Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.

Visi jaunumi, interesantas lietas.

 
1 2 3 4 5 6 7
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

wala

1. Es skatos, ka tev visas tehnoloģijas slēpjas tikai reklāmu līmenī. kura tehnoloģija tiek pasniegta, kā - analogovov ņet, tā ir tehnoloģija par kuru neko iauto.lv nepierakstīja, tā vairs nav tehnoloģija.

Salīdzināsim:

model s 2012 un model s 2020 gads. starpība ir 8 gadi. Jeb aptuveni viena auto paaudze.

Kādas galvenās atšķirības:

1.1 jauda no 416 zs uz 785 zs

1.2. uzrāviens no 0 līdz 100 - no 4.4 līdz 2.6 sek

1.3. max ātrums - no 210 km/h līdz 261 km/h

1.4 griezes moments - no 600 līdz 967

un tā tālāk. Es te izdalīju galvenos, ar dzinēju saistītus parametrus. NEŅEMOT vērācitas izmaiņas, piemēram to, ka 2012 gada 85 kw modelis maksāja tik pat cik tagad maksā ar 100kw, tāpat neņēmu citas lietas - autopilotu, lādēšanas ātrumu, bateriju dzesēšanas sistēmas, utt.

....

Tu saki, ka nekādas izmaiņas tehnoloģiski netika veiktas. Vai tev neliekas, ka tā ir klaja liekulība?

Kā piemēram, BMW, izmainījās šādi parametri 8 gadu laikā?

Tu saproti, ka tehnoloģijas tiek ieviestas nepārtraukti. Visu laiku kaut kas tiek uzlabots, modernizēts, un tās jau arīir tehnoloģijas, lai gan netiek aprakstīts,

2. Tesla vidēja, tu raksti.

Tātad, ja pasaulēir 60 auto brendi, vai 14 lielas korporācijas, vidējs līmenis ir 30.

kuri konkrēti auto ražotāji tad ražo kaut ko labāku par Teslu.

Tu atkal klaji sameloji, jo tesla elektroauto jomā ir nevis vidējs, bet gan ļoti augsts līmenis, jo citiem iet vēl sūdīgāk. Un pat ja tesla ir kāda 3, 4 vai pat 5., nedrīkst apgalvot, ka tas ir vidējs līmenis. Tas tomēr ir tops.

3. Kā labāku par teslu, tu mini tikai porše jauno un pašu jaudīgāko versiju, jo pārējās versijas jau zaudē teslai gandrīz visos parametros.

Bet tu atkal salīdzini nesalīdzināmas lietas:

Tas ir tas pats, kas salīdzināt 2014.gadā BMW 7 piektās paaudzes modeli ar mersedesa S klases sestās paaudzes modeli un teikt, ka BMW galīgi atpalikusi autokompānija.

Tā ir, bet konkrēti par šo gadījumu,jo BMW sestā paaudze iznāca 2015.gadā, nevis laikā, kad mēs salīdzinājām ( 2014).

Bet šeit jau ir tas pats. Praktiski tikko izgāja taikans, un tu uzreiz iemanies viņu salīdzināt.

4. Atkal gribu atgriezties pie jau minētām baterejām. Skatos, ka tev tie 800 V ir ūberkruta tehnoloģija.

Ja tu neatceries fiziku, vari palasīt par to, kā saslēdz ķēdē dažādas baterejas.

Ja baterejai ir 1.5 Volti, ja tu saslēgsi 3 baterejas paralēli, sanāks tie paši 1.5 Volti, bet būs lielāks strāvas tiprums. Ja tu saslēgsi baterejas rindā, palielināsies spriegums un sanāks 1.5+1.5+ 1.5 = 4,5 Volti.

Un pirkstiņu baterejas saslēgt nevis tā, lai sanāk 350, bet gan 800V, tā nav nekāda ūberkruta tehnoloģija. Tā ir vienkārši metode, kas dod iespēju veikt kaut kādus citus tehnoloģiskus risinājumus.

BET tajā pašā laikā palielina ekspluatācijas dārdzību.

Kāds tev mājās ir tīkls? Vai tad tiešām 800 V? Nē. Standarta ir 110, 220, retos gadījumos 380. Un tieši tāpēc arī pārējās autokompānijas par pamatu ņēma tos 380 ( 360). Nevis tāpēc, ka būtu atpalikušas.

5. Tu esi ļoti skaudīgi noskaņots.

Lai varētu saprast, vai tesla ir atpalikusi, vai ir vidējs līmenis, ir jāpagaida vēl gadi desmit. Bet pagaidām, gan tā nav. Tā ir top tehnoloģiska kompānija, skauž tev tas, vai nē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 2 Atbildēt

p.s.

Vēlreiz atgriežotis pie 800 v, es gribu vērst uzmanību vēl uz vienu lietu.

kur tu labāk gribētu dzīvot - zem augstsprieguma līnijas, vai tālāk no augstsprieguma līnijas?

Tas bija retorisks jautājums. Jo augstsprieguma līnijās ir nevis 800 v, bet gan 2-5 miljoni voltu.

Bet atrodoties pat 50 metrus no 5 milj.V līnijas, ir jūtams diskomforts, kas negatīvi iedarbojas uz veselību.

Bet automašīnā praktiski sanāk sēdēt uz baterejām. Bet jebkurš akumulators izdala elektromagnētisko lauku.

Ir follija cepuru nēsātāji, kas pārdzīvo par mikroviļņu krāsņu un mobilo telefonu kaitīgo ietekmi, bet šeit jau iet runa par zem dibana esošiem 800 voltiem, kuri ir vairāk kā divas reizes vairāk par 360...

pienāks brīdis, kad tavējie ( citi komunisti) šo arīatcerēsies. Un skaties, lai pēc tam nesanāk vēl kārtējais tav s kauna traips - jo tā tava ūbertehnoloģija var izrādīties kaitīga veselībai.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Par sito gan man nak tikai smiekli, jo vairak raksti jau vairak izklāj ka uz delnas to ko nesaproti principā, un tālak pat komentēt īsti man nav ko.

Pateikšu tikai vienu lietu ka tavas mīļotas Teslas baterijas ir daudz riskantāks pasākums "zem pakaļas" ka 800 Voltu baterijas, bet nu kamer attiecīgais Tesla kontrolieris strāda korekti ari Teslai nekas nenotiks, nošķilsi kontrolieri, tad gan Teslai problēmas garantētas, kur 800 Voltu sistēmai arī var radit problēmas, racu kontroliera aiziešana pa pieskari vēl nebus kritiska ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Par limeni - nesameloju, tas jas Teslai tiek joprojām uzskatīts par labako , tas ir elektromotors, taču pec būtības citu motoru "atpalicība" ir 1% robežās, un dažiem ir "liekā svara problēma" kas teorētiski iedod varbūt kopējo handikapu max 10%, taču to ar uzviju var atvinnet ar virsbūves tehnoloģijām (piem samazinot tas masu) , kuras Teslai klibo joprojām. Virsbūves kvalitate Teslai tikai pamazām pievelk tam līmenim kas ir tiem pašiem GM, Ford, Chrysler un ari par tiem es neesmu sajūsmā, (viens tads remontējams man te pie mājas stāv) ....

Tapec jā - Teslai ir stipri viduvejs līmenis kad skatās auto kopumā, neizceļot elektriskas komponentes (kaut baterijas ka jau ieprieks teicu, vairs nav uzskatāmas par Tesla priekšrocību).

Man mājās ir pilnas 3 fāzes, bet atkal tev par elektrību nav sajēgas patbtik cik melns aiz naga, ta ka droši marš atpakaļ pie sava fizikas skolotaja ... un nē 800 Volti nav nekāds augstpriegums ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Tas motors tika izgudrots 50 gadus atpakaļ. Tā nav nekāda slepena tehnoloģija, kura pieejama ikvienam. Tāpēc tas, ka to izdali, ka labākais ir elektromotors, tikai liecina to, ka neko nezini ne par teslu un ne par elektroauto.

Elektromotoram kuru izmanto tesla un citi elektroauto, darbības princips ir vienkāršs - jo vairāk elektrības, jo tas iet ātrāk. Ja polaritāte mainās, tad ieslēdzas atpakaļgaita.

Tāpēc nav vajadzīga transmisija.

Lai izspiestu lielu jaudu, vajag no tām baterejām izspiest maksimālu elektrības daudzumu.

Un ja reiz tesla izspiež vairāk par konkurentiem, kuriem tehnoloģiski tādi paši elektromotori, tātad tomēr teslai kaut kas ir ar baterejām. Ar to saslēgumu, ar elektrības pārvadīšanu, utt.

Bet par apdares kvalitāti gan piekrītu.

Nesen tesla "uzvarēja" ASV kvalitātes kontroles testā savācot gandrīz 250 punktus (defekti uz 100 mašīnām).

Tomēr neskatoties uz to, teslu par vidēju gan nevar nosaukt.

Ja tesla būtu vidēja, porshe uztaisot automašīnu, neteiktu, ka tas ir TESLA KONKURENTS.

Un godīgi sakot, nesaprotu tavu nepatiku. Tu - komunists. Tesla - komunistu auto. Ideāli.

Pat dizains ir nevis amerikāniskā, bet komunistiskās Eiropas - visiem modeļiem vienāds, gluži kā tavam mēslu vāģim, audi, Volvo... Pat vw vabole atšķiras no golfiem.

Tev vajadzēja slavināt, man - apdi*st.

Bet veselā saprāta dēļ, pašlaik to darīt nevar.

Varbūt pēc gadiem desmit.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Iedomājies, tu uztaisi automašīnas kompāniju - WALA motors.

Un tad Jaguar, porshe, Mercedes uztaisa savus auto un prezentācijā saka, ka uzbūvēja wala motors konkurentu, vai wala motors slepkavu.

Tad jaguārs ņem tavu wala motors mašīnu, turklāt, vājāko modeli, ar to skrienas, uzvar, un parāda, ka jaguārs ātrāks par wala motors. Vai VW grupa, savam auto izņem batereju blokus, paņem tavu wala motors auto no salona, un tad knapi uzvar.

Tu pat iedomāties ko tādu nevari, bet ar teslu tā ir. Un ja reiz simtgadīgās kompānijas tā apgalvo, tad tas tomēr ir objektīvāks rādītājs nekā propogandas žurnaļugu, skauģu un konkurentu viltus raksti.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Es jau neapgalvoju, ka tu pilnigi visā stāsti aplamības, es saku ka tehnikā tev tads knaps 3nieciņš.

Ja vēl neesi sapratis, tad Tesla Maska vadiba mēģina iet to celu ko Džobss iedibinaja Apple, tipa premiums, bet realitate ir tada ka Apple kopš Džobsa nav, ir vairs tikai viduvējību labais vai "krutais" gals, un Tesla savukart nekad nav bijusi pietiekami kvalitatīva, bet mēģina tur tikt. Bet "mārketings" ar Masku priekšgala tikmer zīmē "gaismas pilis" - sorry, man ikdiena jau pietiek bull-shit kompāniju, un ta cik bieži tadas ir jādrāž par lietam ko viegli labot ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Nu experti, kas ar tām grafēna lietām sastāv? Nebūs vai būs bateriju revolūcija?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Pašlaik visi komunisti strādā pie bez kobalta batereju ražošanas ( li on baterejās ir kobalts)

Lielākie kobalta krājumi pasaulē ir Kongo demokrātiskā republikā, bet tur kobaltu iegūst vergi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

grafēns ir baigi laba tehnologija, bet prakse to šobrīd praktiski nav iespejams uzražot, pie ta ari pamata apstajušies.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Vācijas ekonomikas ministrs apgalvo, ka Tesla savā Vācijas gigafabrikā būvēs jauna tipa baterejas. Tās būs mazākas pēc izmēra, un ietilpīgākas.

Līdzīgu lietu apgalvo arī Tesla. Tikai viņi neprecizē kur tās baterejas būvēs, bet apgalvo, ka šogad, septembra beigās būs to prezentācija.

Tas sakrīt arī ar Teslas projektu - Roadrunner, kurā Tesla (tāpat kā GM ) strādā pie jaunām baterejām ar mūžu - miljons jūdzes.

p.s.

Nolēmu atgriezt dzīvē šo topiku, jo jaunumu no Teslas ir ļoti daudz, bet ir cilvēki, kuri ja neko jaunu nedzird, tad domā, ka nekā jauna nav.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

General Motors ir ielikuši pirmās bildes no SAVAS ( sadarbībā ar LG chem) batereju fabrikas celtniecības.

Arī GM būvē savas fabrikas, bet Eiropieši laikam cer uz Teslas Berlīnes gigafabriku.

gmauthority.com/blog/2020/07/gm-battery-plant-construction-on-schedule/

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Tā cita starpa maan kaut kuur trapijās acis ka minēta GM- LG fabrika ražos 400 un 800 voltu bateriju sistēmas ....

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Nu tak ņem un izlasi, taisnstura baterijas ir labi, pat ļoti, bet fyndamentalu dzesēšanas jautājumu tāpat nerisina, tatad jsutājums būs faktiski vai Tesla gribes un vares noraut poda "vecas" fast charge stacijas:

www.automotive-iq.com/electrics-electronics/articles/five-innovative-800v-charging-solutions-for-the-next-generation-of-evs

Šis ir labakais raksts par to visu,.kaut no tehnikas tur ir pamaz ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Ūdedņradi arī prognozēja kā labāko risinājumulai aizvietotu naftas pārstrādes produktus.

Japānā pat ir sabūvētas ūdeņraža uzpildes stacijas.

Un aplūko toyota Mirai pārdošanas datus.

Ne katra tehnoloģija ir veiksmīga, pat ja viņa ir kaut kādā mērā labāka. Piemēram, ASV nav nevienas 800V uzlādes stacijas, Ja pareizi sapratu, tad tādas būs tikai 3 Vācijā.

Raksts ir vecs, iespējams, kas ir mainījies, bet vai tu saproti, ka ja tādu staciju nebūs, ja CITI RAŽOTĀJI nepāries uz 800 V standartu, šai tehnoloģijai vērtība ir suņa sūda vērtībā.

Un tas vispār, vairāk ir kā eksperiments.

Ja ko tādu darītu tā pati Tesla, tad tam pat būtu lielāka vērtība, jo Tesla ir elektroauto LĪDERIS, kuram praktiski visi citi mēģina skriet pakaļ. Ne tikai Tesla, ir arī BYD, BAIC, SAIC, u.c

Turklāt pēdējie arī sāka pirms Teslas. Un tagad arī katrs nākošais modelis ir galvastiesu pārāks.

Kaut vai GAC Aion S, kurš tagad ir viens pirktākajiem elektromobīļiem Ķīnā. ( no 19.7 k EUR)

Bet kādu tirgus daļu aizņem elektriskie porše?

Te ir jautājums - vai citi pārņems šādu variantu. Ja neviens neņems, tad ar to arī viss beigsies.

Un redzot, ka to prezentē porše, nevis tas pats VW, es sarkanu čuriņu netecinātu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Es uzskatu ka 800 voltu sistema aizies, vai ari EV aizies pa skuju taku, viens no diviem, jo 800 voltu sistemas jau sevi pieradijušas drusku pat prasīgākos aparatos par vieglajiem auto !

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

2x lielāks bateriju elementu skaits un ātrāka uzlāde, tas viss ir jauki, tikai ātrākai uzlādei vajadzēs attiecīgi lielākas jaudas:

The 200-mile Taycan has a peak charge of 270 kilowatts, which means a charge from 5% to 80% in about 20 minutes.

Iedomājos LV karti, nosētu ar 1MW uzļādes stacijām. Pieņemot, ka kārtīgā uzlādes stacijā jālādē kādi 5 aparāti reizē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Un tagad paskaties no "pareizā gala" jo uzražot "niknakus" komponentus un jaunas uzlades stacijas nav nemaz tik problematiski. Problematiski ir atrast vietu kur būvet uzlades stacjas + mazjaudigaks ladētajs nozime vai nu vairak ladetāju, vai ari garaku rindu uz to, kur no jaudīgaka verķa var taisīt ka pat divus EV var lādēt utml. Ja ne visur lielas jaudas būs iespejamas, un tomer lai EV varētu turpinat izdzīvot tiem ir jāatīstās, jo pagaidam bateriju ražošanā solīta revolūcija ir izpalikusi, ir tikai tāda mērena evolūcija, kā visur, kad pamazām tiek atstrādātas tehnoloģijas, ieviesti nelieli uzlabojumi utt.

Cita starpa enerģijas kompanijas kurām ir plašs um labas kvalitates elektro tīkls, jau sen berze rokas - garantets biznesa pieaugums ....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Man ūdenradis vienmer paticis krietni labāk, bet ta problematika man nav sveša, kada jega pirkt auto, kuru tu nevatēsi uzpuldīt piem. ārpus Rīgas, un pat Rīgā ta bus problēma ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

VW izpilddirektors ( kā arī porshe, audi, seat vw, utt valdes loceklis) Herberts Dies nezin kāpēc ir stulbāks par WALA.

Viņš stāsta tikai pat TESLAS NOĶERŠANU, un par apdzīšanu nākotnē. Bet wala ar savām 800 v uzlādēm jau sen ir ne tikai priekšā teslai, bet jau pārējās autokompānijas pateicoties poršes 800 v, jau ir priekšā teslai.

Dies: "Mēs esam diezgan optimistiski, ka mēs joprojām varam iet kopsolī ar Tesla un arī kādā posmā droši vien apdzīsim,"

electrek.co/2020/01/24/volkswagen-ceo-says-he-can-catch-up-to-tesla-and-probably-overtake-them/

www.autonews.com/automakers-suppliers/volkswagen-ceo-aims-catch-tesla-ev-race

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

800 voltu sistēmām komponentes ražo jau ķīnieši, japaņu Hitachi utml. ja tas tev neko neizsaka tad vari droši klausīties ko saka VW šefs, kaut prakse esmu parliecinats viņs domāja visus VAG grupas auto, kur 90% tiešām stabili atpaliek ko Tesla, bet ne "Tējkanna" ! Varbūt nevajag ķerties uz pirmajiem štruntiem ko mekletājs atrod ?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Gāztais Bolīvijas diktators Evo Morales, kurš valdīja četrpadsmit gadus, vaino Teslu un Ilonu Masku valsts apvērsumā.

Saistīts ar litija ieguvēm valstī.

Tā tesla pārsvarā litiju iegūst no Austrālijas, Bolīvijā litija ieguvē darbojas vienā vācu kompānija.

www.google.com/amp/s/electrek.co/2020/07/26/tesla-elon-musk-accused-bolivia-coup-lithium-conspiracy-theory/amp/

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Tas motors tika izgudrots 50 gadus atpakaļ. Tā nav nekāda slepena tehnoloģija, kura pieejama ikvienam. Tāpēc tas, ka to izdali, ka labākais ir elektromotors, tikai liecina to, ka neko nezini ne par teslu un ne par elektroauto.

Elektromotoram kuru izmanto tesla un citi elektroauto, darbības princips ir vienkāršs - jo vairāk elektrības, jo tas iet ātrāk. Ja polaritāte mainās, tad ieslēdzas atpakaļgaita.

Tāpēc nav vajadzīga transmisija.

Lai izspiestu lielu jaudu, vajag no tām baterejām izspiest maksimālu elektrības daudzumu.

Un ja reiz tesla izspiež vairāk par konkurentiem, kuriem tehnoloģiski tādi paši elektromotori, tātad tomēr teslai kaut kas ir ar baterejām. Ar to saslēgumu, ar elektrības pārvadīšanu, utt.

Bet par apdares kvalitāti gan piekrītu.

Nesen tesla "uzvarēja" ASV kvalitātes kontroles testā savācot gandrīz 250 punktus (defekti uz 100 mašīnām).

Tomēr neskatoties uz to, teslu par vidēju gan nevar nosaukt.

Ja tesla būtu vidēja, porshe uztaisot automašīnu, neteiktu, ka tas ir TESLA KONKURENTS.

Un godīgi sakot, nesaprotu tavu nepatiku. Tu - komunists. Tesla - komunistu auto. Ideāli.

Pat dizains ir nevis amerikāniskā, bet komunistiskās Eiropas - visiem modeļiem vienāds, gluži kā tavam mēslu vāģim, audi, Volvo... Pat vw vabole atšķiras no golfiem.

Tev vajadzēja slavināt, man - apdi*st.

Bet veselā saprāta dēļ, pašlaik to darīt nevar.

Varbūt pēc gadiem desmit.

Lasu, smejos. Pirmās trīs rindkopas parāda ka esi uzķēries uz veikalinga un tici jebkādiem pekstiņiem, kurus tesla sastāsta. Pirmkārt, elektromotoru izgudroja pirms vairāk kā pusotra gadsimta. Otrkārt - ja teslām "nav vajadzīga transmisija", tad tev nav ne mazākās sajēgas, ko ar to vārdu apzīmē. Tātad latviešu valodā pieņemts ar šo no angļu valodas aizgūto vārdu apzīmēt visus mezglus kas atrodas starp motoru un riteņiem. Teiksim, mana pieminekļa gadījumā transmisija ir kārba ar starpdiferi un priekšas diferi, kardāns, pakaļas diferis, četras pusasis. Vai, manam golfam - kārba kas satur arī diferi un divas pusasis. Bet nu varbūt tu to vārdu lietoji kā mūsdienu barbarismu, ar vārdu "transmisija" apzīmējot ātrumkārbu. Jebkurā gadījumā - vai teslai nav transmisijas, vai ātrumkārbas? Nē, tur ir visi mezgli, kuri ir atrodami manā golfā - ātrumkārba, diferis un pusasis - vienīgais kas tur nav, ir sajūgs - un vienīgais kāpēc nav kā manā audī - jo tesla liek divus motorus un divas ātrumkārbas, tāpēc izpaliek kardāns un starpdiferis. Vienīgā starpība starp teslu un manu golfu - es varu izvēlēties starp vienu no pieciem pārnesumiem uz priekšu - bet tam kurš sēž teslā, šāda iespēja nav tikusi iedota - viņam jāsamierinās ar vienu, viduvēju pārnesumu.

Ja joprojām tici tiem pekstiņiem ka "teslai nav transmisijas", sagūglē bildes ar izjauktu teslas motoru - pēc tam uzgūglē bildes ar kādas mašīnas, kurai motors stāv šķērsām, izārdītas mešalkas bildēm un pameklē atšķirības. Es vairs neatceros, bet man liekas ka tur pat ir lielāks sazobē esošo zobratu pāru skaits, tb lielāki zudumi.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

zem vārda "transmisija" slēpās - ātrumkārba.

Palasi šo te:

insideevs.com/news/374749/tesla-ev-gas-car-electric-horses/

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Izlasīju. Ja tādi ir tavi argumenti, tad ļoti bēdīgi - lapa, kur vai nu ir tas variants, kas ar uzladets.lv - cilvēks, kurš taisa bizīti, raksta visādus pekstiņus lai bīdītu elektromobīļus - vai arī vienkārši nejēga ticis pie elektromobīļa un aiz sajūsmas piečurājis bikses, raksta visādas muļķības - un tu tās izmanto kā argumentu...

Model 3, iespējams, ir notikuši kaut kādi uzlabojumi, un izskatās ka ir vairs tikai viens zobratu pāris. Reku tesla model S interestingengineering.com/video/watch-this-video-to-find-out-whats-inside-a-tesla-motor , kā redzams, ir divi zobratu pāri - tieši tikpat, cik mana golfa kārbā visu laiku pārvada. Diferis tur arī ir, pusasis arī - vārdu sakot, ātrumkārba tur ir, tikai nepārslēdzama, un visi ātrumkārbas zudumi arī.

Paskatīsimies kādi pekstiņi tajā tavā lapā ir sarakstīti...

Ātrumkārba - mēs jau apskatījām. Apgalvojums ka divas ātrumkārbas ir ekonomiskāks un labāks risinājums nekā viena ātrumkārba un papildus diferis, ir diezgan komisks - ja divu motoru tesla tiešām ir ar mazāku elektrības patēriņu kā viena motora tesla, tad gan jau tikai tāpēc ka tesla tādām mašīnām liek dažādus pārnesuma skaitļus katrā kārbā. Apgalvojums ka kārbas trūkuma dēļ nav tunelis salonā, protams, ir dzelžus nesajēdzoša lāmera apgalvojums - tunelis pirmkārt ir izpūtējam un kulisei, tāpēc arī mašīnām, kurām nekad nav bijusi pilnpiedziņa vai motors garenvirzienā, teiksim, mk1 golfam, tunelis ir. Tālāk, apgalvojums ka priekšas grabažnieks padara mašīnu drošāku avārijā atkal ir komisks - jā, nu varbūt tādām mašīnām kā manam golfam, ar motoru krusteniski, kaut kas tā varētu notikt - tām mašīnām kam motors ir šķērsvirzienā, bieži vien ir uztaisīts tā ka avārijās motors aiziet tunelī - un pats motors uzņem vairāk sitienu nekā pliks purns. Aķa novietojums pazemina gravitācijas centru, jā, bet arī rada papildu apdraudējumu, kā jau rāda neskaitāmas sadegušas teslas. Apgalvojums ka elektriskā mašīnīte ir ātrāka par parasto dēļ griezes momenta ir vienlaicīgi taisnība un muļķības - parastā situācijā taisnība, bet kaut kā izdevās piemirst ka parasta mašīna spēj arī startēt ar kaucošām riepām... Pie viena autoram sekmīgi izdodas piemirst ka tādas tačkas kā korvete dod arī kaut kādas izjūtas braucot, nevis tikai trulu un tupu paātrinājumu... Tālāk seko apgalvojums ka elektromotoru darbības principa dēļ to nevajagot eļļot, tik nez kāpēc izdodas piemirst par gultņiem... Tālāk seko apgalvojums ka elektriskajai mašīnītei nevajag dzesēt motoru - jā, bet toties vajag dzesēt akumulatoru - protams, kaut kāds amerikānis varbūt arī var nepamanīt cik bēdīgi tur tās lietas notiek lielākos ātrumos... Nu kaut kā tā - citreiz vismaz izmanto kādu objektīvu avotu, nevis smagi subjektīvu...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Iečekojiet kā Teslas peld. I. Masks piezīmējis, ka Teslas var izmantot laivu vietā motor.ru/news/swimming-teslas-06-08-2020.htm

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Kamēr tur nav nopietni uzsilušu detaļu transmisijā, tikmer jau puslidz ok, bet tikko ka relativi karstu mehānismu iegremde ūdenī - tam ir tendece to žļurgu censties ieraut korpusā dēļ spiediena starpības!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Tesla publicēja atskaiti par autopilotiem.

2020.gadā rezultāti ir vēl labāki kā 2019. Jo 2020 gadā ir viens ceļu satiksmes negadījums uz 4.5 -4.6 miljoniem jūdžu, bet 2019. gadā - bija viens negadījums uz 3.5 miljoniem jūdžu.

Vidēji ASV - tas ir viens negadījums uz 480 000 jūdzēm.

Lūk, spļāviens sejā tiem, kuri domā, ka autopilots ir nedrošs.

www.tesla.com/VehicleSafetyReport

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Par pirmo pus gadu Tesla Model 3 ASV pirktāko auto topā ieņem augsto 30.vietu. Apsteigusi vāciešus.

Augstākais no komunistu auto ir - VW tiguan - L - 36 vietā. Tas ir pagarinātais tiguan,

Eiropā tādu nopirkt nevar.

Otrā ir jetta - 49,vietā.

Bet no citiem vāciešiem, visaugstāk ir ticis MB - 77. un 81. vietās.

Bet starp strādnieku sapņiem - celtnieku sapni uzvar apsargu sapnis - bmw - 83.vietā.

1) Ford F-series 367.387

2) Chevrolet Silverado 267.166

3) Ram Pickup 246.253

4) Toyota RAV4 183.360

5) Honda CR-V 138.898

6) Honda Civic 127.858

7) Toyota Camry 125.899

8) Chevrolet Equinox 124.251

9) Toyota Corolla 109.601

10) Nissan Rogue 106.965

11) GMC Sierra 106.833

12) Toyota Tacoma 104.699

13) Ford Explorer 101.149

14) Jeep Grand Cherokee 96.409

15) Jeep Wrangler 96.131

16) Honda Accord 88.754

17) Subaru Forester 85.860

18) Ford Escape 84.797

19) Toyota Highlander 79.071

20) Nissan Altima 69.049

21) Mazda CX-5 65.072

22) Subaru Outback 62.305

23) Ford Fusion 61.421

24) Hyundai Tucson 57.941

25) Toyota 4Runner 57.428

26) Jeep Cherokee 56.938

27) Honda Pilot 54.815

28) Ford Transit 54.780

29) Chevrolet Traverse 52.409

30) Tesla Model 3 51.750

31) Chevrolet Trax 50.708

32) Ford Edge 50.651

33) Toyota Tundra 48.880

34) Hyundai Elantra 48.450

35) Jeep Compass 48.221

36) Volkswagen Tiguan L 47.494

37) Chevrolet Malibu 47.944

38) Ford Ranger 45.988

39) Subaru Crosstrek 45.732

40) Hyundai Santa Fe 44.185

41) Nissan Sentra 43.787

42) Chevrolet Blazer 41.870

43) Chevrolet Colorado 41.273

44) .Kia Sportage 39.618

45) Kia Forte 39.444

46) GMC Terrain 39.231

47) Kia Optima 38.825

48) Kia Sorento 37.796

49) Volkswagen Jetta 37.364

50) Honda HR-V 36.895

51) Lexus RX 36.813

52) Chevrolet Tahoe 36.419

53) Hyundai Palisade 35.699

54) Chrysler Pacifica 35.594

55) Jeep Gladiator 34.827

56) Kia Soul 34.041

57) Ford Mustang 33.786

58) GMC Acadia 32.928

59) Ford Expedition 32.345

60) Subaru Ascent 31.397

61) Hyundai Kona 30.767

62) Hyundai Sonata 30.289

63) Dodge Grand Caravan 30.222

64) Ford EcoSport 30.155

65) Dodge Charger 30.084

66) Nissan Murano 29.975

67) Dodge Durango 29.499

68) Nissan Pathfinder 26.953

69) Jeep Renegade 26.859

70) Kia Telluride 25.376

71) Volkswagen Atlas 24.972

72) GMC Yukon 24.608

73) Buick Encore 24.271

74) Nissan Kicks 23.162

75) Acura RDX 22.750

76) Lexus NX 22.725

77) Mercedes-Benz GLC 22.559

78) Chevrolet Express 22.315

79) Dodge Challenger 22.018

80) Toyota C-HR 21.424

81) Mercedes-Benz GLE 21.302

82) Dodge Journey 20.586

83) BMW X3 20.074

84) Nissan Versa 19.842

85) BMW X5 19.155

86) Nissan Frontier 19.074

87) BMW 3-series 18.326

88) Audi Q5 18.031

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu un tagad saliec 2+2 - cik no šiem auto tiek ražoti ASV uz vietas, vai tuvējās valstīs, tas tev šo un to pateiks priekšā par to kapēc tas vai cits auto ir populārs, vai populsrāks par analogu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Nē.

ASV ir rūpnīcas gan VW, gan BMW un MB.

ASV auto tirgus ir daudz lielāks kā Eiropas.

ASV gadā notirgo ap 17,053,566 auto, bet pa visu Eiropu ( kurā dzīvo vairāk cilvēku) - ap 15 miljoniem.

Tas ir liels tirgus, kuru grib ieņemt jebkurš. Tagad jau Ķīnieši mēģina ienākt.

Vienkārši ASV nav iespējams tirgot sūdus. ASV galvenais priekšnoteikums ASV ir uzticamība un remontu dārdzība. Franči reiz apdi*sās tik stipri, ka izlidoja no ASV uz neatgriezšanos.

Bet Eiropā Fords ieņem otro vietu ( Focus) un Fiesta ap desmitnieku.

Ķīnas tirgū gan VW var izpausties. Uz to sūdu fona VW izskatās lielisks, tāpēc puse no visiem VW ir tirgoti Ķīnā.

Bet skatoties uz pārdošanas apjomiem, VW jau trešo gadu pēc kārtas Ķīnā ir tirdzniecības kritums.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Par kvalitati un apdirsanos tev gan ir diezgan liela daļa taisnības, bet nu jāņem vēra ja F150 normalos apstākļos nekad nebutu top 10, tas būtu taspats kas pie mums sagaidit ka Hilux, vai Amarok bus augsgalā, vienkārši tos perk ka komerctranspoety biezā slāni utml. tirgus īpatnības.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Pirmdien, 17.augustā Tesla akcijas sasniedza vēsturisko maksimumu – 1845,86 dolārus par akciju. Līdz ar to dienas laikā notika kāpums par 11,2%.

Akciju vērtības pieaugums notika pēc tam, kad kapitāla vadības analītikas uzņēmuma “Wedbush” pārstāvis Dens Aivss paaugstināja savu prognozi par to, ka “Tesla” akcijas cena jau drīzumā varētu sasniegt 1900 dolāru. Analītiķis ir pārliecināts, ka “Tesla” ir ļoti labā finansiālajā stāvoklī, jo ir vērojams liels elektroautomobiļu pieprasījuma pieaugums Ķīnā.

www.tvnet.lv/7042052/masks-nopelna-7-miljardus-dolaru-dienas-laika-un-ielauzas-bagatako-cilveku-top-5

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

krievi gan gaida teslas bankrotu. Jau trīs paaudzs krivu gaida dolāra un ASV krahu, domāju, ka dažas paaudzes krievu gaidīs to pašu par teslu.

p.s

Dolāra vietā sagāzās rublis, sagāzās padumjā savienība, bet jau rublis v2,0 nokrita no 2,2 LATIEM par 100 rubļiem, uz 1,1 EIRO par 100 rubļiem, jeb krievi piedzīvoja trīs ekonomiskas krīzes tikai kopš 1991. gada.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Nē.

ASV ir rūpnīcas gan VW, gan BMW un MB.

ASV auto tirgus ir daudz lielāks kā Eiropas.

ASV gadā notirgo ap 17,053,566 auto, bet pa visu Eiropu ( kurā dzīvo vairāk cilvēku) - ap 15 miljoniem.

Tas ir liels tirgus, kuru grib ieņemt jebkurš. Tagad jau Ķīnieši mēģina ienākt.

Vienkārši ASV nav iespējams tirgot sūdus. ASV galvenais priekšnoteikums ASV ir uzticamība un remontu dārdzība. Franči reiz apdi*sās tik stipri, ka izlidoja no ASV uz neatgriezšanos.

Bet Eiropā Fords ieņem otro vietu ( Focus) un Fiesta ap desmitnieku.

Ķīnas tirgū gan VW var izpausties. Uz to sūdu fona VW izskatās lielisks, tāpēc puse no visiem VW ir tirgoti Ķīnā.

Bet skatoties uz pārdošanas apjomiem, VW jau trešo gadu pēc kārtas Ķīnā ir tirdzniecības kritums.

Ķīnas tirgū gan VW var izpausties. Uz to sūdu fona VW izskatās lielisks

====DDD bet arī Ķīnā tie folksvāgeni tiek stipri apgraizīti, lai varētu konkurēt. Tie nav tie paši modeļi, kas Eiropā. Tak nav iespējams pardot visādas ādas un elektriskos ķimerus budžeta klasē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Par kvalitati un apdirsanos tev gan ir diezgan liela daļa taisnības, bet nu jāņem vēra ja F150 normalos apstākļos nekad nebutu top 10, tas būtu taspats kas pie mums sagaidit ka Hilux, vai Amarok bus augsgalā, vienkārši tos perk ka komerctranspoety biezā slāni utml. tirgus īpatnības.

Ko nozīmē - "normālos apstākļos"?

Tie ir normāli apstākļi.

ASV pikapus pērk ne tikai komersanti, bet komersanti ( celtnieki, elektriķi, utt) pērk pikapus, jo tie ir praktiskāki un tos var atļauties.

Pie mums biznesmenis nopirks audi quatro un tad ar to pisīsies, un galu galā, neko nenopelnīs.

Tās ir nevis tirgus īpatnības, bet līmenis, kad nabagi mēģina izlikties bagāti.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nē, tie nav normālie apstākļi. ASV tirgū ir situācija, pateicoties arbūzu autobūves regulācijai, kas veicina pikapu tirdzniecību - jo pikapi ir klasificēti kā "kravas mašīnas" ar atvieglinātām regulām, atšķirībā no parastajām mašīnām.

Pie mums pikapus pērk tie, kam tiešām vajag šādu specifisku šauras nišas mašīnu - daļa lauksaimnieku, lielākā daļa mežinieku, sadales tīkli ar saviem hiluxiem [reāli velk uz mežinieku pusi], un pa lielam arī viss - pirmajiem diviem pamatā vajag mašīnu, kurā var pārvadāt degvielu, to ērti piepildot bez kannu izņemšanas un nepiesmirdinot salonu, vai arī kaut kur aizvest kādu lielāku, smagu un netīru detaļu/mezglu/utt - sadales tīklu gadījumā ideālais transportlīdzeklis būtu kaut kas par buhankas tēmu, tik rietumi vai japāņi tādus neražo, nākas pirkt pikapu un aprīkot to ar kastes jumtu. Bet tā kā pie mums pikaps ir tāda pati mašīna kā buss, tad visi pārējie, kas ASV pērk pikapus, pie mums nopērk par pikapiem daudz pārākos busus.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ASV esi bijis (?), ja neesi, tad beidz izlikties ka kaut ko no tā saproti. Vajadzigi tur ASV pikapi pēc būtības ir kā kaķim stopsignals, vidēji tie nokalpo ne vairāk ka musu celtnieku X5 ar ļoti retiem izņēmumiem, jo tur lohu uz ceļiem ir par kartu vairak, auto tur sasit biezā slānī, noslicina utml. Un tikai kādi max 30% pikapu tur ir puslidz pa tēmu iegadāti, jo nu pat biznesam tie bieži nenoder nekam, nu jeb citiem vārdiem Toyota Corolla var izdarit to pašu ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tev kā īstam krievu propogandas lasītājam regulāri mainās domu gājieni atbilstoši situācijai.

Tu taču pats rakstīji, ka " vienkārši tos perk ka komerctranspoety biezā slāni utml. tirgus īpatnības."

Tagad raksti, ka nepērk kā komerctransportu. tikai 30%.

Bet es rakstīju, ka tos pērk ne tikai kā komerctransportu, bet komersanti arī pērk.

Tad tu man oponē lai gan pats raksti to pašu ko es rakstīju.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tu gan neliec vilties, atšķiribas nevēlies pamanīt, jā tur pērk ka komerctransportu, BET jēdziguma ziņa pat šaja gadijumā tie smagi atpaliek no busiem ( īpaši ņemot vērā ka komerctransporta gadījumā tie ir ap 90% RWD). Pickup platforma ur jedzīga tikai tajos gadījumos, kad aizmugurē liek pacēlāju kravas kastes vietā utml. īpašos gadijumos, kas ir labi ja 20% no pikapu pielietojuma. Vienīgā varbūtējā pikapu priekšrocība ir remontu vieglums - visam viegli piekļūt, bet citādi tas komerc gals ir diezgan paliels sūc uz kociņa, nu tā aptuveni salidzināms ar pie mums visyr esošiem franču kablukiem ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Tas ir mazliet smieklīgi, kā tauta tiek muļķota, es ieteiktu tā kārtigi atbildīgajam iestādēm papētīt jautajumu par akciju uzpūstu cenu, IMO ta ir investoru krāpšana, kuru ļoti pat iespējams stutē ari sākotnējie lielie investori ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

tev tas nepatīk, jo tesla apsteigusi vācu mēslus?

VW, Daimleram un BMW KOPĀ Ņemtiem ir tikai - 77+59+48, jeb, - 184 miljardi.

Teslai - 350

Bet uz VW sūdiem nav uzpūstas cenas? Kaut kāds folksvāgens ar audi emblēmu maksā 40 000? Tas nav uzpūsts?

Viena Tesla ir "vērtīgāka", kā 7 krievu lielākās kompānijas kopā ņemtas ( Gazprom, Rosneft, sberbank, lukoil, utt)

Tas tv nepatīk, nevis pārdzīvo par Teslas investoriem, kuri investējot 2018.gadā 300 dolārus par vienu akciju, tagad ir norāvuši gandrīz plus 500% tīru peļņu.

Neskatoties uz Teslas "slepkavu" iznākšanu. Jo patiesībā, Teslu vēl neviens lielais ražotājs nav noķēris.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāda nah hondistam daļa par "vācu mēsliem"?

Attiecībā par "vērtīgumu" - teslas vērtība ir ziepju burbulis, uzpūsts ar visādiem PR trikiem. Vai arī, no otras puses - tas tavs salīdzinājums ar vācu trijnieku bija neveiksmīgs, jo ir apmetams otrādi - iedomājies, tas vācu trijnieks ar divreiz mazāku biržas vērtību nes nesalīdzināmi lielāku peļņu [kā jau zinām, ar peļņu teslai diez kas nav], lasīt - investoriem, nu tiem kas ir šī vārda cienīgi [nevis spekulantiem] mazāks ieguldījums tā trijnieka akcijās nes stipri lielākas dividendes...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Ja jau runa par uzpūstām cenam tad neaizmirsti pieminēt pašu Tesla, pirmie "luksus modeļi" Tesla S vispār gribējas teikt krieviski "slepili iz govna i palok" tiesi tads skats pavērās kad noņem visus dekorativos štruntus, kas ari pielikti bija kā pagadas ... "wannabe premiums" ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ilonam pieder 19 procenti teslas akciju.

19 procenti no 350 miljardiem.

Viņam vēl pieder daudz kas cits, ieskaitot space x .

Bagātākais komunists pasaulē. Tomēr jāņem vērā tas, ka šim komunistam, komunisms ir daļa no kapitālistiska biznesa plāna.

Parastie, ierindas komunisti kuriem liegts vai nav iespējams kapitālisms, sūkā nabadzībā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Baidos ka tu esi samuldējis pilnīgas aplamības sākot jau ar Masku. Ir tikai pāris komunisti kurus es zinu ka nav bijuši turīgi, bet visi pārējie par nabagiem nekādi nebūtu saucami …

P.S. Principā varētu mēģināt vispārināt, ka komunisti tevi un mani veiksmīgi "noslauc" un pārdala "savējiem".

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tu liec komunistus - kapitālistus pie pelēkiem, slaucamajiem komunistiem.

Visi tie turīgie komunisti patiesībā ir kapitālisti, kuri komunismu izmanto lai sev piepildītu kabatas. Arī PSRS tādi bija - tie, kuri braukāja ar volgām, čaikām, un iepirkās speciālos veikalos.

Bet pārējā masa, kura ir stipri lielāka - ir tie slaucamie komunisti, kuri ir nabagi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Daļa taisnības jau tev ir, taču LPSR mans vecmammas māsas civilvīrs (leģionārs) braukāja ar Volgu, jo bija dārznieks un tirgojās ar savu audzēto no stādiem līdz …

Tā ka arī tai slaukšanai padumjajos laikos bija nianses ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Ar ko atšķiras Jurija Andropova "komunisms" no Henrija Forda kapitālisma?

Abi slauca cilvēkus. Tikai Fords slauca oficiāli tos pieņemot darbā, bet Andropovs slauca cēlas idejas - "komunisma" vārdā. Turklāt, neprasot clvēkiem - grib viņi to vai nē?

Bet mūsdienu, mērenajam komunismam cilvēki jau tiek "pieņemti darbā", tas netiek uzspiests, bet demonstrējot kaut kādu ilūziju, ka visi kļūs bagāti. Bet tā nevar būt pat teorētiski.

Andropova mašīna:

un 90% komunistu mašīnas:

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Lab, komunisti, jūs vispār esat pie fiksējuši, ka 15.septembrī Ilons prezentēs jaunās paaudzes baterijas? Galvenie mērķi šīm baterijām - padarīt tās lētākas, tādējādi izlīdzinot Teslas cenu ar analogiem iekšdedzes autiņiem. Otrs mērķis esot sasniegt 1 miljonu jūdžu bez bateriju maiņas, bet tas vēl gluži neesot sasniegts.

Lūk ja tas tiks izdarīts, tad jau droši var prognozēt naftas ēras beigās un Teslas dominanto stāvoklī. Ne jau pa velti tur tās akcijas kotējās.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Paskaiti cik reizes Elons jau atlicis šo prezentāciju. Vispār riebjas, ka piesola kaut ko tādu un nez cik reizes saka "vai, nesanāca, pienāciet pēc 5-10-50 gadiem".

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nezinu, par 15.septembri info parādās no maija. Tāpēc jau tiek būvētas tās megafabrikas Ķīnā un Berlīnē, ka viņas arī ražos arī tās baterijas. Lokalizācija, izmaksu samazināšana. Līdz šim tās Teslas jau veda no ASV.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tu laikam esi palaidis garām faktu, ka Maska muldēšana vienmēr krietni skrien pa priekšu viņa reālajām iespējām. Tā ir spēle uz investoriem, lai naudiņas neaptrūktos! Šādā riska kapitālā, lai cik tas neliktos simpātisks vai uz nākotni orientēts - es nekad neinvestētu būtiskus naudas līdzekļus !

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Berlīnē ražos 2 miljonus autiņu gadā. Lai tādus kvantumus saražotu(priekš Eiropas) apakšā jābūt pievilcīgai cenai.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Berlīnē ražos model Y.

Un nevis "ražos" - bet būs iespēja saražot.

Jo tagad tās gigafabrikas nestrādā pat ar 50% jaudu.

Berlīnē būs tas pats. Uzbūvēs priekš 2 miljoniem, ražos tik, cik tirgus prasīs vai varēs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Pasaulē lielākā rūpnīca ir Volfsburgā un tā nedavelk līdz miljonam gadā. Cik saprotu visas iepriekšējās Teslas rūpnīcas ir tādi uz ātru roku sastellēti šķūnīši un viņi netiek galā ar pieprasījumu. Bet, vēlreiz saku, ka lai kko tādu būvētu tirgū, kur Tesla nemaz nav pārdotākais emobilis, apakšā jābūt kkādiem ekonomiskiem aprēķiniem. Tas viss norāda ka Teslas komanda šajā piecgadē plāno iekarot Eiro tirgu un to var izdarīt tikai ar zemu cenu. Lai cik inovatīvs būtu KKāds Teslas modelis, ja viņš maksās kā 3 golfi, tad nebūs lielu iespēju vācietim likt pārsēsties no audi, WV uz Teslu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Walam šodien slikts noskaņojums.

Teslas akciju cena ir 1999.97 usd par akciju.

Naktī bija pat 2000.00 usd

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Piedod, es Teslai jau sen vairs kā īpaši uzmanību nepievēršu - 3 reiz man bija interesanti ( un viņu akcijās ieguldīt mani nepārliecināsi!), izpētīju viņu Model S līdz "skrūvītei", tad nākamo modeli, tad ieinteresēja pikaps, bet papētot dziļāk - es joprojām uzskatu ka tie nebija un nav manas intereses vērti … un jo tālāk jo grūtāk būs mani pārliecināt ka Tesla ir kas īpašs ( izņemot faktu ka ir izdevies klasiskajiem autoražotājiem iespert pa "olām", nesāpīgi, bet tomēr...)

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Teslas akcijas cena jau 2151 USD

ASV Tesla kontrolē 81,6% elektroauto tirgu ( 71 375 no 87 398 ) .

Bet jāatceras arī tas, ka no šī gada ir atceltas kompaensācijas elektroauto pircējiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Maska kompānija Neuralink prezentē savus čipus.

Prezentācijā parāda, kas būs, kā uzliks, kāds izskatīsies, prezentē dzīvas cūkas ar čipiem, un atbild uz jautājumiem.

Prezentācijas galvenais mērķis - piesaistīt darbiniekus ( inženierus).

Viens uzdeva jautājumu - vai varēs izsaukt Teslu telepātiski? Un gan Masks gan inženieris vienā balsī atbildēja - protams. Tas ir 1 bits informācijas.

Oriģinālajā valodā: -

ir arī vates valodā:

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

paldies, bet nē paldies ... un nekad.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
0 2 Atbildēt

Tikai nez..kādēļ tā-lai gan braukšana ar elektroskūteri ir videi draudzīgāka nekā auto izmantošana, tā kopējais dzīves cikls rada lielāku «oglekļa nospiedumu» nekā satiksmes autobuss ar dīzeļdzinēju, nemaz nerunājot par elektrovelosipēdu.Tā visa elektrība ir totāls mēsls.Vnk tas ir BIZNES uz pamuļķiem.Piemēram-Savukārt lielāko ietekmi uz vidi rada skūtera ražošanai nepieciešamo izejvielu - pirmkārt, alumīnija - ražošanas procesā izdalītais oglekļa dioksīds, kā arī izmeši, ko rada automobīļi, kuriem katru dienu jāsavāc skūteri no ielām un jāved uz uzlādes vietām. Pie tam tas tiek darīts neatkarīgi no tā, kādā kondīcijā ir braucamā akumulators. Pētnieki veica eksperimentu, ar mobilās aplikācijas palīdzību vairākas dienas izsekojot savācamos skūterus. Viņi atklāja, ka no visiem braucamajiem, kuri tiek nogādāti uzlādes vietā, vidēji 4.6% bija ar pilnībā uzlādētu akumulatoru.Tā ka...mazāk vajag būt nozombētiem .

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Frontera rakstīja: Tikai nez..kādēļ tā-lai gan braukšana ar elektroskūteri ir videi draudzīgāka nekā auto izmantošana, tā kopējais dzīves cikls rada lielāku «oglekļa nospiedumu» nekā satiksmes autobuss ar dīzeļdzinēju, nemaz nerunājot par elektrovelosipēdu.Tā visa elektrība ir totāls mēsls.Vnk tas ir BIZNES uz pamuļķiem.Piemēram-Savukārt lielāko ietekmi uz vidi rada skūtera ražošanai nepieciešamo izejvielu - pirmkārt, alumīnija - ražošanas procesā izdalītais oglekļa dioksīds, kā arī izmeši, ko rada automobīļi, kuriem katru dienu jāsavāc skūteri no ielām un jāved uz uzlādes vietām. Pie tam tas tiek darīts neatkarīgi no tā, kādā kondīcijā ir braucamā akumulators. Pētnieki veica eksperimentu, ar mobilās aplikācijas palīdzību vairākas dienas izsekojot savācamos skūterus. Viņi atklāja, ka no visiem braucamajiem, kuri tiek nogādāti uzlādes vietā, vidēji 4.6% bija ar pilnībā uzlādētu akumulatoru.Tā ka...mazāk vajag būt nozombētiem .

Mani pārsteidz cilvēku vienpusējā domāšana. Jau laikam tūkstošus cilvēks kurš salīdzina no vienas puses tikai dīzeļauto ražošanu un izdalīto co2 braukšanas laikā, pret pilnu ciklu elektrodevaisu - sākot no ražošanas, beidzot ar utilizāciju, tikai aizmirst pārskaitīt pašu galveno - dīzeli neiesmeļ no jūras. To ražo no naftas. Atslēgas vārds - RAŽO. Varu paskaidrot, kā tas notiek - nafta tiek karsēta līdz 600-900 grādiem. Ūdens vārās pie 100, bet te iet runa par sešas līdz 9 reizes lielāku enerģijas izmantošanu. Un no viena barela naftas sanāk tikai 40-70 litri dīzeļa. Ar tādu daudzumu apmēram sanāk nobraukt 1000 km. Nu, tad parēķiniet cik izdalīsies co2, uzkarsējot 100 mucas līdz 600 grādiem, un tad, līdz 900 grādiem.

Tā kā, pirms rakstīt par co2, SĀKUMĀ SARĒĶINIET VISU, nevis kaut kādu propogandu.

Ne velti lielākie co2 ražotāji ir naftas valstis. Piemēram Irāna un Kuveita rada co2 vairāk, nekā Vācija.

Un autobusu ražošanā alumīniju neizmanto?

Un kāpēc domāt, ka tos skūteris lādē? Varbūt veic tehnisko apkopi. Riepas taču arī dilst...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

...un vēl tādi sīkumi, kā degvielas transportēšana, dus uzturēšana ( kurā visu laiku tērējas elektrība.

Man pie dirsas, par co2, bet ja veicat aprēķinus, tad to dariet, nevis citējat vienu vācu izdevumu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Nedaudz samuldēju. Grādi nedaudz mazāki. Bet gudri cilvēki sarēķinājuši.

Lai saražotu 1 litru benzīna, tiek radīti 2.3 kg co2.

Un pēc tam vēl klāt - automašīnai braucot, no tā 1 litra, rodas vēl klāt co2.

Bet par dīzeli, tas nerada mazāk. Nezinu kā rēķināja šos 2.3 kg. Pilno naftas pārstrādes ciklu, vai ekonomisko - tikai līdz benzīna izveidošanai. Jo dīzelis rodas vēl lielākā temperatūrā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Es piekrity ka faktus vajadzētu tā kā tomer verificet un sakt ar vienkāršu matematiku tev pašam,...

tatad lai iegutu 2,3 kg co2 tev būs jāiespringst razot ko stipri vairak par 1 litru degvielas ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

P.S. Un pirms sāc pārpublicēt tautas teikas, anekdotes utml. folkloru pakustini lūdzu smadzenes kaut drusku ...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc cilvēku komentāriem, rodas iespaids, ka tautas teika ir tā, ka naftu iesmeļ ar spaini, izlaiž caur filtru un sanāk benzīns.

Bet dīzelis - tas vispār ir tā pati nafta.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

1 litru nevien neražo. Atdzen tūkstošiem barelu un viņus tur apstrādā. Tad izrēķina co2 uz litru benzīna.

Elementāri. Tikai benzīna ražošanas laikā rodas arī citi produkti - eļļa, dīzelis, gāze, utt. Un es nezinu, vai tas tika izrēķināts ( bet diezin vai) Ja tu vari sarēķināt cik konkrēti no tā visa co2 ir tieši benzīna vai dīzeļa daļa, - parēķini.

Bet tāpēc skaļi brēkt, cik co2 sanāk akumulatoru RAŽOŠANAS laikā, bet nepieminēt, ka arī dīzelis tiek ražots... "aizmirst"...

Un pat attēlos redzams, ka tas dīzelis nav pats ekonomiskākais ( enerģijas ziņā) naftas produkts

p.s.

šī frakciju caurule nav vienīgais instruments. Pirms tam izmantojas tīra elektrība, un pēc šīs caurules notiek otreizējā apstrāde.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Experc - tas ko tu ilustre nav vienigais degviekas ieguves process tapēc lugums precizēt kada tipa proces šis ilustrē !

Nevaru apgalvot, ka tas ir zinatniskos petījumos balstits, bet kaut kads pyslidz ticams avots šķiet ka pie patēriņa izmešiem butu jaliek klāt lidz 30% ražošanas izmešu klāt, un dīzelim ja pareizi atceros tas bija pat zemaks, tatad tehniski ja auto izpūš 130 g/km tad max butu jārēķina~ 175 g/km utml.

Tatad ražosanai vajadzetu stabili palīst zem 1kg uz litru

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

ilustrēju pirmreizējo apstrādi. Pirms šīs apstrādes notiek naftas attīrīšana un atūdeņošana.

Tad notiek šī frakciju caurules vārīšana, ko var redzēt jebkurā naftas pārstrādes rūpnīcā.

Tad notiek otreizējā apstrāde, un tai jau ir trīs veidi. Un var izmantot tikai vienu no tiem. Un pats vieglākais veids ir -

KARSĒJOT AUGSTĀ TEMPERATŪRĀ

paskaidrošu, kāpēc nav skursteņu ar melniem dūmiem... jo dedzināt naftas un gāžu tuvumā nav labākais veids, tāpēc izmantojas ELEKTRĪBA.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

P.s.

Ja man netici, aplūko statistikas datus. Kas ir lielākie elektrības patērētāji.

Naftas pārstrādes kompānijas...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja tu liec uzsvaru uz elektrību, tad parādās jauns "paradokss" -

jāņem vērā tas cik zaļi enerģija tikusi saražota, un tas atkal visu padara dubult-sarežģītu. Ja naftas pārstrādē izmanto tikai "zaļo enerģiju", tātad CO2 izmeši ražošanas procesā ir 0 nu vai 1:1 ar to kas tiek barots EV !

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka tas kas sarēķināja tos kg rēķināja tā:

Rūpnīca pārstrādāja x barelus, ieguva y litrus benzīna, un patērēja z kW/h.

Tad aprēķināja co2 uz litru.

Bet naftas pārstrādes laikā tiek radīts netikai benzīns. Tāpēc tos kg vajag dalīt uz visiem. Arī elektrība tērējas administrācijā - datori, apgaismojums, utt.

Bet tās ir manas domas. Vajag iepazīties ar pētījuma rezultātiem, metodēm.

Bet nekā tāda nav. Bet ir kaut kāds pastulbs pētījums, kurā ir tikai viena puse - akumulatoru ražošana.

Tu zini manas domas par ekofašismu, komunistiem, bet man nepatīk klaji melo un safabricēta propoganda. Vai nu nerādiet ciparus, vai rādiet pareizus, abu pušu.

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti