DekstersFF rakstīja: Vai ir kāds, kurš var uztaisīt LV karti, kuros redzami ceļi un tajā kartē iezīmēt posmus, kuri renovēti, kuri renovēti un sairst?
Google karte nederēs?
DekstersFF rakstīja: Vai ir kāds, kurš var uztaisīt LV karti, kuros redzami ceļi un tajā kartē iezīmēt posmus, kuri renovēti, kuri renovēti un sairst?
Google karte nederēs?
M77 rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Vai ir kāds, kurš var uztaisīt LV karti, kuros redzami ceļi un tajā kartē iezīmēt posmus, kuri renovēti, kuri renovēti un sairst?
Google karte nederēs?
Droši vien der, bet vajadzētu salikt tos ceļa posmus uzskatamības labad.
Tikai es pat nezinu, kā to visu var iekustināt, izskatās, ka tur ir reāla mafija ar ļoti biezu ādu.
Jātaisa jauna karte, "LV ceļi" un jākabina klāt piezīmes un foto no katras vietas , kaut kā līdzīgi kā piem. te:
Foto nav jēgas, jo situācija mainās. Šādā laikā vecais asfalts ideāli padodas mitrumam un vibrācijai. Galvenais ir apzināt maršrutus. Tuvojoties siltam laikam pastiprināsies bedrīšu remontdarbi. Lai kaut cik normāli varētu kaut ko darīt vajag tos +7 pastāvīgi!!
Vēl būtiska lieta, ja ir uzbūvēts jauns(vai renovēts)ceļš, tas nenozīmē, ka tagad 10 gadus var gulēt uz lauriem. Ceļam jānodrošina normāla ekspluatācija(kā autiņam). Tas netiek darīts, par to riktīgs ķieģelis LVC dārziņā.
xx89 rakstīja: Foto nav jēgas, jo situācija mainās. Šādā laikā vecais asfalts ideāli padodas mitrumam un vibrācijai. Galvenais ir apzināt maršrutus. Tuvojoties siltam laikam pastiprināsies bedrīšu remontdarbi. Lai kaut cik normāli varētu kaut ko darīt vajag tos +7 pastāvīgi!!
Vēl būtiska lieta, ja ir uzbūvēts jauns(vai renovēts)ceļš, tas nenozīmē, ka tagad 10 gadus var gulēt uz lauriem. Ceļam jānodrošina normāla ekspluatācija(kā autiņam). Tas netiek darīts, par to riktīgs ķieģelis LVC dārziņā.
Pag, 2 gadus jau nu tiešām nekas nav tur nedz jātīra, nedz malas jāpieber. Un ne tāpēc plaisā asfalts.
Piekrītu , ka divu gadu laikā nav jāparādās plaisām, bet uzturēšana sākas(normāli) pēc nodošanas ekspluatācijā.
Problēma, ka Latvijā ir ļoti īss garantijas laiks paveiktajiem darbiem. Ja arī vienalga kādu iemeslu dēļ plaisas sāk veidoties pēc esošās garantijas laika ir laika posms, kad tam netiek pievērsta pietiekoša verībā. Tas savlaicīgi netiek aizlietas, tādā veidā nepasargājot no ūdens iekļūšanas ceļa konstrukcijā.
xx89 rakstīja: Piekrītu , ka divu gadu laikā nav jāparādās plaisām, bet uzturēšana sākas(normāli) pēc nodošanas ekspluatācijā.
Ir noveerots - remontee celja posmu, nojauc veco klaajumu, uzlej jaunu, taalaak turpinaas veel sameeraa labais vecais asfalta klaajums. Peec pavisam neilga laika jaunajaa klaajumaa paraadaas rises, vecajaa taas vispaar nav, ja nu tik, cik izdilis. Sanaak, ka tehnologjijas sliktaakas kaa krievu laikos!
Chankaishi rakstīja:
xx89 rakstīja: Piekrītu , ka divu gadu laikā nav jāparādās plaisām, bet uzturēšana sākas(normāli) pēc nodošanas ekspluatācijā.
Ir noveerots - remontee celja posmu, nojauc veco klaajumu, uzlej jaunu, taalaak turpinaas veel sameeraa labais vecais asfalta klaajums. Peec pavisam neilga laika jaunajaa klaajumaa paraadaas rises, vecajaa taas vispaar nav, ja nu tik, cik izdilis. Sanaak, ka tehnologjijas sliktaakas kaa krievu laikos!
Tehnoloģijas droši vien nav sliktākas, kontrole ir sliktāka.
Redzot visu to, kas tur uz ceļiem notiek, saliekot to kopā ar izlasāmo presē un dzirdēto no pašiem būvētājiem, aptuveni ir skaidrs,kā tas katls tur vārās. Attiecīgajām valsts personām, kurām jāatbild par to, lai ceļi par piešķirto naudu tiktu uztaisīti kvalitatīvi, cik saprotams no visa augstāk minētā, interesē tikai lielais brālis 'otkats'.
Nupat izlasīju topiku un vēl neesmu visu "sagrermojis"...
Tagad uz sitiena neatceros, par kuriem ceļa posmiem arī biju sašutis - nesen izbūvēts/renovēts, bet jau kaput.
Un vēl nav skaidrs, kāpēc neremontē ceļa posmus, kuriem ir vnk fizģec? Piem., posmos no Tīnūžu 2. apļa līdz Ogrei.
Un varbūt ne pa tēmu, bet...
Vēl pie visa šitā, vajadzētu skaļi parunāt par Transporta nodevu, kas agrāk bija Ceļa nodoklis...
to be continue...
Vēl ko nupat iedomājos.
Nezinu kā citi, bet es konstatēju, ka jaunas riepas pēc 2-3 sezonām paliek "kantainas" un ir izmetamas miskastē, kaut protektors vēl gana labs.
Tiešām ir posmi kur rises parādās pārāk ātri. Tur varētu būt vairāki iemesli, līdzekļu trūkuma dēļ ekonomēts uz pildvielām asfalta sastāvā un konkrētam ceļam projektētājs aprēķinājis neatbilstošu asfalta recepti. Rezultāts nebūs arī pie godprātīga uzņēmēja darba. Gribu piebilst, ka ir arī labi piemēri, Jēkabpils-Varakļāni ap 50km. Ja nekļūdos jau 5 gadi.
Labs piemērs ir arī pirms vismaz 10 gadiem renovēts A7 posms Bauska-Iecava.
Tad, ja tur var,kāpēc citur nevar??
kurā datumā ir termiņš atbildei?
Pirmais rakstīja: kurā datumā ir termiņš atbildei?
Tāda nav, jo LCB nav valsts organizācija.
Man tūliņ būs termiņš atbildei no MK par to, kāpēc man no valsts policijas anketa tika atsūtīta krievu valodā. Gaidu atbildi no tieslietu un iekšlietu ministrijām, jo valsts kanceleja to manu vēstuli pāradresēja.
Pa tiem ceļiem es gribu apkopot sabrukušos nesen uztaisītos ceļus un nosūtīt MK ar jautājumu-kas tur notiek ?
Mani vēl interesē sekojošs jautājums- Kāpēc , ja LCB labi zin, ka projektā paredzētā ceļa segums neturēs slodzi, netiek celts 'hajs' un strādāts pie tā, lai nauda netiktu lieki iztērēta?
Varbūt te ir jāraksta EK vai ES un jāpainformē viņi par stāvokli LV ceļu būvē. Ka viņu dotā nauda iemīcās dubļos vienkārši.
Var jau būt,ka esmu naivs..
Vēlreiz, LCB ir tikai Latvijas ceļu būvētāju asociācija, sabiedriska organizācija un var tikai paust savu viedokli. Asociācijas jēga, lai vajadzības gadījumā valsts institūcijas varētu saņemt ceļinieku(ne jau visi ir haltūristi un zagļi)slēdzienu, vienu! ne viss kādus 15. Ceļu saimnieks, apsaimniekotājs un visu darbu pasūtītājs un pārbaudītājs, darbu pieņēmējs ir Latvijas valsts ceļi(LVC).
DekstersFF rakstīja: Mani vēl interesē sekojošs jautājums- Kāpēc , ja LCB labi zin, ka projektā paredzētā ceļa segums neturēs slodzi, netiek celts 'hajs' un strādāts pie tā, lai nauda netiktu lieki iztērēta?
Varbūt te ir jāraksta EK vai ES un jāpainformē viņi par stāvokli LV ceļu būvē. Ka viņu dotā nauda iemīcās dubļos vienkārši.
Var jau būt,ka esmu naivs..
pasūdzies gan... eiropa vienkārši uzliks sodu, ko samaksās ne jau būvnieki, bet nodokļu maksātāji
kas ir ceļu būvnieks? pārsvarā sija... nu protamš šitas jau vispār bija kruti
www.firmas.lv/profile/slokenbeka-tukuma-valsts-celu-buves-firma/000301903
Pirmais rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Mani vēl interesē sekojošs jautājums- Kāpēc , ja LCB labi zin, ka projektā paredzētā ceļa segums neturēs slodzi, netiek celts 'hajs' un strādāts pie tā, lai nauda netiktu lieki iztērēta?
Varbūt te ir jāraksta EK vai ES un jāpainformē viņi par stāvokli LV ceļu būvē. Ka viņu dotā nauda iemīcās dubļos vienkārši.
Var jau būt,ka esmu naivs..
pasūdzies gan... eiropa vienkārši uzliks sodu, ko samaksās ne jau būvnieki, bet nodokļu maksātāji
Un ? Pareizi darīs. Tad, kad nodmaksātājiem vienreiz nebūs vienalga,kaut kas sāks notikt. Pagaidām pa lielam visiem pajāt.
Ir tā karte vai nav?
Principā pat karti nevajag. Neesot sīkumainam galvenie ceļi uz Daugavpili, Rēzekni, Bausku, Liepāju, Ventspili ir puslīdz, Bērzkrogs-Madona, Madona-Gulbene, Cēsu pagr.-Bērzkrogs, Madona -Varakļāni, Mālpils-Sigulda, Garkalne-Mālpils,Ropaži-Ogre, Ķegums-Jaunjelgava tie ir briesmīgākie maršruti.
Par tām plaisām. Pamatā tās ir problēmas asfalta massā. Latvijas mainīgiem apstākļiem nav viegli pieskaņot asfalta sastāvu, taču ja tiktu izmantota statistika un veikta pilnvērtīga analīze varētu nonākt līdz optimālajam sastāvam. Taču tā īsti nav, kas to dara, jo arī tas kaut ko maksā.Tā tad tas viss drusku buksē.
Par tiem projektiem. Jā vajag aizrādīt un likt, lai pārskata. Tomēr uzņēmējs ir gatavojies konkursam, rēķinājis apjomus, zīmējis shēmas, vācis dokumentus u.t.t. Tas ir liels un ietilpīgs darbs un pēc tam vēl pārskatīt projektu, tikai tāpēc, ka projektētājs ir nohaltūrējis un pasūtītājs(LVC)to ir pieņēmis par labu esam(pēdējā laikā pēc rindas problēmu ir jūtamas izmaiņas). Kaut kā tā. Necepsimies, brauksim uzmanīgāk un skatīsimies kā valdība reaģēs(cik aktīvi) uz Eiropas uzbraucienu par slikdo ikdienas uzturēšanas darbu.
Par tām plaisām. Pamatā tās ir problēmas asfalta massā.
Muļķības, pamatā tas ir dēļ nesagatavotas ceļa pamatnes. Nu nav Latvijā nekādi īpaši savādāki apstākļi, kā piemēram Lietuvā. Ja ļautu konkursos piedalītie Lietuvas ceļu būves uzņēmumiem ātri vien arī vietējie sasparotos.
Vēlreiz saku viss biežāk vainīgs asfalta sastāvs, kas neiztur laika pārbaudi. Lietuvieši iemācījušies gatavot labāku asfalta masu!!!
Vēstule LCB par ceļu būvi