Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..122
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Es te lasu un reāli brīnos, VW Fans ir izteikts piemērs, kā sakomplektēt absolūtu nepievilcīgu (lasi - "pliku") jaunu auto ar izteikti grūtu tālākpārdošanas procesu. Kādas ekstras?

" kādu no tumša toņa metāliskajām krāsām (360 EUR), rezerves riteni (145 EUR), dzinēja aizsargpannu (110 EUR), sadalošo sietu starp bagāžnieku un salonu (95 EUR), miglas lukturus (175 EUR), signalizāciju (215 EUR) un elkoņu balstu (165 EUR)"

Godīgi - es nevienu no tām neuzskatu par ekstru vispār! Varbūt vienīgi metālisko krāsu jā. Bet te nav pilnīgi neviena ekstra, kas man sagādātu prieku no jauna auto pirkuma ilgtermiņā. Nu, galīgi nesaprotu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Bet man tās citas lietas īpaši nevajag. Vai precīzāk - nedomāju, ka ir vērts maksāt 5-7 tūkst.EUR vairāk par bagātīgi aprīkotu auto.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
8 2 Atbildēt

A tu esi parēķinājis, cik izmaksās uzturēt (mazgāt, vaskot, pulēt) to tumša toņa metālisko krāsu salīdzinot ar bezmaksas balto krāsu? Baltais ir daudz "pateicīgāks" tonis pret netīrumiem un kaļķa nogulsnēm. Un tie paši miglas lukturi - tā ir nevajadzīga greznība, kas ietekmē degvielas patēriņu, izmaksas lampiņu nomaiņai. Un ko, ja akmens trāpa? Reāla labuma no tiem nekāda, tik daži izgaismoti metri auto priekšā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 0 Atbildēt

Dizains.

Sievu arī taču sāki aplidot tāpēc, ka tev viņa patika, nevis pēc tam, kad izrēķināji, cik viņa tev izmaksās.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Man ļoti patīk tumšās košās metāliskās krāsas vai mazākiem auto kaut kas vienkārši košs. Ļoti nepatīk gaiši pelēkās, tumši pelēkās un zeltainās krāsas. Lai arī netīrumus uz tādām redz mazāk, tomēr es esmu ar mieru biežāk mazgāt tumšas metālikas krāsas auto. Mazgāju auto pats, automazgātuvju pakalpojumus neizmantojot.

arba Reģ.: 16.12.2002
7 0 Atbildēt

Kas ir labi nopakots auto un kads no tā reāls labums ?

Navigacija ? Jebkura telefona ir labaka un letaka un cik vispar vinu biezi vajag ?

Dvd atskanotajs ? Nafig

Atpakalskata kamera ? Tikai galvu jauc

Joslu uzturetajs ? Kur latvija ir celi ar labi izzimetam joslam

Adaptivs kruizs ? Latvijas apstaklos , da beidziet

Dirvis kas pasas pievelkas ? Un visiem pasazieriem stastit ka vinas nevajag sist

Nesen petiju bmw papildis aprikojumu un sapratu ka vajag 3 lietas

1) m paku

2) labaku muziku

3) automatisks klimats

Viss parejais patiesibā ir suuuuds, kas nekada veida latvijas apstaklos neiespaido lietošanu, tikai apgrutina to

Un nemt aprikojumu pa 15 eu lai pec 7 gadiem pardotu par 500 eu dargak ir smiekligi

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Ir daļa tiešām īsti nevajadzīgu aprīkojumu (joslu, ceļazīmju atpazīšana, auto pārkings).

Mans Obligāti bija:

- parkings (vienkārši atvieglo dzīvi);

- navi (mūsdienās tā vairs nav tikai plika karte, bet multimēdiju sistēma, vienvārdsakot, patīkamāka braukšana);

- 2-zonu klimats (bez komentāriem);

- Lietie diski (labi, ka par tiem vairs nav jāpiemaksā);

- gaiša metāliskā krāsa (starp citu daudzi piedāvā tikai sudrabotos toņus, kas man ne visai);

Līdz pilnībai vēl gribējās, bet nebija tā kā bez šī nevarētu izturēt: Apsildāms stikls (bija bet neiekļāvās budžetā) + stūre (nebija iespējams), stikla jumts (būtu nedaudz šikošana, bet arī bija doma to pasūtīt) un automātiskās 5tās durvis (nebija iespējams).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Pašsaprotamas ekstras:

- klimatkontrole

- krūzkontrole

- apsildāmi sēdekļi (gandrīz visiem jau bazitē)

- atpakaļskata kamera un parkingsensori (kurš mēģinājis, nemūžam vairs bez šīm ekstrām)

Pārējais - pēc vēlmēm un iespējam.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Man ir stikla jumts , piekritu smuki

Labums - 0 !!!

Vasarā papildus piesilst auto, ziemā no viņa aukstums nāk !!!

Kapec vajadzigs 2 zonu klimats ??

Man ir jau otrajam auto, nekad neesmu pat izmeginajis iedomaties ka 1 m3 telpā var uztiret dazadu klimatu ir nedaudz smiekligi

No visiem tiem multimedijiem labums ir tikai sezot korkos !

Braucot vini vispar nav vajadzigi !

Nav neka ertaka ka mehaniski nospiezamas podzinas

( ne velti porsche ir katrai funkcijai sava podzina)

Ok - elektriski regulejami sedekli ar atminu , riebjas ka meistari servisos sedeklus izregulē

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Gribēju piekrist par 2 zonu klimatu. Tieši tāpat domāju, 1 m2 telpā dalīt klimatu ir pilnīgi bezsakarīgs pasākums.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Mana ekstru paka varētu būt:

- pilnpiedziņa vai vismaz slikto ceļu paka;

- klimats (jo vienkāršāks, jo labāk, kaut vai tikai kondicionoeris);

- autonomā apsilde+vējstikla apsilde+sēdekļu apsilde (ziemas paka);

- gumijas paklājiņi + paklājs bagažnieka grīdai;

- tonēti stikli;

- āķis;

- nolokāms priekšējais pasažiera sēdeklis.

- pārējais pēc vajadzības un resursu dadzuma.

Tas ikdienas zirgam. Brīvdienu izklaides auto, protams, HEMI V8, klasiskā piedziņa, 2 vietas, cietais noņemamais jumts, kā jau kobrai pienākas...

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Obligāti:

- klimatkontrole

- kruīzkontrole

- Bluetooth handsfree

- atpakaļskata kamera un/vai pārkinga sensori

- priekšējo sēdekļu apsilde

Ir arī citas lietas, kuras gribētos, bet šīs laikam ir tās, bez kurām negribētos iztikt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nekad dzīvē neesmu redzējis to joslu atpazīšanas palīgu darbībā, bet vismaz nesen dzirdēju stāstu par kādu Subaru, kam tāds esot. Kā tik kādu līkumiņu izņem straujāk (pa iekšmalu), tā šis jūk prātā, midžinās un riebīgi pīkst. Īpašnieks itin nemaz nav sajūsmā, bet nejēdz izslēgt (ja tas maz iespējams).

Tāpat visādi kalnā braukšanas palīgi u.tml. - manuprāt, pilnīgi liekas lietas, taču tauta nopērk.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Es nesen izbraucu ar jauno Kia Sportage, kas ar šo brīnumu bija aprīkots. Uz Jūrmalenes notestēju - totāls sūds. Pīkst, it kā palīdzot atgriezties joslā automātiski (bet man tas neizdevās), jēgas nekādas - ja nu vienīgi esi tik pārguris, ka brauc uz iemigšanas robežas, tad šis droši vien varētu palīdzēt atjēgties, pirms esi nobraucis no ceļa.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 1 Atbildēt

MB izpildījumā , mani tas verķis reāli pamodināja... bet pieņemu ka ""kia"" un " citiem" veiklajiem pakaļdarinātājiem , varētu tikai kretinēt ne palīdzēt

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

kruīzs

parking sensori

klimats .

aptumšotie atpakaļskata spoguļi

Nav bijis bet domāju man derērtu

vējstikla apsilde ( atkausēšana )

stūres apsilde

Neizmantoju sēdeķlu apsildi

NAVI auto ar nē

Nepatīk atpakaļskata kameras tojotas izpildījumā . Tas tad ja viņas tīras .

Nepatīk kā strādā automātiskā loga tīrīšana ar varēja nebūt

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Man aprīkojuma must have, ja pirktu jaunu auto būtu:

1) kruīzkontrole;

2) klimatkontrole, vēlams divzonu. Šo izmantoju, kad braucam tālos gabalus un naktī blakussēdetājs guļ, attiecīgi ir siltāks gaiss, lai nav auksti, bet man pie stūres pietiek ar +20 grādiem, lai nebūtu pārāk karsti;

3) parkošanās sensori ar kameru aizmugurē (ne pašam, bet citiem, kas lieto manu auto);

4) "aklās zonas" brīdinājums - iepriekš nebija, bet tagad CR-V tāds ir. Ļoti laba lieta;

5) sēdekļu un spoguļu apsilde - nu šis jau pirms 10 gadiem bija must have listē;

6) Bluetooth handsfree;

7) vieglmetāla diski;

8) diezgan laba audio sistēma;

9) automātiskās tālās gaismas - vot tā ir štelle!!!

Principā ar šādu obligāto opciju sarakstu jebkurā gadījumā sanāk ļoti labi aprīkots auto, kam tāpat nāk klāt vairākas papildus opcijas, kas nev akūti nepieciešamas.

Šobrīd manam auto ir arī joslu maiņas funkcija, ceļa zīmju lasīšanas funkcija + vēl viskautkaa, ko faktiski neizmantoju. It īpaši ar ceļa zīmju lasīšanu LV ir lielas problēmas - ja ir zīme ar ierobežojumu 70, tad to uzreiz nolasa, bet LV diemžēl ir prakse neuzstādīt atsaukuma zīmes, jo pie pirmā krustojuma zīmes darbība beidzas. Līdz ar to lasītājs nespēj noteikt, ka zīme jau sen vairs nav spēkā.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks

6) Bluetooth handsfree;

7) vieglmetāla diski;

......

Šī jau ir pašaprotama bāze visiem auto kā abs ....

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

automātiskās gaismas un aklais punkts arī nebūtu slikti , neesu gan ar tādu braucis , ja lietotu tad varbūt būtu citas domas

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

"9) automātiskās tālās gaismas - vot tā ir štelle!!! "

Šo man gribētos, bet tā kā nekad ar tādu auto neesmu braucis, tad iekļaut obligātiskajā sarakstā nevaru, jo mierīgi var iztikt.

Bet šī sistēma labi strādā, ja? Nav kā ar lietus sensoriem, kur dzirdēti visādi brīnumi?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Iepriekšējam CR-V lietus sensori strādāja NEVAINOJAMI, jaunam algoritms nav tik precīzs, bet tāpat ir ļoti OK. Pastāvīgi irieslēgts auto režīmā. Pat neatceros, kad būtu manuāli slēdzis iekšā logu tīrītājus.

Arī automātiskās tālas gaismas ir super. Vismaz pagaidām strādā ļoti precīzi. Mums tik šoferi ir pieraduši midžināt par ieslēgtām tālām gaisām pat, ja pretī braucošā mašīna ir kilometra attālumā

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Par sensoriem runājot - vai tiešām ir jēga no gan atpakaļskata kameras, gan aizmugurējiem sensoriem? Mūsu auto ir tikai kamera, nesaredzēju jēgu ņemt arī sensorus.

Par priekšējiem sensoriem - nezinu, kā Toyotām tagad, bet mūsu auto tie sensori ir totāls sūds. Pāriet vienmērīgā pīkstienā jau pie 30 cm no šķēršļa. Droši vien ņemšu arī ar priekšējiem, jo sievai patīk (reizēm ieslēdz, lai dabūtu papildus drošības sajūtu), bet tas arī drusku atkarīgs no mašīnas - jaunajā Sportage, piemēram, man bija grūti precīzi izjust priekšējos gabarītos (testa brauciena laikā mazliet arī paparkojos) bez sensoriem (apstājos kādu pusmetru no priekšējā šķēršļa, pirms ieslēdzu sensorus un sapratu, ka vietas vēl ir DAUDZ). Es gan pie tās mašīnas stūres biju pirmo reizi mūžā, bet tāpat sensorus prasītos.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Esmu baudījis auto aprīkojumā gan parkingsensorus, gan (tikai) atpakaļskata kameru, reāli kamera pat bez PDC ir krietni noderīgāka. Un jaunu auto bez kameras pat tīri teorētiski neizskatītu. Ļoti lēta un ļoti laba ekstra.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Diemžēl ne vienmēr tik lēta. Viens no galvenajiem argumentiem pret Renault Kadjar man personīgi tieši ir kameras cenu politika. Ideālā variantā ņemtu komplektāciju "Zen" ar dažādām ekstrām, kas kopsummā novestu pie cenas pie 23k. Bet "Zen" nevar dabūt ar kameru. Labi, tad varētu ņemt "Intens", kas maksā par 2.2k vairāk, bet arī tad kamera ir tikai pieejama kopā ar pakotni, kas iekļauj arī sānu sensorus, automātisko pārkinga sistēmu un aklās zonas brīdinājumu un maksā 650 EUR. Kopā ar metālisko krāsu un vēl dažiem sīkumiem, tas Kadjars jau maksās virs 25k - kas atkal šķiet pārāk dārgi.

Tas ir svaigs piemērs, bet šo diemžēl esmu redzējis arī pie citiem auto - kameru neļauj pasūtīt ar zemāku aprīkojuma līmeni, vai arī iekļauj kaut kādā pakotnē ar visādām citām nevajadzīgām ekstrām.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Kamēr, piemēram, Škodai, kameras politika dikti draudzīga - 240 EUR un pieejama visās komplektācijās.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Protams, komplektācijās, kurās neietilpst infosistēmas monitors, tas arī jāņem klāt papildus... bet tā vismaz ir loģiska prasība

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Piemēram, japāņiem visiem kameras tagad teju vai bāzītē Kas tikai apliecina, nekā dārga tur noteikti nav. Ja Vācijas autoražotāji vai Francijas autoražotāji kameras pozicionē kā baigo ekstru par bargu naudu, tad nu sorry

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt
Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Izskatās ka es esmu viens no tiem retajiem autovadītājiem, kurš vēl nav pazaudējis tādu ekstru kā spēju braukt atpakaļgaitā tikai pēc sānu spoguļiem un "jūtot" auto gabarītus.

Nakts redzamības kamera tā gan ir ļoti laba lieta. Nesen uz viena bmw izmēģināju. Principā var braukt ar ar neieslēgtām gaismām. Tāda ekstra labi noderētu bandītiem.

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

tad ručņiku vajag mehanisko-savadak stopkas spīd

un kaupēnam neaizmukt....

Starpcitu ka ar roķenēm - skatos elektriska laikam ir nakotne visiem

un mehaniku nedabūt drīz? Ja tā-kapēc?

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Manuprāt tāpēc, ka tā mašīnu no tehniskās puses var labāk automatizēt un no dizaina viedokļa lietderīgāk izmantot viduskonsoli. Piem., start-stop režīmā apstājoties pie luksafora uzreiz nostrādā elektriskā roķene. Apstājoties, izslēdzot aizdedzi un izkāpjot no auto - automātiski nostrādā roķene. Nekad un nekur tas auto neaizripos. Protams aukstā laikā ar šitām funkcijām varēs iedzīvoties nepatikšanās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vai arī svaru, attiecīgi patēriņu, tas kaut kā neietekmē?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pēdējos domu graudus turpinot...

Palietots VOLVO pret jaunu SKODA. Vispār jau tie ir nesalīdzināmi auto pēc klases, piemēram. Vienā (kaut pavecā) būs mega ērtības, klusums salonā, izcils aprīkojums utt., taču otrs būs ar garantiju un uzticams. Kaut arī braukšanas prieks ar to jauno būs viennozīmīgi daudz mazāks

Esmu dilemmas priekšā tagad pats personīgi. Tirgus izpētīts no A-Z pēdējos mēnešos. Tāds auto, kādu gribētu jaunu, maksā anormālu $$$, un to es negribu darīt (pat vēl vairāk, iespējams, ka nevaru tādu pat atļauties). Atliek stipri samazināt vēlmes un pirkt pieticīgāku auto. Jaunu.

Vai arī tomēr atrast reāli caurskatāmas vēstures izcili aprīkotu lielākas klases lietotu auto (vēlams, Baltijā pirktu jaunu), kas, iespējams, arī neplānoti lūzīs kādu dienu...

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Ja pirkt lietotu, es laikam piederu pie tiem, kas drīzāk pirktu kaut kādu 7-8 gadus vecu, nevis "mazlietotu". Piemēram, 2010.-2011.g. Volvo XC90 maksā vidēji ap 17500 EUR (cenas no 15-20k). Bet 2006-2007.g. - ap 10 000.

Piecgadīgajam Volvo nesen beigusies garantija un visas detaļas un problēmas, kas ap 150-200 000 km izlien, būs uz maniem pleciem. Ja paveiksies, tad nekas traks nebūs, ja nepaveiksies, tad būs remonti uz vairākiem tūkstošiem.

Savukārt desmitgadīgajam - ja saimnieks bijis kaut cik normāls - daudz no šīm detaļām būs nomainītas. Starpība iegādes cenā arī atstāj zināmu "rezervi" dārgākiem remontiem.

Protams, desmitgadīgs nebūs tik "svaigs" un ar savām vainām, bet vismaz es ar mazlietotu "Premium" neriskētu.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Es gan arī neriskētu ar mazlietotu "ne-premium", arī tad labāk ņemtu krietnāk palietotu, bet ar maksimāli caurskatāmu vēsturi. Ja ņemt mazlietotu, tad tikai tādu, kuram vēl vismaz pusgadu vai gadu ir spēkā garantija.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

"ne-premium" vienkārši mazāk kam lūzt. Visādu dārgu elektronikas nieku mazāk, nav jāved pieprogrammēt bremžu suporti un citas muļķības. Citādi tā visa lietoto auto būšana ir baigā loterija, ja vien nav kautkādas "iedzimtas" kaites uz ko uzraujās.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Vēl par kameru .........jeb kapēc vēsa atieksme

Kā jau minēju kamera kopš 2008 gada . Toreiz paņēmu rav dizeli max komplektācijā . Jau ātri sapratu ,ka 4x4 reāli nestrādā, navi nav baltija . āda ziemā nepatīk . Kamera regulāri netīra un arī ja tīra manos maršutos nav jēga .Vispār esmu nevāji pārmaksājis . Īsumā jau sapratu ,ka vajadzēja ņemt benzīnu ar automātu un parkingsensoriem , bez ādas, navi ,kameras ( toreiz kamera tikai ar navi nāca ) .

Divreiz esmu labojis aizmugurējo bamperi . Plānā trešā reize , un vis dienas gaismā ar visu kameru .......

Tik nesaprotu kapēc jau uzreiz nevarēja kameras mazgāšanas funkciju vai ar vāciņu aizveramu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Nepārzinu tirgu ,bet manuprāt tagad jau kameras ir visiem auto sākot no kādi 15 K . Tā kā vai tā ir papildu opcija ? .

Draugs saviem pēdējiem diviem autiņiem lidzās kamearai vienm;er liek sensorus .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Par kameru .

Pēdējos gadus vismaz reizi nedēļā nākas būt vietā kur parkojoties noderētu kameras , pa perimetru

1.. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ..122
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti