naudiņu ta valstij nodokļos vajag, gan jau sāks "kratīt" pa īstam
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
naudiņu ta valstij nodokļos vajag, gan jau sāks "kratīt" pa īstam
Nedomāju, ka remonta izmaksas būtiski celsies, jo oficiālo servisu darba stundas izcenojumi tāpat ir kosmiski. Konkurence tāpat neļaus privātajiem celt cenas līdz dīlera līmenim. A mazās garāžiņas strādās kā strādājušas.
Pofig - skrūvēju pac!
Conqueror rakstīja: naudiņu ta valstij nodokļos vajag, gan jau sāks "kratīt" pa īstam
Sen jau bija laiks.
sarashkins rakstīja: Pofig - skrūvēju pac!
+ turbo
un ko tad jus domajat ka VIDs tur baigi kautko varees izdariit? nu neko vini neizdariis. prieks tam ir dubultaa gramatvediiba.
Droshi vien, ka nedaudz celsies, bet jaateic, ka starpiiba nemaz nav tik liela starp lielajiem diilerservisiem un mazaakajiem universaalajos. Mazaakajos tik varbuut lielaakas iespeejas dabuut leetaakas(bet vai labaakas) detaljas. Taa cenas liidziigas. Nu veel jau ir pilniigi undergraundi, kjipa gjagja Kolja. Ja par tiem iet runa, tad tie vai nu metiis mieru, vai naaksies iemaaciities nodoklju un graamatvediibas ziniibas papildus
Chankaishi rakstīja: Droshi vien, ka nedaudz celsies, bet jaateic, ka starpiiba nemaz nav tik liela starp lielajiem diilerservisiem un mazaakajiem universaalajos. Mazaakajos tik varbuut lielaakas iespeejas dabuut leetaakas(bet vai labaakas) detaljas. Taa cenas liidziigas. Nu veel jau ir pilniigi undergraundi, kjipa gjagja Kolja. Ja par tiem iet runa, tad tie vai nu metiis mieru, vai naaksies iemaaciities nodoklju un graamatvediibas ziniibas papildus
Mazajam servisam vai garažai, manuprāt, liels pluss ir personīga attieksme, jo auto apkopj viens meistars.
Tāpat tādā servisā vai garažā tev nekad neliks sliktu detaļu, ja vien pats uz to neuzstāsi, vienmēr būs iespēja izvērtēt vairākus variantus. Lielākos servisos (ne dīlera), šis ir baigais klupšanas akmens - lai nosistu cenu, liek draņķīgas detaļas.
Dīlerim atkal cita vaina - oriģināldetaļas par kosmisku cenu un diezgan nepatīkams stundas izcenojums, lai tur apkoptu vecāku auto.
Kas tad ir ka viens meistars? Pie dīlera vismaz ir cerība ka tas novedīs līdz kondīcijai, kādā paredzējis ražotājs, izmantojot instrumentus un metodes, kādas paredzējis ražotājs. Protams, var gadīties visādi - kā viena zināma cilvēka piecgadīgam A6, kur dīlerservisi gadu meklēja iemeslu, kāpēc pie 150-170, kā arī dažādos paātrināšanās un ātruma samazināšanas režīmos ir vibrācija priekšā - kur procesā tika samainīts viss, kas priekšas tiltā kustas un dilst, bez rezultāta - rezultāts uzradās kad īpašnieks, kurš tomēr kaut ko no tehnikas jēdz, kategoriski uzstāja lai nourbj novērpto bremžu diska skrūvi un to piestiprina kā ražotājs paredzējis.
Tikmēr citur attieksme kā kuram meistaram. Ir pazīstams cilvēks, ar 25 gadu stāžu, kuram ir filosofija "tā tak veca mašīna", ar ko attaisnot paviršu darbu - nē, ne jau tik paviršu ka kaut kas kristu nost vai drīz izjuktu, bet es nebūtu sajūsmā, ja manai mašīnai mocot ārā iesēdušos stāvābolus, to darītu aizbāžot aiz plauktiem lomiku un ar to klapējot pret mašīnas grīdu.
Chankaishi rakstīja: Droshi vien, ka nedaudz celsies, bet jaateic, ka starpiiba nemaz nav tik liela starp lielajiem diilerservisiem un mazaakajiem universaalajos. Mazaakajos tik varbuut lielaakas iespeejas dabuut leetaakas(bet vai labaakas) detaljas. Taa cenas liidziigas. Nu veel jau ir pilniigi undergraundi, kjipa gjagja Kolja. Ja par tiem iet runa, tad tie vai nu metiis mieru, vai naaksies iemaaciities nodoklju un graamatvediibas ziniibas papildus
Nu tas tāpēc ka tu esi no rīgas, vismaz profilā tā ir norādīts, a tur gan jau privātajos servisos ir attiekme "eu, mēs esam rīgā - piķo!" Es savulaik bik pastradāju servisā liepājā - es šaubos ka liepājā būs daudz servisu, kur kāds atļausies ierubīt stundas likmi, izņemot dīlerservisus, kuriem klientūra ir nodrošināta - aizbrauks uz citu servisu. Dažus gadus atpakaļ, piemēram, kādam fofāgenam vai audī samainīt amartus maksāja 10 laši par amartu, noraut un uzlikt atpakaļ četru katlu motora galvu 40-50 laši, B sērijas audī samainīt salona apsildes radiatoru 40 laši utt. Cik ātri vai lēni mehs ko dara, tā ir viņa darīšana. Es domāju ka tagad tā situācija ir tāda pati, tik tie cipari bik izmainījušies.
nevajag sasteigt jautajumu
cietuma tak par to neliek...
nav ko bīties...
lai vids pagaida vel....
Un kāpēc ne stundas likmi, ja to piemēro gandrīz kā gabaldarbu, zinot, cik laika šis process var aizņemt.
Ir tomēr starpība, vai svaigam autiņam noņemt detaļu vai arī čakarēties, lai simts gadus nekustinātu skrūvi vaļā dabūtu.
Viens meistars t.i. tāds, kura darbība un izcenojumi pašu apmierina.
Kāpēc uzreiz mazo servisu pielīdzini neklvalitatīvam darbam?
Dīlerservisā arī mehi mainās, un nekur nav teikts, ka par dārgo stundas likmi kopējā attieksme nesanāk sliktāka un gala rezultātā neatbild neviens, jo pieņēma viens, laboja otrs, atpakaļ atdeva vēl trešais.
P.S. Vēl Ls cenās atceros, bija akcija, kur VW centrs piedāvāja eļļas maiņu vecajiem auto "pa lēto", manam modeli ~ 80-90 Ls, ja nemaldos. Pie privātā, ar toreiz vēl dzimto pussintētiku, maiņa + eļļa + filtri (E, G) izmaksāja ~ 30 Ls.
VID / autoservisi