Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

RX-7 club

RX-7 Reģ.: 23.04.2003

Atsaucieties!!![addsig]

 
RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Neiet tagd... Šodien pamēģināju vēlreiz - domāju: būs pastāvējis, atpūties un aizies... Nekā... Joprojām neiet, eletroniskais pribors nerāda, mēhāniskais rāda pareizu turbospiedienu...

Par testeri - ir jau izdarīts kādu laiku atpakaļ. Neticu, ka vienīgajā servisā Latvijā, kas tā pa īstam ir iebraukuši turbomašīnu elektronikas smalkumos (DTC), strādā lohi, kas 4 mēnešu laikā, vairākas reizes pārbaudot visu iespējamo, nebūtu atklājuši parastu vadu pārrāvumu vai noklājušos devēju... Par labu ECU defekta varbūtībai runā tas, ka rāda neadekvātus kļūdu kodus (sākumā rādīja #35, kas manuālī vispār nav un nevien pasaulē par tādu nav dzirdējis, tagad netieku vaļā no #25 - PRC valve jeb degvielas spiediena kontroles solenoīds, kaut gan šī ķēde ir pārbaudīta no visiem galiem un pie tam reālajā dzīvē tā strādā nevainojami...), izskatās, ka ir problēmas ar degvielas iesmidzes kontroli gāzes atlaišanas laikā (liesmas un blīķšķi), aizdedzes nevienmērīgu darbību un tukšgaitas kontroli, kas ir pilnībā ECU uzdevums...

Tādas ir manas domas... Ak, ja būtu kaut kur dabūjams vēl kāds 5. sērijas Turbo II, tad varētu vispirms pārbaudīt , nosvapojot ECU... Vai kāds nezina, kur tādi ganās?[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Tiesham divaini ar tiem kodiem... Vai biezhi ir gadijumi, kad ECU noklajas?

Butu labi ja varetu saprast, ar ko atshkiras mashinas stavoklis tad, kad iet, un kad neiet... Ar turbospiedienu vai ko citu...[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Vai britiem rakstiji par tam problemam?[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Bļin, ar tiem bitiem, ka tevi!!! Šie, maitas neatbild uz e-pastiem... Kamēr vēl atbildēja, tonis bija - "saņēmi un lieto vesels! Liec mūs mierā - dzinējs ir OK. Pārbaudi visu citu! Ja neiet - sūti šurpu..."

ECU ta noklājas, tikai diagnosticēt to ir grūti, jo noklājas tā, ka gļuki ir neregulāri - kad šis sadomā, tad aiziet ciet... Ir stāsti dzirdēti par daudziem šādiem gadījumiem...

Turbospiediens ir precīzi vienāds tad, kad iet un tad kad neiet... tikai cēliens citāds - kad neiet, liekas, ka degvielu par maz lej iekšā, savukārt tad, kad atlaiž pedāli, leikas, ka lej par daudz.... Liekas arī, ka aizdede reizēm pazūd braucot un tādēļ negaidīti spalgi šāvieni izpūtējā... Te dažiem speciem bija doma, ka tā nesadegšana varētu būt dēļ nepietiekamas kompresijas, tādēļ tagad ņemos, lai to kompresiju nomērītu... Aura Auto un M-Motors pasūtīja ieskrieties - neesot viņiem Mazdas speciālā testera, ar ko var nomērīt kompresiju katrā degkamerā... Mēģināsim, kā jau teicu, pumpēt iekšā saspiestu gaisu un skatīties, cik ilgi katrā kamerā turas spiediens...[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Un vēl - kad neiet tad, kā jau teicu, eletroniskais boostmetrs rāda neadekvāti mazu rādījumu, kaut gan reālais turbospiediens ir kā parasti...[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Ja 2 nedeljas pacietisi, vareshu tev loti nedargi izmerit A/F ratio. Vismaz bus skaidrs, cik daudz benzhas ECU dod[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Paldies Tev! Var jau arī ar voltmetru , bet labāk ar A/F mērītāju.... Vai logošanas funkcija tam būs?[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Kaa tu izmerisi A/F ar voltmetru

Bus datalog iespeja obligati [addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Voltmetru pie lambda zondes avdiņa, kas nāk uz ECU un aiziett... pa štrāsi un tik lūri voltmetra rādījumu (0-1 V), no kā tad var zināt - cik treknis ir maisījums... [addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

avdiņa = vadiņa [addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Nu tu gan esi naivs [addsig]

Fii Reģ.: 12.08.2002
0 0 Atbildēt

Ja apskataas standarta o2 sensoru sprieguma liiknes, tad var redzeet, ka tam buutiskas izmainjas spriegumaa ir tikai ljoti shauraa diapazonaa - tajaa, kas ir optimaalais prieksh atgaazeem. Paareejaa daljaa tur var buut izmainjas pat par 3 vieniibaam un Tu uz voltmetra neko neredzeesi, par liesu maisiijumu uzzinaasi tikai peec motora naaves [addsig]

gg Reģ.: 02.09.2002
0 0 Atbildēt

tieshi taa!

Aaaamen![addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Nabaga naivais es...

Starp citu - šodien saņēmu bēdīgu ziņu - vienam tuvam draugam ir iedzimta sirdskaite, kas bez ķirurģiskas iejaukšanās var novest pie letāla iznākuma...

Jūs jau sapratāt, ka runa ir par Krokodilu un viņa vankeļsirds 6. kambari... Īsos vārdos sakot - viena no 6 sadegšanas kamerām netur spiedienu (kompresiju), tieši priekšējam rotoram, kā jau likās iepriekš, veicot eksperimentu ar sprauslu atslēgšanu...

Iespējas ir divas:

1) uzbraukt angļiem ar ideju "jūsu remontētajam motoram ja no paša sākuma bija problēmas ar tukšgaitas apgriezieniem, motors raustījās un tā īsti negāja, bija daudz kartera gāzu. Ko lai dara? Vai sūtīt atpakaļ un taisīsiet?" Sūtīšana izmaksā 460 Ls...

2) izjaukt motoru pašiem, atrast vainīgo (droši vien sānu) plāksni, pasūtīt to no Anglijas kopā ar visām mīkstajām blīvēm un salikt pašiem... Izmaksas detaļām vismaz 340 Ls

Rakstīšu Angļiem - tad jau redzēs....

---------------

Pie kam elektronikas gļuku jautājums joprojām ir aktuāls - pamērīju ECU spriegumus - daži nu ļoti neatbilst grāmatai... Un joprojām slikti iet... un joprojām turbospiedienu nerāda pareizi... un joprojām tā muļķīgā 25. kļūda...

[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Sudigi

Briti kadu garantiju iedeva? Pa 2000Ls vajadzetu gan...

Ja, 340Ls izklausas bedigi [addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Iedeva garantiju - 24 mēneši vai 24000 jūdzes... 2 gadi vēl nav pagājuši, arī jūdzes tāds nav pieveiktas, bet tur viņu web lapā maziem burtiņiem rakstīta nodevīga frāze: "...provided that the engine has been fitted and maintained to our specifications and serviced by us..." Par viņu specifications pie uzstādīšanas un palaišanas iznāk, ka jautāju, kas jāņem vērā, uzstādot un pirmajos darbības kilometros. Viņi atbildēja - tikai nedrīkst laist pāri 4 krpm pirmās 1000 jūdzes. Un viss - citu norādījumu nebija... Jautāju par eļļām u.tml. lietām - viņi atbildēja - Mazdas specifikācijai atbilstošas... Vienīgi tā daļa "and serviced by us" liekas viltīga... Bet nu motorā paši līduši neesam, tā kā arī šeit ir itkā OK. Jautājums paliek - kas maksās par sūtīšanu, ja nu viņi uzņemas bez maksas novērst defektu garantijas ietvaros? Viņi jau laikam negribēs... A es labāk samaksāju 340 Ls nevis 460 Ls un vēl pats skaidri zinu, kas un kā dzinējā tiek ielikts, nevis tā kā pirmo reizi - atsūta aizskrūvētu mototru un ej nu sazini, cik godprātīgi tur viss iekšā izdarīts... Vienīgi bail, ka varētu sa.p.is.ties meistarībā pats to visu pareizi salikt... Angļiem tomēr pieredze 25 gadi...[addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Pieredze... Tev jau ir zinams shis lielas pieredzes rezultats

Bet sutishanu laikam vienmer apmaksa klients neatkarigi no garantijas...[addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Tātad, Tu iesaki labāk izjaukt pašam? [addsig]

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Tikko aizsūtīju problēmas aprakstu un jautājumu "Ko darīt?" angļiem.... Gaidīšu atbildi... [addsig]

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Droshi vien ja.

Piezime: ne jau tieshi pasham, bet gribu teikt, tepat, Latvijaa - labu meistaru, manuali rokaa un aiziet... Domaju, ka ja tu gribi turpinat celt sho rotornieku, bus jaiemacas atdzivinat vinu sheit...

Aber protams dot padomus vienmer ir viegli [addsig]

keanu Reģ.: 07.02.2002
0 0 Atbildēt

Aha,sjiet ir abi nakcputni,spriezj par rotoriem

Vispaar ja taa paklausaas no malas kas tik tev rx-7 nav par probleemaam,tiesjaam esi fanaatikjis ar to Mazdu,nekaa Vetal,uzliek Nissanam EVO turbiinu un rullee bez galvassaapeem

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

Es rulleju ar galvassapem vienmer, jo nepietiek naudas lai iepirkties visus nepiecieshamos merinstrumentus

Bet RX-7 ir fanatikis, tas true! Jabut fanatikim lai nemties ar ko tadu... Veiksmi vinam [addsig]

keanu Reģ.: 07.02.2002
0 0 Atbildēt

Vetal---Kaut es vareetu aiziet guleet,jaastraadaa veel peedeejaas dienas,a mosj arii nee,veel neviens neko nezin

Sataisiiji to savu MAP vai MAF?

Vetal Reģ.: 31.05.2002
0 0 Atbildēt

MAFu netaisa, tikai izmet

2GG laipni iedeva man savejo Pasutiju no Skyline, pec paris nedeljam bus.

Labi, es dodos home[addsig]

MX3 Reģ.: 13.09.2002
0 0 Atbildēt

Vetal! Ja atceries - bija taada runa par dzirksteleem no ratiem bremzeejot... Nu vot - man choms tika konstateejis liidziigu efektu Mazdinjai - strauji bremzeejot lido dzirkstis. Pienjemu, ka man tas ir taapeec, ka ir paarkarsushi (sadegushi, paarogljojushies) prieksheejie bremzhu kluchi Vai Tev gadiijumaa nav liidziiga beeda? [addsig]

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti