Grab piekare garantijas laikā

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.

Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?

 
STALINS Reģ.: 12.11.2003
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

STALINS rakstīja:

Shiirs rakstīja: Grab tev amortizators. Tapec arii nevar atrast. Nomainiai un grabesana pazudiis.

Varbūt pamet šo ideju servisa meistariem- ķip speciālists teica.

Krievu forumā viens no variantiem esot amortizatoru atbalsta gultņi - vājā vieta esot...

Nepretendēju, ka padziļināti pārzinu augšminētā auto piekari, bet atbalsta gultņus jau gan nevajadzētu būt grūti pārbaudīt. Ja dīlerservisā ir pacēlājs, zināms. (Un pat, ja nav.)

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

Vispār, VWfan, tas ir vāks. Tev ir liela pacietība. Grabēt nedrīkst piekarē ne jaunam, ne vecam auto. Neslavēju savu veco auto, ir citas vecuma vainas, bet piekare negrab nekur. Darbā kolēģei ir jauns Ceed, tam arī grab priekšā kaut kur vai piekare, vai stikā kaut kas, un ofic. serviss saka, ka nekas neesot, viss normā, neesot bīstami

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
2 0 Atbildēt

Zinot, ka VWfans brauc saudzīgi un nekad nepārnsiedz 89.9745664 km/h, šī tiešām ir ļoti slikta reklāma Škoda automašīnām. Nu un pat Latvijas dīleru dīvaino attieksmi jau sen bija dzirdēts. Interesanti, paši dīleri šo auto portālu nelasa?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Es gan braucu saudzīgi, bet es neesmu vienīgais braucējs. Tomēr no 8 tūkstošiem nobrauktu kilometru pa izteikti sliktiem ceļiem ir kādi 2-3 tūkst.km nobraukti.

Merivai pirmie darbi pie piekares sākās tikai pie 100 tūkst.km. Vispār pēc manas pieredzes Meriva ir labs auto, taču ar kaprīzu motoru. Škodai-Fabijai laikam būs otrādi - labs motors un sūdīgs pārējais.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vispār pēc manas pieredzes Meriva ir labs auto, taču ar kaprīzu motoru. Škodai-Fabijai laikam būs otrādi - labs motors un sūdīgs pārējais.

Jā, pēc viena defekta to noteikti var izsecināt...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 0 Atbildēt

Vwfan, es jau rakstiiju, ka tev grab pats amortizators. Tapec vini ar nevar atrast kas par vainu uz paceelaaja.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Vwfan, es jau rakstiiju, ka tev grab pats amortizators. Tapec vini ar nevar atrast kas par vainu uz paceelaaja.

Tādā gadījumā prasītos pēc nomaiņas garantijas ietvaros, jo nobraukums ir nieka 8045 km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Merivai gan amortizatori bija teicami. Daudz braucot arī pa sliktiem ceļiem, tie bija pirmo reizi jāmaina pēc 100 tūkst.km sasniegšanas.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

99ajā gadā , jaunam Camry , WESSā garantijas ietvaros nomainija visus amīšus + kautkādu gultni stūres reikai , jo ar bik kkas piegrabēja

a kā ir iekš Karlo Škodas xvz , pērkot jaunu skolu , par riepu maisiem vasarenēm , izrakstija rēķinu par EOR 2,1234567890

Ne auģīMjuļerā ,ne bembjuBMauto par maisiem nebij jamaksā

Lai Teu tai cīņā veicas......

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: 99ajā gadā , jaunam Camry , WESSā garantijas ietvaros nomainija visus amīšus + kautkādu gultni stūres reikai , jo ar bik kkas piegrabēja

a kā ir iekš Karlo Škodas xvz , pērkot jaunu skolu , par riepu maisiem vasarenēm , izrakstija rēķinu par EOR 2,1234567890

Ne auģīMjuļerā ,ne bembjuBMauto par maisiem nebij jamaksā

Lai Teu tai cīņā veicas......

Vai tad sanāk, ka Škodas rūpnīca jaunām Fabijām liek virsū kaut kādus otrās šķiras amortizatorus?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kaut kā tak ir jāpanāk lai tā miza ierakstītos noteiktā cenu kategorijā, vai ne?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja

Vai tad sanāk, ka Škodas rūpnīca jaunām Fabijām liek virsū kaut kādus otrās šķiras amortizatorus?

Nau jau uzreiz jāķer kreņķis braķis var gadīties da jebkam , jautājums iraid- vai to atzīst un novērš , vai fiš prātu un sūta...macīties Par kamariju es nebiju vienīgais kas 'sūdzas' , tāds bariņš 'īdošu' eiropas klientu savācās un tikai tad manufaktūrers sāka aizdomāties un sekoja rūpnīcas atsaukums. Piemēram manam iCTDI Hondas cirvim EGR vārsts vēl neko nebij sācis izdarīties , bet zavans no Bensona ar uzaicinājumu uz servisa 'kafiju' un tā brāķa nomaiņu notikās .

Un nekur jau nau teikts ka konkreti tavam megarulzam amītis boja dzīvi . Ja esi lasijis 'Riteņus' - tur vīriem patika pajokot 'meistara pasūtijuma' vāģu karosērijā implantēt tukšu pudeli - graboņa bij garantēta 'po žizņi'

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

TDIOTS

Krievu forumā, kur par šo grabēšanu Fabijām ir pierakstītas 50 lapas, izkristalizējas vairākas versijas:

1) motora atbalsta spilveni (lai gan viens tur rakstīja, ka 2011.gada novembrī jau šī detaļa bija uzlabota);

2) amortizatora atbalsta gultņi (esot no plastmasas un nepiesegti);

3) apkures krāsniņas ventilators zem paneļa.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

TDIOTS

Jā, Toyota-Camry tomēr ar tādu uzticamības auru apveltīts auto, un tomēr bija nepieciešama pāragra amortizatoru maiņa...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Manam CR-V amīšus (neatceros, vai priekšējos vai aizmugurējos) Nippon nomainīja pa garantiju īsi pirms garantijas termiņa beigām. Toreiz nomainīja vēl vairākas lietas piekarē. Vēl tieši uzreiz gāju TA un apskatē džeks brīnījās, ka viss vēl gluži jauns uzlikts!

Vakar pa garantiju nomainīja kondicioniera sajūgu, kaut garantija beigusies pirms gandrīz 3 gadiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Nomiks

Tad jau sanāk, ka Tavam CR-V amortizatorus nomainīja pie aptuveni 60-65 tūkst.km nobraukuma.

Es pieteicu Škodu vēlreiz uz servisu pie dīlera. Tad varēšu otro reizi braukt uz mežu un demonstrēt grabēšanu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Tad jau sanāk, ka Tavam CR-V amortizatorus nomainīja pie aptuveni 60-65 tūkst.km nobraukuma.

Tā varētu būt. Man katrā ziņā pēc sajūtām nemaz nelikās, ka amortizatori būtu jāmaina. Ja pareizi atceros, nolietojums bija kādi 40-50%. Bet skaidrs, ka neiebildu, ka uzliek pavsiam jaunus

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Jā, Nippon Auto ir baigi dāsnie...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tāda mazā interese - kā šie nosaka to nolietojumu?

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

VW fan, kā gāja pie dīlera? Atrada beidzot, kas Tev tur grab?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

ak rakstīja: VW fan, kā gāja pie dīlera? Atrada beidzot, kas Tev tur grab?

Nē, neatrada - otrdien jābrauc atkal.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

ak rakstīja: VW fan, kā gāja pie dīlera? Atrada beidzot, kas Tev tur grab?

Nē, neatrada - otrdien jābrauc atkal.

Izskatās, ka drīz varēsi deklarēt savu papildus dzīvesvietu dīlera servisā

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Jā, Nippon Auto ir baigi dāsnie...

Krīzes laikā visi kļuva dāsnāki, jo tas bija veids kā papildus piepelnīties uz autoražotāja rēķina.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 0 Atbildēt

Vwfan, kaadi jaunumi?

seaman Reģ.: 18.08.2005
1 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Vwfan, kaadi jaunumi?

otrdiena būs pēc divām dienām

Lasītākie raksti

Jaunie raksti