wala
1. Es skatos, ka tev visas tehnoloģijas slēpjas tikai reklāmu līmenī. kura tehnoloģija tiek pasniegta, kā - analogovov ņet, tā ir tehnoloģija par kuru neko iauto.lv nepierakstīja, tā vairs nav tehnoloģija.
Salīdzināsim:
model s 2012 un model s 2020 gads. starpība ir 8 gadi. Jeb aptuveni viena auto paaudze.
Kādas galvenās atšķirības:
1.1 jauda no 416 zs uz 785 zs
1.2. uzrāviens no 0 līdz 100 - no 4.4 līdz 2.6 sek
1.3. max ātrums - no 210 km/h līdz 261 km/h
1.4 griezes moments - no 600 līdz 967
un tā tālāk. Es te izdalīju galvenos, ar dzinēju saistītus parametrus. NEŅEMOT vērācitas izmaiņas, piemēram to, ka 2012 gada 85 kw modelis maksāja tik pat cik tagad maksā ar 100kw, tāpat neņēmu citas lietas - autopilotu, lādēšanas ātrumu, bateriju dzesēšanas sistēmas, utt.
....
Tu saki, ka nekādas izmaiņas tehnoloģiski netika veiktas. Vai tev neliekas, ka tā ir klaja liekulība?
Kā piemēram, BMW, izmainījās šādi parametri 8 gadu laikā?
Tu saproti, ka tehnoloģijas tiek ieviestas nepārtraukti. Visu laiku kaut kas tiek uzlabots, modernizēts, un tās jau arīir tehnoloģijas, lai gan netiek aprakstīts,
2. Tesla vidēja, tu raksti.
Tātad, ja pasaulēir 60 auto brendi, vai 14 lielas korporācijas, vidējs līmenis ir 30.
kuri konkrēti auto ražotāji tad ražo kaut ko labāku par Teslu.
Tu atkal klaji sameloji, jo tesla elektroauto jomā ir nevis vidējs, bet gan ļoti augsts līmenis, jo citiem iet vēl sūdīgāk. Un pat ja tesla ir kāda 3, 4 vai pat 5., nedrīkst apgalvot, ka tas ir vidējs līmenis. Tas tomēr ir tops.
3. Kā labāku par teslu, tu mini tikai porše jauno un pašu jaudīgāko versiju, jo pārējās versijas jau zaudē teslai gandrīz visos parametros.
Bet tu atkal salīdzini nesalīdzināmas lietas:
Tas ir tas pats, kas salīdzināt 2014.gadā BMW 7 piektās paaudzes modeli ar mersedesa S klases sestās paaudzes modeli un teikt, ka BMW galīgi atpalikusi autokompānija.
Tā ir, bet konkrēti par šo gadījumu,jo BMW sestā paaudze iznāca 2015.gadā, nevis laikā, kad mēs salīdzinājām ( 2014).
Bet šeit jau ir tas pats. Praktiski tikko izgāja taikans, un tu uzreiz iemanies viņu salīdzināt.
4. Atkal gribu atgriezties pie jau minētām baterejām. Skatos, ka tev tie 800 V ir ūberkruta tehnoloģija.
Ja tu neatceries fiziku, vari palasīt par to, kā saslēdz ķēdē dažādas baterejas.
Ja baterejai ir 1.5 Volti, ja tu saslēgsi 3 baterejas paralēli, sanāks tie paši 1.5 Volti, bet būs lielāks strāvas tiprums. Ja tu saslēgsi baterejas rindā, palielināsies spriegums un sanāks 1.5+1.5+ 1.5 = 4,5 Volti.
Un pirkstiņu baterejas saslēgt nevis tā, lai sanāk 350, bet gan 800V, tā nav nekāda ūberkruta tehnoloģija. Tā ir vienkārši metode, kas dod iespēju veikt kaut kādus citus tehnoloģiskus risinājumus.
BET tajā pašā laikā palielina ekspluatācijas dārdzību.
Kāds tev mājās ir tīkls? Vai tad tiešām 800 V? Nē. Standarta ir 110, 220, retos gadījumos 380. Un tieši tāpēc arī pārējās autokompānijas par pamatu ņēma tos 380 ( 360). Nevis tāpēc, ka būtu atpalikušas.
5. Tu esi ļoti skaudīgi noskaņots.
Lai varētu saprast, vai tesla ir atpalikusi, vai ir vidējs līmenis, ir jāpagaida vēl gadi desmit. Bet pagaidām, gan tā nav. Tā ir top tehnoloģiska kompānija, skauž tev tas, vai nē.
Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.
Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.
Visi jaunumi, interesantas lietas.