Teslas lidojošais rodsteris nav sterilizēts, tāpēc var inficēt ar zemes baktērijām kādu planētu.
www.tvnet.lv/zinatne/kosmoss/776448-nasa_kosmosa_peldosa_tesla_var_inficet_citplanetu_ekosistemas
Teslas lidojošais rodsteris nav sterilizēts, tāpēc var inficēt ar zemes baktērijām kādu planētu.
www.tvnet.lv/zinatne/kosmoss/776448-nasa_kosmosa_peldosa_tesla_var_inficet_citplanetu_ekosistemas
Nez kādam tas tiešām baigi rūp?
Model 3 ir kļuvis pats populārākais elektroauto ASV. Ir jau apdzinis gan prīmusu, gan Boltu, gan teslu model s un X.
Tā, ka ražošanas tempi strauji aug.
Janvārī un februārī tika notirgoti 4 360 ( prīmusi - 3546, Bolt 2600, Model 1950)
p.s
Tiem, kas nezin, tad model S ir POPULARĀKAIS prēmium sedans Eiropā. Model S pagājušogad ir notirgots vairāk, kā mersedes S klase un BMW 7ā sērija.
Par šogadu pagaidam maz datu.
Ta, ka var kritizēt, var smieties, bet cipari dara savu.
Kāda iksa pēc tu to model S salīdzini ar semaku un S klasi? Pats teici - premiuma - tātad A6, E klase, 500 bembijs - tevis nosauktie divi modeļi ir luksusa mašīnas, līdz kurām model S ir kā cūkai līdz mēnesim.
Nu un tālāk? Tur pāris purni ir aprakstījuši no jeņķu perspektīvas. Jeņķiem ja mašīna ir liela, spēj kaut cik paātrināties, un ir ādas ķebļi, skaitās lukšeris. Tad nu šie ieraudzījuši ka semaks un S klase tiek apzīmēti ar to pašu vārdu, lai arī ir pavisam cita klase, un nu apgalvo - "jē, mēs konkurējam ar S-klasi un pārdodam vairāk!". Tas nekas ka tesla ir jeņķu lukšeris un pie viena konkurē arī ar krutākiem kevroletiem, kas arī priekš jeņķiem ir lukšeris.
Space X būvē jaunu kosmodromu Teksasas Dienvidos.
Tur plāno arī ražot jaunās raķetes BFR kuras nomainīs pašreizējās un ar kuram varēs kolonizēt Marsu.
Vācijā vidējais gada nobraukums lux segmentā ir mazs . Arī no ši skatu punkta tesla iederas . Varbūt kļudos ,bet joprojām uzskatu ,ka pagaidām panākumu atslēga bonusi satiksmē ,plus vienam otram parādīt ,cik viņš zaļš ,tātad tolerants politkorekts .
Nezināju ,ka audi tik liels luxus klases pastarītis ,agrāk domāju samērā līdzvērtīgi
Vispār pārsteidza dati .
Audi par prēmiumu uzskata strādnieki trešajās valstīs.
ezis71
Sāku skatīties video , jau pašā sākuma uzbrauca Ukrainai ... tālāk neskatījos
Ilons Maskis ieguldīja 27 miljonus, lai izveidotu "neironu tīklu". Lai varētu savienot smadzenes ar datoru. Kompānija saucas "Neuralink". Tā plāno izstrādāt un ražot implantus smadzenēs.
Kompānija izveidot 2016 ajā gadā, bet pirmās publikācijas parādījās 2017 ā gada martā.
Tam mērķis ir pilnveidot cilvēka kognitīvās spējas. Sākumā tas tiks implantēts cilvēkiem ar kaut kādām slimībām, pēc insultiem. Bet nākotnē spēs palielināt atmiņu un dalīties ar informāciju ( cipa - smadzenes ar USB). To sola jau pēc 8-10 gadiem.
Kompānijai bija nepieciešams 100 000 000, no kuriem 27 iedeva pats Masks, bet sakarā ar to, ka citam, no malas nevienam netika piedāvāts investēt, domājams, ka pārējā summa tika savākta no Teslas un Space x investoriem.
Tas pierāda, ka viss projekts ir nopietns. Neuralink pieņēma darbā vairākus nopietnus vīrus un sievas, piemēram neiromorfisko tehnoloģiju ekspertu Polu Marello, mikrosistēmu un biomateriālu speciālisti Venessu Tolozu.
Tagad vāc vēl daudzus ekspertus un specialistus. Turklāt, kastingā piedalās pats Masks. Pēc viņa vārdiem galvenais ir pašatdeve un entuziasms.
Izklausās pēc pilnīgas tuftas. Man labāk patika Hitlera pieeja "frankenšteinu" radīšanā. Tas zēns mācēja gan augus, gan lopus, gan cilvēkus apgreidot.
Bet Masks izskatās tiešām galīgā izmisumā. Ar katra nākamā projekta naudu cenšās dzēst iepriekšējo parādus. Un jo stulbāka ideja, jo vairāk lohu pavelkās uz piķa pakāšanu.
Kāpēc tufta?
Arī neironi pārvada elektriskos impulsus.
Neironu tīkls ir ņemts par paraugu mūsdienu Mākslīgā intelekta radīšanā.
viss cilvēka organisms darbojas uz "elektrības". Neironi piegādā elektriskos impulsus muskuļiem, un tie saraujās. To pat atklāja tad, kad tu vēl nebiji dzimis. Zinātnieks piesēja varžu kājas pie vada, un kad pa vadu palaida elektrību, kājas saliecās. Kā darbojas mūsdienu protēzes? Arī saņem informāciju pa vadiem no smadzenēm. Tad kāpēc, tīri teorētiski, nevar ko tādu ielikt pašās smadzenēs?
Citas kompānijas arī strādā šajā jomā. Viena jau savienoja tārpa smadzenes ar robotu, kurš taisīts no lego klucīšiem.
Sanāca tārps - robots.
usaexperc
Bet Masks izskatās tiešām galīgā izmisumā. Ar katra nākamā projekta naudu cenšās dzēst iepriekšējo parādus. Un jo stulbāka ideja, jo vairāk lohu pavelkās uz piķa pakāšanu.
..
Pilnībā piekrītu
Notiek tas, kam bija agri vai vēlu jānotiek. ASV uzlādes stacijas - superčērdžeri, kļūst dārgākas.
Tiem, kuriem ir Tesla LĪDZ 2017ajam gadam, tiem tapat kā līdz šim - bezmaksas uzlāde, bet tiem, kuriem ir nopirkta jau 2017., tiem ir limits 300kw/h. Par pārējo jāmaksā.
Piedevām, lētajiem, model 3 vispār, nebūs nekādu subsīdiju. Tiem būs jamaksā par izmantošanu jau no 0 kw.
viens kw vidēji maksā 20 centi.
Lai uzlādētu 85kw batereju, vajag 77 kw/h
Tātad, ja 1kw maksā 20 centi ( dažos štatos, piemēram Ņujorkā pat 25) vajag 77X0,2 USD = 15,4 USD.
Sanāk 300 km par 15 USD.
Un otrs jaunums no Teslas. Mazs, nepatīkams, skandāls:
Jau viena liela Amerikāņu apdrošināšanas kompānija AAA ( ir tāda kompānija, reģistrēta Floridā ) Taslas mašinām palielinājusi apdrošinasanas prēmijas par 30 procentiem. Jo viņi izanalizēja, ka no 2014-2016 Model X un model S iekļūst pat par 40 procentiem biežāk, kā tādas pašas klases citi auto.
Kā arī Teslas remonts ir par 85 procentiem dārgāks, kā citiem, līdzīgas klases auto.
Bet šī darbība izraisīja nelielu skandālu, jo kompanija AAA salīdzināja, piemēram, model X un S ar Volvo XC70, Mercedes E klasi un Maserati Ghibli.
Teslas vadība uzstāja, ka apdrošinātāju kantoris AAA salīdzina Teslu ar ne savas klases auto, turklāt, lielaka daļa avāriju bija ar pirmajiem autopilotiem. Tagad tie ir daudz drošāki.
Citas ASV apdrošināšanas kompānijas nolēma nevis palielināt, bet gan samazināt cenas.
Ta ka tā. Neliels skandāls sanāca. Apdrošinātāji mīnusos negrib strādāt, bet ja jau citas kompānijas pēc saviem datiem samazina, tad drosi vien AAA patiesām, kaut kur kļūdījās, vai gribēja kaut ko apčakarēt.
Teslas vadība uzstāja, ka apdrošinātāju kantoris AAA salīdzina Teslu ar ne savas klases auto, turklāt, lielaka daļa avāriju bija ar pirmajiem autopilotiem. Tagad tie ir daudz drošāki.
..
Šie grib salīdzināt ar MB S un 7 to bmw ?
Citas ASV apdrošināšanas kompānijas nolēma nevis palielināt, bet gan samazināt cenas.
Ta ka tā. Neliels skandāls sanāca. Apdrošinātāji mīnusos negrib strādāt, bet ja jau citas kompānijas pēc saviem datiem samazina, tad drosi vien AAA patiesām, kaut kur kļūdījās, vai gribēja kaut ko apčakarēt.
..
Kapēc citi samazina . Mana versija . Raustās no sociķiem , progresīvistiem , lai tikai nepiekabina kādu birku . Un piekbināt var jebko . Ja esi pret globālās sasilšanas teoriju ,tad esi gan rasists , gan fašists , gan . šitās pseido eko , progresīvisti ,velkomisti ir viena kompānija . Domāju šie nogaida , jo % vēl to e auto nav tik daudz , var atļauties zaudēt mīļā miera labad . Re kā formulā 1 ar parādes metenēm .
Nu ko bezmaksas siers sāk beigties , laba zīme . Cik zinu jau norvēģijā nevari braukt pa sab trans joslu ja esi auto viens . Domājams sekos bezmaksas stāvietas , ceļa nodoklis .. UN !! Un kā ar akcīzes nodokļa iekasēšanu no degvielas .
Kā arī Teslas remonts ir par 85 procentiem dārgāks, kā citiem, līdzīgas klases auto.
..
Latvijai tuvākais teslu remontē skandināvijā , tātad izmaksās aiztransportēšana , aizvietojošis auto . Labi tas šeit ,asv dileri pietikami .
Ukrainā ieved sistus leafus . Un ukraiņu tirgotāju leģenda , vai arī patiesība priekš pircēja skan tā . ASV kā sīks satiksmes negadījums ar elektro auto tā uzreiz noraksta un tapēc mēs jums uz ukrainu atvedam bezmaz jaunus par zemu cenu .
Par to norakstīšanu varētu būt patiesība .Un labi saskan ar lielām apdrošinātāju izmaksām
Tesla Semi ir nofotografēta stāvam ceļa malā Misūrī štatā.
Tesla apgalvo, ka tā nav salūzusi, bet gan stāv jo notiek kaut kāds plānots sistēmas tests.
viencexperc rakstīja:
Tesla Semi ir nofotografēta stāvam ceļa malā Misūrī štatā.
Tesla apgalvo, ka tā nav salūzusi, bet gan stāv jo notiek kaut kāds plānots sistēmas tests.
Dizains kā Porsche, izskatās pēc vardes. Vajag vēl nokrāsot zaļu.
rudens68 rakstīja: Citas ASV apdrošināšanas kompānijas nolēma nevis palielināt, bet gan samazināt cenas.
Ta ka tā. Neliels skandāls sanāca. Apdrošinātāji mīnusos negrib strādāt, bet ja jau citas kompānijas pēc saviem datiem samazina, tad drosi vien AAA patiesām, kaut kur kļūdījās, vai gribēja kaut ko apčakarēt.
..
Kapēc citi samazina . Mana versija . Raustās no sociķiem , progresīvistiem , lai tikai nepiekabina kādu birku . Un piekbināt var jebko . Ja esi pret globālās sasilšanas teoriju ,tad esi gan rasists , gan fašists , gan . šitās pseido eko , progresīvisti ,velkomisti ir viena kompānija . Domāju šie nogaida , jo % vēl to e auto nav tik daudz , var atļauties zaudēt mīļā miera labad . Re kā formulā 1 ar parādes metenēm .
Nu ko bezmaksas siers sāk beigties , laba zīme . Cik zinu jau norvēģijā nevari braukt pa sab trans joslu ja esi auto viens . Domājams sekos bezmaksas stāvietas , ceļa nodoklis .. UN !! Un kā ar akcīzes nodokļa iekasēšanu no degvielas .
Visas valstis kaut kam parādā.
Būtībā labs video, bet beigās jūtama skaudība pret to, ka ASV armija ir varenākā un modernākā armija pasaulē.
Paskatījkos šī kanala dažus video, un manas aizdomas piepildījās.
Pēc šī kanāla - Krievijas Melnās jūras flote, kurā ir 51 kuģis ( 7 no tiem ir desanta ( kravas) kuģi, ) var "noklāt" Nato spēkus Melnajā jūrā. Tātad, Vistuvāk Melnajai jūrai ir Turcija. Tikai Turkiem ir 51 kara kuģis ( Ne visi atrodas Melnajā jūrā, bet šķērsot Bosfora kanālu ( kas pieder Turcijai) var salīdzinoši ātri. Plus, netālu ir Grieķija ar saviem 98 kuģiem.
Plus, Turkiem ir 668 savas lidmašīnas. Jā, krieviem, uz papīra ir 3200, bet Krievija ir liela. cik no tām ir pie Maskavas, cik Ziemeļu apgabalos, tālajos Austrumos, Kaļiņingradā, Pēterburgā? Lai iegūtu gaisa kontroli, vajadzētu aizvilkt visas savas lidmašīnas uz Melnās jūras reģionu, bet tikmēr uz to reģionu atvilksies arī NATO lidmašīnas, kuru ir daudz vairāk. ( Tikai Eiropā - Grieķiem - 448, Vāciešiem 447, Angļiem - 906, Itāļiem - 716, frančiem 687, spāņiem 414, poļiem 296, ...) ASV ir 5500 lidmasīnas.
Pat ja visas lidmašīnas atvilks, "noklāt" neko nevarētu...
..
Man pat smieklīga tā krievu propoganda. Mazliet atgādina to komēdiju, kad Z-korejas TV rādīja, ka viņi kļuva čempioni pasaules kausā futbolā,
nav neviena cipara, kur Krievi būtu kaut kur priekša. Pat satelīti.
ASV ir 803 satelīti, Ķīnai - 204, Krieviem - 142, Pārējām valstīm - 589
Tikai tās sīkums, ka krievi jau diezgan ilgi ēd no vienas bļodas ar ķīniešiem. Un baltkrievi labprāt piesēstos pie tā pašas bļodas, kaut vai aiz bailēm par savu drošību. Un vēl ir pietiekoši daudz līdzīgi domājošu, kaut mazu valstiņu, kas kopā var apsēsties pie visai liela galda. Tā pati Meksika un Kuba var iespert no aizmugures pa olām, ko visai sekmīgi arī dara. Palasi, no kā visvairāk baidās ierindas amerikāņi. Kādēļ viņi būvē bunkurus, uzkrāj ieročus un pārtikas rezerves?
Cipari un statistika, protams, ir laba lieta, bet tā der tikai vēsturei, nevis šodienai vai rītdienai...
Tas ir no tās pašas sērijas, no kuras iepriekš veidotais video par Z-korejas uzvaru pasaukles kausā pār Brazīliju ( iepriekš, pusfinālā, Z-koreja sagrāva Portugāli vai nu ar 3:0, vai 3:1).
Kādi tev tie Meksika un Kuba spērēji! HA!
Ķīna arī nav nekādi draugi. Konkurenti. Bet konkurenti nav draugi. ķīnas ekonomika ļoti atkarīga no ASV un ES. Bet Krievi Ķīnai piedāvā tikai resursus, kurus Ķīna pati var paņemt, ja aizsūta savu armiju Z-R virzienā. Es jau rakstīju, ka Krievijas Āzijas sdaļā ir 70 procenti no visiem Krievijas resursiem.
Jebkurā liela kara gadījumā ( piemēram Krievija - Nato) Ķīna būs tā kura iespers... nevis Kuba.
Lai Kuba iespertu, vajag sasist ASV, un sēdināt desantu ZAmerikas kontinentā.
p.s.
Tev patīk cipari, tad lūdzu vēl.
Pēc Nacionalā Kopprodukta, Krievija ir 12 ajā vietā pasaulē ar 1,53 triljoniem. Vari p[ārbaudīt, ja netici. Salīdzinājumā - Tikai viens štats - Kalifornija - 2,4 triljoni. Vai Teksasa - 1,4 triljoni. ( Visa ASV - 20 triljoni.) Visos karos daudz ko izsaka nauda. Tas bija pat agrāk, kad tika izmantoti algotņi vai uzpirkti karaļi un imperatori. Kas ir 1,5 pret 20? Kurš drīzāk ko pārpirks?
salīdzinājumā - Ķīnā 13 triljoni, Japanā - 5, Bet Vācijā - 3,9.
Tas ir - Teksasa un Kalifornija, tā ir viena Vācija. Viena ASV ir "bagātāka" par visu Eiropas Savienību. Bet ASV dzīvo 2 reizes mazāk cilvēku, kā ASV.
Ja saliekam visas NATO valstis, tad Karš pret Krieviju būtu kā Tanks pret bruņinieku.
Otrā lieta - iedzīvotāju skaits. ASV ir 280 miljoni, Krievijā - 147. Pat Krievi nevar izmantot savu mīļo taktiku - pārspēt ar masu...
Roc dziļāk, cik no tiem 280 miljoniem ir kaujasspējīgi un patriotiski pret ASV noskaņoti? Tā valsts pat nespēj sevi sakārtot. Tu te fono par kautkādiem no-go rajoniem Zviedrijas pilsētās, tad amerikā ir veselas no-go pilsētas, kuru iedzīvotāji labprāt ar nazīti apstrādātu turienes iedzimtos, kamēr daļa no viņiem aizskries karot ar krieviem. MS-13 vien jau ir nogriezuši n-tās reizes vairāk cilvēku kā ir viņu bandā. Domā kāds no viņiem skries karot un aizstāvēt amerikāņu sapņus? Un amerikāņus nemaz nevajag uzvarēt viņu mājās, pietiek izperdelēt viņus no Eirāzijas, kā viņi paši nomirs dabīgā nāvē.
ASV ir viena no patriotiskākajam valstīm pasaulē. Ja tā uzrakstītu par Vāciju, es neko nediskutētu. Ir ļoti daudz anekdošu ( reālu) par bundesvēru, apmācībām un kaujasspējām. Tehnika stipra, armija liela, bet karavīri "mīkstpēdiņi". Puisi iesauc armijā, viņš pirmajā dienā nogurst, paraud māmiņai un otrā dienā aizbrauc uz mājām.
Bet par ASV tomēr to grūti teikt.
...
Un otrā lieta - mūsdienu kari ir no tāluma. Aviācija, rāketes, droni. Automāti iet tikai pēdējajā stadijā.
Bet Krieviem lidmašīnu ir 3 reizes mazāk kā NATO ( 2 reizes mazāk kā ASV). Raķešu attiecība ap 8:1 NATO labā. Grūti tādā proporcijā iegūt pārsvaru gaisā. Bet kam pieder gaiss, tam pieder kaujas lauks. Tanks pret lidmasīnu zaudēs. Tanku rūpnīca pret lidmašīnu arī zaudēs. Kājnieku bataljons pret lidmašīnu arī zaudēs.
..
Jā, Ķīnieši nav draugi arī amerikāņiem, bet Cik no Ķīnas kopprodukta dod Eiropa, ASV un cik Krievija? Krievu gāzes līgums 1 miljarda vērtībā pret triljonu lieliem līgumiem ar ASV, Japānu, Vāciju.?
usaexperc
Lukašenko vispār ir fenomens . Pa lēto no rus saņem resursus , nepilda rus prasības . Nu nav atdzinis ne osetiju ,ne krimu
Vēl vairāk. Viņš Ukraiņu armijai pa lēto tirgoja savas kravas mašīnas ar vārdiem - "brāļiem ukraiņiem jāpalīdz"
Vai viņa leģendārā frāze, pēc Krimas zaļajiem cilvēciņiem - "Но я еще раз подчеркиваю: кто бы ни пришел к нам с мечом, тот от меча и погибнет. Мы будем воевать против европейцев, американцев, россиян - кого угодно, если они поставят перед собой цель завоевать этот кусок земли, на котором должны жить белорусы", - сказал Александр Лукашенко.
Читать полностью: news.tut.by/politics/442306.html
Maskavā, Teslas automobiļu klubs veica dragreisu - Tesla model 3 pret Ševrolet Bolt ( Eiropā - Opel ampera).
Šos abuas auto bieži salīdzina, jo daudzi parametri ir līdzīgi. Pat cena.
Tesla model 3 uzvarēja.
Kā apgalvo Maskavas Teslas kluba biedri, tad Model 3 patiesībā ir pat ĀTRĀKS, nekā to reklamē TESLA. ( Tesla apgalvo, ka model 3 iet no 0-60 mph 5 sekundēs, bet reāli - 4,6 sekundēs.
Līdzīgs laiks bija kad tesla model 3 spēkojās ar Pontiac G8 GT.
Tesla modernizē savu navigāciju uz "mature beta".
Pēc vairāku Teslas klientu sūdzībām, "TESLA" beidzot, modernizē savu navigāciju.
Pagājusogad, decembrī, viens īpašnieks no Nīderlandes, žēlojās Maskim twiterī, ka kopš nopirka auto, 3 gadu laika, karte atjaunjas tikai 1 reizi. Maskis viņam atbildēja, ka 2018 gada sākumā būs jauns atjauninājums.
Marta sākumā Todd Bourne rakstīja Maskim, ka navigācija ir tik slikta un novecojusi, ka viņš un sieva to vairs neizmanto. Atkal Masks atbildēja, ka programma ir gandrīz gatava.
Līdz šim Teslas klienti izmantoja Garmin Navigon un Google maps kombināciju, kas darbojas pat tad, ja nav interneta.
...
sodien, 26,martā Masks apsolīja, ka jaunā programma iznāks šīs nedēļas beigās.
Jaunākais sniegums:
www.tvnet.lv/tehnologijas/nozares_jaunumi/779495-ilona_maska_jaunais_produkts_akmens_klucu_komplekti
Dzirdēju, ka nākošais Maskisa projekts būs buļļu kaku vākšana Teksasas prērijās un sūtīšana uz etnisko dzimteni radiem hatas būvēt.
Gribēju par šito uzrakstīt, bet nebija laika.
Lieta tāda, ka "Boring company" veic testus un izstrādā tehnoloģijas. Pagaidām viņiem ir kaut kādi mītiski projekti Tuvajos Austrumos, un kaut kāda mītiska vienošanās Štatos.
Bet nauda vajadzīga. Tāpēc sakumā Boring company notirgoja kepkas, ko izķēra kā karstus pīrādziņus, tad ugunsmetējus, ko 20 000 eksemplārus izķēra dažu stundu laikā, tāpēc tos nosauca par "not a flametrhower" ( neliesmu metējs)
www.boringcompany.com/not-a-flamethrower/
Tagad šos klučus.
Protams, ka var kritizēt. Bet ja tā padomā, kompānijai kreatīvas idejas. Paraugs, kā vajag pelnīt naudu ne no kā. Citi būtu nobamnkrotējuši, bet te - kaut kāda stulbība, un miljoni rokā.
Izskatās Ilonam pavisam švaki .
Kārtējie jaunumi:
1) Teslas akciju cena ir nokritusies. Tā jau sasniegusi 52.nedēļas ninimumu.
Akciju cena nokrita diezgan strauji un tāpēc Teslas tirgus kapitalizācijas daļa ir samazinajusies par 20 miljardiem.
Akciju kritumu ir ietekmējuši divi faktori - 1, nesenā model X avārija ar līķiem ( otrajā punktā būs aprakstīts) un model 3 ražošanas "lēnums". Neliels akmens Teslas lauciņā ir arī pirmo konkurentu parādīšanās ( jaguar e pace).
Bet tik un tā analītiķi īpaši nebēdā, jo tas ir normals process, ka akciju cena svārstās. Vismaz biržā kāds varēs tagad nopelnīt.
2) Pagājušajā nedēļā smagā avārijā iekļuva Model X, kurš brauca ar autopilotu netālu no Mountain View, CA. ( Kalifornijā).
Pats galvenais, ka pa šo posmu autopiloti braukajuši 85 000 reizes, kopš 2015 ā gada.
Avārija ļoti iespaidīga, un pat TESLA atzina, ka nebija redzējuši tik stipri sasistu model X.
Avārija notika saskrienoties Teslai model X ar betona barjeru.
Auto uzreiz pēc avārijas aizdegās. Baterejas ir konstruētas tā, lai tas degtu lēni un būtu iespēja cilvēkam izglābties. Tā arī notika šajā gadījumā. Kad auto aizdegās, cilvēku iekšā vairs nebija.
Auto vadītājs no gūtajam traumam slimnīcā mira.
Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.
Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.
Visi jaunumi, interesantas lietas.