Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..122
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mani tāda kombinācija ļoti uzrunā.

Vieniem kaimiņiem tāds bija. Brīnumaini, viņi braukāja ar mazu bērniņu, vienu lielāku bērnu un vēl ratiņiem bagāžniekā!

Par hibrīdiem. Berlīnes taksisti stāstīja, ka Prius hibrīdi jau pie 1mlj.km kalpo. Baterija - 500tkm

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 1 Atbildēt

VWfans

Vai ar hibrīd takša šoferi parunāji ? Man ar prātu jauc tie divi hybrīd takši Jelgavā . Jo ir jau viedoklis ,ka vienīgie kuri precīzi rēķina auto izmaksas ir taksisti . Nu acīm redzami sarēķinājuši .

Vai arī citi bonusi . Bezmaksas stavieta no domes , nu kaut kā tā ?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Nē, nerunāju. Tikai uzmanīgi skatījos, vēroju visu. Un mājās CSDD aplikācijā apskatījos datus par šo auto.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Vēl par hibrid taxiem ... Varbūt tojota ar labu atlaidi tos pārdeva m, braucoša reklāma . Un šoferīši pie sevis prātuļo ,,,ja jau taxis hibrīds tad jau laikam ekonomisks

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Esmu Rīgā uz ielām redzējis vairākus LadyTaxi hibrīduniversāļus, tādēļ arī Rīgā tos izmanto.

Hibrīds jau tieši pilsētas ciklā vislabākos rādītājus dos, reālais vidējais pateriņš pēc Spritmonitor.de datiem Auris hibrīdam esot 5,2/100. Tā kā visi hibrīdi ir automāti, arī pašiem šoferiem vieglāka dzīve. Un iegādes ziņā cena būs tāda pati, kā dīzelim, toties motors daudz piemērotāks takšošanai pa pilsētu, atkrīt potenciālas problēmas ar DPF filtriem u.t.t.

Un, protams, uzticamība - cik esmu lasījis, tie Toyota hibrīdi tiešām iet un iet.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Šodien runāju ar Amserv. Cik sapratu, visi Lady Taxi hibrīdtakši tagad stāv Amserv mazlietoto auto placī. Ar finansēm šiem čābīgi.

Vispār grūta tā padarīšana. Esmu ieciklējies, ka ja ņemu Toyot, tad hybrid. Starpība Yaris parastajam ar hibrīdu ir aptuveni 1200 eur. Ja gada nobraukums ir 6-7 t.km, vai ir vērts pārmaksāt par hibrīdu?

Auris hibrīds man vēlamā komplektācijā ap 19 000 eur maksā, Yaris - nedaudz zem 17 000 eur. Parastais Yaris - ap 15 500 eur. Būtu Jazz par kādu 1,5-2 t.eur lētāks, vispār nebūtu jautājumu!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Tavi argumenti pilnībā sakrīt ar manējiem . Bet tomēr neliek mieru kapēc daži taxi apgāzējas . Kapēc daži apgāzējas , bet pēc tam nākamo partiju iepērk dīzeļus . Daudz vieglāk strādāt ar hibrīdu , jau pieminētais automāts , retāka uzpilde

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 1 Atbildēt

Rudens68, es domāju, ka hibrīda takšus LV neizmanto, jo nav gana lieli (gabarītu ziņā). Jo pērk jau tikai lielās kompānijas, un Auris TS jau ir uz robežas, vai var izmantot kā taksi, vai nē. Salonā pamaz vietas. Tādam LadyTaxi tas der, jo tomēr sievietes vidēji ir daudz īsākas par vīriešiem, bet ja šoferim būtu, teiksim, 190+ cm, tad vai nu būtu ļoti neērti darba apstākļi, vai arī aiz šofera varētu sēdēt tikai īsāki cilvēki.

Tā kā valstī nav nekādas nodokļu atlaides, iegādājoties hibrīdus, atkrīt Prius+, jo tas jau maksā kaut kur pie 35000. Un Verso dīzelis sanāk ap 25 (bez atlaidēm). S-Max laikam pie 30.

Kaut kur lasīju, ka ar S-max ar gāzi esot baigās problēmas, tāpēc mainīja atpakaļ uz dīzeli. Kaut kad runāju ar BalticTaxi verso šoferi, viņš benzīngs/gāze dikti slavēja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Hibrīds - reāla manta! Ja agrāk vēl manīja skepsi par to ilgmūžību, visa Vācija jau sen ar uzviju to atspēkojusi ar taxi hibrīdu masveidību. Kur nu vēl pilsētas satiksmē.

Redzu tikai vienu mīnusu savā gadījumā, Prius + minivens maksā baigi dārgi (>35k eur). Bet arī aprīkots tas ir iespaidīgi.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Šodien iebraucu Euro Auto un Inchcape.

No Euro Auto esošajām mašīnām ļoti patīka Kadjars. Gan vizuāli, gan interjera ziņā. Vietas arī cik uziet. Auto šķiet ļoti labi nostrādāts un ļoti komfortabls. Ērti krēslāji, ērti regulājama vadītaja pozīcija. Pats aiz sevis varēju mierīgi apsēsties komfortabli.

Turklāt arī cena visai OK. Pārdevēja pārstāvis teica, ka aptuvenais atpirkums uz 5g/150000 varētu būt ap 30%, kas man gan šķiet drusku optimistiski, bet lai būtu. Vārdu sakot, ar Kadjaru noteikti būs jāizbrauc.

Captur daudz par mazu, Scenic galīgi nepatika priekšējais panelis, lai gan jauns modelis būšot rudenī, un Talismanu neaplūkoju, jo universāli pirkt visdrīzāk netaisos.

Blakus esošajā Inchcape salonā uzrunāja Grand C-Max. Plašs, ērts, ļoti ērti regulējās visi sēdekļi un aizmugurējā rindā pat īsāks pieaugušais var ērti sēdēt. Transformācijas iespējas cik uziet. Pārdevējs solīja atpirkumu ap 20%, kas šķiet drusku pamaz, un Grand C-Max izmaksas vēlamajā komplektācijā arī ar vienādu atpirkumu būtu ap 50 EUR vairāk, nekā Kadjaram. Bet arī šāda opcija būs jāizskata. (Ar miniveniem lieā problēma mūsu gadījumā ir zemais klīrenss, esošie 14 cm jau ir par maz, jo piebraucamais ceļš sūdīgs.)

Ford Kuga nepatika interjers un arī nešķita diez ko plašs, ne salons, ne bagāžnieks. Cits nekas interesants neatradās. Biju negatīvi pārsteigts, ka Mazda CX-5 salonā pārāk maz vietas. Jeb stipri mazāk, nekā gribētos.

Pašreis no apskatītajām mašīnām Kadjars ir topā. Vēl ir plāns palūrēt uz HR-V, Verso, un vēl šo un to. Tad jau testa braucieni rādīs, kas labāk iepatiksies, un gan jau beigu beigās visi rūpīgie aprēķini un pārbaudes lidos miskates virzienā, kad iemirdzēsies actiņas un iekšēja balss kliegs VAJAG ;)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Man Kadjar liekas neglīts, bet Captur skaists. Es ņemtu Captur ar 0,9 litru benzīna motoru...

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Capturs daudz par mazu - par to šodien arī dzīvē pārliecinājos.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Tu man dunci sirdī iedūri - neglīts Kadjar!

Manuprāt, ļoti izdevies dizains.

P.S. Mana Kadjar piegāde kavējas, būs marta 2. nedēļā

AnK Reģ.: 06.10.2014
7 0 Atbildēt

Gaumes lieta taču. Man, piemēram, vemt gribas no BMW X6, BMW X4, kā arī Mercedes jaunā X6 pakaļdarinājuma. Ā, un no Juke arī.

To daudzi mēdz nesaprast

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Par Kadjaru runājot, gribētu 110 zs dīzeli ar automātu, ja jaudas pietiek. Ja nē, tad jāņem 130zs. Bet gribētos iztikt ar 110, tomēr par gandrīz litru mazāk uz 100 patērē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Produktīva diena mums sagadījusies

Es nupat biju MOLLER AUTO salonā, vajag taču ievērtēt arī VW (kaut slava apkārt ne tā labākā).

Interesēja TOURAN - bet neregulējas aizmugurējie sēdekļi kā vēlos - pie tam vispār. Diemžēl vairs sev neizskatu.

Patika SHARAN, bet dārgs. Čalis apliecināja, ka starpības ar ALHAMBRA neesot teju nemaz, tikai cenā.

Kas pozitīvi - patīkami atpakaļpirkuma procenti labi aprīkotiem variantiem (tirgū pieprasījums pēc tādiem auto).

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Es VW no sava saraksta esmu izsvītrojis, jo tie modeļi, kas varētu derēt (Tiguan, Touran) vēlamā komplektācijā ir stipri par dārgu - kaut kur virs 30 000.

Ja mainīšu auto, gribu samazināt izdevumus, nevis palielināt - bet arī ar labu atpirkumu pie tādām cenām sanāktu izdevumus audzēt, nevis samazināt.

Turklāt pieņemu, ka pavasarī parādīsies Seat Ateca, kas tas pats Tiguans būs (ja pareizi saprotu), tikai noteikti maksās daudzus tūkstošus mazāk

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ja grib VW, tad jāņem uz juridisko personu. Šiem ir diezgan spēcīga fleet programma, caur kuru var dabūt ļoti labas atlaides. Viens klients dīzeļgolfu, kurš maksā ap 22-23 kilo, dabūja par apm. 17 ar visu PVN.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Es domāju ņemt tieši uz juridisko, jo mikrouzņēmuma nodokli visdrīzāk pēc likvidēs no 2018.g., un vieglak auto uzreiz likt uz firmu, nevis pēc pāris gadiem atkārtoti pārformēt līzingu (jo tad vajagot vērtējumu + jāmaksā jauna komisija, vismaz tā man banka teica, kad interesējos par esošā autiņa pārrakstīšanu).

Jautājums tikai, vai tādas atlaides var būt aktuālas arī mikrouzņēmumam, kurš plāno iegādāties un uzturēt tikai vienu - nu, maksimums divus, ja ģimene vajadzēs otru auto - mašīnu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es sapratu, ka nē - tas tikai tādā gadījumā, "ja uzņēmumam jau ir autoparks un vēlaties to vēl papildināt".

Citēju dīlera teikto.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Rudens68, es domāju, ka hibrīda takšus LV neizmanto, jo nav gana lieli (gabarītu ziņā).

...

Tā intreses pēc diez cik % ir miniveni cik pārējie . Sbjektīvi drīz citas virsbūves takši Rīgā vispār nebūs . Minivenam laikam nevienam nav hibrīds

Tam kam Jelgavā pieder hibrīd auri takši agrāk kā taksis bjis arī landcruizers .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kā nu nav? TOYOTA PRIUS + ir visīstākais hibrīds - minivens.

Visa Vācija tādus lieto arī kā TAXI.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

LV gan tādu TAXI nav, jo - baigi dārgi!

Vācijā - iespējams, valsts subsīdija tiem tizlās TAXI krāsas PRIUS +.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Tā. Biju šodien Amserv Krasta. Pagaidām izskatās, ka varētu palikt pie Toyota Yaris 1.3 l benz.AT. par aptuveni 16500 eur var dabūt ļoti labi aprīkotu. Paņemšu uz kādām brīvdienām testā un papētīšu sīkāk. Biju pārsteigts par salona ietilpību. Bagažnieka gan tam tikpat kā nav. Un nevajag ar : D

Pārdevējs pārliecināja, ka pie tik maza plānotā nobraukuma hibrīds nebūs pareizā izvēle.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

"Biju pārsteigts par salona ietilpību..."

Hā!!!! Ha!!! Hāaā!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Smiekli pilnīgi nevietā. Loģiski, ka es te nesalīdzinu ar lielākiem auto, bet par secinājumiem vispār. Pats aiz sevis aizmugurē apsēdos, kājām vietas pietika (augums man 1,79 m). Interesanti, ka Auris aizmugurējais krēsls ir mazliet platāks, taču kājām vietas ir mazāk nekā Yaris. Ja ar Auris var braukt 5 cilvēki, tad domāju, ka Yaris vairāk par 4 pieaugušajiem nespēj sevī satilpināt.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

kasinsh, Prius+ par 27600: www.toyota.lv/bestoffers.json

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kur Tu tādu cenu redzēji?

Es interesējos, cena ļoti kož, virs 35k eur.

Akcijā tikai lētais KASKO uz 3 gadiem un lētā 0,99% līzinga likme (izdevīgi).

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Skatos, ka links neiet - vakar vēl gāja. Links no šīs lapas:

www.toyota.lv/current-offers/stock-promo.json

Skaitās īpašie piedāvājumi nolikatavas auto. Tur bija Prius+ Adnaced komplektācija ir vēl kaut kādām pāris ekstrām (laikam metāliska krāsa un vēl kaut kas) ar 8000 EUR atlaidi (aptuveni).

Nez, pamēģini to linku vēlreiz pēc pāris stundām, varbūt kādas īslaicīgas tehniskās ķibeles? Vai arī zvani dīlerim un saki, ka Toyota mājaslapā bija akcija uz noliktavas auto, Prius par 27600, do'šurp!

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Vēl arī bija Premium komplektācijā kādas divas mašīnas, nolaistas no 37-38k uz aptuveni 30-31k. Redzēju un iedomājis par Tevi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es gan neesmu gatavs pirkt TAGAD.

Bet pats fakts, ja tādi piedāvājumi parādās, tas ļoti priecē

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Vīkendā sanāca iebraukt Nissan Norde un Auto Blitz.

X-Trail pozitīvi pārsteidza - gan ar vizuālo izskatu (dzīvē daudz foršāk, nekā bildēs), gan arī ar ietilpību. Principā patika, lai gan drusku uz dārgo pusi ir (šobrīd gan esot kaut kāda akcija, un noliktavā esot auto par 25 000 ar automātu - standarta cena būtu drusku zem 30). Sievai gan ir nepatika pret šo variantu, un pats arī diez vai 30 būtu gatavs atpogāt. Bet par 25... labs variants.

Qashqai salons šaurāks, nekā Kadjar, un tā kā Kadjars man arī vizuāli daudz labāk patīk, tad principā nesaredzu nekādu jēgu ņemt Qashqai, ja izvēle būs starp šiem diviem modeļiem. Pārdevējs gan bija patīkams.

Par AutoBlitz gan neko labu nevaru teikt. Prasīju cilvēkam, kāds Zafirai klīrenss, teica, ka tūlīt atnākšot kolēģis un man palīdzēšot. Kādas piecas minūtes pētīju Zafiru (un arī kaut kādu blakus esošu auto), bet man neviens nepievērsa uzmanību. Zafira arī no dārgā galā un pārāk zema. Bet dīlera attieksme man šķita drausmīga.

Vēl ir plāns apciemot Honda salonu, cerībā, ka HR-V būs gana liels, lai gan principā arī CR-V varētu kļūt aktuāls (nemaz tik lieli ikmēneša izdevumi nesanāk, ja neņem pilnpiedziņu, un pilnpiedziņa mums nudien nav vajadzīga). Varbūt arī aizbraukšu uz Forum Auto, apskatīt jauno Sportage + Peugeot 5008 (un varbūt 3008).

Bet tad jau viss apskatāmais laikam būs apskatīts un būs jāizlemj, ar kuriem auto izbraukt. Pagaidāmi sarakstā ir Renault Kadjar un laikam tomēr arī Suzuki SX4 S-Cross un Nissan X-Trail, lai gan šaubos, ka pirkšu kādu no pēdējiem abiem.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

reno un nissan ""širpotebā" ir dvīņi , nevajag sacerēties ka viens ir franču sūC un otrs ir " kvalitatīvs"" jo japānis.... tā nau , es pats par to pārliecinājos....rūgti nenožēloju , bet ilgāk par līzi savu nissanu neturēšu .

laikam vienīgie , eiropas nesacūkotie , japāņi ir subaru un honda.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Man jau kaut kā šķiet, ka Renault/Nissan tieši otrādāk rīkojas - Nissanu cenšas iebīdīt lētākā plauktā, bet Renaultam tieši pacelt imidžu. Vismaz, pēc pēdējiem modeļiem (Espace, Talisman) tā šķiet. Salīdziniet kaut vai jauno Megani ar Pulsar.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Kādas piecas minūtes pētīju Zafiru (un arī kaut kādu blakus esošu auto), bet man neviens nepievērsa uzmanību. Zafira arī no dārgā galā un pārāk zema. Bet dīlera attieksme man šķita drausmīga.

...............

Nu... Piemēram man parasti nepatīk ši pārdevēju pievērstā uzmanība .

Sen ,sen draugs strādāja foto tehnikas veikalā tad viņi tieši ar šādu ""uzmanības pievēršanu " izkurināja ekskursantus no salona

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nu, līdz šim visi pārdevēji, ja neskaita AutoBlitz, ir bijuši ļoti solīdi - man arī tracina uzbāzīgi pārdevēji. Visos salonos ir pienākuši klāt un prasījuši, vai varu ar kaut ko palīdzēt? (vai ko tamlīdzīgu)

Piemēram, AutoBrava mierīgi atbildēju, ka nē, mēs tikai skatāmies, un pārdevējs neko mums neteica, pirms es neuzdevu kādu jautājumu.

AutoBlitz gadījumā es pat pie personāla vērsos ar jautājumu, un mani pēc tam ignorēja. Tas nav OK.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Tikko kolēģis xtrailu paņēma . dīzeli . nu sajūsmā . Bet viņš visus savus salavē . Sākot ar veco 626 mazdu , golf, micubisi ASX . Cilvēks kaislīgs makšķernieks ,pamatā tas ar virza viņa vēlmes uz lielāku klīrensu .

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nissan X-Trail dīzelim jauda par mazu. Pārāk mazs dzinējs priekš tik liela auto. Darbā 2 gab. šādi ir, abi braucēji dzied vienu dziesmu

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Aha, varētu būt. Kā ar patēriņu? Oficiālais it kā baigi labs, bet ja Spritmonitor.de ievada X-trail, no 2015.g., 130 zs dīzelis, vidējais ir graujošs - 7.84/100. Gan tikai no 13 reģistrētām mašīnām. Un tāds rādītājs it kā arī apstiprina, ka dzinējs pārāk vājš, jo visu laiku jāmoka, lai kustētu uz priekšu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Tā pavirši salīdzināju auris TS cenu lapu komplektācijai Active Plus ... benzins,hibrids .dīzelis . Tā hibrīda cena ir vairāk kā vilinoša .

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Vienīgais baigi daudz jābrauc, pirms cenu atšķirība izlīdinās. Kas arī ir iemesls, kāpēc pirku benzīnnieku, jo dīzelis vai hibrīds sāktu atmaksāties tikai kaut kur pēc 150 000 km (kad pirku savu).

Citādi par Auris TS (parasto) varu teikt tikai labu - ļoti praktiska un ērta mašīna. Komfortabla braukšana arī garos gabalos, visi slēdži, pogas u.t.t. ir loģiskās vietās, ļoti viegli apkalpojama kruīzkontrole. Pieļauju, ka tas kopš "feislifta" nav mainījies.

Nobraukti 65000 km bez problēmām, veiktas tikai standarta apkopes, ja neskaita kādu izpūtēja daļas maiņu pie 60 000 km (mašīna kļuva skaļāka, pagūglēju, ka Vācijā tā esot parasta problēma pirmajiem Auris TS, apkopes laikā uz šo norādīju, servisā uzreiz atklāja defektu un nedēļu vēlāk iebraucu nomainīt, stundas laikā visu nokārtoja).

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Vakar trāpījos Krasta ielas pusē, tādēļ apciemoju Nippon Auto. No ārpuses Honda HR-V izskatās maziņš un šauriņš, bet iekšā... vietas, cik uziet! Ierīkojos visai komfortabli un pilnīgi mierīgi varēju aiz sevis apsēsties. Mazliet maz vietas galvai, bet citādi - ļoti labi. Arī bagāžnieks liels, un Magic Seats funkcija šķita ļoti parocīga, lai gan tā tiks reti izmantota.

Priekšējais panelis patika un izkārtojums šķita loģisks un labs. Kopumā biju tik pozitīvi pārsteigts par šīs mašīnas ietilpību, ka uz CR-V pat neskatījos (priekšpiedziņas CR-V bija kā rezerves variants), jo CR-V kā minimums 90 EUR dārgāks mēnesī un nav vajadzības pēc tik lielas mašīnas.

Tā kā HR-V ir arī izmaksu ziņā starp pašām lētākajām mašīnām sarakstā (kopējie mēneša izdevumi neskaitot kredītprocentus ap 490 EUR), domāju, ka ja testa brauciens neatklās kaut ko tādu, ar ko nespēsim sadzīvot, ņemsim šo auto, kad/ja mainīsim. Vienīgais, ka Kadjaru var dabūt ar normālu automātu - kas būtu ērti. No otras puses - nekādas pretenzijas pret manuālo kārbu nekad nav bijušas.

Vēl iegāju TCM, kur principā vienīgā mašīna, kas cenu/specifikāciju ziņā atbilst vajadzībā ir Subaru XV, bet pie tās nevarēju atrast ērtu sēdpozīciju pie stūres un priekšējā paneļa apdare šķita pat sūdīgāka par Suzuki SX-4 S-Cross.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

AnK

Kapēc nemet skatu tojotas virzienā . Pieredze jau ir ....

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nu, ja nemainīšu, tad arī pie Tojotas palikšu ;)

Iemesls ir vienkāršs - gribas mazliet lielāku auto ar lielāku klīrensu, jo pašreizējā dzīvesvietā sūdīgs piebraucamais ceļš, ko reti tīra, un TS vienkārši ir drusku par zems. Gribas arī mašīnu ar vairāk vietu salonā (aizmugurē). Verso/Avensis pārāk zemi, bet RAV4 - pārāk dārgs.

Piemēram, izmaksas HR-V (neskaitot bankas procentus) būtu drusku zem 500 EUR mēnesī. RAV4 jau no Ekseļa izdzēsu, bet tur izmaksas bija tuvāk pie 700.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kur Tu rāvi TĀĀĀDAS mēneša izmaksas?

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Honda HR-V 1.6D Elegance, iegādes cena 23340, iemaksa 3000, atpirkums 25%.

Līzinga maksājums (bez bankas%): 241,75

Degviela: 145,75 (vidējais 5.3/100, nobraukums 3000/mēn)

Apkopes: 7*225/60 = 26,25

KASKO: 30

Riepas: 16

Nodoklis: 6,05

Tehskates: 2,09

Citi izdevumi: 20

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Aprēķins balstīts uz mēneša izmaksām līdz līzinga perioda beigām (5g). Protams, 100% precīzi nav, bet dod aptuvenu ieskatu kopējām izmaksām. Bankas procentus neiekļauju, jo tie var būt mainīgi, atkarībā no akcijām un tā.

Pašreizējās izmaksas (neskaitot bankas %) sanāk ap 615 EUR/mēn, gan ar finanšu līzingu. Gribu mēneša izdevumus samazināt, nevis pieaudzēt, tādēļ RAV4 atkrīt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

OK

Es tā nekad neesmu rēķinājis. Varbūt tāpēc dzīvi vieglāk uztveru

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Šī arī man pirmā reize, kad šādi aprēķinu izmaksas. Tas iAuto raksts par CRV kopējām izmaksām deva inspirāciju izveidot ekseli, lai labāk varētu salīdzināt izmaksas starp dažādiem modeļiem u.t.t.

Un es personīgi labāk ietaupīšu tos 100-150 EUR mēnesī un braukšu ar HR-V, nevis ar CR-V vai RAV4

(Lai gan tieši šāds aprēķins man lika saprast, ka starpība starp kaut kādiem 28000 iegādes cenā un 23000 nemaz tik traģiska nav )

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Nu savu ex rav arī tā rēķināju , tur bij mēnesī 930 eiro pie nobraukuma 3000

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Vienīgais baigi daudz jābrauc, pirms cenu atšķirība izlīdinās. Kas arī ir iemesls, kāpēc pirku benzīnnieku, jo dīzelis vai hibrīds sāktu atmaksāties tikai kaut kur pēc 150 000 km (kad pirku savu).

.....

Un tad kāpēc tagad izskati dīzeli HR-V

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu, tā bija tiesa, kad pirku Auris TS. Tur tā starpība bija - kad es pirku - kaut kādi 3500 EUR (šķiet, tagad tāpat), atskaitot ja ņēma 1.4D ar kaut kādiem 85 ZS, kas likās gaužam maz.

Hondai cena starpība ir ap 2000 EUR, kas gana ātri atmaksājas un uz 60 mēnešu periodu samazina ikmēneša izdevumus par aptuveni 20 EUR.

Protams, ja testa braucienā daudz labāk patiks benzīnnieks, tad droši vien ņemšu to, jo starpība nav tik liela

MaDDeX93 Reģ.: 16.12.2015
0 0 Atbildēt

Tas bus 2 marks un abas ir vacu, tatad AUDI un Wolkswagen. Protams manam acim tikamas ir Japanu masinas sakot no 2015gada, bet tas bus dargak uzturet jebkura gadijuma.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Starp citu, zaķīši, ja lūkojiet pēc jauniem auto un skataties tieši uz japāņiem, tad skrieniet marš uz saloniem. Japoškām beidzas finanšu gads martā, līdz ar to varētu būt iespēja par labām naudiņām tikt pie jauna braucamā.

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..122
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti