kasinsf79
Nenormāli uzrunāja jaunais LEVORG max komplektācijā
............
Vai Tev nav par mazu . Pāris vārdos kas uzrunāja ?
Man lasot tehnisko specifikāciju nepatīk levorga klīrens .
kasinsf79
Nenormāli uzrunāja jaunais LEVORG max komplektācijā
............
Vai Tev nav par mazu . Pāris vārdos kas uzrunāja ?
Man lasot tehnisko specifikāciju nepatīk levorga klīrens .
Pēc vizītes Skanstes ielas FORD un MAZDA salonā, atrasts teju vai piemērotākais man - FORD Grand C-MAX.
Kopā 7 sēdvietas ar iespaidīgu salona transformāciju, otrajā rindā konkrēti slīpi atlaižamas sēdekļu atzveltnes, bīdāmās sānu durvis (kam tāds auto ir bijis, tie sapratīs) arī patīkams cenu diapazons. Dotajā brīdī - kandidāts nr.1
Vēl man būtiski, lai iespējama 5 gadu garantija. Tādu opciju FORD piedāvā.
Salona lielums un sēdekļu transformācijas iespējas - praktiski kā manā ne tik aizmirstajā MAZDA 5, esmu pārsteigts par abu auto līdzību vairākās niansēs. Tikai FORD piedāvā vēl vairāk sakomplektējamu ekstru
Es tikai vienu nesapratu - pēc idejas Grand C-Max ir septiņvietīgs, tomēr cenu lapā 3. rindas sēdvietas norādītas par papildus samaksu. Kaut kā nešķiet loģiski.
Bet Titanium komplektācija + pāris tūkstoši papildaprīkojumam, un sanāk visai forši aprīkots vāģis, par labu cenu.
Man kaimiņam ir parastais C-max, ar 110 (laikam) zs dīzeli, kaut kādus 3-4 gadus vecs (pirkts, kad bija 2g vecs). Ir ļoti apmierināts, nekas līdz šim nav čakarējies un vidējais esot ap 5.5/100.
Tev taisnība, arī par to brīnījos.
TITANIUM komplektācija jau ir bagātīga, bet, protams, "debesīm nav griestu" arī papildaprīkojuma ziņā
Pārdevējs gan uzreiz godīgi pateica, ka automāts + benzīns būs ap 12 litriem patēriņa pilsētā. Tātad, izskatīt vērts vispār tikai dīzeli + automatu.
Man liels pluss, nav nekādas steigas. Gribas, lai tomēr ir iekrāta iemaksājama pirmā iemaksa līzingam, gribas, lai auto perfekti atbilst ģimenes vajadzībām, lai tas ir adekvāti ekonomisks (ne ēdelīgs), aprīkots, glīts utt.
Jā, pēc manas nesenās pieredzes ar Fiesta 1.0 EcoBoost, tie Ford turbobenzīna motori nav diez ko ekonomiski. Ja skatās spritmonitor.de, turbobenzīnnieki (vienalga, kuras markas) rij nesalīdzināmi vairāk, nekā oficiālajos papīros rakstīts.
Un te rodas vēl viena problēma, jo man dīzeļi ne visai patīk, bet ja ņem kaut vai to pašu Verso, kur 1.6 dīzelis ar 110 zs maksā tik pat, cik 1.8 benzīns ar 147 zs, tad pēkšņi ir baigi grūti sev iestāstīt, ka mazliet uzlabota braukšanas prieka dēļ un iespējas šad un tad 3. ātrumā ieskrieties no 30-130 ir vērts maksāt 60-70 EUR mēnesī (ja mašīnu paturētu piecus gadus)
At auto saistītām izmaksām gada griezumā vajadzētu tiekties uz 10% no ienākumiem.
Haha, kas tur ir izbrīna vērts? Tikpat labi varētu brīnīties ka A3 ir līdzīgs golfam Pordam piederēja mazdas akcijas, un mazda čupojās ar pordu, gan tehniski modeļu atšķirību dēļ visādi dzelži tika koplietoti ar fordeli, nevis fordu, un tā nu nulto beigu mazda 5 ir uz tās pašas platformas, kuras pirmās paaudzqes fordeļa cmaksis.
Kad reiz sen ar savu mazda 2 notriecu jenotu, un šis pirms nāves man atriebās un izārdīja visu mašīnas priekšu, remontējot to, pazīstamais automehāniķis teica, ka mazdā iekšā ir ļoti daudz ford detaļu, pat mazdā bija iekšā detaļa ar ford uzrakstu, arī kad gultni mainīja, nemazdas servisā, līdzīgu gultni piemeklēja no ford transit....
iespējams, ka tas ir tāpēc, ka mazda 2 tika likta kopā Spānijas rūpnīcā un iespējams, ka turpat liek arī fordus...
kaut gan neesmu dzirdējis, ka mazda ar ford kaut kādā mērā sadarbotos...jā un kopumā, kamēr vēl bija mazda un vedu to uz servisa apkopēm Skanstes ielā līdzība auto bija, tikai man atmiņā palicis, ka fords nez kāpēc bija dārgāks...
par šo abu firmu simbiozi - Ford Probe un Mazda 626 būvētas no vienas platformas, daudzas daļas ritošajā vienādas. Tā ka šīs firmas sadarbojās dikti ilgu laiku jau un nav nekāds brīnums ka kādas detaļas unificētas un tiek lietotas vairākās markās un vairākos modeļos reizē.
Nu tā, Skandi Motors neatradu pilnīgi nekā piemērota...
Diemžēl arī Nissan X-trail un Mitsubishi Outlander sēdekļu regulācijas - smieklīgas. Hyundai tas pats.
Intereses pēc iebraucu arī Citroen, taču pat viņu minivens neparedz sēdekļu regulācijas opciju vispār
Tas nu tā, interesei.
Dotajā brīdī nekā jauna piemērota neatradu visā jauno auto tirgū... Lai arī liekas, apkārt daudz un visa kā.
Nu, Mitsubishi Pajero var ne tikai regulēt, bet arī horizontāli nolaist visu sēdekļu (izņemot 3 rindu) atzveltnes. Tiesa, jauns maksā kā 2 Fordi.
Tikai jautājums, uz kuru pusi nolaižams otrās rindas sēdeklis?
Daudzi ar lepnumu rāda, ka var nolocīt uz priekšu! Bet man vajag uz aizmuguri, kā autobusā. Uzreiz mutes visiem ciet
Ja man būtu jāizvēlas Ford Grand C-MAX, tad pirkto lētāko komplektāciju ar 1,0 litra 100 zirgpēku EcoBoost motoru par 17610 EUR.
Redzi, cik cilvēki dažādi.
Es sarēķināju, ka izvēles gadījumā iegādātos Ford Grand C-MAX ar dārgāko Titanium komplektāciju ar 1.5TDCi un automātu, papildinot vēl ar veselu lērumu ekstru, līdz kopējā cena sastādītu ~33000 eur No kuras, protams, atlaide no dīlera būtu "must have" princips.
Vai esi skatījies cik tas 1,5 litru dīzelis ilgi ieskrienas līdz 100?
Ja neesi tad pateikšu priekšā 13,4 sekundes, ja sasēdināsi iekšā visu famīliju tad visticamāk uz šosejas būs jātusē starp fūrem.
Ja jau esi gatavs atvēzeties uz 33 kilo varbūt izskati S-max kā variantu, startā jau būs labāk aprīkots, turklāt pilnīgi jauns modelis, kas pēc pieciem gadiem vēl visdrīzāk būs aktuāls, nevis kā cmax nupat saņēmis feislifu un pēc gada jau būs jauns modelis. Tadējādi iespējami dārgāku pirkuma cenu vari atgūt ar mazāku vērtības kritumu.
Pirms gada izskatīju parasto c-max kā variantu-pilns līdz lūkai (elektro bagāžnieks, atpakaļskata kamera, parkošanās asistenti utt) ar manuālo kārbu maksāja 8k eiro, no "jaunā" modeļa atšķīrās ar priekšas dizainu.
Tātad vai esi gatavs pirkt auto par 33 pakām ja cits nopērk tādu pašu (auto nespeciālistam) pa 8?
Jāpiekrīt tādam domu gājienam.
Es gan vēl neko konkrētu nedaru, iesākumā tikai apzināju vairākas opcijas, paviesojoties dīleru salonos.
Bet, protams, saprotu, ka S-MAX gan vairāk ērtību, gan dzinēja jaudas, es dotajā brīdī skaļi domāju (rakstu).
Vienas markas auto modelis bāzes komplektācijā pret tādu pašu top komplektācijā ar vēl pievienotām dažām ekstrām ir pilnīgi atšķirīgi auto braukšanas baudījuma ziņā. Vēl jo spilgtāka atšķirība tajos ir mūsdienu jaunajiem auto, kā tas bija pirms gadiem 10-15. Nu ja- cena jau ar ir pilnīgi cita, lai gan vizuāli no ārpuses tādus atšķirt varētu būt pat neiespējami. Kaut kad jau tas tika minēts, ka nevajag pirkt auto ne bāzes komplektācijā- tukša bundža, ne visbagātākajā- pārmaksa ("must have" princips nepieciešams ).
Atlocīt 33keur un vilkties starp fūrem ir.. ļoti baudāmi .
Mani kaut kā EU Fords neuzrunā , bija 5gadīgs Cmax 1,8 benzīns ,LV pirkts , ar origin 145kkm . Rūsa un nepiemērotība salā -ilgi sila utt riebeklības .
Nule kā bračka ,īres fokusā , iekš lapzemes zobus klabināja...
Ideāli būtu jaudīgs, glīts, uzticams, aprīkots, ekonomisks, zagļu neiecienīts utt.auto labā cenā
reāli mazlietots ''dienstwagen'' MB,BMW,0000 netiek izskatīts? tur arī darbojas garantijas un apkopju xaļava .
Godīgi, noteikti nē. Jo man ir "laba" pieredze ar šo Premium marku "mazlietotajiem" auto, lai izlemtu tomēr par labu citiem. Nopērc tādu jaunu, izbaudi garantijas laiku un attā
Pēc tam nākamajam bus daudz sex ar pirkumu Un es negribu būt tas "laimīgais", paldies!
Biju arī BMW salonā. Patīk man 2-er Grand tourer, taču milzīgs pārsteigums par sēdekļu ne - regulācijas faktu (minivenam!!!)
Sieva lielā sajūsmā vispār par Honda H-rv krosoveru, kas arī jauns modelis, glīts un "biezākajā" komplektācijā ļoti bagātīgi aprīkots. Arī budžetā iekļautos ar 25k EUR.
Atnāks pavasaris, būs ar famīliju jābrauc uz Nippon Auto skatīties detalizētāk
Tik ņem vērā, ka H-RV ir priekšpiedziņas auto. Faktiski Jazz, bet ar augstāku klīrensu.
Vietas salonā gana , ļoti jauki gāja pa Maskačkas bruģi , ''neāžojās'' ,negrabēja , komfortabli bez liekas zvalstīšanās . tas gan bija dīzelis ar ručku .benzīns+variators provēts netika Benzīna gāzešanu atbalsta , garantija saglabājas .
P.S. par ''mazlietotu'' , biju domājis līdz gadam vecu demoauto , vēlams no DE .
Es nekad dzīvē nepirktu demo auto. Gada laikā, nostrādājis auto salonā, pietiekami daudz esmu redzējis, ka potenciālie klienti, žurnālisti un arī paši darbinieki ar tiem brauc.
Es gan testa braucienus vienmēr veicu saudzīgi.
Zināmā mērā jau var saprast - tomēr gribas uzzināt, kā motors reaģē, ja spiež pedāli grīdā ;)
Tas pats, šķiet, attiecas arī uz nomas auto. Es kaut kā pats par to nebiju iedomājies, bet automātiski pret nomas auto izturējos nesaudzīgāk, nekā pret savējo. Nekas krimināls, bet, piemēram, tādi sīkumi, kā izbraukšana uz galvenā ceļa ar aukstu motoru - ja ar savu auto labāk pagaidu mazliet ilgāk, lai nebūtu ļoti strauju jāuzņem ātrums, tad kaut kā ar nomas auto automātā braucu ārā pie pirmās iespējas, arī ja tas nozīmēja strauju paātrinājumu ar pirms pusminūtes pie -20 iedarbinātu motoru.
Par ko ir jādomā lai tā izdarītos ar SVEŠU mašīnu? Es plēšu savējo - ja tai kaut kas notiks, es to saremontēšu - ar svešām braucu uzmanīgāk, jo svešas remontēt ir bik problemātiskāk...
Ir teorija, ka iebraukt motoru kā reiz vajag ar gāzi grīdā un pa trasi, vispirms protams uzsildot līdz darba temperatūrai, tā piedilst ātrāk un pareizāk. Autoražotāji jau saudzīgo piebraukšanu iesaka savtīgu nolūku vadīti, lai brāķi saudzīgi braucot iztur garantiju ne jau ka tas tiešām būtu vajadzīgs. Tas pats attiecās arī citās sfērās, piemēram, datoru nopērkot arī kamēr ir garantija vajag to mocīt pa pilnu programmu, ja iztur garantiju, turēs vēl ilgi, jo ja brāķis tad tas izlīdīs ātrāk. Redz kur, VWFans lielisks piemērs, kā eko braukšana beidzas ar to, ka jāremontē motors par savu naudu, jo izvilka garantiju.
Arī ar svešu auto braucu uzmanīgāk
Un noteikti neesmu "sēne" braukšanas stilā.
KIA Carens?
Cik dzīvē redzēti tad izskatās tīri simpātiski un salons arī izskatās diezgan ietilpīgs.
Man sagribējās nedaudz pārdomu izfiltrēt no visa sarakstītā augstāk.
1. Cilvēki ir dažādi, vienam būtisks vecs un kopts auto, citam patīk jauns auto ar garantiju.
2. Vienam princips neatļauj neko iegādāties līzingā, citam tas nesagādā nekādu grūtību vai aizspriedumu.
3. Es nekad mūžā neesmu nevienu aģitējis (kur nu vēl "nolicis") par kādas rīcības pareizību/nepareizību, manuprāt. Gaumes mums dažādas, un tas ir pilnīgi ok
4. Tirgus ir pilns ar daudz feinu auto, bet reāli (sākot meklēt tikai 1 piemērotāko) - izvēle sarūk, un izvēle kļūst ar katru brīdi sarežģītāka.
Kaut kā dīvaini tev tie secinājumi sakombinējušies. Jauns nevar būt kopts? Vecu nevar iegādāties līzingā? Domāju, ka runājot par personīgajiem auto, būs tik varianti, cik cilvēki. Patiešām pamatotu funkcionālo un ekonomisko izvēli var pētīt tikai komercauto. Un arī ne vienmēr.
Ja es varētu atļauties tērēt 30 000 autiņam, tad drīzāk es pirktu divus lietotus pa 10 000 un 10 ieliktu auto remontā. Tad būtu nevis viens, bet divi. Viens minivens, otrs dvēselei ( labs sedans, vai sprtisks vai kāds suv)
Doma nav slikta - esmu kaut ko līdzīgu apsvēris. Bet tomēr lielākā problēma ir tā, ka nevienam auto stāvēšana dīkā nenāk par labu. Un rezultātā ir skaidrs, ka mans 4x4 bez problēmām spēj pildīt arī ģimenes auto funkcijas. Bet otrādi nebūtu iespējams. Tapēc braucu ikdienā ar hobijauto, kura degvielas patēriņš nav draudzīgs, tomēr otra auto uzturēšanai nekādu jēgu neredzu.
Nav jau nemaz slita ideja, vai ne?
No tāda redzes viedokļa var atrast LV saudzīgi (maz) lietotu LEXUS RX, tikai būs gadi desmit-divpadsmit.
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/lexus/rx/eppbj.html
Un tur būtu tehniski pati pilnība. Ar domu, ka plīst jau tādam nevajadzētu daudz
Man dvēselei būtu chrysler c300 ( viņu var tūningot daudz un dažādi), vai camaro... kāds ford f150 raptor pikaps, ar ko patrakot.... tikai tas vits 10000
Par cilvēkiem Tev taisnība....
Bet par Tevi pašu runājot, vai nebija tā, ka savu mazda5 nepārdevi tikai tamdēļ, ka Tavai ģimenei lieks auto vairs nebija vajadzīgs, jo pilnībā pietika ar darba auto?
Vai šajā gadījumā Tev vispār nebūtu ērtāk ņemt nomā minivenus, busiņus uz ģimenes atvaļinājuma/nedēļas nogales izbraucienu reizēm. Cik reizes pa gadu sanāktu, ka tev vajag lielo autiņu 10-15x un tad jau tas būtu padaudz, vai šajā gadījumā nav prātīgāk uz braucieniem paņemt kādu nomas auto, iedomājies, atkristu visas problēmas ar octa, kasko, ziemas/vasaras riepas, ikmēneša kredītmaksājums utt...tiesa nezinu vai nomā ir pieejamas jaunas, Tavai vēlmei atbilstoši auto...
Bet iespējams, ka Tavā situācijā ir kādas izmaiņas un gribas/ir vajadzība pēc minivena pie sāniem.
Tur vēl bija arī $$$ jautājums, kas bija jāsakārto (tajā momentā). Tagad - labprāt atpirktu to auto atpakaļ, bet nav vairs kontaktu
Un izlemts, ka tomēr ģimenei vajag vienu savu (neatkarīgi no mana darba) auto. Būs citas prioritātes arī ģimenē
Es vispār nevaru iedomāties, kā tas būtu, ja sievai nebūtu savs auto. Noteikti justos vainīgs, ka viņai ar bērniem jāsēž mājās, kad es ar večiem aizbraucu uz copi. Nu labi - nevaru arī iedomāties sevi ar makšķeri, bet ideja no tā nemainās.
Šobrīd ir baudāms Fiat-500X piedāvājums. Stilīgs auto ar 1,6 litru 110 zirgspēku benzīna motoru par 165 EUR mēnesī.
Šodien biju Bm auto. Skatījos BMW 218i Grand tourer. Ļoti patika Vienreizējs iespējamais aprīkojums un tehnoloģijas utt. Tikai mulsināja, ka minivenam nav paredzēta otrās rindas sēdekļu atzveltņu regulācija un jā, arī cena - manā variantā 41 000 EUR
Jocīgi, BMW 5 gadu un tikai 100tkm nobraukuma gadījumā paredz tikai 25% atpakaļpirkumu. Ļoti traki.
Kāpēc tev tik būtiska ir tā sēdekļu regulācija?
Jo Mazda 5 tāda opcija bija, pieradām. Baigi ērti garākos braucienos.
Tev mazdai numurs bija 5526? Šodien tādu ar automātu redzēju pie A7 rimčika. Jau sāk nagi niezēt ielikt logā zīmi, ka vecais īpašnieks izmisīgi meklē atpirkt atpakaļ.
Man bija HE9709
Bet, ja kāds ierauga - ļoti labprāt "welcome"!
Izteikta pazīme tikai TAJAI Mazda 5 interesantā dzeltenzaļā krāsā - grafita krāsā lietie diski, āra spoguļi hromēti (nevienu citu tādu neesmu LV redzējis), automāts (retums) un lielā navigācija panelī (vēl lielāks retums).
Mans darba auto nu jau 10 gadus ir Ford Focus. Varu teikt, ka uzticams auto ar dažiem trūkumiem. Praktiski nekas nelūzt. Šad un tad kaut kas ir priekšējā piekarē jāparemontē, bet to nevar uzskatīt par traģēdiju, bet normālu nolietojumu, braucot pa Latvijas ceļiem. Jā, viņam ir skaļš salons, jā viņu lēnām no apakšas sāk pārņemt rūsa. Tas arī viss no problēmām. Visādi citādi 1,6 benzīna motors kalpo uzticami un ekonomiski. Tuvojoties 200 000km robežai uz kādiem 10000 km noēd 1l eļļu. Tāpēc gribētos ticēt, ka arī pārdošanā esošā Focus paaudze varētu būt laba izvēle.
Par auto izvēli principā.
Daudz diskutējam tepat iauto, daudz lasu visu info internetā, kaut ko izlasu jaunu arī drukātajā presē, daudz uzklausu paziņu un draugu pieredzi arī "dzīvajā". Un saprotu, cik cilvēku, tik arī viedokļu.
Jo ļoti komfortabla iegādes summa man personīgi būtu līdz 25k eur. Bet tajā summā bieži vien vēlamais auto ir stipri "papliks" jeb ne tik aprīkots. Kas man vairs neder (nesniedz prieku).
Joprojām tiek izvērtēti dažādi varianti. No kuriem, starp citu, manai sievietei viens tāds padomā arī zemāk apskatītais LEXUS RX kā LV iegādāts jauns, bet caurspīdīgu vēsturi un - draudzīgu cenu, kas maksājama pavisam elementāri. Jo MAZDA tika iegādāta kā reiz tā, LV pirkta jauna, no pirmā saimnieka, tikai krietni lētāk nekā jauna utt. Kalpoja ideāli! Pilnīgam sirdsmieram rezervē būtu kāds tūkstotis iespējamajiem tēriņiem (ja nu tomēr LEXUS plīst).
Kāds ieguvums? Aprīkojumā viss, viss! Uzticama tehnika, moderns un kluss salonā (utopija citiem variantiem) utt. Bet vairs ne dārgi...
Tikai skaļi domāju
Skatos, ka tevis minētajās cenās sanāk ap 6g veci RX:i. Nebaidies, ka būs kaut kas līdzīgs pieredzei ar to Audi, ko kaut kad iekopēji tepat forumā?
Protams, uzticamības ziņā Lexus jau kalpos ilgāk, bet ja kaut kas plīsīs un lūzīs, tad diez vai ar to tūkstoti remontiem pietiks...
Mans vienīgais arguments (pagaidām) par labu tādam ~2006.-2008.gada caurspīdīgi ekspluatētam LEXUS SUV - tikai tas, ka japāņu absolūti uzticama tehnika.
Un varbūt, sanāk atrast pat labu hibrīdu (jo man gandrīz vai tikai pilsētas satiksme).
Bet es jau varu arī kļūdīties, man tas dabā
Nu nu, tas jau ir desmitgadīgs auto... tik uzticami jau nu arī viņi nav. Un tam nav nolaižami beņķi aizmugurē.
Tāpēc jau rakstu, ka skaļi domāju pagaidām.
Jo, ar lielu prieku iegādātos jaunu "tādu kā LEXUS" vēlamajā komplektācijā, bet - tāds auto velk >40k eur, kas man galīgi nav pieņemami.
Viss iet uz to, ka no kaut kādas prasības būs jāatsakās (tomēr). Vai nu tie būs NEnolaižamie aizmugures sēdekļi (kaut vai tas pats HONDA HR-V, kas arī ļoti patīk) vai ne tik patīkama salona un paneļa apdare (piem., TOYOTA VERSO) utt. Smagi, smagi
Nu, vēl jau atliek opcija - sākt vairāk pelnīt...
Tā sāls ir ienākumu sadalījumā. Pelni, cik daudz spēj - tik un tā līdzekļu nekad nav gana, jo aug arī prasības pret dzīvi (ēdiens, dzīvesvieta, apģērbs, izklaides, ceļojumi utt.)
Tāpēc par teju būtiskāko uzskatu prasmi izvēlēties kaut ko sirdij tīkamu adekvātā cenā, nevis uzlēkt augstāk par savu pakaļu, nopērkot nevajadzīgi dārgu un varbūt, ka arī nevajadzīgi lielu auto. Jo ceļot taču var arī ar avio, īrējot auto tur. Nu, kaut kā tā
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?