STALINS rakstīja: Nu, vecīt...
Ko Tu ar to gribēji teikt?
STALINS rakstīja: Nu, vecīt...
Ko Tu ar to gribēji teikt?
VWfans rakstīja:
STALINS rakstīja: Nu, vecīt...
Ko Tu ar to gribēji teikt?
Es daudz gribētu teikt par automehāniķiem, par dīleriem kā tādiem, par mūsdienu auto kvalitāti, par klientu čakarēšanu utt.,utjpr.
Bet visi (vairums) jau to tāpat zin.
Es neteiktu, ka malacīši! Tas, ka sataisīja, protams, ir labi, bet savu īsto seju parādīja, ilgtermiņā tev čakarējot smadzenes, kā arī vairākkārt sagādājot neērtības nokļūšanai uz/no servisa, nemaz nerunājot par papildus izmaksām šajā sakarā.
Ar laiku, protams, aizmirsīsies rūgtums.
Es abas savas Hondas pirku Bensons Auto un kā klients biju ļoti aizvainots (pavisam nopietni), kad igauņi Nippon Auto personā nagļakā izstūma Bensonu no tirgus ārā ar visām no tā izrietošajām sekām. Diezgan ilgi pēc tam apkopes Hondām veicu SAN Motors (Berģos), lai arī man tas loģistiski bija pavisam neizdevīgi. Tas drīzāk bija tāds sava veida protests, kādu piekopa diezgan daudzi Honda īpašnieki. Pagāja gadi, Nippon Auto sāka strādāt kādreiz Bensonā strādājošie speciālisti un pārdevēji. Tagad rūgtums ir aizmirsies un atkal "apkopjos" Nippon Auto.
Apskatījos www.eparts katalogā un konstatēju, ka tas spilvens, ko nomainīja, maksā 45-80 eiro (dažādu ražotāju produkcija). Cerēsim, ka kalpos vismaz 50 tūkst.km.
Fan, Tev jau matemātika patīk. Nu tad saskaiti cik daudz laika, degvielas litri (ar trešo zīmi aiz komata) un nervu šūnu tika notērēts braukājot pie dīlera un Īles? Un tas viss 100 EUR vērta remonta dēļ.
VWfans rakstīja: Man arī, rādās, ir vaina novērsta. Karlo Motors Imantā sasparojās un nomainīja garantijas ietvaros dzinēja atbalsta spilvenu. Mašīnu saņēmu un pa Spilves pļavu sliktajiem ceļiem pārbaudīju - vairs grabēšanas nav. Šoreiz Karlo Motors malacīši!
stūres mehānisms...
andzins1111 rakstīja: Fan, Tev jau matemātika patīk. Nu tad saskaiti cik daudz laika, degvielas litri (ar trešo zīmi aiz komata) un nervu šūnu tika notērēts braukājot pie dīlera un Īles? Un tas viss 100 EUR vērta remonta dēļ.
Kas tad bija jādara??
Tavuprāt ir normāli, ka 2 vai 3 reizes braucot pie dīlera, šis paziņo, ka grabēšana šim auto ir normāli, jo tas ir lēts? Kāpēc tad tikai ar 4. reizi atrada to vainu?
andzins1111 rakstīja: Tavuprāt ir normāli, ka 2 vai 3 reizes braucot pie dīlera, šis paziņo, ka grabēšana šim auto ir normāli, jo tas ir lēts? Kāpēc tad tikai ar 4. reizi atrada to vainu?
Tapec ka mehanikji neceert tirdzinu un nespeja atrast vainu.
andzins1111 rakstīja: Fan, Tev jau matemātika patīk. Nu tad saskaiti cik daudz laika, degvielas litri (ar trešo zīmi aiz komata) un nervu šūnu tika notērēts braukājot pie dīlera un Īles? Un tas viss 100 EUR vērta remonta dēļ.
Viens brauciens bija 110 km turp un atpakaļ plus aptuveni 20 km testa braucieni, lai noteiktu vainu. Tātad viens brauciens 130 km. Ja benzīna patēriņš 6 litri uz 100 km, tad kopā vienam braucienam 7,8 litri benzīna, kas maksā 10 eiro.
VWfans rakstīja: Apskatījos www.eparts katalogā un konstatēju, ka tas spilvens, ko nomainīja, maksā 45-80 eiro (dažādu ražotāju produkcija). Cerēsim, ka kalpos vismaz 50 tūkst.km.
20 mēnešus?! Kaut kāds niecīgs resurss detaļām...
taaneko rakstīja:
VWfans rakstīja: Apskatījos www.eparts katalogā un konstatēju, ka tas spilvens, ko nomainīja, maksā 45-80 eiro (dažādu ražotāju produkcija). Cerēsim, ka kalpos vismaz 50 tūkst.km.
20 mēnešus?! Kaut kāds niecīgs resurss detaļām...
Man Fabijai tik liels nobraukums nav. Plānojas apmēram 15 tūkst.km gadā, jo vēl ir otrs auto - Opel-Meriva 1,3 CDTI.
Ārprāc, un viss šis eposs tikai dēļ vienas s*da paduškas?! Mjā, es pat nezinu, ko vēl piebilst...
Tā jau labi, ka fanam ir atrisinājusies šī lieta. Bet vispār, teikšu, ka Karlo Motors pēc šāda gājiena ir zema līmeņa kantoris. Tādu servisu arī saviem draugiem neieteiktu, ja nemāk atrast bojātu motora atbalsta spilvenu, tad tur nav ko braukt. Cik laika jāpaiet, lai Latvijā arī saprastu, ka šāda necieņa pret klientu maksā LIELU naudu uzņēmumam neiegūtajā peļņā nākotnē, un, ka internetam un informācijas apritei no mutes mutē ir liels spēks. Vienīgais izskaidrojums ir tas, ka cilvēki, kas VWfana auto vērtēja, nav ieinteresēti uzņēmuma prestižā un peļņā, līdz ar to arī kādas atsauksmes publiskajā telpā nosmirdēs, viņiem arī ir vienaldzīgi
ak
Pārdošana gan viņiem ir augstā līmenī - kad pirku auto, tiku apkalpots ātri, laipni un precīzi.
VWfans rakstīja: ak
Pārdošana gan viņiem ir augstā līmenī - kad pirku auto, tiku apkalpots ātri, laipni un precīzi.
Jap, pie Karlo ātri un bez sāpēm arī es tiku apkalpots, bet tā kā notikās auto iegāde pie Moller Krasta kad iegādājāmies Caddy pagājušā gada nogalē, tā vēl nekur šo daudzu gadu laikā nebija noticis. Tik sīki un smalki iepazīstināts ar auto un tā garantiju, apkopēm un citu informāciju. Kopā tas aizņēma teju pāris stundas. Pie tam auto stāvēja stiklotajā prezentācijas telpā nevis uz ielas. Kā arī numuru šamie sagādāja tīri feinu bez papildus izmaksām. Man patikās šāda veida attieksme.
bobcat rakstīja:
VWfans rakstīja: ak
Pārdošana gan viņiem ir augstā līmenī - kad pirku auto, tiku apkalpots ātri, laipni un precīzi.
Jap, pie Karlo ātri un bez sāpēm arī es tiku apkalpots, bet tā kā notikās auto iegāde pie Moller Krasta kad iegādājāmies Caddy pagājušā gada nogalē, tā vēl nekur šo daudzu gadu laikā nebija noticis. Tik sīki un smalki iepazīstināts ar auto un tā garantiju, apkopēm un citu informāciju. Kopā tas aizņēma teju pāris stundas. Pie tam auto stāvēja stiklotajā prezentācijas telpā nevis uz ielas. Kā arī numuru šamie sagādāja tīri feinu bez papildus izmaksām. Man patikās šāda veida attieksme.
Tad jau Moller pārpirkums nācis tam salonam par labu. Agrāk, kad bija Motors Latvia, attieksme bija vienkārši drausmīga - pašam nācās saskarties, kad meklēju auto priekš radinieces un arī klienti sūdzējās...
Par Karlo pārdevējiem piekrītu - vairumu no viņiem pazīstu - tiešām sakarīgi cilvēki.
Karlo Motors mājas lapā man patīk, ka ir sadaļa ,,Noliktava,, . To izmantojot, var ērti jau mājās izvēlēties savu nākamo auto, apspriežoties ar ģimeni.
Fan, vaitad merivu netirgosi?
nakarkal, lielīdamies, ka nekas negrab. pa Latvijas lauku ārēm braucot sanāca ar vēderu bik kko aizķert un izpūtēja termoizolācijas alumīnijs palocīts un stiprinājums nost.
cik papētīju, totāli anāli viņa tur uzlikta, sanāk zemākais klīrensa punkts + tas materiāls, kā 1x lietojamam grilam
varētu jau nahrenizēt, bet gan jau skandi nepatiks. uzmailoju, ko darīt.
Shiirs rakstīja: Fan, vaitad merivu netirgosi?
Nē, netirgošu. Ir tīri labi dzīvot ar diviem auto ģimenē. Tikko Merivai izgāju tehnisko apskati. Saņēmu tikai vienu vieninieku par ieplīsušu miglas luktura stikliņu. Nobraukums 198254 km.
VWfans rakstīja: Nobraukums 198254 km.
Pirms vai pēc apskates ?
Deksters rakstīja:
VWfans rakstīja: Nobraukums 198254 km.
Pirms vai pēc apskates ?
Kopā 8 gadu un viena nepilna mēneša laikā.
Grab piekare garantijas laikā
Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?