Domāju, ka nebūs liels zaudējums, ka šāda raisījuma vairs nebūs.
Ļoti patīk P.Timrota stils, kā pasniedz sižetu, bet:
1) raidījuma ētera laiks ir vienkārši briesmīgs;
2) raidījums ilgts 15 minūtes, no kurām 7 minūtes ir reklāma;
3) problēmjautājums tiek apskatīts raidījumā ne vairāk kā viens.
Tāpēc šos raidījumus ik pa laikam skatījos internetā. Domāju, ka uz šādu virzienu Paulam arī jāskatās. Filmē sižetus un tad laiž gaisā interneta vidē. Tur arī lielāka auditorija būs.
Latvijas Televīzija nekavējoties pārtrauc demonstrēt raidījumu Zebra
Sveiki, iAuto foruma biedri! Kādas ir jūsu domas par šo?
Latvijas Televīzija (LTV) nolēmusi izbeigt sadarbību ar SIA «Zebra TV» un pārtraukt raidījuma demonstrēšanu sakarā ar to, ka raidījumā tika iekļauta Rīgas domes apmaksāta reklāma.