Kasinsh
Lapā wess.lv mazlietotu auto sadaļā ieraudzīju tiešām maz lietotu, 33 tūkst.km nobraukušu RX-350 ar benzīna/gāzes degvielām par 30500 EUR...
Kasinsh
Lapā wess.lv mazlietotu auto sadaļā ieraudzīju tiešām maz lietotu, 33 tūkst.km nobraukušu RX-350 ar benzīna/gāzes degvielām par 30500 EUR...
Piekrītu, atrast var no dīlera/-iem un pat vairākus.
Vienīgais mīnuss, ko saskatu - jaunam dod operatīvo līzingu, arī mazlietotam no dīlera - tikai fin. līzings. Respektīvi, mēn.maksājums tādam 30k vērtam auto var būt dārgāks nekā uz operatīvo līzingu formētam, piem., 30k vērtam auto.
Es par pilnīgi jaunu pilsētas SUV jeb krosoveru ar mazu vai vidēju benzīna dzinēju ar ķēdi.
Kapēc?
1) degvielas patēriņš zems 5-7l/100km;
2) apkopes lētas, paredzamas un gari nobraukumi 20-30t/km pa 100-200EUR atkarība no nobraukuma;
3) augstāka līdz ar to ērtāka sedpozīcija un augstāks klīrens - labāka caurejamība ziemā, manā gadījumāsvarīgi, jo dzīvoju nedaudz nostāk no šosejas, bet arī neredzu nepieciešamību pēc 4x4, jo tik dziļi nekuriene arī nedzīvoju.
4) Vidēja cena 20-25t/EUR, adekvāti līzinga maksājumi;
5) zināma vēsture jeb pats to veido.
6) bonusi no pārdevejiem
Šie ir galvenie iemesli kāpēc savu 9 gadīgo Vectras universāli nomainīju pret pilnīgi jaunu Renault Kadjar.
Renault nebaida pie tam Kadjar ļoti līdzīgs Kaškajam, kas ir labi sevi parādījis. Gaidu ar nepacietību, kad atnāks (vienīgais mīnuss, ja nav noliktavā jāgaida).
Bija sarakstā arī Jeti (garlaicīgs, bet fantastika 2. sēdekļu rindas transformācija), Sportage 2015 (salons šaurs, nepatika interjers), tas pats Kaškajs (mazs bagāžnieks), Kuga (par dārgu), CX-3 (mazs).
Paldies par viedokli
Man Kadjar vietā pietiktu ar Renault-Captur 0,9 litru benzīnnieku.
benzīna dzinēju ar ķēdi ? Mūsdienās ķēde dzinējiem mēdz būt tad, kad ar to jāpiedzen vēl kāds agregāts bez sadales vārpstām, kas prasa lielāku griezes momentu, sūknis vai kompresors. Un šajā gadījumā , kā prakse rāda, dzinējs ar ķēdi nav drošāks par dzinēju ar zobsiksnu, kura piedzen tikai sadales vārpstas.
Līdzīgas domas, tikai jābūt dīzelim. Te labs visai pilnīgs apskats par jauno Tiguan, būšot it kā no aprīļa šeit. Būs jāapskata.
Runājot par degvielas patēriņu, tad, tas tiešām ir aptuveni. Man darbā ir Kaškajs 1.2 + automāts, vidējais borta datora radītājs 7.6l/100km. Šoseja 6 vai nedaudz zem, pilsēta 7-9. Līdz ar to domāju manā rezīmā ar manuālo 7 litros vidēji ielikšos mierīgi. Ikdienā pārvietojos līdz 40km jauktā režīmā.
Kā Kadjaram ar vietu salonā, specifiski aizmugurēj? Apsveru domu rudenī mainīt auto un šis ir viens no variantiem. Vienīgais gribu, lai var kaut cik normāli sēdēt arī aiz manis (195 cm) + arī pats varētu sēdēt normāli, ja bērnu sēdeklis aizmugurē.
(Es gan drīzāk ņemtu dīzeli, jo mana pieredze ar mazajiem turbobenzīnniekiem ir, ka patēriņš būs visai liels (domāju, ka Kadjara izmēra auto ap vai virs 8l/100) un gadā nobraucu drusku virs 30 000, tādēļ lai kā arī negribētos benzīnnieku, tomēr laikam nāksies ņemt dīzeli.)
Pirmais iespaids bija, ka plaši, sieva uzreiz to atzīmēja. Mums ir 2 bērni viens vēl 36kg kresliņā otra uz palikņa. Paši neesam pārak gari, 173cm, Tapēc par 195cm varešu pateikt, kad izvizinašu sievas brāli, kurš ir ap 2m. Pagaidi marta vidu, beigas, tad padalīšos forumā atsevisķi ar iespaidiem.
Kas man nepatika dīzelim (tieši Kadjar), ka tas ir paskaļš gan ar, gan salonā, benzīnieks savukārt ir kluss. Salonā motoru principā nedzird. Mēs nobraucam ap 20-25tkm gadā un parbaucieni ir īsi 5-20km vienā reizē. Līdz ar to neredzu dīzeļa ieguvumus. Mums labāk der benzīnieks. Pie tam ziemā beidzot vairs nevajadzēs salt...
Jocīgi. Arī braucu ar KADJAR dīzeli garāku braucienu, man likās izcili patīkams auto arī akustiski (nebija skaļi viennozīmīgi).
Varbūt ir atšķirība starp 1.5 110zs un 1.6 130zs versijām?
Jebkurā gadījumā, Kadjar ir viens no auto, ko plānoju apskatīt - tāds stipri izskatīgāks Kaškajs
Nu par qashqai varu pastāstīt, bagažnieks kadjar ir par kādiem 50 l vairāk, kopumā lietas būtību tas nemaina, bet ok...
bet par degvielu gan 5-7 litri (benzīnam 1,2 l) kas abiem ir tie paši, noteikti tas nebūs iespējams
pilsētā ja sanāk kā vidējam rīdzeniekam pavadīt lielos sastrēgumos ap 10 l, ārpus pilsētas 5,2l (labākais rezultāts, vasarā, braucot pavējā, atrados viens pats automašīnā)-6,9l (ziemā, liels pretvējš un slapjš sniegs)
Nu, ja mehāniskā kārba, brauc fana stilā un neved pilnu auto, tad 7 litros iekļauties var. Bet, ja godīgi, izskatās, ka pilsonim pārdevējs par degvielas patēriņu smuki pa ausīm sabraucis...
Neviens neko nav braucis, par degvielas patēriņu nemaz nerunaju ar pārdeveju, jo tas nebija galvenais. Skaidrs, ka tehniskajai informācijai nevar ticēt, katram ir savs braukšanas stils. Bet, ja būs 7l, tad viss būs čikiniekā. Varēšu padalīties marta vidū, kad jau kādas 2 nedēļas būšu pavizinājies.
50L ir daudz, tas ir aptuveni 1 vidēji liela ceļojuma soma...
tas tiesa, bet es šo problēmu atrisināju ar jumta bagažnieku 480 l lielumā, jo ne jau katru dienu man to bagažnieku vajag piekrāmēt ar čemodāniem, ikdienas vajadzībām ir pat pārāk liels
un patēriņš uz šo brīdi man ir 7,2 l (24400 km nobraukums), proporcijas varētu būt 60 šoseja/40 pilsēta. Skrējējs neesmu, bet pie pie luksafora ar nečamājos ar lēnu uzsākšanu.
+ drīz būs jāsāk pētīt neta dzīlēs, kas notiek ar 1.2 l turbomotoru pie aptuveni 100000-140000 t/km nobraukuma, pirmajiem sapirkatjiem qashqai jau varētu būt saskrējušies, lai zinātu kurā brīdī būs jāmēģina notirgot, jo nav ticība šā motora ilgdzīvošanas spējai.
Bet kadjar ar pēc skata ir ok, pat liekas nedaudz masīvāks kā manējais...
Tagad papētīju kadjar komplektāciju, kopumā liekas, ka qashqai tas ir labāks, jo daudz vairāk opcijas ir iekļautas papildaprīkojumā
www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=21926
Bet tas ir pats minimums. Reāli vairāk, sevišķi tāpēc, ka iekavās pierakstīts economy.
Kaut kur pat bija tops auto marku, kuras visvairāk krāpjas ar degvielas patēriņu.
Vienu atradu norādi, bet varbūt jūs zinat citas, labākas: ---->http://skaties.lv/auto/autorazotaji-krapjas-noradot-videjo-degvielas-paterinu-secina-eksperti/
Vajadzētu taču saprast, tie patēriņi - tikai aptuveni.
Sēžot lielā korķī, darbinot auto dzinēju aukstā ziemā, braucot tikai īsus gabalus - realitāte būs kardināli citādāka!
Tieši tā. Mums jau nav franču klimata, ziemas tomēr gana garas un kaut ar benzīns silst ātrāk par dīzeli, tāpat uz patēriņu tas iespaidu atstās.
Ja cilvēks vēl dzīvo Rīgā, tad visticamāk korķos pasēdēs un tad var patēriņu skaisti divkāršot visai mierīgi.
Es šo tēmu iesāku, es arī turpināšu
Baigā dilemma sanāk - gribas atrast nopakotu (teju vai max aprīkotu) auto. Budžets - līdz 30k eur, bet vēlams ap 25k eur.
Pavisam mazos neizskatām (jo aktuāli būs 2+2 mazāki braucēji).
Lielāki ir krosoveri, ar kuriem iekļautos ciparos arī ļoti labās komplektācijās.
Vēl ideālāks risinājums, piemēram, S-Max (īsts minivens), bet cena, to maksimāli aprīkojot - teju vai 2 x lielāka nekā mans vēlamais budžets.
Gribētos JAUNU auto, lai atkrīt galvassāpes ar iespējamajiem remontiem un izmaksām.
Vēl jau pieļauju iegādāties arī lietotu (līdz 100tkm nobraukums) maksimāli aprīkotu t.s. "ne lielo" minivenu (lielāks, ērtāks utt.), taču reāli biedē iespējamie tēriņi, kas līdīs ārā neprognozēti (elektronika, sprauslas, automātiskā ātrumkārba u.c.)
Dilemma
Piebildīšu, manā (ex)-mīļajā Vāczemē ir diezgan vērā ņemams piedāvājums ar reāli caurspīdīgu vēsturi pārdodamiem maksimāli aprīkotiem auto. Jebkādiem, gan miniveniem, gan krosoveriem u.c. Arī dīzeļi ar <70tkm nobraukumu utt. Varbūt, ka nereti atrodami vēl mazlietotāki. BET TAS BŪS DĀRGI. Dārgāk nekā pie mums.
Te var aizdomāties, nopērc tādu un brauc gadus piecus cepuri kuldams, maksimālā komfortā. Izmaksas, ja BRC piegādās Rīgā - līdz 20k eur (ne tik smagi finansiāli līzinga gadījumā). Gads gan nebūs būtisks, visreālāk - kāds 2011/2012, bet to ekspluatācijas laiku man tas laikam nebūtu tik būtiski? Tādi varianti tur ir pieejami, un ne mazums
Ak jā, manas prasības:
automātiskā ātrumkārba (obligāti)
klimatkontrole (obligāti)
elektriskie logi 4 gb.
kruīzkontrole
ādas salona apdare (bērnu dēļ - obligāti)
apsildāma stūre
nolokāmi aizmugures sēdekļi (ļoti vēlams)
apsildāmi sēdekļi (obligāti)
xenon vai LED lukturi
bluetooth ar handsfree (obligāti)
atpakaļskata kamera (obligāti)
panorāmas stikla jumts
lietie diski
jumta reliņi (vēlāk - lai var vadāt velo)
Dzīve ir viena, jādzīvo skaisti
Tuscon? X-Trail?
Pagaidi jauno Tiguan? Bet ar visiem Obligāti varētu būt pāri 30tEUR.
Vēl Seat Altea XL vai Alhambra?
5008 vai Carens?
Japāņi viennozīmīgi iekļautos budžetā (plus mīnus), ļoti uzticami un aprīkoti utt. Honda kaut kas ir skatāms, Toyota - mazāk (manuprāt, vairāk piestāv dienesta auto, nevis privāti), kaut kas no Nissan - jā, piekrītu.
Seat Alhambra diemžēl būs daudz pāri 30k eur tādā aprīkojumā.
Peugeot gaidāms jauns modelis vasarā, jāsagaida.
Kia man personīgi liekas tāds... paprasts?... To vismazāk gribu.
Dusmas man uz MAZDA. Vienā mirklī izdomāja apturēt MAZDA 5 ražošanu, bet es biju reāli gatavs tādu nopirkt jaunu! Jo, manuprāt, tas modelis viņiem izdevās teju bez mīnusiem (ja ignorē vājo akustisko komfortu), salīdzinot ar citiem modeļiem - adekvātā cenā. Ak jā, LV pēdējo gadu vairs nemaz nepiedāvāja automātu (kaut citur - tirgoja).
Analogu tirgū nav
C-Max par mazu?
Tas arī bija man galvā, jo patika slīdošās durvis, bet beigās tomer palikam pie krosoveriem. Par Mazda 5 piekrītu, nav analogu.
Vēl bija Freedom, bet tas arī āra no tirgus.
Sorry 2x Freemont tomēr ir Latvijā, cenu lapa pieejama.
Nekad tādu neesmu redzējis
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/fiat/freemont/bmxpch.html
Šitāds. Tas pats Dodge Journey. Bet es arī skatos, ka Fiat mājas lapā tādu vairs nepiedāvā. Bet kaut kas man teica, ka baigais sūds esot. Turot garantijas laiku tikai.
Vēl ir - Baltijas Džips BD-1322 Tantor!
Tāds šausmonis. Es pat nezināju, ka Latvijā ražoja džipus!
Es neiesaku to, vienkārši tagad sērfojot pa internetu, nejauši atradu. Cik viņi maksāja ( jauni) ir kādam informācija? Salīdzinākumā ar citiem.
Ko saka tauta par mūsdienu Fiat?
Tas Fiat Freemont patiesībā baigi uzrunā. 7 vietas, mega aprīkojums.
Ap 27k EUR (pirms sarunas ar dīleri) ar max pakojumu (pilnīgi pat DVD pie griestiem iespējams) ir ļoti pat patīkami!
Neko sliktu. Esmu braucis ar Grande Punto 6 gadus. Labs auto. Domāju, ka kopš 2006. gada jābūt tikai labāk.
kasinsh79
Vai freemontam nav dvīnis ( sencis ) iekš citām markām noslēpies ?
Kolosāls raksts par FIAT FREEMONT:
kursors.lv/tag/fiat-freemont-atsauksmes/
Izlasi un viss momentā top skaidrs. Tikai neesmu pārliecināts, ka manai ģimenei tik liels auto būs ikdienā vajadzīgs.
Nav jau daudz lielāks par 5. mazdu.
Nu ja vēl par tēmu, tad liekas, ka jauns auto meklejams PL, visai interesanti cipari pie VW piemēram tam pat Pasātam,
ja pārvērš EUR no PLN un EUR (LB kurss 4,441090) piemēram 110 kW manuālo dīzeli Comfortline, tad veidojas apmēram EUR 25700,- Tai pat laikā LV tas tiek piedāvāts par EUR 30562,-. Ja 600 km brauciens ļauj ietaupīt ap 4,5k EUR, tas varētu būt to vērts. Vēl tur pat var pasūtīt jauno Tiguan ar bezmaksas Premium paketi dāvanā. Izskatās, ka lielā PL iekšējā tirgus priekšrocības ir acīmredzamas
Atbilde ir finansējumā.
Jo man ne tuvu nebūs 25k skaidrā naudā (kontā).
Savukārt līzings iespējams tikai LV iegādātam auto, cik nu es esmu dzirdējis.
Principā LV banka LV rezidentam nevarētu atteikt līzingu uz citā EU DV pirktu (sameklētu) jaunu auto, bet detaļas neesu pētījis. Arī LV rezidentam būtu jābūt piejamam PL līzingam uz PL auto. Cik zinu mūsējiem, kas strādā Briselē ir pieejami BE auto kredīti, tur līzingu fiziskajām personām vispār nedodot (?). Būtu vērts papētīt sīkāk, jo cipari vilinoši.
Nav gan tā. Pārsvarā nefinansē, īpaši jau no PL. Ir dzirdēts, ka teorētiski var nofinansēt DE, bet tur arī ir čakars - privāts to nevar, ir vajadzīgs starpnieka uzņēmums, kurš ar DE pārdevēju noslēdz pirkuma līgumu (daži līzingi prasa arī maksājuma uzdevumu, lai būtu droši, ka tas auto tiešām ir nopirkts). Nu, ķipa, uzņēmums nopērk, atved šeit un pēc tam piereģistrē uz līzinga kompānijas vārda. Par PL līzingu (LV rezidents - PL līzings, poļu auto) - ja tu nemaksā, meklēt auto Latvijā, plus parādu piedziņa, transports uz Poliju, pārreģistrēšana - tie ir pamatīgi izdevumi, bez tam PL līzinga kompānija ir mašīnas īpašnieks - uz kā pamata mašīnu var reģistrēt Polijas īpašnieks Latvijā, ja viņam citādi nekāda sakara nav? Mūsu līzinga kompānijas arī nefinansē Vācijas pilsoņu mašīnas, kas tiek reģistrētas Vācijā.
Par BE runājot - tur var dēļ diplomātiskajām attiecībām, bet to var arī šeit. Man ir klienti gan no Turcijas, gan no Azerbaidžānas vēstniecībām.
Draugs Prāgā nopirka reno fluence . Laikam par 10 K benzins .Te lētaikais 16,5 K
Iepriekšējo komentāru biju domājis..... jaunu salonā Prāgā .
tak paņem T&C Chrusleru un nefiss seu prātu .
Sazvani via ss.lv , aizbrauc uz skanstes ielu , ieej parexlīzingā , nobrēcies '' gribu šitādu '' , iznaks parex rūķis , ievērtēs , piekritīs dīlam un laizi vesels
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/town-country/bgpmp.html
man 2 bērni 1/2 bērnību pavadījuši ''dzīvojot'' Vojageros ,izbraukāta oirõpa un skandināvija , ērtāka ģimenes autõ nau bijis , pat GL nau tik ērts tālai ceļošanai.
Redzi, viņam degvielas patēriņš 0.5 litri vairāk kā konkurentiem. Un kāds ir teicis, ka viņam liekas, ka amerikāņu autiņi slikti....
Labāk pist smadzenes, nopirkt "labu" eiropieti vai japāni. Nekas, ka neērts bet galvenais 0.5 litru ekonomija un kaimiņš Vasja apmierināts.
.....
Tā tāda ironija. Jo redzu, ka šeit forumā daudzi apliek amerikāņu autiņus, paši nereizi nebraucot ( varbūt ar 80.gada ford escort)
LPG tokš netiek smādēts
UScārs +LPG = tas ko dakters izrakstījis.
P.S. konkretajā a/m ira viss , ko gribētājs uzskaitīja , pat silta stūre
P.S.S. nu vienīgi 0,7L turbomotõra nau , nu nau un visss , jepijomeķ
galvenais, ka 'шильдики "30th Anniversary Edition"' ira, hehe
bet subj iar maksimāli ērts, kā jau kaut kad izteicos, varēju 8h nobraukt neapstājoties. Reālais patēriņš benzīna reiz tika rēķināts no Toronto līdz Ņujorkai braucot. Iznāca 11 l/100 km
Man max sanāca 500 km bez apstājas braukt. Bet reizi braucām 7 gab - 3 bērni 4 pieaugušie 250 km. turklāt 2 pieaugušie un viens bērns sēdēja pašā aizmugurē, trešajā rindā. Tajās vietās kur citiem miniveniem ir bērnu vietas. Viņi teica, ka ērtāk vēl ne reizi nebija braukuši. Muguras nolaida, kājas izstiepa ( starp diviem bidējās rindas krēsliem). Es viņiem ticu, jo man pašam labāk patīk braukt pašā aizmugurē, kad sieva pie stūres. Tur reāli ērti.
Tikai tā ir RUMBULA
Ar visiem secinājumiem no tā fakta.
paroc mobile.de , pasaki baltie.lv savas vēlmes , sagaidi LV ,pārliecinies ka ir labs , baltie sakarto laizīšanu un laizi uz nebēdu -šitā mans paziņa 2gadīgu F10 xdraivu paņēma -origin.110kkm ,+pilns faršš pakešu -29 999 euro uz laizīšanu .
Es, cerams, nevienam te prātu nefishu!
Mēs te aprunājamies par iespējamajiem variantiem, par kuriem jau tagad esmu reāli pateicīgs (atvēra man acis).
kasinsh , nau runa par prata fišanu , Tu uzraxtiji prasības , es uzmetu variantu . Labu variantu , par ļoti samerīgām naudām ,
Kad man reāli bija 2sīči jāizvadā pa skolām un treniņiem + mačiem ( tsk oirõpā) ,tad Vojāgers bij ''dabest'' , uz brīvajām vietām bija lotereja jāizspēlē nax neviens negribēja VW muļķuvannā waj šarovānā braukt....
Mani pers. tolaik kretinēja 160zs... tagad vojageriem ir ļoti baudāmi zs.
kautkātā.
Var jau arī eiropieti. Nebūs Chrysler, bet Lancia, bet auto tas pats. Pie tam, ar kurmināmo...
Pie 180 000 km manam Voyager sākās tāda hroniska angīna, ka vēl pēc 2 gadi sapratām, ka tāpat vairāk braucam ar 2 ģimenes auto.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?