Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Kā nu kuriem ražotājiem. Japāņiem kameras biežāk ir iekļautas standartaprīkojumā jau no salīdzinoši zemākiem aprīkojuma līmeņiem, vismaz cik es esmu manījis. Lai gan, piemēram, Honda HR-V ir tikai trīs aprīkojuma līmeņi - otrais un trešais iekļauj kameru.

Man ļoti patīk kamera, kad ir jāizbrauc ārā no vārtrūmes, kas šķērso ietvi (piemēram, kad ciemojos pie mātes, kas ir gana bieži), jo kamerā redz arī mazliet uz sāniem, pirms pats var redzēt. Palīdz arī izbraukt no nepārredzamām stāvvietām (piemēram, ja skatu aizsedz busiņš). Parkojoties kameru izmantoju šaurākās vietās, ja nepieciešams piebraukt ļoti tuvu aimugurējai mašīnai.

It kā iztikt jau varētu, it kā ar sensoriem pietiektu, bet kaut kā pie tās kameras pierasts un ērti arī ir.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vasaras iauto garajā mediju testā izmēģināts jaunais FORD S-MAX ar kamerām abos auto galos. Fantastiska ekstra

Brauc ārā no vārtrūmes un reāli redzi, kas brauc/iet pa ietvi abās pusēs. Kur nekādi nesaskati ar acīm vēl tobrīd.

Par to iebildi, ka protam braukt arī bez kamerām. Protams, ka protams. Un bez problēmām. Tomēr akli pretoties acīmredzamām patīkamām ekstrām, manuprāt, ir pilnīgi lieki.

Piemēram, iebraukt savā stāvvietā zem mājas ar un bez kameras - kardināli cita lieta. Tas arī ir komforts.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tā jau ir. Tikko tu, cilvēks, esi kaut ko it kā nereāli krutu nopircis, nāk maita marketologs, un bāž degunā, ka jauns, krutāks verķis tiek ražots, un bez tā NEKĀDI nevar iztikt!

un viss viens, vai tas mikseris, pēdu masētājs, telefons vai TV, auto vai kvadrocikls...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

bet to, ko tev reāli vajag - nekādi.

Iesakiet kaut ko pēc šādiem parametriem:

6 vai 7 sēdekļu auto, kur sēdekļus var ērti salocīt, un tie nav svīstot jāstiepj ārā, un pie kam ir vismaz 185 cm pilnīgi gluda grīda tos salokot;

lai ir ap 110 zs dīzelis ar manuālu kasti, bez visādiem DSG utt robotizētiem murgiem;

lai ir bīdāmās durvis sānos;

lai ir normāli salons izolēts, nespīd daudz bleķa detaļu;

nu un tad man jāizbrauc, lai saprastu, vai sēdeklis ir ērts.

Pārējais mazsvarīgi.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Nezinu par budžetu, bet VW Sharan (tas kas no 2010.gada laikam tiek ražots) izpilda šos nosacījumus.

Vēl ir Voyage veidīgie.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Grand voyager pēc 2005 gada, vai dodge grand caravan pēc 2004.gada ( stow n go).

Kad pirku autiņu, man bija tādi paši parametri ( tikai man bija - automāts) Tālāk par šiem diviem netiku. Nav citu variantu. NAV.

Ir vēl chevy suburban ( tikai tam motors 5 litri.... un durvis nebīdās.)

Ja sešvietīgs, tad varbūt der pacifica. Man personīgi patīk. Pilnpiedziņa.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Ford Grand C-Max atbilst visiem parametriem. Dzīvē apskatīju, likās dikti ērts un praktisks.

Gan jau, ka arī Peugeot 5008/Citroen Grand C4 Picasso arī - nezinu par bīdāmajām durvīm, bet ekonomiskais dīzelis stabili ir.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

ko tu taisies tajā pārvadāt? Šādi auto piedzīvo norietu, nav vajadzības ikdienā no busiņa.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

da daudz ko. Nolocīt vienu malu, lai slēpes, riteni iebāztu - nepatīk uz jumta stutēt vienmēr. Kādreiz pa pārsimt kilo granulu. Vai citus krāmus uz / no laukiem / vasarnīcas. Izklāt madracīti un nosnaust tālākā ceļā, vai ja slinkums / nav llaika telti celt. utt utt, ja cilvēkam ir 3 bērmi, liels suns, māja un vasarnīciņa, vedamais vienmēr atrodas

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

NV200 Evalia neesi skatījies?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Vojādžerim automāts. Bija Vojādžeris... Kārba plīsa 3 reizes. Visi citi remontiņi mērāmi simtos. Laikam neveicās...

Šarāns būs jāapskatās.

aigi Reģ.: 01.08.2005
5 0 Atbildēt

Ah, cik labi atkal ir braukt ar auto, kura nobraukums ir mazāks par 100km.

Un tā jauno auto smarža, mmmmmmmmmmm

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Pirmais sekss arī ir tikai vienu reizi

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šodien iegāju Berģos Toyotas salonā. Mani sajūsmināja Toyota-Auris piedāvājums, kuram ir atlaides līdz marta beigām. Auris universāls ar 1,3 litru motoru un metālisko krāsu nopērkams par 15340 EUR.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Tevi 'fesikontrole'' vēl laiž autosalonos??!!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Man pārdevējs pat vairākkārt aicināja ar Auri doties testa braucienā, bet es atbildēju - nē, paldies, ar šīs paaudzes Corollu jau esmu braucis un tātad arī tās pašas paaudzes Aurim jābūt baudāmam.

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

viņiem viņš vajadzīgs - kā mežā vilks

virina durvis-un barigas var atskaitities ka ir klienti

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nuuu, kā to lai ņem... šis jau nav īsti klients, bet apmeklētājs... uz tādiem drīzāk pluss varētu mārketingam, ķipa, reklāma strādā, cilvēki staigā, bet "barigam" tas ir velti iztērēts laiks. Plus vēl, iespējams, jāatskaitās vadībai, kāpēc nenopirka auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Esmu gan klients, jo savā mūžā esmu nopircis divus jaunus auto!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Varētu teikt, ka neesmu klients, tādā gadījumā, ja es visu laiku pirktu lietotus auto, bet staigātu pa jaunu auto saloniem vienkārši izklaides nolūkos pavisam bez domas kādu no tiem jaunajiem auto pirkt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ko tad tu dari, ja ne staigā pa auto saloniem vienkārši izklaides nolūkos pavisam bez domas kādu not tiem jaunajiem auto pirkt? Tu šobrī plāno, teiksim, tuvākā gada laikā iegādāties jaunu auto un kā vienu no variantiem izskati Toyota Auris?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka jaunu auto pirkšu 2018.gadā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Nu jā, tad tagad staigāt pa saloniem, uzdoties par klientu un testēt mašīnas, pie tam, tādas, kuras tad vairs visticamāk neražos, ir ļoti lietderīga nodarbe

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

vnk cilveks tur "roku uz pulsa"

interese auto"HOooBIJS"

ka teica viena sena filmā

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Pagāšnedēļ izbraucu ar Suzuki Vitara, jo uz vietas nebija SX4 S-Cross. Braukšanas ziņā auto patīkams, šķiet gan, ka paātrinājums drusku švakāks par manu Auris TS (testējot rāvienu no kādiem 80/90 līdz 120-130, jeb standarta apdzīšanas manevru), lai gan labāks par Sportage ar 1.7 dīzeli. Ar bedrēm un nelīdzenumiem tika galā lieliski, pārskatāmība arī laba. Salons garlaicīgs, sievai nepatika priekšējie sēdekļi (kaut kas dūrās sānos, nebija ērti sēdēt).

Auto vienkāršs, bet šķiet labs. Ja būs iedvesma, varbūt tomēr notestēšu SX4, kad pēc pāris nedēļām atkal būs pie dīlera. 20 000 par vispilnāko komplektāciju un pilnpiedziņa kā bonuss vilina, auto likās tīri simpātisks. Plus nebūtu dīzelis.

No otras puses, vēl nedēļu lieliska akija uz Verso - varbūt vienkārši paņemt tādu un miers

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Verso taču tagad ir akcija - ļoti labas cenas?

Ņem vērā, ka Verso modeli Toyota ražo pēdējo gadu, tad noņems no ražošanas vispār. Vai nu gada nogalē būs stock izpārdošana par lieliskām cenām vai otrādi (a la nostaļģija).

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Active Plus komplektācija, 22-arkautko tūkstoši, gandrīz 3000 ietaupījums. Laikam līdz marta beigām.

Tā kā dīleris tuvu mājām, varbūt jāizbrauc. Nekas aizraujošs gan jau nebūs, bet praktisks pēc velna un uzticams. Tuvākajiem vairākiem gadiem labi derētu un zemais klīrenss jau traucē tikai pāris nedēļas gadā, pavasarī, jo tad piebraucamais ceļš pie mājas sūdīgs u.t.t.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirms pāris nedēļām sanāca izbraukt ar vienu 2013.gada Verso, nobraukums kādi 40 tūkstoši. Panelis grabēja kā trīsdesmitgadīgam kadetam... sapratu, ka tādu auto diezvai kādreiz vēlēšos iegādāties.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Njā, tas izklausās švaki.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Bet kā vispār ar operatīvo līzingu? Ja es būtu godīgs, tad norādītu 150 000 nobraukumu uz 5 gadiem, jo tas aptuveni sanāktu reāli. Bet ja norādītu 100 000 nobraukumu, dabūtu labāku atpirkumu un zemāku mēneša maksu...

Vai no šāda gājiena var rasties kaut kādas problēmas? Cik saprotu, vienīgais, uz ko var iegrābties, ir, ka auto izrādās tāds sūds, ka pēc līzinga perioda nevar no viņa tikt vaļā - jo tad nevar vienkārši atdot dīlerim un pateikt paldies par sadarbību? Ir vēl kādas potenciālas problēmas?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Lielos vilcienos - problēmas nebūs, ja auto paturēsi (pārdosi, izpirksi vai pārfinansēsi). Problēmas būs, ja nevarēsi pārdot un pārfinansēt, jo nedos līzingu.

Ja auto atdod dīlerim, tad, pirmkārt, skatās nobraukumu, lai tas nepārsniedz līgumā noteikto. Sods, ja nekļudos, ir 11 centi ir par katru pārsniegto km. Otrkārt, skatās virsbūves defektus un atrēķina nost no atpirkuma. Esmu dzirdējis, ka piesienās arī pie apkopēm un tehniskiem defektiem, bet vai visi dīleri to praktizē, nezinu.

Reālajā dzīvē mašīnas atpakaļ atdod labi ja 5% no visiem oplīzētājiem. Pārsvarā tomēr cenšas pārfinansēt vai pārdot paši, jo, ja tas ir kaut cik normāls un likvīds auto, tad vērtība tam perioda beigās noteikti ir lielāka kā atpakaļpirkuma summa. Tāpēc iesaku tomēr izvēlēties tirgū daudzmaz likvīdu auto ar normālu komplektāciju. Ilgtermiņā būsi vinnētājs.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Paldies par informāciju. Droši vien jau drošāk būs uzdot 150k/5g kā nobraukumu, kas drīzāk atbilst realitātei, nekā 100k/5g. Ja nu sanāk kaut kādi sūdi, vismaz nebūs čakars ar soda naudām.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Kapēc taisies mainīt pajauno Auri ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Avensi vispār vairs neražos ? Vai jauns modelis nāk ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Minivens Verso - pēdējo gadu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Par avensi pārskatījos . Bet par verso tāpat interesanti

