bļaus - kas par neizdarību, saremontē tikai 1 km.

-------------------

100% piekrītu!

Runājot par lietuviešiem - Jelgavas šosejas posmu 2011.-2012. gadā, ja atmiņa neviļ, taisīja a/s «Panevezio keliai», tā kā arī leiši pamanās uzvarēt konkursos.

---------------------

Leiši pamanās uzvarēt tikai kā ģenerāluzņēmēji, izpildītāji vienalga ir vietējie, kurus 99% gadījumu "uzmet" un "visi gali ūdenī" ... Tā , diemžēl, ir! Nevienu leišu ceļu būvētāju šeit LV neviens redzējis nav!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Leiši pamanās uzvarēt tikai kā ģenerāluzņēmēji, izpildītāji vienalga ir vietējie, kurus 99% gadījumu "uzmet" un "visi gali ūdenī" ... Tā , diemžēl, ir! Nevienu leišu ceļu būvētāju šeit LV neviens redzējis nav!

Vietējie protams izraka padomju ZILus ar leišu numuriem, leišu uzņēmuma logo virsu.... vispār, ja objektīvi skatīties, toreiz fiziski nebija vietējo, kuriem tur strādāt... šobrīd joprojām katastrofāls speciālistu trūkums. No otras puses kau arī būs, ja pa ziemu laiž bezdarbniekos.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Pagājušajā vasarā Jūrmalas apvadceļu lietuviešu uzņēmums remontēja, nosaukumu neatceros.

Darba tehnika bija gan ar LV, gan LT numuriem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti