Tikai atziņas no redzētā "apkārt".
Auto ar oriģinālajiem 210tkm (vismaz Audi un Bmw) izskatījās salonā gluži kā mazlietots. Tātad, tas, ko pierasts redzēt reklāmā vai plačos - min 500+tkm
Tāpat dīzelis ar tādu nobraukumu vispār nedūmo Atgāzes ap 0,6. Ja redzat kādu auto ar radītāju pie max atļautā - uzreiz jāsaprot, cik tāds jau nokalpojis.
Latvijā ātrāk tigojas max aprīkoti auto. Nav būtisks stāvoklis, ja pilna komplektācija un kaimiņiem "skaudīs"
Var prasīt augstāku cenu par tiešām labu pie dīlera pārbaudāmu auto. Tādiem arī ir savu pircēji, pie tam - par augstāku cenu.
Var pirkt tomēr jaunu auto no dīlera. Tad būs garantēta laba braukšana vismaz garantijas laikā
Godīga lietotu auto tirdzniecība LV - iespējama?
Lasot visas problēmas ar lietotu auto iegādi pat no pārdevējiem ar it kā labu reputāciju, kā arī sekojot Autodetektīvs FB lapai, rodas jautājums - vai maz ir iespējama godīga lietotu auto tirdzniecība Latvijā?
Un kam būtu jānotiek, lai lietoto auto nozare kļūtu... godīgāka? Tā teikt, lai es kā pircējs varētu +/- uzticēties, ka nobraukums ir patiess un ka auto nav sastiķēts kopā no slīkoņa, avārijā norakstīta braucamā, zagtām rezerves daļām un košlājamās gumijas.
Par šo iedomājos, skatoties vienu starptautisko pēclīzinga izsoļu portālu. Tur visi auto smuki salikti - gan sisti, gan nesisti. Ar bildēm, pilnu servisa vēstures izrakstu u.t.t. Katrs skrāpējums nobildēts, visu var redzēt.
Cenas arī normālas, protams, es neesmu skaitījis, cik kopā sanāktu ar transportēšanu un reģistrāciju, varbūt baigi dārgi, bet nu, tas man lika aizdomāties, vai tāda atklātība būtu iespējama LV autotirgū?