Kā jau demo mašīnai pieklājas, mans testējamais KIA Sportage sarkanā Infra Red tonī ir vispilnīgākajā komplektācijā GT Line. Auto siluetu krēslā varbūt kāds pat sajauks ar Porsche Cayenne, tomēr arī ar KIA zīmi šis spēkrats vizuāli iespaidīgs, sportisks, mani īpaši uzrunā masīvie kantainie priekšējo LED miglas lukturu bloki. Salonā ir ērti sēdēt abās rindās, priekšējie sēdekļi transformējas elektriski, būtiski, ka auto kļuvis nedaudz plašāks. Priekšējais panelis veidots robustā stilā, bez apaļumiem. Tajā milzums dažādas informācijas jau starp abiem pulksteņiem plus vēl Supervision Cluster ar 4,2 collu ekrānu viduskonsolē. Tiesa, vajadzēs vismaz pāris stundas, lai visu šo taustiņu sistēmu puslīdz apgūtu. Ir viena lieta, kas mani Sportage kopumā pievilcīgajā salona interjerā kaitina — kādam varbūt ekskluzīvā, bet, manuprāt, pilnīgi nevajadzīgā un nepraktiskā melnā klavierlaka uz durvju paneļu atbalstiem. Nu, pilnīgs čau! Vēl jāņem vērā, ka bagāžnieka vāks, kuru arī darbina elektrība, virināms ar pulti, pie tam pavēļu izpilde tāda nesteidzīga. Toties bagāžniekā zem grīdas rezerves ritenītis!
Braukšanas sajūtas ar šo auto labas i uz šosejas, i pa meža ceļu, kur Sportage gana mīksts, forsējot dziļākas dubļu rises. Ja brauc lēnām, var skatīties uz debesīm caur panorāmas jumtu, bet vai to vajag? Auto ir tīkami kluss.
Divlitru dīzelis ar 184 zirgspēku jaudu un automātu maksimālajā komplektācijā GT Line maksā 35 tūkstošus eiro. Nav lēti, tiesa, tas ir 4x4. Bez ekskluzīvajiem 19 collu vieglmetāla diskiem noteikti var iztikt, mūsu ceļiem krietni piemērotāki būs 17 collu ripuļi. Taču priekšpiedziņas Sportage bāzes komplektācijā EX — tur iekšā apsildāmi priekšējie sēdekļi, stūre, parkinga sensori abos auto galos, navigācija — ar 1,7 litru 136 zirgu dīzeli un mehānisko kārbu vērts tikai 24 tūkstošus, un šāds auto jau liks aizdomāties potenciālajam jauna parketnieka pircējam!
KIA Sportage 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais KIA Sportage 2016, kāda pieredze?