Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

6.ātrums dīzelim

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Kad to slēgt? Manuālī pārāk vispārīgi. Problēma - ziemā sāk mest EGR kļūdu. Pirms pāris dienām pat ieslēdzās avārijas režīmā dzinējs. Apturēju, pārstartēju un gāja kā vajag, bet kļūda bija un check engine.

Tad nu izkurināju visu gabalu no pāķiem līdz Rīgai (60km) ar max 5. ātrumu, paturēju augstākus apgriezienus un check engine pazuda.

Cik noprotams, aizaudzis tas EGR no ekobraukšanas. Liku visu laiku sestajā ap 90 km/h jau. Bet varbūt nevajag? Ja iet uz 110, tad 6. ir ap 2000 apgriezienu.

 
1 2 3
Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 1 Atbildēt

Korišam 530D automāts sestajā ieliek tikai pie 150 km/h. Pie mazāka ātruma var ielikt manuāli.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Pardon, septītajā ātrumā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
5 0 Atbildēt

Pārāk vispārīgs jautājums, kas par auto, motoru un kādā ātrumā pats parasti pārvietojies?

Jāskatās pie kādiem apgriezieniem motoraam normāli sāk pūst turbīna, ja brauksi zemspiedienā tad var gadīties ka pastiprināti veidojas kvēpi kas arī audzē ciet EGR un ekonomija arī diezvai kāda tur sanāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Tauta, vai ar dīzeļiem reāli arī BRAUCAT vai tikai dudināt?

Piemērs, P508 mierīgi braucot, 6.ātrumu automāts ieslēdz pat ap 80!

Otrs piemērs par BMW 530 - NAV taisnība

Viss atkarīgs no stiliņa, kādā pārvietojies. Mierīgi braucot, 6. atrumā būs jau ap 100 arī BMW. Baigi minot, arī līdz 180 aizvilks 5.ātrumā utt.

Tautai nenāktu par ļaunu atgādināt, modernie dīzeļi NAV domāti lēnam un zemapgriezienu eko režīmam. Saudzēsi dzinēju, nokausi DPF utt.

Lai arī ikdienā (Rīgā) dzinēju īsti neiegriežu tikpat kā nekad, to kompensē garie braucieni ar biežiem redline Rezultātā mans tādas problēmas nemaz nepazīst.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
6 4 Atbildēt

Augstu apgriezienu motori mīl apgriezienus! Nemoki motoru un nemoki sevi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Manam autiņam ir mēģināts - arī 6ajā robā pie 110 ir ~2k apgriezienu. Likt 6ajā pie 90 km/h? Cik tad tajā brīdī ir - 1,4k?

felix65 Reģ.: 13.01.2017
5 4 Atbildēt

Tas sestais ātrums ir domāts, lai mauktu pa bānu, nevis uz 90 ripotu. Paziņas A4 pat manuālā ātrumkārba nobruka uz sestā braukājot. Remontnieki paskaidrojuši, ka mazo apgriezienu dēļ bijusi nepietiekama eļļošana. Cits piemērs. Darba stāvvietā čomiņš ar S60 palūdza ieraut. Starteris griežot, bet nelecot. Tā jau esot bijis, bet ieraušana palīdzot. Kad šo ierāva, no izpūtēja izspl''ava kādu kilogramu kvēpu. Viss asfalts metra diametrā bija melns. Saku- tu laikam pa pilsētu vien dīdies, tāpēc kvēpu filtrs piesērē. Nē, šis saks, braucu lielus gabalus, bet sestajā robā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Es sestajā slēdzu pie apm. 100 km/h. Uz šosejas skatos, lai apgriezieni nebūtu zemāki par apm. 1800-2000.

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Varbūt tēmas autors vadās pēc tās huiņas, kas autiņos tagad uzrāda, kurā brīdī kuru pārnesumu slēgt? Tad droši vien 6o piedāvās slēgt nevis pie 90, bet pat pie 80...

Pats personīgi piekrītu GB12 ieteikumam par apgriezieniem. Man subjektīvais viedoklis sakrīt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tieši tā,mans autiņš pie 80 km/h saka lai ieslēdzu 6 robu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 11 Atbildēt

tad kad kārba slēdz sesto, tad lai slēdz.

Manuālā kārba + dīzelis + seši ātrumi... Tev ir MAZ, vai KAMAZ?

Vai tad viņim ir "check engine" lampiņa?

Nesaprotu. žigulim - četri ātrumi un it kā dīzeļu nebija....

..

Ak jā, mūsdienās nabagu automobīļiem arī vēl saglabājies rudiments - manuālā kārba...

sirga Reģ.: 29.10.2002
4 0 Atbildēt

volvo Xc60 manualaa ak ja 2015 gads

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 12 Atbildēt

tu si redzējis premium auto ar manuālo?

Cadillac. Mercedes S class, Acura, Infinity, Lexus, bentley, bugatti, aston martin... utt.

Tu domā, ka volvo tas ir prēmiums?

Sevišķi xc60...

jau no 60.tajiem gadiem visiem normāliem auto ir tomāts... mehānika palika nabagiem un seniliem.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
4 1 Atbildēt

Kas nu kuram rudiments. VW B7 dīzelis 6 ātrumi, pie 1100 apgriezieniem minūtē ap 90 km/h iet! Par gaumi nestrīdas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 7 Atbildēt

tu maz zini, kas ir rudimens?

ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%8B

passats jebkurā izpildījumā (GTR,GTE,SRT,Limousine,Super faster, ferrari killer, super buisness class, ) ir TAUTAS ( STRĀDNIEKU) auto. tāpēc ir saglabājies strādnieku aprīkojums - proti, mehāniskā kārba.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
11 0 Atbildēt

klau, eksperd, uztaisi sev topiku un tur filozofē. Te ir konkrēts jautājums par manuālo kārbu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 1 Atbildēt

"Ekspertam" labākais auto laikam ir Audi A6 ar automātisko kārbu. Es tādu ar piemaksu neņemtu! Gaumes lieta.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

ja es ietu 60 dienas pa tuksnesi, būtu izslāpis, izbadējies, viss apdedzis...un piepeši parādītos Audi A6 ar kondicionieri un ūdens pudeli, es viņu pasūtītu dirst.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 3 Atbildēt

Cienītais kungs! Es paskaidrošu savu pozīciju.

Visas normālas automašīnas ir pieejamas tikai ar automātiem. Bet daudzi cilvēki dzīvo mītu un aizspriedumu pasaulē. Tāpēc, ka viņu vecmāmiņa teica, ka automāts ir sliktāks. Manu jēlību mērķis bija radīt tādus pašus aizspriedumus par mehāniskajām kārbām, lai cilvēkam atveras acis. Lai viņš sāk domāt, ka nekāda loģiska pamata nav, kāpēc principāli jāizvēlas neērta mehāniskā kārba, kāpēc mehāniskā kārba ir "labāka" par automātu. Es saprotu, ka vecmāmiņas, garāžas kaimiņa vai darba kolēģa kurš ikdienā pārvietojas 1994.gada pasātu, viedoklis ir svarīgāks par kaut kāda interneta komentētāja rakstu, bet tomēr....

Nortel Reģ.: 16.03.2007
7 1 Atbildēt

Man jau tā likās, ka Vipers nav normāla automašīna... Protams, ja cilvēks pa ceļu tikai pārvietojās no punkta uz punktu, tad ir vajadzīgs automāts, tempomāts un visādi citādi tomāti. BET, ja tev patīk braukt un tu gribi braukt, un augstāk minētie ir tikai šķērslis tavā joslā, tad protams - nekas nav labāks par mehāniku. Esmu braucis pat ar e38 4.4 ar mehāniku. Bauda braukt ir daudz lielāka.

Automāts ir kā sekss ar prezervatīvu vai staigāšana ar pamperi, teorētiski muļķu drošs pasākums...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

baudāmi būtu braukt ar mehāniku, ja tev ir V8 motors, un pārvietojies reizi nedēļā. Nevis katru dienu pa pilsētu, bet izbraucot kaut kur pavizināties. Un tik un tā es šaubos. Pat dārgā gala sporta auto ir mehānika, bet bez sajūga ( atsevišķa pedāļa). Visiem jaunajiem V8 ir automāts. Mehānika ir tieši 1.2 litru motoriem, tāpec ka tādiem likt automātu - tā būtu lieka jaudas tērēšana. Un tos saukt par baudāmiem, ir sevi necienīt.

Bet teikt, ka ar mehāniku ērti ir pi*ties pa sastrēgumiem.... tad tu neesi braucis ar tomātu. Es nezinu nevienu cilvēku, kurš pēc automāta labprātīgi pārsēstos uz mehāniku.

Man viens kaimiņš meklējot jaunu auto ( lietotu, bet jaunu priekš viņa) interesējās par kārbām. Nopirka, protams, mehāniku, jo viņš uzzināja, ka viņa plānotajai mašīnai automāta nomaiņa maksā 2 000 eiro...

Visi viņa argumenti bija mīti un izdomājumi par tomātiem un šis cipars. Bet viņš neuzzināja pat cik maksā mehāniskās kārbas nomaiņa. ( nesaprot, ka gan automātu var saremontēt, ja salūzis kaut kas mazsvarīgs, vai mehāniku sapist tā, ka vajag pilnīgi mainīt kārbu). Tagad kāds rezultāts. es braucu ar automātu vairāk kā 4 reizes ilgāk, un nelaboju neko ( tikai eļļu vienreiz mainīju), bet viņš mainīja sajūga komplektu, par remontu samaksāja vairāk kā es. Bet atkārtošos - braucu 4 reizes ilgāk par viņu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Man bija Vojager 3.8 ar automātu. Par laimi, nenopirku. Briesmīgs automāts, ilgi slēdzās, pie 70 km/h iedodot grīdā pārslēdz uz 2-tro, motors rēc, uz priekši neiet. Drausmīgs auto, kā vairums amerikāņu. Čipotais 1.9 šarāns aizgāja kosmosā, kamēr es to govi izkustināju.

Es dodu priekšroku mehānikai. Mūsu ceļos un klimatā tā ir neaizstājama.

p.s. par to, ka tu brauci 4 reizes ilgāk kā kaimiņš ar mehāniku labāk klusē, sēnes te nav cieņā...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Man braucot ar 6 pārnesumu, lai dabūtu 2K apgriezienus ir uz 140 jāmizo

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Uj nē, tad jau ir septītajā!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Uj nē, tad jau ir septītajā!

Heiteris Reģ.: 21.01.2017
7 0 Atbildēt

Nekādu problēmu v6 dīzelim mizojot uz 110 ar ~1.4 apgriezieni... problēma sākas, kad brauc ilgstoši kā mazais sēņotājs (lasīt: satiksmes traucēklis) arī dzen pilsētā, ar visu savu "eco" režīmu. ļoti, ļoti neveselīgi neizgreizt ik pa laikam

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 1 Atbildēt

Tas tikai liecina, ka Latvijā šiem lielo dīzeļmotoru vieglajiem auto nav īstā vieta. Nav jau kur legāli atvilkt! Labāk izvēlēties auto ar nelielu benzīnmotoru tā, kā to daru es!

650 Reģ.: 25.01.2017
6 2 Atbildēt

Kādreiz neesi apsvēris izvēllēties vispār bez motora??

Vai pimēram 3-riteņu auto kā filmā par misteru B ???

Ietaupīsi vienu riepu

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 2 Atbildēt

Galiigi neko nesaprotu! Manuaalaa kaarba ar 6 aatrumiem? Jeb tu kaut kaa vadi automaatisko - prieksh kam - automaats daudz labaak par tevi zin,kas dzineejam labi, kas slikti. Mans 2l diizelis augstaakajaa robaa iesleedzaas kaut kur ap 110, apgriezieni tad ir nedaudz virs 2000, un peec iesleegshanaas nokriitaas ap 2000. Taa es braucu garaakus gabalus - apm. 115km stundaa - pats ekonomiskaakais variants pateerinja zinjaa uz 100km. Ja kas - polichi divas reizes peec kaartas nokjeera uz 116 - tiku cauri ar briidinaajumiem, jo paskaidrosju, ka taa mabns autinjsh viss ekonomiskaakais. Un, ja kas - probleemu ar kveepu filtru nav. Uzticies automaatam un nechakaree dzineejam dziivi!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

1,6 hdi,100 km/h ir 1800 apgriezieni 6 robā,ko tad man ar 5 robu jābrauc?

seller Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Tas tikai liecina, ka Latvijā šiem lielo dīzeļmotoru vieglajiem auto nav īstā vieta. Nav jau kur legāli atvilkt!

------------------------------------------------------

Tā ir, man bija paziņam audi allroad, ļoti spēcīgs, ar rokas PK6. braucām reiz uz kalniem, 6 - pārnesumā varēja normali slēgt uz apt 90 km/h. Apgriezieni ievērojami nokritās, gaita palika nīkulīgāka. Prasīju, kāpēc vispār tas 6 vajadzīgs?? īpašnieks pateica - slēdz 6-tajā pie 150-160, sapratīsi ) Praksē apstiprinājās, tādā režīmā pārslēdzoties auto ļoti strauji turpina paātrinaties arī 6 pārnesumā, kas nenotiek pārslēdzoties pie 90-100.

Līdz ar to var piekrist, ka LV autoceļu būves īpatnību dēl, praksē šadu dzinēju iespēju likumīga pilnvērtīga izmantošana nepastāv Un ir saprotams, ka var parādīties visādas dzinēja kaites, jo vidējais braukšanas režīms ir tuvs brīvgaitai. Piemēram, pat slogojot VAG B6 CR dīzeli ar 2500 apgr ātrums ir jau 130-135 km st. Tāpēc vidēji auto brauc ar 1900 - 2100 apgr, kas praktiski ir puse no jaudas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 7 Atbildēt

man patīk, kā nabagmašīnu fani vienmēr uzsver nozīmīgumu "allroad", "quatro"....

Tas tik pat smieklīgi izskats, kā teikt - "Man ir daewo matiz SUPER DUTY".. Vai - "Dacia GTR - ferrari killer"...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Vēl smieklīgāk ir, kad benzīntankā ienāk Pontiac Firebird Racing Team jakā tērpies latvietis, kurš tēlo jeņķi, un pie kases klusi noburkšķ - gāze. Un izejot ārā tu tiešām redzi, ka tālumā, aiz fūrēm paslēpies pie gāzes pistole stāv tikpat saguris racekārs.

Līdzīgi arī ss.lv sludinājumos. Galvenā amerikas "sapņa" ekstra ir - gāzes iekārta.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

1. amerikāņus pērk nevis motoru dēļ, bet komforta.

2. Latvijā reģistrēti 128 Pontiac automašīnu. No tiem 100 ir benzīna, 26 - benzīns-gāze, 2 benzīns - naftas gāze. Ekonomisti ir tikai 21.875%

bet nabagu škodas:

reģistrētas 14 401. No tām 8 646 ir DĪZELIS ( lai ekonomētu) 342 gāze-benzīns, 49 benzīns - naftas gāze. ekonomisti - 62.75 %

Redzams, ka nabagi vairāk cīnās par ekonomiju.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Kur amerikānī Latvijas ceļos parādās komforts? Tas, ka pēc 150 km nobraukšanas ar Silverado no tās šūpošanās gribās vemt?

Starp citu, ņemot vērā amerikāņu (īsto) cenas (arī jauniem auto), mēs esam diezgan bagāta tauta, jo nebraucam ar lētajiem amerikāņiem.

Ak jā, ko tad paši amerikāņi ir tik ļoti iecienījuši ES/Japāņu auto. Tramps pat piedraudēja, ka neļaus ievest lētās eiropiešu "miskastes", ja tās ražos meksi. Redzot statistiku kā sprāgst nost ASV auto koncerni, tas kautkā neliecina par tur ražoto auto kvalitāti, ekonomiskumu, komfortu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

bet ar audi a6 2014 gada pēc 150 km sāp mugura no kratīšanās koka beņķī.

Vemšana ir atkarīga no auto vadītāja. Es sēdēju blakus jaunā VW passatā un gandrīz apvēmos.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

2014 gada audi ir pieejama gan pneimopiekare, gan komforta sēdekļi. Kas tad, naudas nepietika? Viņam patēriņš ir tik mazs, ka gada laikā iekrāsi.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

Lai es VAG pirktu???? Nu tu pateici.

Tāpēc rakstu, ka tas ir nabagu prēmiums. Max komplektācijā reti sastopami, bet vidējā - mazāk aprīkoti par piecus gadus vecāku mazdu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Un ko no tā varam secināt?

Eiropietim auto nav dzīvesvieta un eiropietim nav raksturīgas amerikāņu veselības problēmas - liekais svars, hemoroīdi un līkas rokas.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

viencexpertc, es Tev iesaku pirmdien no rīta pierakstīties uz pieņemšanu pe kaut kāda speciālista- jo stipri izskatās, ka Tev organismā ne viss ir labi.. Brīnums, ka Tu par saviem Pārdomātajiem un Smalkjūtīgajiem izteikumiem gandrīz ikkatrā tēmā vēl neesi izmests no šīs te nabagu un maz-turboātoru kompānijas

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

iauto redakcija taču nav duraki. Vini taču saprot, ka šis portāls ir par un ap auto. AUTO. Nevis velosipēdiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

ā, nu ta Labi ka vismaz tur nav, citādi es jau domāju ka viss ir galīgā d

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

S-Line necirkulē tosols

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Šinī nedēļas nogalē braucu ar Honda-Jazz uz Budapeštu, un tad man pa šoseju sestajā pārnesumā ir 2700 apgriezieni pie 93 km/h.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Nopietni? Paīsa kārba, vai nav sajūta ka tas sestais robs ir pilnīgi lieks? Vai vispār Jazzam ir 5 robu kārba pieejama?

Abavnieks Reģ.: 05.09.2016
2 5 Atbildēt

Kungi! Ja nezināt kad kādu ātrumu slēgt, nopērciet auto ar automātisko kārbu! Nebūs Jums problēmu un smadzenes nepārkarsīs un nervi būs kārtībā un netraucēsiet citiem normāli braukt!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kurš tev traucē normāli braukt?

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 1 Atbildēt

lasot 1eksperc komentus nevar saprast

viņš ir kajam garam prom gājejs - vai puskokaā lēcejs.......

varbut iauto redaktora ieliktenis-tā teikt uzturet tēmas pie dzīvības.

ar kādu auto ta pats brauc(velo.skeits?) ja jau viss te tik slikti, nabagi un nefiga nerubītaji?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Diskusijas karstumā piebildīšu, ka mūsdienīgu un labu auto pilnīgi pašsaprotams aprīkojums - automāts.

Mehānika pilnīgi neaktuāla, nekad tādu brīvprātīgi neizvēlētos.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Es arī gribētu automātu bet ir viens bet,kad konkrētam modelim kas tev patīk nav automāts, ir tikai robots un manuālais.Par robotu ir vairāk mīnusi nekā plusi.Ko man ieteikusi?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: tu si redzējis premium auto ar manuālo?

Cadillac. Mercedes S class, Acura, Infinity, Lexus, bentley, bugatti, aston martin... utt.

Tu domā, ka volvo tas ir prēmiums?

Sevišķi xc60...

jau no 60.tajiem gadiem visiem normāliem auto ir tomāts... mehānika palika nabagiem un seniliem.

Jā, es esmu braucis cadillac ar manuālo. Un?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

1999.gadā...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ļoti gribētos uzzināt, kādas ir premium klases auto svarīgākās pazīmes. Itin īpaši daži skaļu vārdu cienītāji varētu mums to izklāstīt tuvāk.

Kurš tur tagad ir Cadillac premium modelis? Cik maksā, kāds tam patēriņš, uzrāviens? Cik km ar vienu bāku var nobraukt?Cik ātri brauc un cik spaiņus tērē pie lielāka ātruma vai sastrēgumā? Cik tam Zs uz litru motora tilpuma? Automātiski regulējamā balstiekārta ir? Kādās pozīcijās tas pārspēj eiropu? Varbūt ar tādu "sasniegumu" kā 8pak kārba 17tā gadā?? Kaut kādas inovācijas attiecībā uz driver-assist aprīkojumu?Varbūt izskats? ;D

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Nu tad cep augšā savu premium tēmu un vāries tur, nevis spamo šeit. Bija visnotaļ leģitīms jautājums, sāka izvērsties arī tehniskas dabas diskusija, kamēr te daži nesāka sračot. Visu tēmu aizdirsāt.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ai da labi tev... es ienācu diskusijas beigās, vnk lai aizrādītu ka kāds ne visai labi uzvedas.Doma bija ka (ja..)zinātājam ir ko pateikt "nabagiem", tad vajag vismaz sakarīgi runāt.

Topika tēma (manuprāt..) bija nevis par 6-to ātrumu, bet gan par to, "vai lietot 6to ātrumu dīzelim ar bojātu EGR". Plus, tālāk vēl bija atsauce uz "kaimiņa allroad" un visam tam pa visu viens bāza savu "pieredzi" ar benzīna Hondu.

Ja jau runāt par tendencēm jaunākajos dīzeļos- sen vairs nav aktuāli 6ātrumi (ir 7-8 un 9)un jebkuram (normālas jaudas) auto ar jebkuru "atļauto" ātrumu (gan 55 gan 99, gan 139 km/h) pie vienmērīgas braukšanas automāts slēgs pēc iespējas augstāku pārnesumu. Jo lielākas jaudas un jo modernāks motors tas būs- jo visa tā ikdienas braukšana notiks jo tuvāk tukšgaitas apgriezieniem. Ja gribas savādāk- priekš tam ir DS, S un M režīms.

Ja ir 6pak manuālis- tak lai brauc ar tādu robu ,ka motors "tur" izvēlēto ātrumu. Un, drusku piedodot gāzi, lai viņš tevi klausītu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Tam pļekspertam tak nav vērts nemaz ko rakstīt, un arī Tu varēji trolli nebarot.

Par jaunākajām tendencēm - nu bet tieši tas tos egr kvēpina ciet, ka automāts turēs tuvāk tukšgaitai. Kā jau izspriedām, vajag šad tad izkurināt un ļaut tam dīzelim arī izdirsties.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tak jau pats Dīleris daudzos gadījumos sūta Klientu uz šoseju "izkurināties".Tikai jaunākiem runa ne par Egr bet par Dpf. Es tā domāju ,ka ja jau reiz tam vecākam motaram tas egr ir aizdrisies, diez vai tur tagd ar vienkāšu mizā iebēršanu būs līdzēts..

Turklāt tā motora vai Esp kļūda panelī var ielekt arī gadījumā, kad augstspiediena sūknis padilis un automātika vairs nespēj pieregulēt pareizu iesmidzināšanas momentu- kāreiz pie kustības 5-6 ātrumā ar maziem rpm zem 1500 vecākam motoram tas var izpausties.Labāk jau jo ātrāk to pieslēgt pie kompja- lai kāds iztulko, kas īsti viņam tur čakarējas.

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Nu pēc pieredzes ar konkrētu nabagauto, man ir B6 ir 8 gadus, ir nobraukti 251 tk km, ir DPF, bet nekad nav bijusi ar to nekāda problēma, auto ir automātiska DPF izdedzināšanas sistēma, kas darbojas patstāvīgi, te tas bija citā tēmā aprakstīts. Manam auto šī sistēma darbojas diezgan bieži, pāris reizes mēnesī vidēji. It kā jau tai būtu jātiek galā ar filtra problēmu, pat ja 6 tajā ilgstoši ikdienā brauc zemiem apgriezieniem, tam jau tā ir domāta. Sanāk gan arī diezgan bieži braukt lielākus gabalus ārpus pilsētas, tas varbūt arī palīdz.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti