Labdien, jautājums par ,manuprāt, diezgan populāru problēmu.
Cik sarežģīti vai dārgi ir sataisīt sēdekļu apsildi Volvo v70 ja nesilda tikai šofera pusi?
Konsultējos ar kolēģiem un izrādas ka pat diviem vēl ir tāda pati problēma. vienam volvo xc70 un otram Ford Focus.
Varbūt vēl kādam ir tā gadijies - cik izmaksāja?
Vai arī kāds pats ir taisijis - cik laikietilpīgi un sarežģīti tas ir? ja sēdekli izņem, tas viss kautkur dziļi noslēpts vai arī kautkur tur vien ir apskatāms un problēma ļoti iespējams vizuāli ātri atrodama?
Un varbūt kāds zin kādu cilvēku ,kas labprāt paskatītos, vai pa dienu mājās garlaicīgi un grib kautko nopelnīt. servisos laikam pie 100 EUR plēš. tākā ar mašīnu braukšu vēl mēnešus 4, bet dibenu siltu gribas. vairāk par 40 EUR atstāt negribas.
nu ir cilvēki kam tas hobijs un vakarā pa stundu nopelnīt 40 EUR ir neslikti, protams par detaļām maksātu, bet nevajag cilvēku kas pēc Eiropas standartiem visu sataisīs un pie reizes nomainīs bremžu klučus lai nokāstu naudu.
Kad iepriekšējai mašīnai aķis pa nakti mira nost 3/4 servisiem prasija 100-300 EUR lai atrastu problēmu, jo datoru nevarēja pieslēgt. ceturtajā servisā sataisija pa 10 EUR (Izrāva salona apgaismojuma drošinātāju)
Nu, ja aķa miršanas problēmas sataisīšana nozīmē amputēt salona apgaismojuma drošinātāju un palikt bez salona apgaismojuma - tad vēlu veiksmi atrast kādu, kurš pa piečuku sataisīs beņķi! ;)
P.S. Tu jau teici, ka vairāk pa 40 negribi maksāt. Ka tik 40 + detaļas lai SATAISĪDU, nevis samuģītu izmaksās tos pašus 100, kā pie dīlera...
Par 40-100 EUR var dabūt šrotā citu beņķi. A kas traucē pašam atrast problēmu. Iesākumā norauj štekeri un pamēri vai vispār spriegums apsildei pienāk līdz beņķim. Ja ir, tad stiep beņķi iekšā mājā un pie TV, dzerot ne pārāk grādīgu dziru, noņem sēžamdaļas virskārtu, izgriez uz otru pusi, pieslēdz testeri zvaniņa režīmā un ar rokām lokot kabeli meklē pārrāvumu.
Nesen nopirku, par muguras daļu grūti pateikt. vismaz blakus beņķim laikam pašu apakšu mugurai silda, augstāk gan nē.
Njā tāda doma ir ,kā pamēģināt paskatīties pašam. tikai kapēc čakarēties, ja varbūt ir kāds kurš tiešām hobija līmenī kautko saprot un labprāt pats nopelna kautko papildus .
Tātad vadītāja beņķim nesilda ne dibenu, ne muguru? Iespēja ka vienlaicīgi būs pārlauzti divi kabeļi ir visai niecīga. Tad norauj štekeri un pamēri vai pie ieslēgtas apsildes pienāk spriegums beņķim.
Lauris9112 rakstīja: nu ir cilvēki kam tas hobijs un vakarā pa stundu nopelnīt 40 EUR ir neslikti, protams par detaļām maksātu, bet nevajag cilvēku kas pēc Eiropas standartiem visu sataisīs un pie reizes nomainīs bremžu klučus lai nokāstu naudu.
Kad iepriekšējai mašīnai aķis pa nakti mira nost 3/4 servisiem prasija 100-300 EUR lai atrastu problēmu, jo datoru nevarēja pieslēgt. ceturtajā servisā sataisija pa 10 EUR (Izrāva salona apgaismojuma drošinātāju)
"ceturtajā servisā sataisija pa 10 EUR (Izrāva salona apgaismojuma drošinātāju)"
Šis jau norāda pa kādiem "servisiem" dzīvojies.
Nākošreiz kad iedegsies dzeltena vai pat sarkana lampiņa panelī, brauc pa taisno uz kancelejas preču veikalu, nopērc melno marķieri un aizkrāso lampiņu.
Sēdekļu apsildes remonts.
Labdien, jautājums par ,manuprāt, diezgan populāru problēmu.
Cik sarežģīti vai dārgi ir sataisīt sēdekļu apsildi Volvo v70 ja nesilda tikai šofera pusi?
Konsultējos ar kolēģiem un izrādas ka pat diviem vēl ir tāda pati problēma. vienam volvo xc70 un otram Ford Focus.
Varbūt vēl kādam ir tā gadijies - cik izmaksāja?
Vai arī kāds pats ir taisijis - cik laikietilpīgi un sarežģīti tas ir? ja sēdekli izņem, tas viss kautkur dziļi noslēpts vai arī kautkur tur vien ir apskatāms un problēma ļoti iespējams vizuāli ātri atrodama?