Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 0 Atbildēt

Labas riepas un saprātīga rīcība ar gāzes pedāli un stūri. Pie kājas arī netīrītie iekšpagalmi. Bez problemām tikai ar priekšu.

EsAicis Reģ.: 12.01.2016
9 0 Atbildēt

ja savā komentārā domāji mazauto ar zemu klīrensu, tad noteikti aizmirsi piebilst labu lāpstu bagažniekā....

iebrauksi kādā bedrē, kuru zem sniega neredzi, ar mašīnas apakšu uzsēdīsies uz sablīvētā sniega, sāls maisījuma un varēs lēnām un prātīgi rakt ar lāpstu un BEZ problēmām tiksi tālāk

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Forši, ka manā vietā izdomāji, ko domāju es

Sūdīgam baletdejotājam olas traucē

EsAicis Reģ.: 12.01.2016
2 0 Atbildēt

Labs i, ar kādu mazauto tu brauc? Kāds klīrens ir šim auto? Šodien (nu jau vakar) braucu cauri pagalmiem Imantā kur rises aptuveni 15 cm, vietām vairāk vietām mazāk, man qashqai apakšu skrāpēja brīžiem, ka prieks un ja nemaldos klīrens virs 18 cm (slinkums meklēt) viņam un tu gribi teikt ka fabija, kurai klīrens 14,5 cm ( atkal ja nemaldos) mierigi izbrauks cauri? Man liekas tas ir pret fizikas likumiem...un šajā gadījumā nefantazēsim par to, nevajag braukt pa risēm, vajag pa virsu braukt, bet uzreiz saku, ka nevar jo aptuveni 6-8cm ir tīrs ledus, ka nevar vairs tikt ārā no rises ja reiz tajā iebraukts.

Labi, pieļauju, ka ir kādas persona, kas spētu izkulties no šādiem apstākļiem, bez problēmām, bez lāpstas palīdzības +/- kādi minimāli % un es noteikti neesmu šajos procentos, bet no visas sirds priecājos par tevi, ka tu to spēj, tiešām un priecājos, ka man ir auto ar normālu klīrensu, par šo es priecājos biku vairāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Līdz kuram punktam sanāk tie smieklīgie centimetri? Ne jau grīdai?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Šodien nobraucu ziemīgus 650km ar savu xDrive.

Un konkrēti šādos laika un ceļa apstākļos - labāk nemaz nevar būt Ne par ko negribētu to pašu atkārtot ar RWD (man laba pieredze).

Tiesa, stājas tas xDrive tikpat sūnaini kā citi. Baigi jāpiedomā pirms katra iespaidīgā paātrinājuma.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 1 Atbildēt

Man ir laba iespēja pabaudīt RWD pēc izvēles - diezgan jautri, ja ielas tukšas, tomēr satiksmē jāslēdz iekšā vismaz "part-time" 4x4, lai nekavētu un neuzjautrinātu citus

Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Nav tik traki, labs LSD bloķis pakaļā un arī RWD paātrinās ka prieks. Tiesa - ieslēdzot 4x4 var atslābt un ne tik juvelieriski precīzi spiest gāzi.

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

Pa taisni jā, bet nogriežoties krustojumā LSD neko daudz nepalīdzēs. Protams, ka ar RWD ir interesantāk, tomēr ar 4x4 vai vismaz FWD ir drošāk un praktiskāk

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Kāds te teica, ka jauna piemērota auto iegādei vajag vismaz 40 tūkst.EUR. Nepiekrītu! Šodien kādā tirdzniecības centrā bija izstādīts jaunais Nissan X-Trail ar akcijas piedāvājuma auto sarakstu. Tad, lūk, vairāki X-Trail ar 1,6 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru sākuma Visia komplektācijā nopērkami par 22,9 tūkst.EUR. Divi X-Trail ar 1,6 litru 163 zirgspēku benzīna motoru vidējā Acenta komplektācijā nopērkami par 24,4 tūkst.EUR. Šie ir lieli auto, domāju, ka tajos nav pamata sūdzēties par saspiestību.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Visa tava nepiekrišana ir balstīta uz savas izpratnes piemērošanu citu cilvēku vēlmēm. Kurš tev teica, ka X-trail ir viņam piemērots?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Ja cilvēkam ir X-Trail, tad no auto nekas vairāk vairs nav nepieciešams. X-Trail spēj apmierināt visas cilvēka vajadzības.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Nespēj. Nav automāta ar pilnpiedziņu.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Tiem X-trail ir dīvaina komplektācija, 4x4 pieejams tikai ar vienu mazu dīzeli un manuālo kārbu. Sviestaini..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

A kas tur sviestains? Tirgus realitāte. Tāpat jau tas segments primāri ir domāts cilvēkiem, kuriem ir problēmas ar galvu - priekš kam tad vēl vajag lielu kasti, wannabedžipu, kam apakšā golfveidīga hečbeka dzelži? Pircējiem jau galvenais ir ka ārēji liels, iespaidīgs, pārējais po, kādu tur vēl pseidopilnpiedziņu...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Iepriekšējās paaudzēs X-trail 4x4 variantus par pilnīgi nederīgiem neviens nesauca. Vismaz sniegotā ceļā vai pagalmā tas 4x4 ļāva justies labāk. Bet tagad -liela puspiedziņas govs. Izskatās gan smuki.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Var manīt, ka aizvien vairāk tirgū parādās piedāvājumu ar 0% pirmo iemaksu. Tas priecē, es tikai atbalstu autoparka maksimālu atjaunināšanu.

Bet vispār vairs nav vidusceļa. Vai nu garantijas auto vai arī vecāko paaudžu auto bez elektronikām utt.

Pārējos gadījumos var bez biksēm palikt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Nu, kā uz to skatās. Pirmkārt, tā 0% pirmā iemaksa nav tas klasiskais variants, kas bija treknajos. Tie ir tie paši 10%, tikai klienta vietā līzinga kompānijai tos maksā dīleris. Ja nemaldos, pat likums nosaka, ka bez pirmās iemaksas nedrīkst dot. Un vēl - tas mudina pirkt jaunas mašīnas tos, kuri tās īsti nevar atļauties un kuriem nav nekādu uzkrājumu. Kaut kā to līzingu izgriež, bet pēc tam, kad jāpērk riepas un apdrošināšana un pēc gada jāiet apkope vai, nedod Dievs, kaut kas veselībai, tad sākas problēmas.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Iesaku arī paskatīties procentus - cik esmu skatījies, procentu likmes vienmēr ir daudz augstākas šiem "pirmā iemaksa 0%" variantiem, tādēļ rezultātā samaksāsi vismaz tikpat, kā pie normālās procentu likmes un 10-20% iemaksu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tevi priecē ka valsts tiek dzīta arvien lielākos parādos? Jauki...

Vecākas mašīnas ir uzticamākas nevis tāpēc, ka būtu diži vienkāršākas, bet tāpēc ka tās ir uztaisītas kvalitatīvāk, par ko liecina gan ilgtspēlētība, gan arī cena. Bet pēc tam kad ekonomikas burbuļa uzturēšanai sākās visas kreditēšanas, un kurš katrs pavairāk pelnošs rūķītis sāka gribēt jaunu, ne mašīnu, bet kaut kādu kasti uz četriem riteņiem, un ik pēc dažiem gadiem atkal citu, jaunu, un galvenais lai arī bez naudas to varētu pacelt, tad sāka kristies kvalitāte, un bonusā, tā kā tās pļekas štancē daudz, tad vēl ES ierubīja ekoloģijas prasības, kvalitāti pazeminot vēl vairāk... Man tādā ziņā patīk uzkrītošs ekoloģijas piemērs C4 A6, daudzpadsmit gadus vecā mašīnā - A6 ir problēmas klimatiem ar aukstajām lodēm vienā savienojumā, dēļ kā pogas var neklausīt, bet C4 A100 ne, kāpēc? Jo kaut kur pa vidu, ap feisliftu, ieviesa normu ka jālieto bezsvina alvu - viena pati alva ir trausla... Ūdens bāzes krāsas arī ir ekoloģijas prasība šī paša iemesla dēļ - varam priecāties par 15 gadus veciem aprūsējušiem meršiem. Arī divdesmitgadīga premiuma mašīna varēja būt diezgan pieklājīgi piekrāmēta ar aprīkojumu, bet visa tā elektronika ir vienkārša, nav tur visādu uz puņķiem taisītu risinājumu.

Un jā, cenas - es minos ka kaut kādā senā britu apskatā bija pieminēts ka S2 kupeja maksāja 30k mārciņu - tā mašīna maksāja 50% vairāk par pliku bāzīti, 2.0 8v bezpiedziņu, tas būtu 20k - bet tāds eksemplārs ir pliks, un tehniskā sarežģītība varētu būt apmēram kā kaut kādam golfam, tikai kvalitātīvāk. Piešaujam vēl klāt inflāciju - cik mūsdienu naudās sanāk?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"jaunu, ne mašīnu, bet kaut kādu kasti uz četriem riteņiem"

2.trusis 1.3 ar četriem robiem gan ir Mašīna, vai ne ko? Labāka un parāka par visu, ko ražo šodien...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Par pārākumu neņemos spriest, bet kvalitātē nesalīdzināt. Parādi kādu jauno kasti kas vismaz 20 gadus davilks, neprasot nevienā punktā kosmiskas investīcijas, ā, un vēl arī ar patīkamām lietošanas izmaksām. Nesen aizbraucu uz TA, kasē atstāju 74 eiras - tik daudz, jo aizmugurē vēl karājās piekabe, par to vēl bija kaut kādas 13 eiras. Tagad iedomāsimies ka tev no zila gaisa nokrīt bez maksas jauns golfs, paņem viņu palieto izlietojot gadā kādas 200 eiras uzturēšanai un apkopēm, un citiem maksājumiem, degvielu neskaitot...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Nu jā, Jawa arī ir kvalitātē nesalīdzināt ar Harley, Rīgas veļenei ar Zanussi, padomju "Elektron" teļļuku nesalīdzināt ar Samsungu, Nokia 3110 ar i-phone utt. Ko tu te vispār ar kompjiem ņemies? Rakstāmmašīna ir kvalitatīvāka, jo noies 20 un vairāk gadus, uzraksti ziņu un pa pastu atsūti, lai ieliek forumā... parādi kādu kompi, kurš davilks 20 gadus...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Parādīt? Kaut kur pāris dzelži, kuriem tas vecums tuvojas, stāv... Kā arī jau 4 gadus lietoju 2002. gadā ražotu LCD moni. Vienīgais iemesls kāpēc ikdienas kompī ir jauni dzelži - jo viens AMD Fusion E-350 vai A4-5000 ir kudiž ekonomiskāks par diviem AMD Athlon MP 2800+ - jā, tādu eksotiku es pāris gadus arī lietoju, vecu servera klases kompi ar diviem fiziskiem procesoriem uz plates.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ā, un uz tām 2x MP platēm attiecas tieši tas pats princips, kas uz vecām mašīnām - dzelži, kas sastellēti izmantojot kvalitatīvus elementus, nevis lētus sūdus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Domāju, ka nākamo auto būtu vērts pirkt dzeltenu Citroen-C4 Cactus vidējā komplektācijā ar 1,2 litru 82 zirgspēku benzīna motoru.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 0 Atbildēt

Kāpēc ne vw? Tu taču fans.

Vajadzēs niku mainīt - citroenfans

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tas jau nekas. Agrāk bija merivasfans, tagad ir fabijasfans.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, vēl par manu rēķināšanu, cik agrāk maksāja mašīnas. Vienā izsmeļošā lapā ir cenu saraksts vācu markās. Tātad visplikākā audī kupeja deviņdesmito sākumā maksāja 40k marku, un S2 standarta komplektācijā [2.2 20vt un kvatra] 60k marku.

Tad vēl tālāk vācu wikipēdijā mk2 golfa lapā kāds ir pacenties sarakstīt mk2 cenas astoņdesmito beigās, tā ka var arī redzēt cik tolaik maksāja pieņemamas kvalitātes lētā desa. Tāda plika miza kā manējā maksāja 18.820 markas, tikpat pliks bet ar jēdzīgāku spēka agregātu līdz 22k, bik jēdzīgākā aprīkojumā 24-25k, GTD 25k, GTI 8v 28,5k, GTI 16v 31k, GTI G60 37k, sinhras opcija kaut kādiem plikajiem mazajiem CL un GL maksāja 5k marku pa virsu, un ahūni retais topmodelis G60 limited, ar 212 zs G60 16v bīdeli un sinhru 68k marku. Vārdu sakot, parasts golfs normālā komplektācijā maksāja 25-30k marku. Marka uz eiro mainījās 2:1, sanāk 12,5-15k eiro pirms 25 gadiem. Pieņemot ka nauda ir zaudējusi vērtību tikai 2 reizes pa šiem 25 gadiem [bet noteikti ir vairāk], sanāk 25-30k eiro par ļoti primitīvu mašīnu. Nu tad ko mēs varam gribēt, piemēram, no fana apfanotā x-traila, kurš tehnoloģiski un metalurģiski varētu būt daudzmaz līdzvērtīgs S2 kupejai, kas tagad maksātu vismaz 60k eiru, bet par 25k eirām?!

Guzis Reģ.: 23.08.2006
3 0 Atbildēt

Aizmirsi par robotu un datoru faktoru, kas ļoti ietekmē cenu. Kur agrāk vajadzēja 6 vadus - tagad ir 2 -barošana un CAN. Tāpat CNC virpas - ber ārā gatavas detaļas kā ložmetējs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Roboti un CNC dzelži piedalījās jau tā paša mk2 golfa ražošanā. Un datoru faktors - tu nepareizi izteicies - kur agrāk vajadzēja sešus vadus, tur tagad vajag divus vadības blokus un trīs vadus. Paņem nopērc atsevišķi šos divus vadības blokus un tad padomā, vai vadi tomēr nav lētāki... Žēl, šobrīd nesēžu pie sava datora, varētu piešķilt ETKU [VAG oficiālo elektronisko detaļu katalogu, ja nu kas] un prikola pēc salīdzināt cik maksā, teiksim, mk2 elektriskie logi [slēdži, vadi un parasti motoriņi], mk3 elektriskie logi [slēdži, vadi un motoriņi, kuri ir ar kontrolieriem, kur detaļas ir uzmontētas caurumos] un mk4 elektriskie logi [slēdži, vadības bloki un motoriņi ar vadības blokiem, kas sarunājas pa CAN un noteikti ir ar virsmas montāžas elementiem] , vai arī, teiksim, mk4 ar stūres slēdžiem saistītās sistēmas [slēdži un izpildmehānismi] ar mk5 stūres slēdžu sistēmām [slēdži, vadības bloks, CAN kopnes, bloki otrajā galā].

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Galvenā starpība ražošanā starp kādu mk2 un mk4 ir lētākas ražošanas metodes - tas pats SMD vadības blokiem utt - kā arī lētā darbaspēka valstu izmantošana - astoņdesmito gadu vācu mašīnas un to komponenti tika ražoti rietumeiropā - otro golfu salika volfsburgā vai briselē, un elementi pamatā tika ražoti vācijā, austrijā, francijā. Trešo golfu jau lika vēl divās fabrikās, un sāka parādīties austrumeiropas valstu ražotāju komponenti - piemēram, slovēnijas Saturnus lukturi - par ceturto golfu neesmu tik ļoti pētījis - man mājās stāv mk4 ķebļi - ražoti polijā. Pietiek vēl paskatīties kā tagad VAG ir izmētājis motoru ražošanu pa visu eiropu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Jā, es neuzskatu auto pirkumu līzingā par kaut ko sliktu, pilnīgi noteikti. Un katrs pats (plus arī bankas) lai lemj par gribētāja maksātspēju.

Dzīvojam vienu reizi, realitāte ir tāda, ka gadi skrien ātri.

Strādājot labu un apmaksātu darbu, laba auto iegāde (varbūt pat divu auto) ir tikai likumsakarība. Man, piemēram, tas ir pilnīgi adekvāts solis, ko varēšu atļauties.

Ja kādam tas liekas muļķīgi, paldies, arī uzklausīšu tādu viedokli. Bet tik un tā darīšu, kā pats lemšu

msh Reģ.: 16.04.2007
4 8 Atbildēt

Maksātspēja? Ja tu būtu maksātspējīgs, tev bankas/līzinga firmas pakalpojumus nevajadzētu...

Paskatoties nacionālā līmenī - uz ko tu aicini - lai katrs autobraucējs eksportētu no valsts, kurā neko ar mašīnām saistītu neražo, teiksim, 20k eiras, un pēc 10 gadiem importētu 200 eiras par to 20k eiras vērto kasti, saspiestu kubikā. Mūsu valstij ārējās tirdzniecības deficīta trūkst?

Skatoties globāli - ražojot lētas, īsmūžīgas kastes, tiek izniekoti resursi, patērēta enerģija, piesārņota daba. Bonusā vēl tu ar savu nespēju nopirkt to mizu skaidrā naudā palīdzi audzēt ekonomijas burbuli, jo ar savu kredītu tu ražo neesošu naudu - paņēmi 20k līzi, bankai kopā atdevi 23k, no zila gaisa radīji 3k.

Strādājot labā un apmaksātā darbā būtu likumsakarīgi nopirkt skaidrā naudā divus labus auto - piemēram, kādus pēdējā izlaiduma tikko no vācijas atvilktus ceturtos golfus - un savus liekos ienākumus iztērēt kaut kur, kur gūst paliekošu vērtību - ceļojot, būvējot māju, kaut ko tamlīdzīgu. Nevis tā vietā visu naudu notrallināt par mašīnu, kuras vienīgais "labums" ir nesens izlaiduma gads, nepieciešamība pēc KASKO, visādām drošības sistēmām un citām figņām.

Gribi piemēru labam auto? Mutere savu mk3 nopirka 2004. gadā par, ja nemaldos, 2k latiem. Šo gadu laikā remontos varbūt būtu aizgājis vēl 1k ls - nu labi, varbūt vēl ir bijuši kādi trīs riepu komplekti, ar kuriem 1k nesanāktu + katru gadu kādi 20 ls par apdrošināšanu + vēl TA ar otrā līmeņa ceļa nodoklīti, kas nu jau ir 70 eiras. 10 gados 4-5k ls + degviela, baidos ka tev jau patreizējais bembijs tavu naudu ēd nesalīdzināmos apjomos. Saldajam ēdienam mutere jau vismaz pāris gadus to mašīnu liepājā, daudzdzīvokļu mājas pagalmā, neslēdz, lai nav jājājas ar aizsalušu slēdzeni [nu varbūt slēdz, jo pavasarī pārlasīju] - nevienam nevajag ne to mašīnu, ne tās saturu. Tu varētu gulēt mierīgi, ja tavs bembijs būtu tikai ar OCTU un neaizslēgts?

Ja labi meklētu, gan jau tuvākajos rados atrastu vēl kādu līdzīgu piemēru.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Galīgi nepiekritīšu.

Līzinga procenti tagad tik mazi, ka pirkt skaidrā naudā būtu neprāts, pat, ja tādi uzkrājumi būtu.

Būsi izbrīnīts - Dominiks pārdevējs izstāstīja, ka absolūts vairums dārgo meršu tiek pirkts līzingā!

Ceļošana ir manas ģimenes liela vājība. Tam nauda netiek žēlota. Dzīvesvieta ir, par nekādu māju vairs negribu ne dzirdēt, uzbūvēju, bet pēc gadiem 4 pārdevu. Nepatika, tas nav man.

Pasaki, lūdzu, kāpēc nedomāt par jaunu auto?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Par ko tur jābūt izbrīnītam? Ar tām mašīnām pamatā tomēr brauc cilvēki, kas ir iekšā tajā sistēmā.

Ja ienākumi ir tādi, ka interešu loku apmierina tā, ka nav variantu, bet jāpērk sev galvassāpes, apsveicu - dzīvo pārāk labi Cik diez tādu kā tu ir, viens no tūkstoša, vēl mazāk? Ja naudas krāšana ir pret taviem principiem, vari ziedot kādai organizācijai, būs vairāk labuma nekā tikai pašlepnuma celšana.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 4 Atbildēt

Lauku puišelis, kurš dzīvē neko nav sasniedzis, dzīvo mātes dzīvoklī, brauc ar opja golfu, māca citus dzīvot... Bravo!!!

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

"Strādājot labā un apmaksātā darbā būtu likumsakarīgi nopirkt skaidrā naudā divus labus auto - piemēram, kādus pēdējā izlaiduma tikko no vācijas atvilktus ceturtos golfus"

Cilvēki labos darbus, kuros normāli maksā, parasti ir gatavi piemaksāt par ērtībām, lai varētu savu laiku tērēt lietderīgi - strādāšanai (pelnot) un atpūtai.

Ja es, piemēram, no rīta nevarētu iedarbināt auto, jo kaut kas salūzis, tad tas man nozīmētu vismaz 1-2 stundas zaudēta laika konkrētajā dienā. Turklāt man nāktos meklēt nomas auto (= izmaksas), vai arī katru dienu no rīta un vakarā zaudēt aptuveni 30-45 minūtes sava laika, vedot bērnu uz/no dārziņa. Vai arī braukāt ar taksometriem, kas galu galā sanāk dārgāk, nekā ņemt nomas auto.

Nedēļas laikā tās jau ir kādas 7-8 zaudētas stundas. Ja pievieno vēl laiku, kas paies braucot uz/no kaut kādiem servisiem, sarunājot lietas, remontus u.t.t., tad laika izteiksmē noteikti zaudēšu kādas 10 stundas nedēļā.

Tās 10 stundas nozīmēs, ka būs jācieš kaut kam vērtīgam: manam darbam, manam miegam vai laikam, ko es pavadu kopā ar ģimeni.

Labi, ja ir divas mašīnas, tad risks/skāde mazāka, bet tomēr - auto jāved uz/no remonta, jāsarunā lietas, par visu jāmaksā u.t.t.

Tajā vietā es izvēlos maksāt par jaunu mašīnu, kas nelūzīs, kas sniegs perfektu komfortu man un ģimenei, un kas arī ir būtiski - būs aprīkots ar jaunākajām drošības sistēmām, kas avārijas gadījumā var būt nozīmīgi.

Manā gadījumā daudz racionālāka izvēle ir maksāt dārgāk par kaut ko jaunu, un braukt, bēdu nezinot. Par laimi pelnu gana daudz, lai varētu to atļauties.

Un par līzingu runājot - kad pirku pašreizējo auto finanšu līzingā, vienīgais periods, kad nevarētu mašīnu notirgot un kā minimums būt brīvs no parādiem, bija pirmie 6 vai 12 mēneši - tad uzreiz ir liels vērtības kritums, jo mašīna ir nevis jauna, bet lietota, un atlikusī summa ir liela. Tādēļ nekāds baigais risks tas arī nav - ja nu kaut kas ļoti slikts notiks, varēšu mašīnu pārdot un nopirkt, piemēram, ceturto golfu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Tu tikko lieliski uzrakstīji kāpēc manis piedāvātais variants ir labāks Ir tomēr bišķi starpība - vai desmit gadus veca, uzticama mašīna, vai jauns sūds, kurš var noplīst, un tālāk kā tu uzrakstīji - noma, taksometri, padirstās stundas... Reku kasiņš jau padalījās ar piemēru par jaunu bembiju, kas garantijas laikā 6x tika ejakulēts uz dīlerservisu - tu potenciāli paraksties uz to pašu, bet pasniedz tā, it kā būtu otrādi

Es speciāli nosaucu mk4 - tas bija pēdējais vienkāršais VAGmobīlis, un pēdējais ar pārbaudītām vērtībām motortelpā - nu labi, 1.8T kaut kādos tirgos bija eļļas sarecēšanas problēmas un 1.9 PD TDI vajag kvalitatīvu eļļu, bet pie tā ka mums nav pārāk karsts klimats un cilvēki tomēr pamatā maina eļļas ik pa 15k, būtu jābūt normāli.

Man patīk jūsu, NEJĒGU, uzskats ka mašīna, kas nav pāris gadus veca, ņem un plīst, negaidīti un smagi, un dārgi. Bet vai jūs tās mašīnas kopjat? Ražotājs ir izdevis veselu sarakstu ar lietām ko pārbaudīt/mainīt katru gadu/katru otro gadu/pēc tik un tik kilometriem - kurš to dara? Maina eļļas pēc 15k, filtrus šad un tad, siksnas pēc kaut kādiem kilometriem un viss, mašīnas tehniskajam stāvoklim neseko, bet tikai stāsta ka "vecas mašīnas plīst" un izrādās ka "veca" mašīna ir 10 gadus veca... Nevajag novest mašīnu līdz kliņķim, tad nebūs jābaidās ka no rīta nevarēs pielaist.

Vēl man patīk tas punkts par "drošības sistēmām". Mēs visi esam atkarīgi no Dieva žēlastības, vai, ja tu netici ka ir Dievs, tad no tīras nejaušības. Pastāsti, ko tev tie tavi pūšļi dos ja sanāks salikties purnā ar fūri vai, kā pirms kādiem gadiem gadījās pie liepājas viena uzņēmēja ģimenei, kur mašīna ielikās dīķī, ar riteņiem gaisā, un visi noslīka - ? Es toties varu pateikt ko tie dos tipiskākajā iespējamajā avārijā - mazā bumsikā pilsētā, ieliekoties kādam pakaļā - izārdītu salonu, un tālāk, kā jau tu uzskaitīji, mašīnas nomu, padirstas darba stundas un ko tur vēl - nu tik vien ka dārgo remontu apmaksās kaska, par kuru tu tagad visu laiku dārgi maksā. Es atceros cik man izmaksāja uz kādiem 30 kmph ar A80 ieslīdēt citam A80 pakaļā - lukturis - 5 ls, trīs virzienrādītāji [viens bija beigts, nomainīju tad arī otru, lai vienādi, un vienu pēc tam vēl nejauši pazaudēju, nācās trešo paņemt] vēl kaut kādus 10 ls, un vēl sadārdzinājās apdrošināšana... Nu labi, tas krāsas defektus neskaitot - ja es būtu servisu apmeklētājs un būtu gribējis visu kā pirms avārijas, kādi 100-150 ls būtu pacēlušies. Labi, mk4 vairs šajā jomā nebūs lēts, tur gan jau ir puņķainie ārpuses plastmasi, gan pūšļi, pēdējais fofāgens kuru bija lēti šķilt, bija mk3, un audī B3 vai C4 A100.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Gari gan sarakstīji

Bet vispār, es personīgi neatzīstu vecus auto, ne tehniski (aprīkojums), ne arī vizuāli, kaut arī, iespējams, tie brauc un vēl ilgi brauks ar mazāk problēmām nekā daži labi jauni auto. Tāpēc arī agrāk vai vēlāk būs man viens pilnīgi JAUNS auto, tikai nav viegla tā izvēle, jo gribu atrast vienu ideālo auto, labā cenā, uzticamu, mega aprīkotu utt.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

"Nevis tā vietā visu naudu notrallināt par mašīnu, kuras vienīgais "labums" ir nesens izlaiduma gads, nepieciešamība pēc KASKO, visādām drošības sistēmām un citām figņām."

Šeit parādas milzīga tava domāšanas kļūda - nekur nav runa par "visu naudu notrallināt", bet par ienākumiem atbilstošas automašīnas izvēli. Iemesls, kāpēc pirku auto par 21 000 iegādes brīdī bija tieši tas - man nav ne mazākās intereses notrallināt visu manu naudu mašīnā un tā bija tā robeža, pie kuras līzinga maksājums īpaši nesāp.

Domāju, ka vairums cilvēku, kas pērk jaunu mašīnu līzingā, dara līdzīgi - skatās uz savu ģimenes budžetu un izvēlas automašīnu atbilstoši ienākumiem tā, lai nebūtu jānotrallina visa nauda mašīnā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pilnīgi manas domas!

Man pat nebūtiska iegādes summa, rēķinu tikai mēn.maksājuma summu, lai tā man nesagādā grūtības.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Nu tieši tā. Man savukārt bez sasprindzinājuma ,,paceļama,, ir auto iegāde cenu diapazonā no 10 līdz 15 tūkst.EUR. Tad arī šādas cenu grupas ietvaros izvēlējos.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Kāds kategorisms Parunāsimies par auto, bet darīšu, kā lemšu

Atceries tomēr vismaz vienu lietu. Ja nu pēkšņi tavs brašais darbs beidzas?

Neesmu šausmīgi kategorisks pret līzingiem un aizņēmumiem, bet neatbalstu nevajadzīgi lielus tēriņus nevienā lietā, jas saistītas ar tīriem izdevumiem, pretstatā investīcijām. Parēķini, cik, ja Tu pārkāptu pāri lepnumam, un brauktu ar lētākiem/prastākiem transportiem, varētu uzkrāt, piemēram, 20 gadu laikā?

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Kad pirms pāris gadiem pirku auto finanšu līzingā, aprēķināju, ka pēc pirmā gada pirkums ir 100% drošs, jo jebkurā brīdī auto vērtībā būs vismaz vienāda, ja ne lielāka, par atlikušo līzinga maksājumu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Par to es nebaidos nemaz. Varbūt arī mans veiksmes faktors te lomu spēlē.

Un, iedomājies, pa lielam man jau viss ir.

Kāpēc, lai neatļautos jaunu auto?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Es domāju tā: ja brauc maz (līdz kādiem 10 tūkst.km gadā), tad jaunu auto nav īsti racionāli pirkt, jo sanāk uzņemties lielu auto vērtības kritumu uz nelielu nobraukto kilometru daudzumu. Un otrādi - ja brauc daudz, tad ērtāk un patīkamāk ar jaunu auto, jo liela braukšana parasti nozīmē, ka vajag, lai auto būtu vienmēr gatavs braukt, lai nebūtu dīkstāves un ņemšanās ar neplānotiem remontiem, kas pamatīgi traucē ikdienas gaitās.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tikai ne jau viss dzīvē jādara racionāli

Var un drīkst (būtiski) darīt arī šķietami neloģiskus gājienus, pretēji vairuma uzskatiem vai stereotipiem.

Un, ja nu kas, tēmas temats ir par JAUNIEM auto. Labākiem vai sliktākiem, ērtākiem vai mazāk ērtiem, dārgiem vai lētiem, vācu vai japāņu, vai korejiešu utt.

Te nav būtiski, ka racionāli un ekonomiski pamatotāk būtu tomēr iegādāties lētu un lietotu auto.

Racionāli ir ēst tikai mājās arīdzan, katra reize ēstuvē ir izšķērdība

Es te par to, ka reizēm var darīt arī tā, kā gribas. Kaut tas ir varbūt izšķērdīgi, no malas skatoties...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Tā iemetu aci ik brīdi .

Man galvā ik brīdi tādi paši prātuōjumi kā .

smaidīgais

VWfans .

kashins79 ..

Pašlaik mani argumenti mani pašu pārliecina par jaunu , bet benzīna. Un laikam gāzi vairs nelikšu . Kkā teica kashins79..pēdējā postā par to racionālo un ērto .

Guzis Reģ.: 23.08.2006
5 0 Atbildēt

Nu, mans čoms noņēmās ar palietotu dīzeli, līdz apnika. Tad nospļāvās, un paņēma jaunu benzīna Foresteri. Speciāli benzīna, jo viņa nobraukumam čakars ar dīzeli neatmaksājas. Gāzi nelika, un neplāno.

EsAicis Reģ.: 12.01.2016
16 0 Atbildēt

Zinu, ka novirzos no tēmas, bet mhs, smaidiigais abi izklausaties pēc īdošām bābām - tas tak ir slikti, ka tu vari atļauties jaunu auto, bet es to nevaru, labāk naudu krāt, labāk vecu auto utt...

Bet atbildat - ta kāda vella pēc strādāt un pelnīt naudu? Varbūt labāk mežā uzcelt būdu, ēst roltonus un 20 gadus krāt naudu, a kam krāt naudu, jaunai mājai, dzīvoklim, televizoram, auto, ak, pareiz, pavisam aizmirsu, TIKAI LIETOTU jāpērk un jālieto.

Es strādāju, lai izbaudītu dzīvi, cik nu viņu varu pie savas algas, bet netaisos ēst roltonus un braukt ar golf2 lai pēc 20 gadiem man būtu sakrāti kādi 40000€...

Un strapcitu, ekonomikas terija saka, lai ekonomika būtu labāka nauda jālaiž pēc iespējas biežāk apgrozībā, nevis jātur zeķē...

Bet, manuprāt, obligāti 5-10% no saviem ikmēneša ienākumiem ir jauzkrāj, kā drošības spilvens neplānotiem gadījumiem (piem. auto saplīšanai)

Tak vienu reizi par visām reizēm ir jāiemācās izbaudīt dzīve un ko tā sniedz, un nevajag citu apriet par to, ka viņam ir nauda, iespējas vairāk kā tev, labāk pieņemt to zināšanai, ka ar savu neatlaidīgu darbu var panākt arī labākus apstākļus. Punkts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

Aprej tikai tie, kuriem skauž un pašiem iekšas par īsu, lai kaut ko jēdzīgu izdarītu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Gābešņik, beidz mērīt citus ar savu mērauklu Nu tev varbūt skauž ka kāds brauc ar jaunu, bet tu ar piecgadīgu. Man vispār patīk šitentā vidējā latvieša nabaga domāšana - tiekšanās pēc jaunas mašīnas un uzskats, ka citi domā tāpat, un tāpēc tie, kas iebilst, patiesībā skauž, un arī grib, tikai to neizrāda. Tādā ziņā interesanti redzēt to starpību starp britiem - tur ja kāds izvēlas braukt ar 20-30 gadus vecu mašīnu, neviens nesāk ņaudēt ko šitādu, jo saprot - cilvēks vai nu ir nopircis mašīnu nostaļģisku iemeslu dēļ, vai arī lai izbaudītu klasisku mašīnu.

Man nekas neskauž, tu varētu vienīgi apskaust mani - ka es neesmu tajā vāveres ritenī, pa kuru tu cītigi skrien. Man pēdējo 10 gadu laikā ir bijušas 3 mašīnas, no kurām divas joprojām ir manā īpašumā, un nav plāna no tām tikt vaļā - cik tu esi pa šo laiku nomainījis? To ka esošā atkal nav laba, mēs jau zinām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Vispār ar vienpadsmitgadīgu... Bet nē, neskauž, jo, ja dikti gribētu, varētu kaut rīt pārsēsties uz jaunu - atļauties varu, plus mīnus arī zinu, ko ņemtu.

Sevis pielīdzināšana britiem gan ir uzjautrinoša - tikai tu piemirsi, ka tas vecais trusis tev nav ne nostaļģisku iemeslu dēļ, ne klasikas, bet tāpēc, ka tā ir vienīgā iespēja, lai pa ziemu tev nebūtu jābrauc ar velosipēdu vai jādiedelē mašīna mātei. Tas bija vienīgais, ko tev kāds par velti iedeva, jo priekš auto nopelnīt pats tu neesi spējīgs. It kā jau nekā nosodāma - visiem te ir savi plusi/mīnusi, sasniegumi/kritieni, uzvaras/zaudējumi - ja vien, lai kompensētu savu nespēju, tu te jau kuro gadu nemēģinātu kultivēt sabiedrisko domu, ka visi, kas nebraukā ar tādiem pašiem veciem hlamiem un nedzīvo tādu dzīvesveidu kā tu, ir lohi un nejēgas. Un tieši tas ir tas, kas tevi padara smieklīgu un reizē nožēlojamu - cilvēkus, kas dzīvē kaut ko ir sasnieguši un var kaut ko atļauties, par nejēgām sauc sīks perdelis, kuram nav ne izglītības, ne jēdzīgas profesijas, ne ģimenes... tikai mātes dzīvoklis un 30-gadīgs dranduļets no opja. Un par ko tad tevi apskaust? Par to, ka 28 gadu vecumā joprojām kaunies par savu nodarbošanos? Ka pats neko neesi sasniedzis un viss, kas tev ir, ir mantojums no mātes vai opapa? Bravissimo, esi jebkura vīrieša etalons...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Tu tiešām esi tik stulbs vai tikai izliecies? "pats neesi spējīgs nopelnīt auto" Par ko tu mani uzskati, bomāru? Es jebkurā mēnesī, kurā ar darbu ir bijis viss kārtībā, varētu uz sitiena pēc algas paņemt pa kādām 300 eirām kādu mašīnu - tur mierīgi sanāktu kāds B3 A80 vai A90, kas vienīgi prasītu roku pielikšanu, bet tas man sevišķi problēmas nesagādātu. Muteres mašīnas regulāra aizņemšanās beidzās līdz ar velosipēda ēras sākšanos - te nu tu man atkal piemērīji savu mērauklu ar "lai nebūtu ziemā jābrauc ar velosipēdu" - man nesagādā sevišķas problēmas braukt ne ziemā, ne tumsā - nu pa lietu ir mazliet nepatīkami, un pretvētru problemātiski, bet tādu reižu nav bijis daudz. Golfmašīnu, piekabi un traktoru pārrakstīju lai nebūtu lietojama tehnika jāpalaiž naglās, sākumā pat nebija domas ar to golfmašīnu braukt, bet nejauši sanāca - kaut gan ir skaidrs ka kaut kādi garāki svētdienas braucieni uz kādu tālāku baznīcu, piemēram, priekuli [2x50 km], arī nākotnē būs ar velosipēdu, jo priekš kam tur kurināt benzīnu.

Ar saviem uzbraucieniem par manu izglītību un nodarbošanos tu man atgādināji to vienu veco pasaku, kurā zinātnieks uz kuģa jūrniekam, kurš nemācēja lasīt, teica ka tas zaudējis pusi dzīves, bet kad kuģim grimstot, noskaidrojoties ka zinātnieks neprot peldēt, jūrnieks viņam pateica ka viņš ir zaudējis visu dzīvi Jā, smuks papīriņš, ko uzkarināt tualetē uz nagliņas man nav, lai arī skaidrs ka tuvāko 10-20 gadu laikā būs kaut kas jādabū, bet nu stresa nav. Toties ir galva uz pleciem, rokas no pareizās vietas, nedzeru, neļuļķēju, ir B/C1 vadītāja apliecība, pašvaka traktortehnikas vadītāja apliecība, māku praktiski jebkuru ar mašīnu saistītu darbu; vislabāk padodas tie, kas lielākajai daļai nepadodas, bik māku metināt, ir zināma pieredze darbos ar koku, kā arī ceļu būvē, nu jau protu praktiski jebkuru velosipēda remontdarbu, tajā skaitā tādus, kādus dižās pilsētas servisi nepiedāvā, varētu vēl paturpināt - nu jā, ja vēl jāmērās ar tevi - spēju arī braukt ar velosipēdu, jo kā jau pēc tavas mērauklas redzam, tev tā būtu problēma Savās necilajās darbavietās katrā es iemācos kaut ko jaunu, sev noderīgu. Kā tev ar šādiem sasniegumiem? Šaubos vai apkalpojot klientus var sevišķi vairāk par papīru smērēšanu un runāšanu iemācīties... Kas notiek ja rokas aug no dirsas, varu novērot tāpat - pirms kāda laika ierēcu ka vienam zināmam jūrniekam rīgā dzīvoklī kaut kādu durvju ierīkošana ar firmas starpniecību izmaksāja kaut kādu štuku...

Vārdu sakot, ja ir runa par kaut kādu nespēju, tā ir JŪSU nespēja. Nespēja pacelt sapņu mašīnu un nespēja par to parūpēties. Es varu atļauties mašīnu, varu atļauties to uzturēt, varu atļauties to uzlabot [laikam izdevīgi piemirsi ka mans A90 man ir vismaz kādus 5k izmaksājis, bet nu tas tak neiet kopā ar "nevari atļauties" tēlu], spēju to saremontēt un parūpēties lai es nepaliktu uz ceļa. Jums tikmēr vajag KASKO un diennakts tehnisko palīdzību, un, vēlams, garantiju. Bet visnožēlojamākais ir lasīt šitentos tekstus par visām līzēm, tekstus pa tēmu "ja es baigi gribētu un sasprindzinātos, tad izdotos uzlēkt augstāk par savu pakaļu un iekert līzē 20k vērtu lētu, nekvalitatīvu, bet JAUNU !!! mizu". Ja tā ir spēja, tad tā spēja ir apmēram kā vīrietim, kam knapi stāv. Šāda švaka jaunas lētās mizas ieķeršanas spēja man arī bija pirms kādiem 8 gadiem, trekno gadu beigās, bet tā kā es nejūtu piedūrienu maksāt kaut kādus ikmēneša maksājumus, tad es to neizmantoju, un slava Dievam ka tā, būtu tikai sapisis savu kredītvēsturi. Bet mani visvairāk fascinē tiekšanās pēc kaut kādas jaunas mizas, jo, lūk, gan jau neplīsīšot - nu jā, jauna mašīna vienmēr paliek jauna...

Protams, mums te vēl ir šķiru atšķirības - te, iauto, kaut kā daudz salasījušies citplanētieši, latvijā praktiski neeksistējošā vidusšķira - bet nu no malas tā jūsu cepšanās par līzēm lētu mašīnu iegādei ir diezgan smieklīga.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Jopcik, kas par penteri ar attaisnošanos un sevis slavināšanu... kā vienotības politiķis pirms vēlēšanām... es esmu gaišais spēks, a jūs tur - tie sliktie... atliek tik aiziet sev medaļu nopirkt. Ja par pasakām runājam, man prātā ienāca kaut kur dzirdēta par tītaru, kas uzkāpa uz sūdu čupas un domāja, ka ir dikti svarīgs un varens.

Bet pašu galveno visā šajā tu tā arī neesi sapratis un izskatās, ka laikam jau arī nesapratīsi.

P.S. Ja neesi pamanījis, tevi jau sen šeit par bomāru uzskata. Un ne jau es to izdomāju.

P.P.S. Nu jā, ieguldīt 5 tūkstošus 3x lētākā mizā, kura tāpat neiet un nekad neies... tāds citus par lohiem sauc ... kaut gan, parasti to, kas lielās ar lieliem cipariem, teikto var izdalīt ar 2 un vēl paņemt 10 nost un tad jau būs tuvāk patiesībai... bet vari netērēt laiku un un neuzskaitīt, ko tu tajā vrakā esi iegrūdis, mani tas tiešām neinteresē.

Labi, man apnika, tālāk vari pats ar sevi

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Guzis

Bijuši divi dīzeļi

Viens 10 gadīgs sharan ..katastrofa

Otrs ravs no salona .. nu tā .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Mana Meriva 1,3 CDTI bija laba no nullītes līdz sešarpus gadu vecumam un 170 tūkst.km nobraukumam. Tad vienu gadu no sešarpus līdz septiņarpus gadu vecumam bija katastrofa - plīsa tieši visnepiemērotākajos brīžos. Tad atkal pusotru gadu no septiņarpus līdz deviņu gadu vecumam bija labi, bet desmitā gada sākumā defekts, kas prasīja evakuatoru. Salaboju, izgāju apskati un pa lēto pārdevu uzpircējam.

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

Bija jaunībā BMW 528i ap gadu ta 1995-2000

pats auto 1983.....nu neko likās 18 gadīgām frīkam, kā saka, martiņš rītiņs,:"kas var būt labaks par šo"

Lieki piebilst-1/2 senču nauda 1/2 paša pusdienu nauda

un vel hvz cik tas fricis bija noripinajis vai ēdis-bet sēdeklis izsedets bija gan...vienīgi

Dzīvs paliku-ta ka bmw nav diagnoze.....

pēc tam kad sāku pats pelnīt trīsgadīgs BMW 535 e39

nu vispar kosmos...bet lūza biežāk-galvenokart elektronika-un piekare alumīnijs

pirms paris gadiem Volvo XC60 atkal kosmoss pec iepriekšējajiem-bet tikai pirmos trīs mēnešus-pēc tam pierod....vispar nelūzt-s,uka garantija laikam

Ta svētdienas pārdomas par bijušajām

P.S

535 gan atceros.....

1.paša pirmais nopelnīts(lietots gan)

2. nu saprotat 535

volvo tā-s,uka jauns - pirkt jaunu laikam atsitas-un nav svarīgi cik dārgu(kādu brendu)ja nav brāķis gadi pieci izņemot eļlu bendžu izdevumu nav???

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Griežos pie visiem ar aptauju - kurus jauno auto modeļus zināt, kam aizmugurējā sēdekļa atzveltnes var tik nolaistas pusguļus pozīcijā (kā autobusā)?

Jo nupat saskāros ar pārsteigumu, Peugeot 5008 minivens (!) praktiski nepiedāvā tādu opciju, kas minivenam, manuprāt, vissvarīgākā. Bet, iespējams, ir arī SUV vai krosoveri ar identisku opciju, kas krietni atvieglotu meklējumus principā.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Chrysler voyager, pacifica, renault espace

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nissan X-Trail

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Ford s-max

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Runājot par miniveniem, kā ir ar Peugeot 5008 un Citroen C4 Picasso / Grand Picasso? Rudenī, iespējams, pirkšu ko lielāku ģimenei un šīs mašīnas tiek tirgotas par pieņemamu cenu, ir glītas vizuāli (manuprāt) un arī gana labi aprīkotas. Turklāt dīzeļi ir ekonomiski, vismaz pēc spritmonitor.de datiem.

Cik internetā var atrast info, viss jau šķiet baigi forši, bet ir daži jautājumi:

- Kā ar 1.6 120zs dīzel? Nav pārāk nīkulīgs priekš sāda izmēra auto?

- Kā ar uzticamību?

- Kādas ir parastākās problēmas?

Un kādas ir alternatīvas ap 25k EUR segmentā? Toyota Verso nepatīk ne vizuāli, ne arī interjers.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Miniveni - mans lauciņš

Skatījos Peugeot 5008, galvenokārt uzrunāja ļoti labās atsauksmes, un tas, ka auto esot ļoti kluss!

www.whatcar.lv/auto-testi/miniveni/

Bet tas noteikti atkrīt, jo nevar atlaist otrās rindas sēdekļus pusguļus stāvoklī. Kas ir viens no būtiskākajiem iemesliem, meklējot jaunu auto.

P.S. Mani francūži praktiski nebaida

Vēl jo vairāk, ja operlīze.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Man pusguļus nav baigā prasība. Sieva grib septiņas sēdvietas, citādi vizuāli simpatizē C4 Picasso. Atbaida gan panelis, bet pirms nav dzīvē apskatīts, norakstīt arī nevar.

Cik saprotu, Grand C4 Picasso un Peugeot ir principā viens un tas pats auto, un tad man labāk Peugeot patīk.

Vēl laikam cenu kategorijā arī Zafira būtu variants. Tikai kaut kā Opel neuzrunā, un Zafīrām arī lielāks degvielas patēriņš (pēc spritmonitor.se datiem). Turklāt arī labākajās komplektācijās būtu jāpievieno kaut kādi 3-4000, lai tiktu pie vēlamā aprīkojuma, un tad jau cena būtu tuvāk pie 30 000. Un es kaut kā nesaredzu, ka Zafira būtu 5000 EUR pārāka pār frančiem.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Vai izbrauci arī?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nē, neizbraucu, jo tas NEnolaižamo sēdekļu jautājums atrisināja visu uzreiz jau saknē.

Bija mums Mazda 5 minivens, principā, pieradām pie patīkamām ekstrām, no kurām atteikties gan negribētos, pērkot jaunu auto ilgam laikam. Ja varētu tagad iegādāties jaunu Mazda 5 (bet vairs neražo), izvēle man būtu skaidra.

M-16 Reģ.: 23.10.2003
1 0 Atbildēt

P-5008 vajag noprovēt izlaižot kādu līkumu. Mani šie rati arī ieinteresēja, jo mani vairāk interesē tas ,ka beņķus var nolikt praktiski izveidojot gludu grīdu. Bet ne par to ir stāsts. Mani visvairāk pārsteidza tiešām klusums salonā ( jauns ir jauns ), neskatoties uz to ka 1,6 dīzelis. Iespējams bija notestēt ar manuālo kārbu ( esmu automāta fans ) un te bija lielākais pārsteigums - kā strādā "ručka": īsi gājieni, precīza slēgšanās. "Ručka" atrodas diezgan augstu un atgādina kaut ko no sporta ratu inventāra. Man bija ellīgi ērti un patīkami ganģēties.. un to saka automāta fans.Un vēl kas. Ir provēts braukt ar dažādiem ratiem, un bieži ir problēmas ar pedāļu novietojumu -te par tuvu, te par augstu, te sajūgs jāspiež hvz cik dziļi. Šajos ratos, pat sevišķi neregulējot beņķi, kājas uzlikās uz kapšļiem pašas no sevis un par šo momentu atcerējos pēc nedēļas, pārdomājot testdraiva detaļas. Un vēl ja gribas salīdzināt kā slēdzas manuālās kārbas, iesaku noprovēt un salīdzināt P-5008 ar Nissan Q vai Xtrailu. Ja jābrauc ar pēdējiem un pa pilsētu, tad man kā "automātistam" tas būtu smags pārbaudījums stumdīt ručku no radiātora līdz bagāžniekam

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Alternatīva ir jaunais Ford-S-MAX ar 1,5 litru 160 zirgspēku benzīna motoru par 26730 EUR.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Negribu turbobenzīna motoru - īpaši ne Forda. Jo aptuveni mēnesis un 2500 km nobraukti ar Ford Fiesta 1.0 ar 100 zs, vidējais patērinš - 7.9 litri.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Taisnība, tikai FORD liekas baigi dārgs, patīkami to aprīkojot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Reāli interesē:

Opel Zafira Tourer (ne tik dārgs)

Toyota Verso (laba cena un aprīkojums, bet liekas "prasts" auto)

No "dārgā gala" skatīties vajadzētu arī:

BMW 218i Grand Tourer

Toyota Prius +

Bet tie abi būs padārgi gan tādā komplektācijā, kā gribētu

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Vai tad zafirai vidējās rindas krēsliem var atzveltni nolocīt guļus?

No ŠIEM es ņemtu verso. Toyotas ir ekspluatācijā drošākas.

P.s. ja prius ir minivens, tad es - Mikelandžello

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Prius + ir 100% minivens!

Tikai baigi dārgs.

Zafiru apskatīšu tuvākajā laikā.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Prius plus

Es domāju ka vienkārši prius. Nemaz nezināju, ka tāds eksistē.

Par zafiru dzirdēju labas atsauksmes. Pircēji īpaši nesūdzas ( kā ar visām jaunām).

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Prius+ man par dārgu, + degvielas ekonomijas ziņā neatmaksājas. Salons gan man riktīgi patika, futūristisks un.. savdabīgs. Arī dizains patika, bet diemžēl par dārgu, patēriņš nav gana mazs, lai atsvērtu iegādes cenu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tam, ka par dārgu, es piekrītu.

Visādi citādi tas ir mans favorīts.

Tam auto par labu runā ar Berlīnes taksistiem izrunātais, ka pirmā baterija nokalpoja 500tkm

Reāli auto (vairāki) taksoparkā ar 1 mlj.km noskrējienu.

Fantastika!

Un hibrīdu jau nepērk, lai ietaupītu izmaksas. Tas ir citāds dzīvesveids.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Bet man joprojām naiva cerība, ka kāds iepriecinās, pastāstot, ka otrās rindas slīpi nolaižami sēdekļi ir arī kādā krosoverā vai SUV

Žēl, ka jaunajā SuperB tādas opcijas nav, tas būtu vislabākais kandidāts!

saf Reģ.: 20.07.2006
1 0 Atbildēt

Iepriekšējam Mitsubishi Outlander varēja, jaunajam nezinu.

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Pajero var 'loti labi locīt aizmugurējos sēdeķļus

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Cik īsti ir slīpi? Ja atceros, tad tam nupat aprunātajam X-trail var regulēt atzveltni.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Slīpāk

Mazda 5 - par ~45% brīvi varēja nolaist. Tā gan ir utopija mūsdienās, kā liecina manas pirmās dīleru vizītes.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Ford Fiesta 1.0 ar 100 zs, vidējais patērinš - 7.9 litri.

............

Tas ir ecoo boost ? Vai tik tam nav 125 zirgi . Man bija uz kādām 3 dienām 1.0 focus . Par motoru tikkai labu labu . Pēc maniem īslaicīgiem aprēķiniem arī ļooti ekonomisks , bet te īsā laika dēļ varēju nokļūdīties .

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

74 kW tehpasē, tādēļ 100 zs būs.

Droši vien patērīņš tāds, jo ikdienas maršruts nav gluži piemērots maziem turbobenzīnniekiem - 1 km pa apdzīvotu vietu, 5-7 km mainīgā ātrumā 70-110 (šoseja, bet cilvēki mēdz braukt lēnāk, ir viadukts pa starpu u.t.t.) un tad atkal 1 km pa pilsētu. Un atpakaļ tas pats.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

nav gluži piemērots maziem turbobenzīnniekiem - kāpēc nav ? Tie mazie mūsdienu benzīna turbomotori jau sāk dot paaugstinātu griezes momentu, sākot ar apm. 1400 apgr/min, tādējādi ļaujot braukt ar augstāku pārnesumu un mazākiem apgriezieniem. Tas noteikti ļauj ekonomēt degvielu. Atmosfēriskais motors tērētu vairāk. Ekonomijai vajag mazu baudāmu trīscilindru dīzeli ;)

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Bet ja nebūtu tik liels patēriņš, mašīna tiešām ir forša priekš mazauto. Klusa, ļoti forša vadāmība un riktīgi labi iet - apdzīt var bez jebkādām problēmām, arī ar pilnu mašīnu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kaut ko jau uzzināju.

Toyota Verso - sēdekļa atzveltni nolaist zemāk var, bet ne tik daudz, kā biju cerējis. Padaudz plastmasīga izskata paneļa apdarē.

Peugeot 5008 - gaidām jauno modeli ~maijā. Tagadējam - sēdekļa atzveltne tikpat kā neregulējas... CItādi super ērts un vizuāli glīts auto.

Opel Zafira Tourer - ārkārtīgi feins auto no visiem viedokļiem, bet sēdekļa atzveltnes regulācijas nav vispār! -> vairs neizskatām

Honda HR-V krosovers - ļoti patika gan ietilpība, gan līdzenā grīda aizmugurē, aprīkojums un arī cena. Taču ļoti minimāla sēdekļa atzveltnes regulācija.

SUBARU - izbrīnīja, jo visiem (!) modeļiem iespēja regulēt aizmugurējā sēdekļa atzveltnes slīpumu, tiesa gan, minimāli. Nenormāli uzrunāja jaunais LEVORG max komplektācijā

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

HR-V nav baigi mazs salīdzinot ar pārējiem? Aizmugurējā sēdeklī ir pilnvērtīga vidējā vietā, vai paredzēta tikai bērniem?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Likās jau it kā ok - vietas pietiekami.

Bet tas lai paliek tikai kā opcija, kaut vai minimāli regulējama sēdekļa dēļ.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti