Sveiki!
Man ir bijusi Jūsu aprakstam līdzīga problēma ar 1992. gada astru, 1.6 benzīna motoru ar monošprici. Situācija ar pielekšanu kļuva aizvien sliktāka. Vaininieks it kā tika atrasts - komutators (maza uzparikte pie startera bloka), un jauns tas ~2006. g. maksāja ap 30 Ls. Tomēr problēma tika atrisināta tikai uz laiku, tā atsākās. Vadāju līdzi veco komutatoru un pa laikam mainīju ar jauno vietām Beigu beigās izrādījās, ka galvenais vaininieks ir vadības bloks (kompjūters). Nomainot to, problēma atrisinājās pilnībā un 2 gadus, līdz mašīnu nomainīju, tā neatkārtojās ne reizi. Vadības bloks tolaik arī nebija dārgs - šrotā ar Ls 40-50.
Datordiagnostikā, pie tam tikai vienā no apmeklētajiem servisiem uzrādījās, ka "dators dodot jocīgus signālus".
Ceru, ka mana pieredze noderēs! Lai veicas!
opel astra 1993g. 1.4 benzīns monošprice
tātad ir problēma ar opelīti. Problēma ir tāda aptuveni reizi 3 mēnešos braukšanas laikā iedegās check engine lampiņa un mašīna nekavējoties noslāpst. nevar piedarbināt ne metot ātrumā ne arī no vietas darbinot.starteris griež, visi drošinātāji veseli, dzirkstele ir visos vados, sveces sausas un degviela pienāk. aptuveni pēc pus stundas darbina un mašīnīte pielec itkā nekas nebūtu bijis. problēmu nevaru atrast ne es ne servisā jo praktiski mašīna bez vainas. pašam ir aizdomas ka ir kaut kāda bimetāla aizsardzība, bet kam un kur nav ne jausmas(jo ja kāda detaļa nobeidzas tad tai nebūtu jāatsāk darboties). varbūt kāds ir ar kaut ko tādu saskāries un varētu pastāstīt kur meklējama vaina.