Man viss ir apdroshinats bta.
Arii veseliiba. Tikko salauzos, naudu ieskaitij 3ajaa dienaa pec pieteikuma iesniegsanas.
Es saku ka labs kantoris.
Man viss ir apdroshinats bta.
Arii veseliiba. Tikko salauzos, naudu ieskaitij 3ajaa dienaa pec pieteikuma iesniegsanas.
Es saku ka labs kantoris.
Agrāk bija štruntīgs, tagad viņi ir diezgan jūtami uzlabojuši izmaksu kvalitāti.
vai tad veciem fordiem kāds dod kasko?
Shiirs rakstīja: Tikko salauzos,
asfalta slimība?
anonimikis rakstīja: vai tad veciem fordiem kāds dod kasko?
BTA dod līdz 25 gadiem
anonimikis rakstīja:
Shiirs rakstīja: Tikko salauzos,
asfalta slimība?
Pasliideeja kaajinja. Ja nebutu skaidraa, tad jau atliidziibu no apdrosinaataaja neredzeet, jo aarsta ekspertiizee alkohola klaatbuutne arii tiek ierakstiita. Taka ar to salaushanos pa paalim ir taaka ir.
BTA ir viena tāda interesanta štelle KASKO noteikumos.
3.3.4. bojājumi tieši vai netieši radušies ar Klienta, Apdrošinātā, viņu ģimenes
locekļa, viņu pakļautībā uz līguma pamata strādājošas personas, transportlīdzekļa
tiesīgā lietotāja vai vadītāja ļaunu nolūku vai vainas pakāpi, kas zaudējumu un
civiltiesisko seku ziņā pielīdzināma ļaunam nolūkam. Par šādiem gadījumiem šo
noteikumu izpratnē vienmēr tiek uzskatīti, TOMĒR, NEAPROBEŽOJOTIES TIKAI AR TIEM, šādi
gadījumi:
a) CSNg noticis, transportlīdzekļa vadītājam pārsniedzot attiecīgajā ceļa posmā
noteikto maksimālo braukšanas ātrumu vairāk kā par 30 km/h;
b) CSNg noticis, transportlīdzekļa vadītājam pārkāpjot dzelzceļa pārbrauktuves
šķērsošanas noteikumus.
Tātad, teorētiski viņi var atteikt par dajebko... praksē, godīgi sakot, neesmu manījis, ka viņi būtu mēģinājuši šo bāzt apakšā visādiem sīkumiem, bet, nu, jau kuro gadu šo punktu arī ārā izņēmuši nav...
Man līdzīgi kā Sgiiram viss apdrošināts tieši BTA - divi auto (KASKO, OCTA), nekustamie īpašumi, CTA, bija arī veselība (to gan darba devējs nodrošina). Arī tuvākajiem radiem viss iekš BTA apdrošināts.
Katrā ziņā šo kompāniju uzskatu par šobrīd labāko apdrošinātāju pēc price/performane. Man kā LV patriotam ļoti iet pie sirds, ka BTA ir uzņēmums ar 100% latviešu kapitālu, uzņēmums strādā ar peļņu, kā arī nes Latvijas vārdu pasaulē, aktīvi atverot filiāles Eiropā (Lietuvā, Igaunijā, Vācijā, Lielbritānijā, Francijā, noteikti vēl ir kādas valstis, kuras nenosaucu).
Vislabākais viennomīzīgi ir If... Vēl pie labajiem varētu uzskatīt Seesam, tagad arī Compensa, viņiem gan vēl šis tas procesā nav līdz galam sakārtots, kā nekā, viss tikai top...
Nomik, tu laikam brauc ar Hondām, ja pareizi atceros? Hondām, tāpat kā opeļiem, 99% polises iet uz BTA. Pārsvarā šamiem tur vislabākie tarifi...
Katram apdrošinātājam ir savas favorītmarkas. BTA tās ir jau mani pieminētie Honda, Opel. BTA nemīl, piemēram, Nissan; If, kāreiz, tieši patīk, īpaši lielākie modeļi - X-Trail, Pathfinder, Murano; Gjensidigei nepatīk Hyundai, bet patīk jaunas mazās mašīnas; Ifam, savukārt, mazās nepatīk; Compensa patīk Volvo, Seesam vienubrīd rullēja VW... utt. utjp...
Ar to gribu teikt, ka, ja nomiks apmainīs savas hondas pret nissaniem, stipri šaubos, vai viņam BTA vēl liksies labākais price/performance...
GB12 rakstīja: Vislabākais viennomīzīgi ir If... Vēl pie labajiem varētu uzskatīt Seesam, tagad arī Compensa, viņiem gan vēl šis tas procesā nav līdz galam sakārtots, kā nekā, viss tikai top...
Nomik, tu laikam brauc ar Hondām, ja pareizi atceros? Hondām, tāpat kā opeļiem, 99% polises iet uz BTA. Pārsvarā šamiem tur vislabākie tarifi...
Katram apdrošinātājam ir savas favorītmarkas. BTA tās ir jau mani pieminētie Honda, Opel. BTA nemīl, piemēram, Nissan; If, kāreiz, tieši patīk, īpaši lielākie modeļi - X-Trail, Pathfinder, Murano; Gjensidigei nepatīk Hyundai, bet patīk jaunas mazās mašīnas; Ifam, savukārt, mazās nepatīk; Compensa patīk Volvo, Seesam vienubrīd rullēja VW... utt. utjp...
Tas tāpēc, ka katram apdrošinātājam ir savs "gals" kādā no servisošanas kantoriem, un otrādi - servisošanas kantorim ir "gals" drošinātājos. Tālākais jau pēc klasiskās shēmas - roka roku mazgā un vienīgais apjātais kā parasti ir klients.
Nortel rakstīja:
GB12 rakstīja: Vislabākais viennomīzīgi ir If... Vēl pie labajiem varētu uzskatīt Seesam, tagad arī Compensa, viņiem gan vēl šis tas procesā nav līdz galam sakārtots, kā nekā, viss tikai top...
Nomik, tu laikam brauc ar Hondām, ja pareizi atceros? Hondām, tāpat kā opeļiem, 99% polises iet uz BTA. Pārsvarā šamiem tur vislabākie tarifi...
Katram apdrošinātājam ir savas favorītmarkas. BTA tās ir jau mani pieminētie Honda, Opel. BTA nemīl, piemēram, Nissan; If, kāreiz, tieši patīk, īpaši lielākie modeļi - X-Trail, Pathfinder, Murano; Gjensidigei nepatīk Hyundai, bet patīk jaunas mazās mašīnas; Ifam, savukārt, mazās nepatīk; Compensa patīk Volvo, Seesam vienubrīd rullēja VW... utt. utjp...
Tas tāpēc, ka katram apdrošinātājam ir savs "gals" kādā no servisošanas kantoriem, un otrādi - servisošanas kantorim ir "gals" drošinātājos. Tālākais jau pēc klasiskās shēmas - roka roku mazgā un vienīgais apjātais kā parasti ir klients.
Tikai nevajag atkal sākt gausties...
Ko nozīmē - apjātais?
GB12 rakstīja: Ar to gribu teikt, ka, ja nomiks apmainīs savas hondas pret nissaniem, stipri šaubos, vai viņam BTA vēl liksies labākais price/performance...
BTA tiek apdrošināti sievasbrāļa Opel Astra (2 gab.), manu vecāku Citroen un Dacia, māsas Toyota un Ford. Es BTA par savu apdrošinātāju biju izvēlējies jau tālajā 2004.gadā, kad iegādājos Citroen C3. Man kā senam un uzticamam klientam ir ļoti lielas atlaides. Bet jāatzīst, ka kopā samaksātās prēmijas ievērojami pārsniedz izmaksāto atlīdzību apmēru.
BTA KASKO?
ko tauta saka par kasko no bta? kaadi iespaidi, atsauksmes? cenu piedaavaajums itkaa labs, bet vai nav uzmeteejkantoris, kuraa droshinaaties jeegas nav?