Avenša verso neiedzīvojās , gan jau tas pats liktenis

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

rudens68, jo vajadzētu drusku lielāku -principā jau prasītos kādu SUV tipa mašīnu, bet minivens būtu praktiskāks.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā jaunā VW Tiguan parādīšanos pie apvāršņa, aizejošajai paaudzei parādās atlaižu piedāvājumi par labi nopakotiem eksemplāriem. Nupat izdevās izbraukt ar priekšpiedziņas 1.4 TSI 150Zs DSG modeli - atstāja ļoti labu iespaidu - atsaucīgs motors, ļoti precīza stūre, stabila un komfortabla gaita un sajūta ka, auto ir pielipis ceļam, īpaši ņemot vērā, ka smaguma centrs ir salīdzinoši augsts. Arī salona uzbūve atstāja premium sajūtu - dzīvē daudz labāk izskatās, nekā attēlos. Arī pasažieriem ļoti daudz vietas. Pie mīnusiem, kas iekrita acīs testa brauciena laikā - gribētos lielāku kravas telpu, ierobežota pārskatāmība uz aizmuguri un arī uz priekšu - parkošanās sensori ir must have.

Izvēle gan vairāk krīt uz 1.4. TSI 122 Zs ar manuālo kārbu, jo par 150Zs versiju cipars krietni pieaug, taču 122Zs vēl jānotestē, vai nebūs par švaku.

Aprīkojumā: Ziemas pakete, skārienjutīga multimediju sistēma (bez navigācijas) un ādas multisūre, spoguļu pakete(elektriski pielokāmi un apsildāmi, aptumšojošais salona spogulis, lietus sensors u.t.t.), parkošanās sensori, divzonu klimatkontrole un klāt vēl ziemas riepas - viss kopā par 22 000 EUR.

Jautājums, kādas atsauksmes par VW pēdējo modeļu (it īpaši šī Tiguan) kvalitāti un izturību? Personīgi zinu vairākus cilvēkus, kuriem agri parādījās dažādas problēmas ar pēc 2005. gada ražotajiem VW modeļiem - Golf, Passat, Touran un Caddy. Bet laiks ir pagājis un iespējams kaut kas ir mainījies. Gribētos arī domāt, ka Tiguan ar feisliftu 2011. gadā būs novērstas bērnu slimības un pilnveidota tā kvalitāte.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pāris faktu par 1,4Tsi...

- ir pilnīgi normāli pieliet motoreļļu ap 1L / 3000km Dīleris apgalvo, ka tas ir OK!

- neviens vairs nav izbrīnīts, ka konkrētajam dzinējam noklājas turbīna jau agrā garantijas laikā. Varam vien iedomāties, kas notiek pēc garantijas laika beigām.

Vēl pirms brīža pats ko tādu izvērtēju, tagad, faktus uzzinot - vairs noteikti nē!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pāris faktu par 1,4Tsi...

- ir pilnīgi normāli pieliet motoreļļu ap 1L / 3000km Dīleris apgalvo, ka tas ir OK!

- neviens vairs nav izbrīnīts, ka konkrētajam dzinējam noklājas turbīna jau agrā garantijas laikā. Varam vien iedomāties, kas notiek pēc garantijas laika beigām.

Vēl pirms brīža pats ko tādu izvērtēju, tagad, faktus uzzinot - vairs noteikti nē!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Tās problēmas ir visu jaudu modifikācijās un jebkurā laika periodā ražotajos dzinējos? Vairākos forumos lasu, ka problēmas tieši ar t.s. "twin charge" jeb jaudīgāko versiju - to, kas bija testa vāģim, ar kuru braucu. Par 122 Zs versiju neko daudz neatrodu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nuuu, pirms kāda laika sanāca parunāt ar vienu potenciālo klientu, kurš bija paņēmis jaunu B8. Pēc 4 mēnešiem jau gribēja no tās mašīnas tikt vaļā, jo jau 5 reizes bija vesta uz servisu... vai otrādi - 5 mēnešu laikā 4 reizes, neatceros īsti... It kā pa garantiju, protams, bet tomēr nepatīkami.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tāpēc labāk pirkt Toyota-Auris universālu ar 1,3 litru benzīna motoru un braukt bez raizēm!!!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Uz to vāģi arī skatījos, bet tīri ar racionāliem argumentiem. Emocionāli īpaši neuzrunā - manuprāt bezpersonisks dizains un arī salonā mājīguma sajūtu īsti nesajutu - pārāk daudz cietas plastmasas un japāņu niķis mūždien kaut kur uz priekšējā paneļa nogrūst pagalam neglītu digitālo pulksteni. Drīzak priekšroku dodu jaunajam Opel Astra vai Ford Focus universāļiem, savukārt no japāņiem - Civic universālim. Hondai gan arī tāds īpatnējs dizains, bet salonā daudz simpātiskāks par Toyotu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

A kāpēc ne Toyota Landcuiser ar 3.0 dīzeļmotoru un braukt bez raizēm?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Augstāk minētais fakts kārtējo reizi apliecina, ka mūsdienu vācu autobūve (varbūt, izņemot FORD un OPEL, starp citu) - izteikti garantijas laika brīnumi ar daudz karsta *exa pēc tam

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Šodien izbraucu ar Toyota Verso 1.6 dīzeli.

Jāsaka, ka no visiem auto, ko līdz šim esmu testējis, šis laikam tomēr ir visatbilstošākais. Jā - nekāda aizraujoša vadāmība nav (lai gan nav arī slikta), apdzīšanas jāplāno būtu rūpīgāk, bet plusu daudz:

- ideāla sēdpozīcija un pārskatāmība, ļoti komfortabla sajūta pie stūres

- ļoti laba trokšņu izolācija, motors pārsteidzoši kluss

- 3 individuāli krēsli 2. rindā, vietas salonā cik uziet

- degvielas patēriņš

- ļoti labi aprīkots (ksenona lukturi, atpakaļskata kamera, automātiskās tuvās/tālās gaismas, apsildāmi sēdekļi, navigācija u.t.t.)

Turklāt nav zemāks par esošo auto. Jā, nekas aizraujošs tas Verso varbūt nav, bet praktisks un ērts gan. Turklāt man patīk dīlera attieksme (un ir arī tuvu mājām), un līdz šim Auris ir kalpojis lieliski. Un vēl viens sīkums - nebūtu jāmācās jauna infosistēma, jo viss jau pazīstams no esošās mašīnas (uzlabojumi pārsvarā kosmētiski).

Akcijas cena 22800, ar metālisko krāsu, signalizāciju, rēgistrācijas izdevumiem un pāris sīkumiem, kopsumma iznāk gandrīz precīzi 24000 EUR, atlaide kopā 3000 EUR.

Vārdu sakot - vilinoši...

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Nu tā nedēļu esmu vizinājies ar Kadjar (1.2l, 130zs, benzīns) un ir radies jau pirmais iespaids. Lai gan nobraukti ir nieka 350km.

Kopumā ir lieliskas sajūtas. Nezinu vai jātaisa jauna tēma, bet pirmos iespaidus apraksīšu te pat. Auto atnāca ar vismaz 2 nedēļu nokavēšanos (kaut kadas loģistikas problēmas), bet tas ir sīkums, jo esmu sajūsmā no auto.

Kas patīk:

+ Izskats. Krāsu esam trapījuši desmitniekā, gaiši brūna labi izskatās un arī pavasara dublis nav tik izteikts kā uz tumšākām mašīnām. 17'' lietie diski labi izskatās un nodrošina arī labu konfortu uz nelīdzena ceļa. LED dienas gaismas izskatās satriecoši.

+ Vadamība. Elektro stūres pastiprinātajs ar mainīgu jūtīgumu ir lielisks, pie maziem ātrumiem stūre ir ļoti viegla, kas palīdz parkošanos un manervēšanu. Savukārt, uz šosejas ir stingra un informatīva, katra kustība ir tieši tada kā man vajag. Mans braukšanas stils 100% atbilst Kadjar vadamībai.

+ Skaņas izolācija. Motors nav praktiski dzirdams, salonā neuzkrītoši dzird riepas, vēju un riteņu arkās grants ceļa mestos akmentiņus (tos gan diezgan manāmi). Uz Jelgavas šosejas ekperimentēju ar mobilo dB aplikāciju, 100km/h salonā ar izslēgtu radio rādīja vidēji 63dB. Ātrāk neesmu braucis, jo piekodināaja pirmos 3000km nebraukt virs 120km/h vai virs 3500rpm. Riepas 215/60R17 Continental ContiEcoContact 5.

+ Durvju dubultās gumijas, kas neļaus sasmērēties slieksnim un līdz ar to arī mazāk iespēju nosmērēt drēbes.

+ Automātiskās gaismas un Lietus sensors. Gaismas atpazīst cik gaiša ir apkārtne un pašas izslēdz vai ieslēdz tuvas gaismas, saglabajot dienas gaismas always on. Šim modelim nav automātiski tuvo/talo gaismu pārslēgšanās. Savukārt lietus sensors ar mainīgu jūtīgumu savu darbu veic lieliski, vienmēr var atrast īsto jūtīgumu, lai nedomātu par liekām kustībām.

+ Instrumenta paneļa/ multimedijas displeja personalizācija. Var izveidot vairākus profilus, atbilstoši katram šoferim. Personalizēt var ne tikai displeju izskatu, krāsu, bet arī citas tehniskas funkcijas, piemēram, izslēgt/ieslēgt skaņas brīdinajumus navigācijai. u.c. Iespējas ir ļoti plašas. 100% digitalais instrumentu panelis ir neieraksts, bet, manuprāt, ļoti veiksmīgi izveidots.

+ Bagāžnieks.Ir ļoti veiksmīgas formas. Durvis nav pārak slīpas, līdz ar to netiek zaudēta telpa. Dziļums ir pietiekam, lai vietas pietiktu lielam sunim un 4 cilvēku brīvdienu pavadīšanai nepieciešamajām mantām. Dubultajā grīda +7 līdz 10cm (neesmu mērījis) var ielikt papildus lietas.

+ Kustības sakšana. Nezinu vai ta ir kalnā braukšaans palīgsistēma, bet uzsākt braukt var bez gāzēšanas. Mierīgi laižot vaļā sajūgu auto uzsāk kustību, līdz ar to tiek samazinats risks noslāpēt dzinēju. Pirmo reizi ar kaut ko tādu saskaros.

+ Start/Stop sistēma un tāvadības karte. S/S strādā vienmērīgi un neuzkrītoši. Savukārt talvadības bezatslēgas atslēgu var pat nevilk āra no kabatas, bet pietiek pieskarties rokturim, lai durvis atbloķētos, galvenais, lai karte ir blakus.

+ Navigācija. Ar ļoti labu meklēšanas algoritmu. Piedāvā 3 altenatīvus maršrutus. Pie tam liekas, ka spēj iegaumēt un uzlabot iepriekš veiktos braukšanas maršrutus. Cik saprotu, tad izstrādātājs ir TomTom. 12 mēn. bezmaksas atjauninājumi.

Kas īsti neiet pie sirds vai ar ko bija problēmas:

- Nestrāda bluetooth brīvroku sistēma. Tieši manam S6 edge+, jo sievas A3 un brāļa LG G3 ar to pašu Android Marshmallow iet uz urrā. Bet šī nav problēma man vienam GB un DE forumos lasīju, ka ir problēmas ar Samsung, t.sk., arī ar jauno S7. Jāgaida kāds update.

- Bija jānoņemas ar R-link2 sistēmas palaišanu. Datora programma ir izveidota diezgan neveikli. Aplikāciju instalešana pašā automašīnā ir ātra - ieliec USB un visu automātiski uzinstalē. Sākumā piereģistrējos GB vietnē, vakar pārreģistrējos uz PL, jo PL tomēr ir reģionalais piegādātājs, līdz ar to ģeogrāfiski vairāk atbilst. Gribētos tomēr saderību ar Android Auto.

- Latviešu valoda. Sistēmas ziņojumi ir diezgan neveiklā latviešu valoda, nezinu, kas veicis tulkojumu, bet tā dažbrīd ir jokaina, piemēram, Aktualais degvielas patēriņš ir nosaukts par Strāva. Sākuma nesapratu, ko tas nozīmē, esmu hibrīdu nopircis? Lai gan navigacija ir ierunāta ļoti labi. Pēc pāris dienām pārgāju atpakaļ uz angļu mēli. Navigācijai atseviški nevar izvēlēies valodu.

- nav briļļu plauktiņa.

Krēsli ir stingri un pozīcijas atrašana nesagadaman grūtības.

Degviela patēriņs ir 7.0l/100km, no 350km 180km ir pa šoseju, 50km ir pirmssvētku sastrēgumi, pārējais piepilsētas un brīvdienu pilsētas satiksme.

Jaudas uzsākšanai pietiek ar liku likām. Kustībā it kā arī, bet, protams, 2.0 turbodīzelis bija straujāks. ar Kadjar ir neliela aizture, bet nav pārāk kritiska, ja neveic pārdrošas apdzīšanas, tad problēmam nevajadzētu būt, kā nekā šis nav sporta auto, bet ģimenes krosovers.

Vietas salonā ir pietiekamas, bet garāku braucēju par 173cm vēl nav priekšā sēdejuši par to iekomentēšu vēlāk.

Varētu ievietot bildes, bet no inbox foto nesanāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Va vellos, cik nopietna pirmā atsauksme

Prieks, ka vairāk vai mazāk viss apmierina.

Kaut man BLUETOOTH ir pats būtiskākais, kas vitāli vajadzīgs (hands free mobilajam). Te gan es mierā neliktos

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Jā, tas tracina, bet nevaru arī apgalvot, ka Renault vaina, jo izmēģināju dažādus telefonus un visi iet, izņemot manu HVZ, kur meklēt problēmu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Prasi dīlerim. Būs vairāk tādu sūdzību, viņi būs spiesti risināt jautājumu importētāja līmenī.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

aigi

Šis ir tavs pirmais jaunais auto?

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Nē otrais.

Pirmais bija 2006. gadā Fiat Grande Punto. Braucu līdz 2012. gadam.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

aigi, paldies par atsauksmi! Izskats Kadjaram man arī ļoti patīk un patēriņš arī visai OK - ja ilgtermiņā noturēsies ap 7/100, ļoti forši.

Cik km gadā nobrauc? Interesē, kā tik mazs motors ilgtermiņā uzvedīsies.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Nu rēķinu, ka 20tkm gadā vajadzētu iekļauties.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Man jau liekas, ka tiem mazajiem motoriem nav ne vainas, ja no viņiem neprasa vairāk ka paredzēts.

Neesmu dzirdējis, ka Ford 1.0 motori būtu sagādājuši galvas sāpes un būtu negatīvas atsauksmes vairāk kā par citiem motoriem.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu, varbūt arī visas agrākās problēmas ar VAG TSI motoriem devuši visiem nepelnīti sliktu slavu.

Man vienīgā personīgā pieredze ir ar 1.0 EcoBoost un Ford Fiesta, kur viss ļoti apmierināja, atskaitot mežonigais patēriņš - virs 8l/100 uz kādiem 2500 nobrauktiem kilometriem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

aigi

Jautāju tāpēc, ko tā sajūsma par LED lukturu satriecošo izskatu, 17 collu diskiem u.c. ir tik liela, ka tāda var būt tikai, ja pērk pirmo jauno mašīnu. Pieņemu, ka tavam 2006.gada Fiat nekā tāda nebija.

Kad no salona izripināju savu šobrīd lietošanā esošo CR-V, kas ir 4.jaunais auto, ko esmu iegādājies, man sajūsmas nebija vairs nekādas - vienkārši patīkami iekāpt jaunā auto un braukt ar to! Anyway, apsveicu ar jauno auto un novēlu, lai Tava sajūsma par šo renīti nebeigtos visā tā lietošanas laikā! Un, lai labi ripo, protams!

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Lai gan pašam tas ir tikai 2. jaunais auto. Esmu braucis ar pietiekami daudz jaunu auto (dienesta), lai tomēr saglabāto šo WOW efektu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Atļaušot iepostēt vienkārši tāpat, lai nebūtu 666 komentāri! Tagad vismaz ir 667

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 1 Atbildēt

Priekš 1.2 motora 7l izklausās pēc nenormāla patēriņa.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu nu... ņemot vērā, kāda bundža tam jāvelk, tas ir pat ļoti normāls.

AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Tā kā nupat nosūtīju maksājuma uzdevumu par pirmās iemaksas pārskaitījumu, ja nekas ekstrēms nenotiks, manā valdījumā 2016.g. jūlijā nonāks zils Toyota Verso, 1.6 D4D Active Plus.

Kāpēc Verso? Nu, iemesls mainīt mašīnu ir, jo rudenī gaidāms ģimenes pieaugums un esošajā mašīnā aiz maniem teju diviem metriem zīdaiņu krēslu īsti ielikt nevarēs, vismaz ne tā, lai man būtu ērti.

Skatījāmies uz kaut ko krosoverveidīgu, jo gribējās augstāku klīrensu, plašāku salonu u.t.t. Tomēr nevienam krosoveram nav trīs atsevišķi sēdekļi vidējā rindā, vai arī divas papildus vietas bagāžniekā (vismaz nevienam, kas ietilpst mūsu budžetā). Nu, sarakstā bija vairākas mašīnas, ar dažām arī paspēju izbraukt, bet tad redzējām, ka ir Verso akcija...

Man principiālākie iebildumi pret Verso bija tās garlaicība. Tas, ka klīrenss nav diez ko augstāks, nu, tas nav primārais - un Verso tas esot 14,5 cm, kas tomēr ir pāris cm vairāk par, piemēram, Zafīru, kurai laikam bija 12.

Tomēr, ar prātu apsverot izmaksas pret ieguvumiem, tika lemts Verso dzīvē ievērtēt. Un izbraucot biju ļooooti pozitīvi pārsteigts - īpaši par fantastisko sēdpozīciju. Motors protams nekāda raķete nav, bet nelikās gausāks par, piemēram, Sportage dīzeli vai Viatara benzīnnieku. Un pie Toyotas arī pierasts ir, dīleris tuvu mājām, u.t.t.

Turklāt akcija attiecas uz jauno, 2016. gada, modeli. Navigācijas ekrāns esot drusku lielāks, grafika uzlabota, pāris citas krāsas ielaidumi priekšā, bet pats galvenais - mašīna ir aprīkota ar automātiskām gaismām, kas ir ekstra, ko ļoti gribu izmēģināt. Aprīkojuma saraksts garš un iekļauj visu, ko vien varu vēlēties - ksenons, atpakaļskata kamera, automātiskās gaismas, lietus sensors, individuāli bīdāmi aizmugurējie sēdekļi, navigācija (+390 EUR) u.t.t.

Cena beigu beigās sanāca precīzi 24000. 22800 pirkuma summa, pārējais par reģistrāciju, signalizāciju, navigāciju un vēl dažiem sīkumiem. Atpirkums 25% (5g/150 000), bankas likme 0,99% - ikmēneša maksājums 265 EUR.

Papildus paņēmu "Premium" līzingu, kas ietver riepu maiņu (no glabāšanas atteicos), visas apkopes un pagarinātu garantiju (no 3g/100 000 uz 5g bez nobraukuma - lai gan pagarinātā pilnīgi visus mezglus nesedz, vismaz manam Aurim nē). Papildus 35 EUR mēnesī laikam sanāk, pēc aprēķina vajadzētu būt drusku lētāk, nekā visu ņemt atsevišķi.

Praktiskie apsvērumi guva virsroku, tātad. Bet no testētajām mašīnām, Verso arī vadāmības ziņā man patika labāk par pārējām līdz šim testētām, un komforta ziņā 100% uzvarēja.

Tā, lūk, būšu ticis pie jaunas mašīnas...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Apsveicu!!!

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Paldies

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Labais! Lai labi ripo!

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Paldies

Lasītākie raksti

Jaunie raksti