Vai ar velosipēdu var braukt pa ietvi?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Latvija pašlaik ir teju vienīgā valsts pasaulē, kurā atļauts uz ietves pārvietoties ar velosipēdu, apzinoties veloinfrastruktūras trūkumu. Kā skaidro CSDD, attīstoties velo infrastruktūrai, paredzēts pārejas posms, nosakot, ka velobraucējiem primāri jābrauc pa ceļu vai velojoslām un uz ietves drīkstēs atrasties tikai izņēmuma gadījumos.

 
1 2 3 4 5 6 7
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cik daudzām uz ceļiem esošām mašīnām vai močiem ir taurītes?

Tu varbūt esi pieradis pie tādām skaņām - man tāds tinkšķis nozīmētu "jāpaskatās, kas tas par troksni - ā, velosipēdists". Man ir bijušas reizes kad manu taurīti nesadzird, ko var gribēt no kaut kāda tinkšķīša...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tieši tā, ja esmu uz trotuāra un kādam tizlenim-bezkauņam uz velo ir uzstādīta taure - esi tik labs un paciet, ka būšu tik pat bezkaunīgs un principiāli izlikšos nedzirdam...

Velo zvaniņu es respektēšu!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

msh!ne viss nesadzird tavu taurīti bet neņem vērā!man jau rodas aizdomas ka Tevi māte stāvus dzemdēja jo Tu nesaproti ko Tev cenšas paskaidrot!padomijas laikos velo bija ar zvaniņiem,ārzemnieki ar zvaniņiem bet ne ar taurītēm,taurīte jau ir tjūnings tāpat kā tie ēzeļi kas saliek ksenonu tam neparedzētos lukturos uz žilbina pretim braucošos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tieši tā, tas ir tjūnings tiem, kuri grib, lai tos sadzird. Man esošā ir otrā, pirmā bija neadekvāti klusa, šitā ir pieņemama. Ir vēl niknāki risinājumi, piemēram, ir lasīts par tauri, kura darbojas ar saspiestu gaisu no baloniņa, kuru var piepūst vai piepumpēt, ar 120 vai cik tur decibeliem, bet ar šitento parasti pietiek - ir jau gan reizes, kad tālāk uztaurējot nesadzird. Man ir reku tieši tāda, kā uz šitentā ričuka, wikipēdiju skatoties ieraudzīju pazīstamu objektu...

Un jā, es tiešām atsakos saprast ka pa trotuāriem staigā vieni vienīgi egoisti, tizleņi, pasaules nabas, zābaki, kaskadieri un cita veida padibenes. Nesanāk tādus sastapt - rīgā varbūt ir, bet gan jau šovasar līdz tai aizbraucot, pārliecināšos ka tā nav, un ka tādi ir tikai te, iauto savākušies.

Palaidniekam - nu nekas, nāksies paciest garām pabraucienu ar centimetru atstarpi. Tu tak esi kaskadieris un tas ir tas, ko tu vēlies

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

...bet pat nemaz nešaubos ka jums jebkurš velosipēda uzlabojums ir kaut kāda huiņa - rumbas - ļauj pārāk ātri braukt un pārāk ātri ieskrieties, apgaismojums - rada motivāciju braukt diennakts tumšajā laikā - labs ķeblis - rada vēlmi braukt vairāk - dubļu aizsargi - rada vēlmi braukt arī apstākļos, kas nav sausi, un tā tālāk..

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Msh, par napoleonu nevēlies piestrādāt?

Jo pagaidām rodas nepārprotama pārliecība, ka esi iecēlis sevi par pašpasludinātu pasaules nabu, kuru neviens neatzīst, tāpēc jāiegādājas taures un vēl citādāki līdzekļi mērķa sasniegšanai.

Moš vienkāršāk brauc pa brauktuvi?

aleksvii Reģ.: 27.05.2015
0 0 Atbildēt

Pa bruģi ar velosipēdu "super"

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>msh CSN atļauj braukt metru no malas - kā būtu ar šitādu joku, ja visi velosipēdisti sāktu braukt metru no malas, sevišķi vēl uz šosejām?

Kur tādas muļķības izzīdi, visiem t-līdz vadītājiem pēc CSN ir pienākums turēties pie labās malas. Gar gājējiem esi gatavs braukt ar intervālu 1cm, bet no ceļa malas jāietur 1m? Bail?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kanibaals,ja nešaubos tad NEvairāk kā 1 metru?vismaz padomju laikos tā bija,tagad brauc kā grib,viens otram blakus utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniek, patlaban vienīgais napoleons šeit esi tu, pasaules naba, kurš palaidīs tikai tos, kas tinkšķina nesadzirdamus zvaniņus, un tā nu tiem, kas brauc uz 20-25, tevis dēļ jāliek zvaniņi un rūpīgi jāaprēķina tinkšķināšanas moments lai nevis ar tevi saskrietos, bet tu tomēr pagūtu līdaciņā palēkt malā...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Ja nav zvaniņš var jau arī pats atdarināt dzin -dzin . Mani tā ir pabrīdinājuši .

Man vienubrīdi čīkst'ēja velo bremzes . Subjektīvi man šķita ,ka tā ir vislabākā brīdināšana . Lai gan pats uz zvanu reaģēju adekvāti . Bet pats kaut kā reti citiem uzzvanu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh - es arī uz zvaniņu drīktu nereaģēt, bet ja velc 20-25 km/h - KO tu DARI UZ IETVES??? 3.14i$ prom no ietves UZ BRAUKTUVI!!!

Vēl tev apdalītajam nepielec, ka velo uz ietves nav ne kings, ne kungs un pavēlnieks, bet gan ciemiņš!

Neesi tu galvenais uz ietvces - NEESI! Tevi var laist un var nelaist! Uz ietves nevis neadekvāti uzvedās gājēji, bet tu esi neadekvāts ar saviem 20-25 uz ietves, pie kam vēl tur neadekvāti izpildies!

Kad tev beidzot tas pieleks, varbūt varēsi nodot glabāšanā savu napoleona cepuri.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vienīgais, kurš neadekvāti izpildās, esi tu ar savu "šitā skaņu signāla tonis mani neapmierina, es te turpināšu izlikties ka neko nedzirdu un neprognozējami uzvesties", un turpināt iztēloties ka pilni trotuāri ar tādiem jefiņiem. Apbēdināšu, jau kuro reizi atkārtojot ka zinu tikai divus tik lielus cirvjus, jo kā jau teicu, klusākas taurītes nomaiņa uz skaļāku deva vajadzīgo efektu

Ko es daru ar 20-25 uz trotuāra? Normāli braucu. Tev laikam "velosipēdists" asociējas ar pensionārēm, kuras velkas uz 10 kilometriem stundā, ar velosipēdiem bez robiem, un neadekvāti augstu pārnesuma skaitli. Ko man darīt bez vajadzības uz brauktuves? Kad nākamreiz brauksi ar mašīnu, uzliec spēcīgu optiku un paskaties, kādi cipariņi ir uzzīmēti pret to spidometra iedaļu, pret kuru tev atduras bultiņa - šaubos ka tur būs "20" vai "25". Braucot pa braucamo daļu, cenšoties minimāli traucēt autovadītājiem, tiešām nākas vilkt cik tik vien iet, nevis mierīgi ripināties uz 20-25 - tas ir bišķi savādāk, nekā tev, balamutem, pierastais "es te bišķi stiprāk nospiedu pedālīti un simtu cik tur zirguspēki paātrināja pusotru tonnu dzelžu un mani līdz cik tur tiem kilometriem stundā". Turpinājumam, ko tu darītu, ja tev braucot pa vienvirziena ielu, kāds ar velosipēdu močītu pretī? Droši vien savā paštaisnumā nodomātu "man te ir tiesības braukt" un vēl ieslēgtu logu tīrītājus... Visbeidzot, iesaku tev pabraukt ar velosipēdu pa bruģi.

Man tagad vienīgi nesen palika interesanti - vienā citā vietā viens cilvēks izmeta ka jaunajos noteikumos esot punkts ka ja blakus esot veloceliņš, tad pa brauktuvi nedrīkstot braukt - diez tā tur ir?

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

msh: uz ietves nevis man būs jāpalec malā, ja kāds īblis mīsies un trinkšķināsies, bet tev būs jāsagaida iespēja man netraucējot tikt garām. Citādi var gadīties, ka nāksies pagaršot asfalta ķīseli.

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

Un vēl. Ja tu mīsies pa vienvirziena ielu pret spalvu, tad vākties dabūsi tu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tā arī msh neatbildēja, kur izracis mistiskos 1m kas esot rezervēti ciskudrillām. Laikam beidzot lasa CSN

Bet par velosipēdistu ignoranci arī esmu pārliecinājies. Bija gadījums, kad uz Brīvībenes pie regulējamas gājēju pārejas gaidu savu zaļo, lai tiktu pāri un redzu, ka tuvojās divi ar veļļuku brīdī kad jau man ir zaļais un viens no tiem uzlec uz ietves, lai nav jāstāv pie sarkanā. Ok, ja jau tā tad varu iet, jau skatos taisni bet kā lieku kāju uz ielas tā otrs īblis izrādās turpina taisni pa brauktuvi un mauc virsū, paveicās man un paveicās viņam ka nenoreaģēju un nepagrūdu šo sānā. Vot tas reāli kretinē, ka katrs brauc kā grib un mētājas no ielas uz ietves un otrādi. Ja brauc pa ietvi tad brauc, ja brauc pa brauktuvi tad uzvedies kā t-līdz, bet ne jau šie varianti, kad brauc pa veloceliņu un kā iedegas zaļaus gājējiem tā šis redz pretēji CSN pēkšņi kļuvis par gājēju. Jāsaka krievu valodā velosipēdisti определитесь, kas tad esat.

www.youtube.com/watch?v=G3tT2wzP9bk

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

emeša...

1.23. ietve — ceļa daļa, kas paredzēta gājējiem. Ietve piekļaujas brauktuvei vai ir atdalīta no tās

224. Velosipēdu un mopēdu vadītājiem pa ceļu atļauts braukt vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt, tikai lai apbrauktu, apsteigtu vai apdzītu vai, ja braukšanai attiecīgajā virzienā ir iekārtota atsevišķa braukšanas josla, kā arī šo noteikumu 229.punktā minētajos gadījumos, lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā. Netraucējot gājējus un citus ceļu satiksmes dalībniekus, atļauts braukt pa nomali, bet velosipēdu vadītājiem – arī pa ietvi, kā arī šķērsot brauktuvi pa regulējamām gājēju pārejām. Braucot pa ietvi, velosipēda vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas neapdraud ceļu satiksmes drošību, bet, šķērsojot brauktuvi pa regulējamu gājēju pāreju, – ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu. Velosipēda vadītājam pirms gājēju pārejas šķērsošanas laikus jāsamazina braukšanas ātrums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

x_rays nu re, tu atbildēji palaidniekam, kāpēc es braucu pa ietvi, nevis brauktuvi

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Msh, neviens tevi nedzen no ietves, bet iemācies respektēt gājējus,viņiem tā domāta un noteiķumis tikai velobraucējiem tiek piedēvēta satiksmes bīstamības radišana uz tām, nevis gājējiem...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man nav problēmu respektēt gājējus, bet tev vajadzētu izmest to svētās govs nostāju no savas galvas. Bet tev kā autovadītājam gan jau patīk gājēji, kuri neskatoties metas uz pārejām, jo tak viņiem tur ir priekšroka...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tad nafig tev taure?

moš kādam tad ir hokejnūja priekšējā rata spieķiem.

Vēlreiz atkārtoju - iemācies uzvesties atbilstoši tam kur esi un nevajadzēs apkārtējos lamāt, pirkt taures utt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A kāpēc tavai mašīnai ir taure? Noteikumi prasa skaņu signālu, bet diez vai kaut ko diži precizē - nomaini savu terorizējošo "PĪĪĪĪĪĪĪ PĪĪĪĪ" pret velosipēda zvaniņu, tu tak māki uzvesties atbilstoši, priekš kam tavai mašīnai tauri. Vai arī vismaz pārstāj to lietot ārpus TA punktiem un pārējos gadījumos atver logu un pasaki kas tev sakāms, nevis "PĪĪĪĪ PĪĪĪĪ". Princips tak tas pats...

Bet atbildot uz tavu jautājumu - tāpēc ka mūziku braucot sāku klausīties tikai nesen. Kaut gan arī uz mūziku viena daļa cilvēku nereaģē, laikam domā ka kāds ar kabrioletu močī...

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

msh,

automašīnas skaņas signāli ir izstrādāti atbilstoši tehniskajiem noteikumiem. ar attiecīgiem decibeliem un skaņas frekvencēm.

pats teici, ka taure uz tava velosipēda ir tūnings. tātad tas nav velosipēda ražotāja izstrādāts un sertificēts produkts. attiecīgi tavs transporta līdzeklis ir aprīkots ar nesertificētu aprīkojumu, kuram tu nezini darbības trokšņu līmeni un ierīces iespējamo kaitīgo ietekmi uz apkārtējo cilvēku veselību.

iesaku padomāt labi pirms lietot velo tauri, jo var dabūt taurē pats no kāda gājēja, kuru līdz afekta stāvoklim novedusi tava taurēšana.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paga, a kāds sakars velosipēda ražotājam ar kaut kādu sertifikāciju? Tavas mašīnas, teiksim, lukturus arī ir sertificējis [pārbaudījis to atbilstību normām] tās ražotājs - vai tomēr kāds eiropas līmeņa iestādījums? Pēc tavas loģikas mans ričuks drīkst būt aprīkots tikai ar vienu konkrētu padomju ražojuma lukturīti, bet mūsdienu lukturīti ar E marķējumu nedrīkst... Zvaniņš laikam viņam oriģināli nenāca, ko darīt - braucot dziedāt "hei, palaiž garām, jo man ir jāsteidz jaunam būt" - bet cik skaļi drīkst dziedāt?

Es ceru ka visi tie, kuri apgalvo ka es nedrīkstu velosipēdu aprīkot atbilstoši vajadzībām, savas mašīnas neaprīko ar kaut ko, ko ražotājs oriģināli nav paredzējis un nodrošinājis iegādes brīdī - piekabes āķi, jumta grabažnieku, savādākus tepiķīšus, dienasgaitas lukturus, gumijas paklāju grabažniekam un kastes, kurās sakrāmēt savas parpalas, kompaktdisku turētāju uz saulessarga, autosmaku pie spoguļa - jo tak mašīna ir jālieto tāda, kāda tā ir, ja vajadzības ir savādākas, tātad mašīnas īpašnieks ir lohs, kas nemāk lietot mašīnu.

P.N. Nezinu nevienu skaņas signālu, kas varētu kādu novest līdz afekta stāvoklim - mana taurīte paretam mēdz novest kādu līdz palēciena stāvoklim, pamatā ar nolūku, kādus pazīstamus cilvēkus, kaut gan šādu efektu es mēdzu panākt arī ar žestiem vai uzsaucieniem.

P.P.N. Ja nepatīk taurīte - varbūt man iegādāties šitādu? www.amazon.com/gp/product/B000ACAMJC?ie=UTF8&tag=pauldornsbike-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B000ACAMJC

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vakar sanāca piedzīvot uzskatāmu piemēru par to, ka Palaidnieks & Co gudri d0rš par kaut ko, par ko īsti nemaz nesajēdz. Liepāja, brīvībenes velo un gājēju celiņš, ezera pusē, braucot virzienā prom no jūras, vējš no muguras, braucu ar savu milzīgo velosipēdu, kurš jaunas saņem tikai funkcionāli nepieciešamās detaļas, bet pārējais, ieskaitot zvaniņu, ir palicis pāri no citiem velosipēdiem. No muguras labs vējš, Sturmey-Archer trijniecīte ieštepselēta trešajā robā, pulkstenī 30-31 kmph, posmā starp to vienu metalurga cehu un satiksmes ielu man priekšā uz velosipēdiem ar max 20 kmph agonē divas 40-50 gadus vecas sievietes, protams, blakus, protams, ieturot tādu atstarpi, ka abas pilnībā aizņem to ~3,5m plato celiņu - pa vidu tāda atstarpe, caur kuru atļautos izbraukt ar palaidnieka sapņu cienīgu atstarpi tikai tad, ja tā pa labi brauktu droši, un labajai pa labo pusi arī izbraukt nevar. Savlaicīgi uztinkšķinu sēriju, reakcija gaidītā - nulles reakcija, jo kāpēc lai tinkšķīti kāds sadzirdētu, dziesmā iet plāns B - sagatavošanās bezceļa apdzīšanai, kas šajā situācijā nozīmēja uzspiedienu līdz 34 kmph, un tālāk kreisajai pa kreiso pusi, zālei nošvīkstot un viņai aiz pārsteiguma iesaucoties "Ak dievs!", ejam garām.

Morāle - tinkšķītis, protams, nekam neder, jo to nedzird, bet frukti, kuri ar velosipēdiem nebrauc, var turpināt tirst ka velosipēdam neko vairāk nevajagot.

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti