Accord VII 2007g. Vajadzētu kļūdu nolasītāju. Varbūt kādam ir un pa aliņ var nolasīt? No ebay negribas sūtīt un gaidīt. Moš LV ir kads veikals kur ko tadu dabūt neko krutu nevajag 10-15€robežās domāju.
Jo ir prikols nevaru saprast pirms 3mēn izdega pasažieru spuldze un +/- tanī pat momentā săka degt 'check engine' .. nomainiju spuldzi, pirku osram komplektu un abas nomainiju, tapat lampa dega. Nākamajā rītā startēju un engine lampa nedega vairs un nekad neiedegās.
Šodien atkal izdeg pasažieru spuldze(īstajā laikapstākļu brīdī) un pēc kada laika engine lampa uzmetas. Nomainiju spuldzi(soreiz tikai to pusi un ne osram) engine lampa vel nepazuda. Pat 10min atvienoju klemmi, domaju lai nomet kļūdu bet tāpat deg.
Tā var būt? It kā no izdegusas spuldzes sim modelim deg check engine? Vai vaina citur?
Man vel aizdomas uz degvielas filtru jo īpaši ka vel nav uzsilis, minimali uzspiezot gāzi viņs tă kā grib raustities, it ka deg. Padeve nepietiek. Bet arī ne vienmēr. Teiksim no 10 rītiem 1 rītu ir novērota šāda lieta. Bet ja dēļ šī iemesla tad kapec engine lampa neiedegās?
Tātad atkal vakar ka postēju šo, biju aizbraucis savākt vienu cilvēku tad dega un domaju uzrakstīšu.Tanī laikā kamēr lampa dega kādas reizes 3 biju slapējis mašīnu, bet vakarā noslāpēju jo vajadzeja gaidīt pus stundu. Un nākamreiz piedarbinot engine lampa vairs nedega. Šorīt braucot arī vairs nedeg.
Cik tu daudz plāno nomainīt, pirms aizvest pie elektriķa.
Varu saderēt, ka kaut kur saskābis vads. Bet pirms tam, obligāti, visu ko nomaini. Ja deg ček endžin, tad vari arī nomainīt dzinēju. Vai esi tik stulbs, ka domā, ka kļūdu lasītājs parādīs, kurā vadā īssavienojums?
Ar kļūdu kodiem ir divas problēmas. Pirmā - tam, kurš skatās kompja ekrānā, vajag smadzenes lai saprastu ko viņš redz. Mūsdienās diezgan izplatīta problēma, servisus ieskaitot, dēļ kā forumos regulāri var lasīt topikus par tēmu "tāda un tāda problēma, servisā neko neizdarīja, kļūdu nav". Otrā - kļūdas tiek piefiksētas par kaut ko nopietnu, tāpēc par tavu raustīšanos nekā nav.
Attiecībā par raustīšanos, nekāda sakara ar degvielas filtru. Ja viegli uzgāzējot raustītos dēļ nepietiekamas degvielas padeves, tad braucot smagi purinātos vai rītos ciet, un visu laiku, nevis vienu rītu no desmit.
tas vēl no programmatūras atkarīgs. Daudzos srvisos ar ķīniešu universālajam strādā, kuros var redzēt tik pat daudz, cik pats var bez tās programmas izdomāt.
OBD2 protokols piedāvā visu vajadzīgo datu pārraidi; pa lielam visa vajadzīgā infa lai pārliecinātos par devēju funkcionēšanu ir dabūnama ar dajebko. Bez tam, pat ja ar kaut ko nebūtu - ja tas servisa rūķītis būtu ar smadzenēm, viņš pats saprastu ka kaut kas ir jādara lietas labā.
CN1 Accordiem tipiska ir P2004 kļūda - IMRC vārsts, bet nu vispirms kļūda jānolasa. To OBD lasītāju tāpat ir vērts iepirkt noderēs nākotnē, nebūs par katru sīkumu jābrauc uz servisu.
Tā jau Honda, tās kļūdas var kolekcionēt un tad pie vienas reizes aizbraukt. Ir jau lietas, kuras pats var novērst, tāpēc jau jautā padomu nevis uzreiz uz servisu.
Kanibaals rakstīja: Tā jau Honda, tās kļūdas var kolekcionēt un tad pie vienas reizes aizbraukt. Ir jau lietas, kuras pats var novērst, tāpēc jau jautā padomu nevis uzreiz uz servisu.
Pēc kāda laika te nu atkal es. Uzmetās atkal check engine. Biju pirms kāda laika jau paņēmis lasītāju. Nolasīju un jā P2004 kļūdas kods. Cik saprotu, gaisa ieplūdes vārsts čakarējas... varbūt kāds ir sastapies un var pateikt cik sāpīgi to ir izlabot/nomainīt
Kļūdas kodu lasītājs
Accord VII 2007g. Vajadzētu kļūdu nolasītāju. Varbūt kādam ir un pa aliņ var nolasīt? No ebay negribas sūtīt un gaidīt. Moš LV ir kads veikals kur ko tadu dabūt neko krutu nevajag 10-15€robežās domāju.
Jo ir prikols nevaru saprast pirms 3mēn izdega pasažieru spuldze un +/- tanī pat momentā săka degt 'check engine' .. nomainiju spuldzi, pirku osram komplektu un abas nomainiju, tapat lampa dega. Nākamajā rītā startēju un engine lampa nedega vairs un nekad neiedegās.
Šodien atkal izdeg pasažieru spuldze(īstajā laikapstākļu brīdī) un pēc kada laika engine lampa uzmetas. Nomainiju spuldzi(soreiz tikai to pusi un ne osram) engine lampa vel nepazuda. Pat 10min atvienoju klemmi, domaju lai nomet kļūdu bet tāpat deg.
Tā var būt? It kā no izdegusas spuldzes sim modelim deg check engine? Vai vaina citur?
Man vel aizdomas uz degvielas filtru jo īpaši ka vel nav uzsilis, minimali uzspiezot gāzi viņs tă kā grib raustities, it ka deg. Padeve nepietiek. Bet arī ne vienmēr. Teiksim no 10 rītiem 1 rītu ir novērota šāda lieta. Bet ja dēļ šī iemesla tad kapec engine lampa neiedegās?
Vai vnk 2for2 super sagadīšanās?