Neiet tagd... Šodien pamēģināju vēlreiz - domāju: būs pastāvējis, atpūties un aizies... Nekā... Joprojām neiet, eletroniskais pribors nerāda, mēhāniskais rāda pareizu turbospiedienu...
Par testeri - ir jau izdarīts kādu laiku atpakaļ. Neticu, ka vienīgajā servisā Latvijā, kas tā pa īstam ir iebraukuši turbomašīnu elektronikas smalkumos (DTC), strādā lohi, kas 4 mēnešu laikā, vairākas reizes pārbaudot visu iespējamo, nebūtu atklājuši parastu vadu pārrāvumu vai noklājušos devēju... Par labu ECU defekta varbūtībai runā tas, ka rāda neadekvātus kļūdu kodus (sākumā rādīja #35, kas manuālī vispār nav un nevien pasaulē par tādu nav dzirdējis, tagad netieku vaļā no #25 - PRC valve jeb degvielas spiediena kontroles solenoīds, kaut gan šī ķēde ir pārbaudīta no visiem galiem un pie tam reālajā dzīvē tā strādā nevainojami...), izskatās, ka ir problēmas ar degvielas iesmidzes kontroli gāzes atlaišanas laikā (liesmas un blīķšķi), aizdedzes nevienmērīgu darbību un tukšgaitas kontroli, kas ir pilnībā ECU uzdevums...
Tādas ir manas domas... Ak, ja būtu kaut kur dabūjams vēl kāds 5. sērijas Turbo II, tad varētu vispirms pārbaudīt , nosvapojot ECU... Vai kāds nezina, kur tādi ganās?[addsig]
RX-7 club
Atsaucieties!!![addsig]