nez kāpēc viss teksts lielā klucī iegāzās, bez tukšumiem starp rindām.
Un labot pirmo komentāru neļauj.
nez kāpēc viss teksts lielā klucī iegāzās, bez tukšumiem starp rindām.
Un labot pirmo komentāru neļauj.
Tas jau sen skaidrs, ka tās normas ir pārspīlētas un vairs reāli nav izpildāmas. No otras puses testi stāvošam auto arī CSDD nav īsti korekti, jo slodzē izmeši ir citi.
Kāpēc tad citiem ražotājiem izdodas izpildīt?
Bet problēma ir pavisam cita, kamēr normas limitē CO un CO2, tikmēr visiem vairāk vai mazāk nospļauties uz putekļiem un NxOx. Tikai tagad cilvēkiem sāk pielekt, ka no "ekoloģiskajiem" dīzeļiem ir vēl vairāk problēmu.
Kanibaals
Tas jau sen skaidrs, ka tās normas ir pārspīlētas un vairs reāli nav izpildāmas. No otras puses testi stāvošam auto arī CSDD nav īsti korekti, jo slodzē izmeši ir citi.
=====================
Nu, vispār izpildāmas ir, tikai ne 100% gadījumu, ne ar jebkuru degvielu un ne jebkurōs temperatūras un gaisa mitruma apstākļos. Tāpēc par pieņemamo rezultātu ņem
nevis vidējo, bet sliktāko, no kura vēl nomet nedaudz.
Korelācija starp tukšgaitā strādājoša vai bez slodzes paātrināta dzinēja izplūdes gāzu satāviem ir, pamatā
visam ir atzinums, ka, ja gāzu sastāvs "nesapas" tukšgaitā,
tad tas "nesapasēs" arī zem slodzes... Un to slodzi jau imitē
uz veltņiem, pēc noteikta algoritma, nevis braukā pa ceļu,
gāzes savāc maisā un pēc tam nodarbojas ar svēršanu, analīzi utt..
Ak jā, aizmirsu atgādināt, ka virsrakstā ir kļūda,
"blēdis" vāciski ir "Der Schwindler", nevis "Das". :-)))))
Autors tak' kariķē "Das Auto"
Domāju, ka VW nebūs ne pirmais, ne vienīgais. Triks ir par daudz vienkāršs. Izmešu kontrole notiek uz veltņu stenda ar elektrisko ( dinamo ) bremzi slodzes radīšanai. Bet testa apstākļos griežas tikai 2 velkošie nevis visi 4 riteņi, un kontrolers šādā situācijā ieslēdz "tīro režīmu".
Kā jau tika prognozēts - ASV 482 000 ietekmēto auto ir tikai aisberga virsotne.
-----
Acknowledging that the emissions-cheating issue related to 11 million vehicles worldwide, the company said internal investigations have shown that the software alleged to have allowed the company to cheat in emissions tests is present in other diesel-powered vehicles in the Volkswagen group.
-------------------
Andžiņ, vai nu mazums, gan jau ir kāds labs iemesls - vai nu ekonomiju ietekmē, vai kāda mezgla darbamūžu.
imzz
Domāju, ka VW nebūs ne pirmais, ne vienīgais. Triks ir par daudz vienkāršs. Izmešu kontrole notiek uz veltņu stenda ar elektrisko ( dinamo ) bremzi slodzes radīšanai. Bet testa apstākļos griežas tikai 2 velkošie nevis visi 4 riteņi, un kontrolers šādā situācijā ieslēdz "tīro režīmu".
=====================
Izplūdes gāzu testu veltņu stendam griežas visi 4 veltņi un attiecīgi riteņi - īpaši testa "tīrībai"! Un ECU nav nekādas daļas, cik riteņi griežas, ECU reaģē tikai uz svešķermeņa parādīšanos viņa elektroniskajā perifērijā. Ir būts šādos
testos klāt.
Tur ir bijusi ļoti kompleksa pieeja, kuru nav iespējams nosaukt par kļūdu programmā, tāpēc arī atzīšanās.
------------------
"VW manufactured and installed software in the electronic control module (ECM) of these vehicles that sensed when the vehicle was being tested for compliance with EPA emissions standards," the EPA wrote in a document sent to VW. Controlled by an automatic switch, the defeat device monitors the position of the steering wheel, vehicle speed, engine barometric pressure and how long the engine has been running for, among other variables, to work out when the vehicle is being tested.
Although VW's is a fairly complex approach, previous efforts to cheat the system have seen other manufacturers set a car to automatically adjust its engine mapping based on whether the bonnet is open, which it is during testing.
The EPA added: "During emission testing, the vehicles' ECM ran software which produced compliant emission results under an ECM calibration that VW referred to as the 'dyno calibration'... at all other times during normal vehicle operation, the 'switch' was activated and the vehicle ECM software ran a separate 'road calibration' which reduces the effectiveness of the emission control system."
------------------
links uz minēto reportu - yosemite.epa.gov/opa/admpress.nsf/bd4379a92ceceeac8525735900400c27/dfc8e33b5ab162b985257ec40057813b!OpenDocument
Arī man nācās gūgles tantei prasīt kaut ko sīkāk, lai saprastu, kas par āķi. Latvijas mēdiji tik pārmēda cits cita preses relīzi, kā jau kuro reizi.
Bet tas nu tā.
Kas nav 'nu tā', ir interesantums, ka VW salīdzinājumā ar MB vai BMW ko tirgo aiz dīķa ar dīzeļmotoriem, nebūt neizcēlās īpaši ar to, ka būtu kaut kādi īpaši mazi izmeši. Tad vai nu citiem ražotājiem iar arī kāda pieeja, kā apčakarēt rezultātus, vai arī VW nav ražojis tik augsti komplicētus motorus, kā konkurenti (lasi - ražojis lētākus motorus, jeb pelnījis vairāk)
Bet kā ir patiesībā?
Stāsta, ka tas viss esot bijis kaut kā tā:
Un tagad jautājums - kas ir sliktāk - lielāks degvielas patēriņš vai paaugstināts NxOx?
raksts geektimes.ru/post/263012/ pats par sevi tā neko, bet komentāri kreiviem gan labi
Tas viss jāskatās kontekstā ar valstu likumdošanu un nodokļu politiku + konkurence, patērētāju tiesības un konkursi. Un par apzinātu melošanu arī kriminālatbildība, interesanti, cik augstā līmenī tas bija un cik reāli par krāpšanu sēdēs!
Savdabīgi ka nekur netiek pieminēta Škoda. Tikai vāgens, gredzenu pavēlnieks un seats.
Bet motori tak tie paši?
Tika pieminēti arī Trolejbusi gan 1.6 gan 2.0 tīzeļi...
Domāju, ka milzīgs daudzums visdažādāko koncernu modernie tīzeļmotori, veicot aktuālos mērījumus uzrādīs tādu vai citādu neatbilstību NxOx izmešu normām...
Nedomāju ka autobūves industrijas iekšienē, kāds lolo īpašas cerības, ka bez būtiska auto sadārdzinājuma degvielas patēriņu kopā ar atgāzēm ir iespējams iedzīt normatīvos, ja tas vispār ir tehniski realizējams...
Khmm, cik noprotu "nevainīgi" saprogrammējamo dzineja ECUmsaražoja Bosch. Teica, ka tam ECU esot tāda iespēja, tikai to neizmantojiet, tikai testu nolūkos, labi?
Un tad piegādāja nevis dažus (da kaut dažus simtus) šādu motora vdības bloku, kas patiešām būtu pietiekami dajebkādu testu veikšanai,bet simtiem tūktošus!
Ar tekstu - tiem visiem ir šī fīča, net neizmantojiet, ja...
Sanāk auto ražotāji ir vainīgi pie tā, ka kāja paslīdēja par šīs funkcijas izmantošanas,net Bosch balts un pūkains? Kas lika tādu režīmu produkcijas vadības blokos atstāt, nenobloķēt?
Starp citu vai maz ir iespējams sasniegt izmešu normas? Nu tā, ka tas nav tikai normatību izstrādātāju tikai teorētiski excel lapā iespējamais, kam nav izredžu realā dzīvē?
Cik nopratu, lai vismaz samazinātu NxOx daudzumu, ir vajadzīga papildus degviela, kas savukārt palielina patēriņu.
Jā, palaidniek, tu pareizi saproti - ja vajag samazināt daudzumu bez jebkādām dzelžu izmaiņām - jo tas ir tas, kā slāpekļa oksīdi rodas - no liesas darbības.
A par tiem vadības blokiem - nu varbūt fofāgens izveidoja kādu bloku firmwaru pāršūšanas līniju... Nezinu par jaunajiem ķīseļiem, zinu ka iespēja pāršūt firmwari vecākiem ķīseļiem nāca līdz ar EDC15 vadības bloku parādīšanos, kuri nāca 1.9 un 2.5 deviņdesmito gadu beigās.
Varētu būt 2 varianti, ka VW labos šo problēmu. Daļai auto varētu tikt instalēta Adblue sistēma. Tie būtu modeļi, kuriem šāda sistēma ir uzstādīta ar citiem dzinējiem. Pārējiem pārprogrammēti vadības bloki.
Šīs darbības noteikta termiņa ietvaros būs obligātas visiem autoīpašniekiem, kas vēlēsies turpināt braukt. (pagaidām par Vāciju tā runā). Pēc tam, ja auto nebūs atjaunots atbilstoši prasībām, tos cels nost no trases.
Vai tā varētu būt, ka VAG dīzļiem tiks piespiedu kārtā palielināts degvielas patēriņš? Tad jau tā raudošie braucēji sāks liet krokodilu asaras.
nekas, iepērs katram dīzelim pa HHO un viss būs kārtībā! JOKS
VW sniedz informāciju par plāniem. Auto atsaukšana plānojas no jaunā gada un procesu iecerēts pabeigt 2016. gada laikā.
FRANKFURT--Volkswagen plans to start one of the biggest recalls in the company's history in January to fix software that manipulates emission tests, with the recall likely be completed by the end of 2016, Volkswagen Chief Executive Matthias Mueller said in an interview with the Frankfurter Allgemeine Zeitung daily.
The company will present technical solutions to Germany's motor vehicle office this week for approval. The company "doesn't need three solutions, but thousands," since the EA 189 diesel engine was broadly used in many models with different country-specific variations. He repeated that for most cars a software update at a local service center would suffice.
sīkāk:
www.marketwatch.com/story/volkswagen-plans-massive-recall-of-diesel-cars-2015-10-07
Dīzeļus vieglajiem vispār vajag aizliegt!
ziemā, un maziem noskrējieniem tā toč nav labākā izvēle - pilna pilsēta ar tīzeļkvēpiem...
VW - Das Schwindler
VW gadiem ilgi krāpusies Amerikā. Sods varētu būt līdz 16 miljardiem eiro. Iespējams, ka tas vēl nav viss..
The U.S. is crucial in Volkswagen's efforts to become the world's leading auto maker by sales. The German company has built its campaign to grow in the U.S. market on a promise that its clean-diesel engines deliver better performance and low emissions. It is neck-and-neck with reigning sales leader Toyota Motor Corp. and overtook the Japanese car maker during the first half of this year. But the emissions test probes could stall its progress.
Even prior to the emissions issue, the auto maker's namesake Volkswagen brand has been battling declining sales in the U.S. market. And Audi AG, its luxury car maker, is finding it hard to catch up in the U.S. with rivals BMW AG and Daimler AG, which makes Mercedes-Benz vehicles.
On Friday, the U.S. Environmental Protection Agency and the California Air Resources Board alleged that Volkswagen used software, dubbed a "defeat device," in the cars to make diesel-powered engines appear to have lower levels of emissions than they actually did.
About 482,000 Volkswagen diesel-powered cars were affected.
The EPA probe could force Volkswagen and its Audi unit to recall thousands of vehicles that contain the company's "clean diesel" engines. The four-cylinder 2.0-liter turbo direct injection, or TDI, engine is commonly found in Volkswagen's Passat, Jetta, Golf, Beetle and in Audi's A3 luxury compact model.
www.marketwatch.com/story/volkswagen-halts-us-sales-of-certain-diesel-cars-2015-09-21?dist=beforebell